|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
|
MOTOSPORT - RS Auto Euro - ostatni przed wakacjami na torze??
prezes - Sob Mar 05, 2011 15:03 Temat postu: RS Auto Euro - ostatni przed wakacjami na torze?? Automobilklub Chełmski zaprasza w niedzielę 13 marca do udziału w RallySprint o Puchary Auto Euro, który odbędzie się na Torze Lublin przy ul. Zemborzyckiej w Lublinie. Zbiórka uczestników o godz. 12:00. Impreza będzie 5. rundą Pucharu Okręgu Lubelskiego w RallySprintach.
Do udziału w imprezie gorąco zapraszamy wszystkich, którzy w bezpiecznych warunkach chcą podnieść umiejętności w kierowaniu samochodem i poczuć smak adrenalinki wynikający z prowadzenia sportowej rywalizacji. Warunkiem udziału jest posiadanie prawa jazdy oraz dysponowanie sprawnym, dopuszczonym do ruchu samochodem. Bezpieczniej i ciekawiej ścigać się po torze niż szaleć po osiedlowych uliczkach.
Na uczestników czeka pięć prób z pomiarem czasu poprzedzonych kilkoma przejazdami zapoznawczymi, a dla chętnych będą jeszcze przejazdy po uroczystości zakończenia imprezy. Impreza zostanie rozstrzygnięta w klasyfikacji generalnej oraz w pięciu klasach: do 1300 ccm, do 1600 ccm, do 2000 ccm, powyżej 2000 ccm oraz Profi, w której wystartują kierowcy z licencjami oraz dysponujący przygotowanymi do sportu samochodami.
Pamiętając o Dniu Kobiet firma PMR Consulting znów przygotowała sympatyczne nagrody-niespodzianki dla wszystkich startujących pań. Tradycyjnie będą też upominki, które zostaną rozlosowane wśród wszystkich uczestników, którzy będą obecni podczas ceremonii zakończenia rallysprintu. Dla kierowców z Chełma organizatorzy przygotowali bonus w postaci wpisowego w takiej wysokości jak dla członków Automobilklubu Chełmskiego (czyli 30 zł) oraz dodatkowych prezentów!
Wszyscy uczestnicy otrzymają naklejki adresowane do Roberta Kubicy z napisem "Robert wracaj szybko na tor". Jeśli ktoś z kibiców będzie chciał taką naklejkę to zapraszamy do organizatorów. Dodatkowo wszyscy uczestnicy imprezy zostaną zaproszeni na dwa koncerty jakie Automobilklub Chełmski zorganizuje w połowie kwietnia w Cameracie Music.
P.S. Wiele wskazuje na to, że może to być ostatni rallysprint na torze przed ... wakacjami. Impreza 10 kwietnia raczej się nie odbędzie na torze, a następny termin to ... 3 lipca.
polll6 - Sob Mar 05, 2011 15:34
a co to auto euro ??
KamilCompi6 - Sob Mar 05, 2011 16:22
a dlaczego może to być ostatni rs przed wakacjami???
maniek276 - Sob Mar 05, 2011 18:25
Rzeczywiście w kalendarzu (AKCH) jest impreza kwietniowa..... i później długo nic!! Trochę słabo...... co my będziemy robić??? Na szczęście jest jeszcze Biłgoraj!!!! :]
Pirat6 - Sob Mar 05, 2011 18:40
prezes napisał/a: | P.S. Wiele wskazuje na to, że może to być ostatni rallysprint na torze przed ... wakacjami. Impreza 10 kwietnia raczej się nie odbędzie na torze |
Nie odbędzie się na torze, czy nie odbędzie się w ogóle?
Czy tak jak ostatnio pojawi się wcześniej mapka z wyglądem prób?
Albo może chociaż informacja czy będzie równo czy z szutrem?
junior001 - Sob Mar 05, 2011 19:46
są przecież KJS-y
zez6 - Sob Mar 05, 2011 20:51
<wow> ostatni przed wakacjami ?? <nie>
to nie może być prawda PLISSS <prosi>
Jadry - Pon Mar 07, 2011 18:32
prezes napisał/a: | Na uczestników czeka pięć prób z pomiarem czasu poprzedzonych kilkoma przejazdami zapoznawczymi, |
A że przepraszam, a czemu na Rallysprincie "Karolinka" był tylko jeden przejazd i tylko w 1szej konfiguracji?
graboss - Wto Mar 08, 2011 08:30
Zawsze tak jest że zapoznanie jest zgodne z pierwszą próbą (ilość okrążeń zapoznania to jedno góra dwa) zapoznania z drugą konfiguracją nie robi się ze względu na czas.
Jadry - Pon Mar 14, 2011 09:13
ok, wielkie dzięki za wyjaśnienie
Piotrek89 - Pon Mar 14, 2011 11:08
Prezesie powiedz mi czego w wynikach nie ma nr 91 po prostu błąd czy jakaś przyczyna jest?
Guliver - Pon Mar 14, 2011 20:08
A gdzie można znaleźć wyniki?
Ma ktoś jakiś link?
spider666 - Pon Mar 14, 2011 20:39
http://www.automobilklub.chelm.pl/wyniki.php
Konrad6 - Wto Mar 15, 2011 16:03
Czyli co znowu można na slickach jeździć i nikt nic nie powie? <idea>
Bo widze że jeden taki wózek skasyfikowany jest normalnie a było trąbienia a trąbienia na ten temat
mlodykmd - Wto Mar 15, 2011 18:35
Subaru też było sklasyfikowane w klasie 3, a chyba powinno być w Profi.
Mychot - Wto Mar 15, 2011 18:52
mlodykmd napisał/a: | Subaru też było sklasyfikowane w klasie 3, a chyba powinno być w Profi. |
To Subaru nie ma powyżej 200 KM.
STIG - Wto Mar 15, 2011 19:04
a gdzie u licha sa jakieś foty z auto euro??
graboss - Wto Mar 15, 2011 21:31
MŁODYKMD - w klasie profi sklasyfikowane są auta z napędem 4x4 i mocy pow. 200KM (to subaru nie jest najmocniejszą wersja i nie ma 200KM a więc nie kwalifikuje się do profi).
KONRAD - śmiało pisz kto jeździł na slickach !!!
Po pierwsze primo było tyle załóg, że sędziowie mogli tego nie wychwycić
Po drugie primo ultimo to są zawody amatorskie o medal ewentualnie puchar więc myślę, że choć tu (gdyż nie ma nagród pieniężnych) powinny zastosowane być zasady FAIR PLAY
NIE WIEM JAK INNI ALE JA TO ROBIĘ DLA ZABAWY I JAKIEKOLWIEK OSZUSTWA NIE PRZYCHODZĄ MI NAWET NA MYŚL.
A kto wali w ptaka tego mam <pupcia>
lexy6 - Wto Mar 15, 2011 21:43
chłopaki to tylko zabawa
Konrad6 - Wto Mar 15, 2011 22:42
zabawa zabawą... Ale do uja pana ilez to trąbienia było gdy wpadaliśmy evo na tor na slickach... Wielkie było gadanie że nie można, że koniec.
Chodzi tylko o przytrzymanie się ustalonych pewnych zasad.
Chcesz jechać na slicku? Oks ale w klasie odpowieniej która właśnie dla takich przypadków została stworzona...
Chyba że coś mi sie popierdzieliło.
I z mojej strony luźna guma
maniek276 - Sro Mar 16, 2011 07:31
"NIE WIEM JAK INNI ALE JA TO ROBIĘ DLA ZABAWY I JAKIEKOLWIEK OSZUSTWA NIE PRZYCHODZĄ MI NAWET NA MYŚL."
Tak??!! A ciekawe kto na ostatnim RS-ie jadł kanapki z dopalaczami!!!!!
graboss - Sro Mar 16, 2011 07:40
skąd Ty to możesz wiedzieć ja ty ślepy jesteś
mlodykmd - Sro Mar 16, 2011 07:58
Mychot napisał/a: | mlodykmd napisał/a: | Subaru też było sklasyfikowane w klasie 3, a chyba powinno być w Profi. |
To Subaru nie ma powyżej 200 KM. |
no to w takim razie przepraszam :]
[ Dodano: 2011-03-16, 08:04 ]
graboss napisał/a: | MŁODYKMD - w klasie profi sklasyfikowane są auta z napędem 4x4 i mocy pow. 200KM (to subaru nie jest najmocniejszą wersja i nie ma 200KM a więc nie kwalifikuje się do profi). |
j.w.
rozumiem, że opona TOYO R888 nie jest klasyfikowana jako slick, a co z oponą MARKGUM: http://www.markgum.com.pl...7&d1=10&d2=&d3= ? Bo właśnie jestem na etapie zakupów, i nie chciałbym trafić do klasy PROFI.
Pozdrawiam
maniek276 - Sro Mar 16, 2011 08:12
graboss napisał/a: | skąd Ty to możesz wiedzieć ja ty ślepy jesteś |
Wtedy jeszcze nie byłem i dobrze widziałem!! <tak>
Bossi6 - Sro Mar 16, 2011 08:22
mlodykmd napisał/a: | rozumiem, że opona TOYO R888 nie jest klasyfikowana jako slick, a co z oponą MARKGUM: http://www.markgum.com.pl...7&d1=10&d2=&d3= ? Bo właśnie jestem na etapie zakupów, i nie chciałbym trafić do klasy PROFI.
|
jeśli opona posiada homologację drogową E traktowana jest jako normalna opona a ta opona ma taką homologację czyli jeżdżąc na niej jesteś normalnie klasyfikowany.
Ja właśnie ostatnio jechałem na takich oponach na torze.
Powiem Ci że dobre opony tylko boki mają miękkie i strasznie kładą sie na zakrętach, poza tym bieżnik się potrafi odrywać( jak będziesz w Biłgoraju w niedziele to pokaże Ci o co chodzi) , ale trakcyjnie opona bardzo dobra tylko zależy jaka mieszanka. Wiadoma że r888 jest lepsza ale też sporo droższa
mlodykmd - Sro Mar 16, 2011 08:33
bossi napisał/a: | mlodykmd napisał/a: | rozumiem, że opona TOYO R888 nie jest klasyfikowana jako slick, a co z oponą MARKGUM: http://www.markgum.com.pl...7&d1=10&d2=&d3= ? Bo właśnie jestem na etapie zakupów, i nie chciałbym trafić do klasy PROFI.
|
jeśli opona posiada homologację drogową E traktowana jest jako normalna opona a ta opona ma taką homologację czyli jeżdżąc na niej jesteś normalnie klasyfikowany.
Ja właśnie ostatnio jechałem na takich oponach na torze.
Powiem Ci że dobre opony tylko boki mają miękkie i strasznie kładą sie na zakrętach, poza tym bieżnik się potrafi odrywać( jak będziesz w Biłgoraju w niedziele to pokaże Ci o co chodzi) , ale trakcyjnie opona bardzo dobra tylko zależy jaka mieszanka. Wiadoma że r888 jest lepsza ale też sporo droższa |
Dzięki za odpowiedź. No właśnie dla rozmiaru 195/50/R15 różnica to 150 zł na oponie, także trochę jest.
[ Dodano: 2011-03-16, 08:41 ]
STIG napisał/a: | a gdzie u licha sa jakieś foty z auto euro?? |
https://picasaweb.google.com/mlodykmd/RSAUTOEUROTorLublin13032011
Żona coś napstrykała, masz tam kilka zdjęć fiaciora :]
polll6 - Sro Mar 16, 2011 09:44
moja obserwacja jest taka....
skoro jezdzi sie zapoznanie z trasa np. 2 kolka... to moze warto w czasie zapoznania zrobic roszady i juz na samym torze ustawic sie zgodnie z numerami... i wlasnie tak podjezdzac na start...
noodl3s6 - Sro Mar 16, 2011 10:24
mlodykmd napisał/a: | Dzięki za odpowiedź. No właśnie dla rozmiaru 195/50/R15 różnica to 150 zł na oponie, także trochę jest. |
Ja bym chyba jednak przyoszczędził jeszcze i kupił r8'mki.
Mam markgumy (mieszanka średnia) właśnie w tym rozmiarze co Ty szukasz i powiem Ci, że na tor to one się nie nadają. Ja ich używam tylko na 1/4, w zakrętach kładzie się na boki okrutnie.
Piotrek89 - Sro Mar 16, 2011 12:00
Polll dobrze mówi z tymi numerami startowymi bo teraz był troszkę chaos a i dla sędziów lepiej. Trzeba pamiętać że to wszystko jest tylko zabawą hehe ja nawet nie wiem jakie miałem czasy ale co tam nie o to chodzi grunt to sobie po latać w bezpiecznych warunkach
pozdrawiam
Zelazko - Sro Mar 16, 2011 12:49
Z mojej strony na początek duże dzięki dla Wasyla za użyczenie swojego samochodu . Jak się okazuje kadett też może być fajny .
Co do slicków to też jestem ciekaw kogo masz na myśli Konrad. Jeżeli to prawda to ten ktoś się nie popisał, bo jestem pewny że pierwsza 10 jeździła na oponach z homologacją. Myślę że nawet byłbym w stanie napisać jakich konkretnie .
Co do markgum kontra toyo to wiadomo że R888 jest o klasę lepszą oponą. Markgum ma ściankę taką jak normalna opona drogowa i na szybkich, przyczepnych torach szybko odpada bieżnik. Sam byłem świadkiem jak z nowej opony po jednym okrążeniu w Ułężu odpadło 1/3 bieżnika . Co prawda z tego co słyszałem nie ma większych problemów z reklamacją ale co z tego skoro wszystkie opony są takie same. Natomiast z R888 są dwa problemy: cena i fakt że rozmiaru 195/50 R15 nie ma w Polsce i najwcześniej będzie na maj. Jest jeszcze trzecia opcja: federal 595 RS-R. W Evo podobno daje sobie radę bardzo dobrze ale jak się będzie sprawowała w lekkich FWD tego jeszcze nie wiadomo.
STIG - Sro Mar 16, 2011 16:13
mlodykmd wielkie dzięki
A ja ścigam sie dla czasów jadę zawsze tak szybko żeby podpiąć sie czasem pod Hundy niestety leje gaz słabej jakości stąd brak mocy <rotfl> <rotfl> <rotfl> <rotfl> żartowałem <mrgreen> <mrgreen>
maniek276 - Sro Mar 16, 2011 16:35
A że Hundy słabe to musisz zrobić parę kółek na torze co by chłopaki nie były okrutnie zbite! <rotfl>
STIG - Sro Mar 16, 2011 17:50
maniek276 napisał/a: | A że Hundy słabe to musisz zrobić parę kółek na torze co by chłopaki nie były okrutnie zbite! <rotfl> |
egzakli <lol> <lol>
mlodykmd - Czw Mar 17, 2011 07:52
noodl3s napisał/a: | mlodykmd napisał/a: | Dzięki za odpowiedź. No właśnie dla rozmiaru 195/50/R15 różnica to 150 zł na oponie, także trochę jest. |
Ja bym chyba jednak przyoszczędził jeszcze i kupił r8'mki.
Mam markgumy (mieszanka średnia) właśnie w tym rozmiarze co Ty szukasz i powiem Ci, że na tor to one się nie nadają. Ja ich używam tylko na 1/4, w zakrętach kładzie się na boki okrutnie. |
no ale właśnie r888 są o te 150 zł droższe
[ Dodano: 2011-03-17, 07:57 ]
Zelazko napisał/a: |
Co do markgum kontra toyo to wiadomo że R888 jest o klasę lepszą oponą. Markgum ma ściankę taką jak normalna opona drogowa i na szybkich, przyczepnych torach szybko odpada bieżnik. Sam byłem świadkiem jak z nowej opony po jednym okrążeniu w Ułężu odpadło 1/3 bieżnika . Co prawda z tego co słyszałem nie ma większych problemów z reklamacją ale co z tego skoro wszystkie opony są takie same. Natomiast z R888 są dwa problemy: cena i fakt że rozmiaru 195/50 R15 nie ma w Polsce i najwcześniej będzie na maj. Jest jeszcze trzecia opcja: federal 595 RS-R. W Evo podobno daje sobie radę bardzo dobrze ale jak się będzie sprawowała w lekkich FWD tego jeszcze nie wiadomo. |
Z tego co sprawdzałem ostatnio to jest sporo opon w rozmiarze 195/50R15 R888, co prawda na allegro piszą, że data produkcji 2010. Na http://www.racingtires.pl/ mówili, że będą mieli dostawę TOYO w połowie marca, także skontaktuję się z nimi i zobaczymy, co powiedzą. Myślałem też o Federalach, są tańsze o 50 zł, no i na Fiesta Klub Polska też ktoś tam je polecał. A skoro MARKGUMY się tak rozpadają, to je sobie daruję.
Dzięki za opinie i jak coś sie dowiem o dostępności TOYO to dam znać
[ Dodano: 2011-03-17, 12:09 ]
No i oponki już są w Polsce, odpisał mi coś takiego:
"Witaj
Federal 595rs-r kosztuje 350 zł - jest na miejscu
Toyo r888 kosztuje 400 zł - jest dostępne w ciągu 1 dnia
Obie marki są z końcówki 2010r albo początek 2011r.
koszt wysyłki
40 zł - przedpłata
50zł - za pobraniem"
Także proszę o opinie którą oponę bardziej polecacie i zamawiam
longin201 - Czw Mar 17, 2011 12:10
jeśli kttoś szuka Toyo 13" to ma 4 szt. do sprzedania
longin201 - Czw Mar 17, 2011 12:10
jeśli kttoś szuka Toyo 13" to ma 4 szt. do sprzedania
stacho90 - Czw Mar 17, 2011 13:27
moze ktos ma jakies zdjecia z wyscigu ??
Gobel - Czw Mar 17, 2011 18:08
o to to tak wypatruje po sieci, ale nie widziałem siebie na żadnym
pierwszy raz byłem, i nie wiem czy Lanos wytrzyma drugi raz <rotfl>
wiec chętnie jakieś fotki pooglądam
Piotrek89 - Pią Mar 18, 2011 00:27
no ja tez się dziwie że nie ma żadnych fotek jeszcze a pogoda była ładna i fotografów paru widziałem kontem oka :]
mis995 - Pią Mar 18, 2011 15:45
Z małym opóźnieniem ale są
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
Jeśli ktoś chce zdjęcia swojego auta to zapraszam na PW.
Coś powinno się znaleźć dla każdego
|
|