|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
|
MOTOSPORT - 5. runda RallySprint - KULKA
prezes - Pon Kwi 20, 2009 22:40 Temat postu: 5. runda RallySprint - KULKA W niedzielę 26 kwietnia na Torze Lublin odbędą się dwie imprezy samochodowe organizowane przez Automobilklub Chełmski. O godz. 10:00 rozpocznie się organizowana wspólnie z Auto Manager Lublin impreza pod nazwą Lublin Rally.
O godz. 15 nastąpi zbiórka uczestników RallySprintu o Puchary Ośrodka Szkolenia Kierowców KULKA. Ta otwarta dla wzystkich impreza będzie 5. rundą Mistrzostw Okręgu Lubelskiego w RallySprintach. Zgodnie z tegorocznym regulaminem oddzielnie rywalizować będą kierowcy z krótkim stażem (tak zwani juniorzy) oraz bardziej doświadczeni w klasyfikacji seniorów. W każdej z grup obowiązuje podział na klasy w zależności od pojemności silnika: do 1400 ccm, do 1800 ccm oraz powyżej 1800 ccm i auta z napędem na cztery koła. Kierowcy w rallysprincie będą walczyć na czterech długich próbach sprawnościowych. Dla najlepszych trójek w poszczególnych klasyfikacjach przygotowane są puchary, medale i dyplomy, a wśród wszystkich uczestników tradycyjnie rozlosowane zostaną upominki. Po zakończeniu rallysprintu na torze planowana jest inauguracja sezonu grillowego.
pilachgt6 - Pon Kwi 20, 2009 23:25 Temat postu: Re: 5. runda RallySprint - KULKA
prezes napisał/a: | Po zakończeniu rallysprintu na torze planowana jest inauguracja sezonu grillowego. |
to z gięciną mamy przyjeżdżać ??
robertMK - Wto Kwi 21, 2009 00:16
prezes napisał/a: | Po zakończeniu rallysprintu na torze planowana jest inauguracja sezonu grillowego. | biore rozpałke kto grilla?
Kosma - Wto Kwi 21, 2009 08:03
mógłbyś Prezesie napisać coś więcej o imprezie Lublin Rally z godz. 10 ?
lub ktoś kto jest w temacie , niech cos napisze
pozdr
spider666 - Wto Kwi 21, 2009 08:36
wiecej to o grillu trzeba napisac
pilachgt6 - Wto Kwi 21, 2009 12:03
Kosma napisał/a: | mógłbyś Prezesie napisać coś więcej o imprezie Lublin Rally z godz. 10 ?
lub ktoś kto jest w temacie , niech cos napisze
pozdr |
http://forum.rajdowiec.pl...p?p=20562#20562
wystarczy dokładniej forum czytac
Kosma - Wto Kwi 21, 2009 12:20
dokładnie i z uwagą
dzieki
zapowiada się bardzo dobrze
Vtsiak - Wto Kwi 21, 2009 15:17
spider napisał/a: | wiecej to o grillu trzeba napisac |
Właśnie <tak> :]
pilachgt6 - Wto Kwi 21, 2009 15:57
Panowie pilna sprawa!!!
Ma ktoś mini telewizorek samochodowy by wziąć na ten rally sprint?
Mati - Wto Kwi 21, 2009 17:56
NO to jedziemy )
Kosma - Wto Kwi 21, 2009 21:36
pilachgt napisał/a: | Panowie pilna sprawa!!!
Ma ktoś mini telewizorek samochodowy by wziąć na ten rally sprint? |
bahrajn 14sta ?
pilachgt6 - Wto Kwi 21, 2009 21:41
Kosma napisał/a: | pilachgt napisał/a: | Panowie pilna sprawa!!!
Ma ktoś mini telewizorek samochodowy by wziąć na ten rally sprint? |
bahrajn 14sta ? |
NIE
Legia - Lech 17sta <cfaniak>
mikae - Wto Kwi 21, 2009 22:27
pilachgt, fora pomyliłeś <rotfl>
pilachgt6 - Wto Kwi 21, 2009 22:48
mikae napisał/a: | pilachgt, fora pomyliłeś <rotfl> |
nie pomyliłem
pamiętam ktoś kiedyś miał na mini sprincie taki telewizorek
a nie chcę stracić imprezy - ale dla tego meczu jestem skłonny wrócić po rally lublin do domu na mecz
Lejek - Sro Kwi 22, 2009 07:01
Zawsze mozna zaprosic Panow w sreberku oni pewnie maja antene W koncu do czegos normalnego przydal by sie ten monitorek słóżbowy w samochodzie ;P
spider666 - Sro Kwi 22, 2009 08:37
to brook przywozila z Chelma chyba telewizorek, ale nie wiem cz przyjedzie
pilachgt6 - Nie Kwi 26, 2009 19:38
dzięki Robert za walkę - w końcu musiałem się napocić i namęczyć
Drift_King6 - Nie Kwi 26, 2009 19:49
Mimo tego,że motor po ostatnim zgotowaniu kuleje udało się uplasować na 11 pozycji
EDIT: mała sugestia do sędziów,aby baczniej obserwowali to co się dzieje na torze...
dzisiaj miała miejsce akcja,że tuż przed metą dogoniłem Kicka driftera,po czym on wyspinował i zatarasował mi drogę do mety....podbiegam do prezesa i melduję..a prezes:"yy no nie widziałem :] " ale wkońcu udało się powtórzyć przejazd <spoko>
Mati - Nie Kwi 26, 2009 21:15
Drift_king, dokladnie widzialem to zajscie.. uwazam ze ludzie ktorzy jada tam sobie posmigac bokami powinni jechac na koncu stawki.. bo tak to czesto trzeba powtarzac przejazdy..
Irek - Nie Kwi 26, 2009 21:19
Wielkie podziekowania dla Roberta za szkole jazdy po torze.Fajna imprezka byla.
robertMK - Pon Kwi 27, 2009 08:15
pilachgt, RAZ JA SZYBSZY ,DWARAZY TEN SAM CZAS I RAZ TY!! to była walka do konca dzieki za sobote i niedziele na torze
pierwsze miejsce jest twoje szkoda tylko tych pkt w mistrzostwach...
Irek, Zelazo potencjiał jest, wazne ze chcecie i mysle ze im wiecej zawodów tym wiecej opanowania i wjezdzenia
Piotrek Mizak fajnie było sie poscigac twoja VTI z Moja H heheh mysle ze jeszcze mozna zrobic taki przejazd zeby sie powyprzedzac na next zawodach jak bedziemy:)
pozdr for all
gregMK - Pon Kwi 27, 2009 08:28
robertMK napisał/a: | mysle ze jeszcze mozna zrobic taki przejazd zeby sie powyprzedzac na next zawodach jak bedziemy:) |
ooo taaaak )) jestem za zresztą małe podejście już robiłem <spoko>
kicek6 - Pon Kwi 27, 2009 09:41
Drift_king napisał/a: | EDIT: mała sugestia do sędziów,aby baczniej obserwowali to co się dzieje na torze...
dzisiaj miała miejsce akcja,że tuż przed metą dogoniłem Kicka driftera,po czym on wyspinował i zatarasował mi drogę do mety....podbiegam do prezesa i melduję..a prezes:"yy no nie widziałem :] " ale wkońcu udało się powtórzyć przejazd <spoko> |
Ja też mam pare groszy to wtrącenia, a wiec na początku tego ewentu poprosiłem tą panią co przyjmowała kase żeby nas(tych którzy chcą sobie polatać bokiem) wypuszczali jako ostatnich... usłyszałem ok, załatwi sie... I jakie było Moje zdziwienie gdy podszedłem do kierownika który puszczał samochody(ten w ciemnych okularach)? NIE DA RADY, W KOLEJNOŚCI PODJEŻDŻAMY NA START <wow> <wow> <wow>
A to że ta Pani mi nawrzucała po ostatnim przejeździe, w którym zablokowałem wjazd DK to też Moim zdaniem troche nie halo, bo to nie wiejska pojeźdzawka pod remizą tylko całkiem spora impreza motoryzacyjna którą przychodzi ogląda całkiem dużo wiary...
Pozdrawiam...
kielbas - Pon Kwi 27, 2009 10:55
i mnie się udało pierwszy raz wystartować na waszym podwórku :] co tu dużo gadać tor bardzo fajny dobra przyczepność napewno jeszcze zawitam <piwo>
łaby6 - Pon Kwi 27, 2009 13:53
Było spoko tylko nie którzy nie mogą zrozumieć jak się mówi żeby puszczali po mnie samochód trochę później , a potem mają pretensje. A będą jakieś fajne fotki bo było na co popatrzeć ehhehe.Pozdrawiam i czekam na następny.
zeglarz6 - Pon Kwi 27, 2009 14:07
sa gdzies wyniki?
pilachgt6 - Pon Kwi 27, 2009 16:24
Moim zdaniem prezesie postąpiłeś(liście) po ch.ju z tą dyskwalifikacją. Wielka tragedia sie stała że na chwile wjechałem na tor i tam zawróciłem by podjechać szybko na start. Nie wspomne o tym że się ustawiłem do 3 próby tam gdzie miała pierwotnie być(a nie było bo wam nie chciało sie przestawić fotokomórek) i dlatego musiałem zawrócić i jechać gdzie indziej.
Smyk - Pon Kwi 27, 2009 17:18
noi ja też sobie wystartowałem fajnie było, wkreciłem się nawet w te jazdy szkoda ze corek nie zawsze jechal tak jak chciałem chyba nie przyzwyczajony to takiego jezdzenia, ale myśle ze przywyknie
czasów może jeszcze nie robiłem bo pierwszy raz po torze miałem okazje jezdzic i nie wiem jeszcze co sie z czym je, ale naprawde frajda jest straszna
i też tak pomyślałem, że lepiej by było jakby drifterzy jechali na końcu bo czasem kogoś przyblokowywali
Drift_King6 - Pon Kwi 27, 2009 19:05
pilachgt napisał/a: | dzięki Robert za walkę - w końcu musiałem się napocić i namęczyć |
buehehe
przesiądź się w ośkę o mocy zbliżonej do wiekszości konkurencji to dopiero zaczniesz się pocić chłopaku <mrgreen>
robertMK - Pon Kwi 27, 2009 19:26
Drift_king, no niestety nie masz racji chłopaku.. evo czy sti nie sa idealne na ta tak krete proby gdzie nie mozna uzyc potencjiału mocy oraz napedy na 4 buty, moze wyjdzie tu ze sie mondruje ale w mojej skromnej opini i z doswadczenia wiem ze na dobrze przyczepnym asfalcie (bez syfu i dosc szorstkim) oska czyli FWD z dobrym balansem co i moca do masy jest w stanie dotrzymywac tempa 2-3 razy mocniejszym RWD a nie raz sie zdarzało ze i lepiej idzie ..
np. w niedziele dało sie to dostrzec ze na trasie Rally Lublin gdzie były kreciołki duzo piachu i nierówna nawierzchnia 4 buty miały ogromna przewage (no dobra moze rano nie byłem w najlepszej formie) ale nie dało sie nic zrobic czy to na sliku czy na r88 przez pierwsze 500 metrów slizgałem sie jak nie wiem i tu mozna powiedziec ze przewaga jest znaczna a proba była ułozona pod 4x4
a proba RS popołudniowega nie miała nawrotek długich prostych czy wieloktrotnego przyspieszania praktycznie od zera i mozna było powalczyc z EVO kazdym nawet 1000 konnym bo to o to w tym nie chodzi!!!!
Drift_king napisał/a: | pilachgt napisał/a:
dzięki Robert za walkę - w końcu musiałem się napocić i namęczyć
buehehe
przesiądź się w ośkę o mocy zbliżonej do wiekszości konkurencji to dopiero zaczniesz się pocić chłopaku |
to ja proponuje zebys wsiadł w jakies EVO i probował powalczyc tak jak ten chłopak hmmm
<tak> LUZ
Drift_King6 - Pon Kwi 27, 2009 19:42
robertMK napisał/a: | Drift_king, no niestety nie masz racji chłopaku.. evo czy sti nie sa idealne na ta tak krete proby gdzie nie mozna uzyc potencjiału mocy oraz napedy na 4 buty, moze wyjdzie tu ze sie mondruje ale w mojej skromnej opini i z doswadczenia wiem ze na dobrze przyczepnym asfalcie (bez syfu i dosc szorstkim) oska czyli FWD z dobrym balansem co i moca do masy jest w stanie dotrzymywac tempa 2-3 razy mocniejszym RWD a nie raz sie zdarzało ze i lepiej idzie ..
np. w niedziele dało sie to dostrzec ze na trasie Rally Lublin gdzie były kreciołki duzo piachu i nierówna nawierzchnia 4 buty miały ogromna przewage (no dobra moze rano nie byłem w najlepszej formie) ale nie dało sie nic zrobic czy to na sliku czy na r88 przez pierwsze 500 metrów slizgałem sie jak nie wiem i tu mozna powiedziec ze przewaga jest znaczna a proba była ułozona pod 4x4
a proba RS popołudniowega nie miała nawrotek długich prostych czy wieloktrotnego przyspieszania praktycznie od zera i mozna było powalczyc z EVO kazdym nawet 1000 konnym bo to o to w tym nie chodzi!!!!
Drift_king napisał/a: | pilachgt napisał/a:
dzięki Robert za walkę - w końcu musiałem się napocić i namęczyć
buehehe
przesiądź się w ośkę o mocy zbliżonej do wiekszości konkurencji to dopiero zaczniesz się pocić chłopaku |
to ja proponuje zebys wsiadł w jakies EVO i probował powalczyc tak jak ten chłopak hmmm
<tak> LUZ |
Wiem,że ten tor nie jest pod 4x4 i osobiście pognałem kilka takich aut do domu nic nie wartym strupem FWD.Ale z tymi prostymi to troche przesadziłeś,bo wczoraj na mm nie było szykany na prostej startowej(jak to często bywa) i tam evo leciało w kosmos....
Wiem również,że takie 4x4 łatwo się nie prowadzi,ale z tą mocą wygrywanie tych rally sprintów nie jest sztuką a raczej pastwieniem się nad bezbronnymi Sztuką jest np to,co robisz Ty <spoko>
kto wie,może kiedyś będę miał okazję i sam dosiąde takie auto <tak>
robertMK - Pon Kwi 27, 2009 20:05
Drift_king napisał/a: | Wiem,że ten tor nie jest pod 4x4 i osobiście pognałem kilka takich aut do domu nic nie wartym strupem FWD.Ale z tymi prostymi to troche przesadziłeś,bo wczoraj na mm nie było szykany na prostej startowej(jak to często bywa) i tam evo leciało w kosmos....
Wiem również,że takie 4x4 łatwo się nie prowadzi,ale z tą mocą wygrywanie tych rally sprintów nie jest sztuką a raczej pastwieniem się nad bezbronnymi Sztuką jest np to,co robisz Ty
kto wie,może kiedyś będę miał okazję i sam dosiąde takie auto |
heheh leciało w kosmos a pozniej te 1.5 tony trzeba dobrze zhamowac by nie przestrzelic zbic z 3 na 2 i do 1 nie złapac turbo dziury pilnowac by nie poleciał slajdem a w miedzy czasie sprawdzac temp oleju i EGT :PPP wsumie to łatwo sie prowadzi:DDD
ale co jak co bestwi sie ten danio no nie , spoko GSI tez dobrze sobie radzi troszke go zestroisz(zawias i opony) i napewno na tor bedzie OK fajnie ze jest coraz wiecej ludzi ktorzy chca <spoko> pozdr i dozo znów gdzies na rynku
Sylwek - Wto Kwi 28, 2009 08:21
Do kolego Kicka
Nie wiem czy zdołałeś zauważyć że Rally sprinty to imprezy o charakterze rajdowym jak sama nazwa wskazuje i każdy jedzie tutaj na czas, dobrze że sam zauważyłeś że nie jesteś pod remizą na wiejskiej pojeżdzawce, bo nawet tam potrafią się lepiej zachować. Impreza nie jest organizowana po to abyś mógł sobie potrenować jazdę driftem, a jak już przyjeżdżasz i się zapisujesz bo masz takie prawo, to przynajmniej nie przeszkadzaj innym. poza tym nie wiem też dlaczego tacy jak Ty mieli by jechać ostatni i dezorganizować porządek zawodów.
Jak chcecie sobie potrenować to wynajmijcie sobie tor i możecie hasać do woli, choć pewnie was na to nie stać skoro przyjeżdżacie na sprinty.
Zresztą jak nie odpowiada charakter zawodów i ich przebieg nie musisz w nich uczestniczyć.
Tak więc nie dziw się że dostałeś zjebkę od organizatora.
Pozdrawim
[ Dodano: 2009-04-28, 09:47 ]
Prośba do organizatora
Z uwagi na to iż nie odbyły się ostatnie próby a w ich zastępstwie jechaliśmy cztery razy pierwszy odcinek, miałbym taką prośbę aby skrócić nieco zapoznanie z torem (co poniektórzy jeżdżą pół godziny bez zjeżdżania z toru), a zaoszczędzony czas wykorzystać na zmianę trasy.
Jako uczestnik jednego z najsłabszych autek w stawce wolałbym jechać próby bardziej ciasne i techniczne (a takimi właśnie były 3 i 4) niż te z długimi prostymi na których dużo się traci z uwagi na brak mocy. Jest wtedy szansa na nawiązanie walki z szybszymi autkami. Dla nas ma to naprawdę duże znaczenie.
Pozdrawiam
Kosma - Wto Kwi 28, 2009 09:13
orientuje się ktos gdzie sa wyniki z Rally Lublin ?
spider666 - Wto Kwi 28, 2009 11:11
Jako ze jest regulamin, ktory kazdy powinien znac i przestrzegac, a organizator w miare mozliwosci respektowac jestem jak najbardziej za tym ze byly
UPOMNIENIA, OPIERDOL i DYSKWALIFIKACJE
(i nie koniecznie w tej kolejnosci, bo jak ktos juz uczestniczy wiele razy to mozna zaczac od ostatecznego kroku)
PRZEGIECIE Z DRIFTAMI PODCZAS PROB
PRZEGIECIE Z GRZANIEM OPON NA TRASIE PRZEJAZDU
PRZEGIECIE Z NIEPILNOWANIEM SIE KOLEJNOSCI
robertMK - Wto Kwi 28, 2009 11:53
spider napisał/a: | Jako ze jest regulamin, ktory kazdy powinien znac i przestrzegac, a organizator w miare mozliwosci respektowac jestem jak najbardziej za tym ze byly
UPOMNIENIA, OPIERDOL i DYSKWALIFIKACJE
(i nie koniecznie w tej kolejnosci, bo jak ktos juz uczestniczy wiele razy to mozna zaczac od ostatecznego kroku) |
mysle ze jest w tym troche racji! ale spojzmy na to tak ze sa to imprezy rekreacyjne i organizator tez bardziej rekreacyjnie do tego podchodzi wiec nie ma co robic z tego jakiegos obozu pracy dla nich a dla nas sztywnych regół prosto z F1(chodz i tam jest wielki cyrk)
spider napisał/a: | PRZEGIECIE Z DRIFTAMI PODCZAS PROB |
nie mozna odrazu ponizac takich osob jezdzacych bokami, to tez sport samochodowy i daje bardzo duzo przyjemnosci z prowadzenia auta w kontrolowanym poslizgu,
powinni sami zawodnicy Driftowozów poprosic o ostatnie NR na zaowdach i jechac wspolnie jeden za drugim jak sie beda blokowac to juz miedzy soba... ale tylko ich nie zkreslac. jezeli chca to robic i wykazac sie odrobina zrozumie wstosunku dla tych ktorzy jezdza na czas !
spider napisał/a: | PRZEGIECIE Z GRZANIEM OPON NA TRASIE PRZEJAZDU |
kolego prosze przemysl to co napisałes...., na kazdych zawodach sa wydzielane place zeby mozna było delikatnie dogrzac opony wiec nie wiem dlaczego tu jest przegiecie
a tak pozatym bardzo niebezpiecznie jest startowac na zimnych oponach typu r88 czy semi slicku z homologacjia i juz nie wspomne o profi oponie torowej!
spider napisał/a: | PRZEGIECIE Z NIEPILNOWANIEM SIE KOLEJNOSCI |
popieram w 100%
najlepsze rozwiazanie megafon dla jednego w kamizelce odblaskowej i niech co 2 -3 min wzywa 4-5 auta.. bo wiem ze nawet ile bys tłumaczył to nigdy zawodnicy sie nie beda idealnie podstwiac bo poprostu jest to nie wykonalne..
sorki za literówke ale pisze w pracy na szybkosci PZDR
KAMIL LBN - Wto Kwi 28, 2009 12:48
Sylwek napisał/a: | Impreza nie jest organizowana po to abyś mógł sobie potrenować jazdę driftem |
niewiem jak inni ale ja będe jezdził bokiem,zapłaciłem,niewcinałem sie nikomu w kolejke to o co chodzi?
A jak ''ten'' co jedzie na czas wypadnie z toru i na chwile zblokuje kogoś to co??też bedziesz miał pretensje??
Zastanów sie kilka razy zanim coś napiszesz bo niema to sensu....
spider666 - Wto Kwi 28, 2009 14:22
robertMK napisał/a: | mysle ze jest w tym troche racji! ale spojzmy na to tak ze sa to imprezy rekreacyjne i organizator tez bardziej rekreacyjnie do tego podchodzi wiec nie ma co robic z tego jakiegos obozu pracy dla nich a dla nas sztywnych regół prosto z F1(chodz i tam jest wielki cyrk) |
chyba wystarczajaco "na luzie" jest traktowane wszystko bo czesto jest wlasnie cyrk
robertMK napisał/a: | nie mozna odrazu ponizac takich osob jezdzacych bokami, to tez sport samochodowy i daje bardzo duzo przyjemnosci z prowadzenia auta w kontrolowanym poslizgu, |
nikt ich nie poniza. tylko sugeruje wyraznie odnalezienie sie.
sa zawody driftowe i sa stowarzyszenia milosnikow driftu
robertMK napisał/a: |
kolego prosze przemysl to co napisałes...., na kazdych zawodach sa wydzielane place zeby mozna było delikatnie dogrzac opony wiec nie wiem dlaczego tu jest przegiecie |
CZYTAJ UWAZNIE!. bylo napisane na TRASIE PRZEJAZDU.
Chyba kazdy co mysli wie jakie jest ryzyko wjezdzania na trase gdy odbywa sie proba.
robertMK napisał/a: | najlepsze rozwiazanie megafon dla jednego w kamizelce odblaskowej i niech co 2 -3 min wzywa 4-5 auta. |
to moze zostaniesz ochotnikiem od kierowania ruchem i jakos dotrzesz tej czesci zawodnikow co robertMK napisał/a: | nigdy sie nie beda idealnie podstwiac |
mikae - Wto Kwi 28, 2009 14:38
1. Dyskwalifikacja - jak najbardziej uważam za słuszne postąpienie aby dyskwalifikować osoby, które nie przestrzegają regulaminu czy zasad bezpieczeństwa jak wjeżdżanie na tor podczas trwania próby czy w ogóle bez pozwolenia sędziego, a pilach dobrze sam wiesz, że przeginasz bo za każdym razem albo masz problem z niedogrzanymi oponami, albo z wstaniem o własciwej godzinie i przyjeżdżasz jak już impreza trwa... w końcu cierpliwość prezesa się skończyła.
robertMK to, że ktoś jeździ na takich a nie innych oponach to nie problem organizatora ani innych zawodników, którzy muszą poczekać żeby np wjechał na tor i żeby miał dogrzane przed startem, sami takie wybieracie, nikt nie zmusza nikogo, że ma jeździć na takich a nie innych, a jak chce jeździć na oponach które wymagają dogrzania to polecam koce grzewcze
2. Drifterzy - Chyba będzie rzeczywiście dobrym pomysłem wprowadzeniem od najbliższej imprezy tzw. klasy "drift" - ułatwi to na pewno wszytskim i zawodnikom i sędziom pracę - bo w trakcie startów ciężko oceniać, że każde BMW to na pewno drifter więc najlepszą formą będzie wprowadzenie takiej adnotacji na zgłoszeniach.
Moja propozycja jest taka aby każdy kto zamiast na czas ma zamiar jeździć bokiem przy kwadracie na zgłoszeniu gdzie jest oznaczenie KLASY wpisywał sam literkę D - wtedy będzie łatwiej od razu ustawić kolejność startów.
Pozostaje tylko jeden problem - dotyczący wszystkich - nauczcie się wypełniać zgłoszenia oraz pilnować porządku i kolejności, bo gdy tego nie będzie to na nic się zdadzą wszelkie wysiłki organizacyjne.
kicek6 - Wto Kwi 28, 2009 14:56
Sylwek napisał/a: | dobrze że sam zauważyłeś że nie jesteś pod remizą na wiejskiej pojeżdzawce, bo nawet tam potrafią się lepiej zachować. |
a co Twoim zdaniem szanowny kolego było nie tak w Moim zachowaniu? przytocz jeden przykład po za tym że zablokowałem dojazd do mety DK??
Sylwek napisał/a: | poza tym nie wiem też dlaczego tacy jak Ty mieli by jechać ostatni i dezorganizować porządek zawodów. |
Jeśli tacy jak Ja pojechali by ostatni, nic nie było by zdezorganizowane bo przecież jedziemy tą samą próbe, jedno okrążenie, nie zabieramy wiecej czasu niż jadący na czas i nie było by napinek że przez takich jak Ja ktoś musi powtarzać próbe
czaisz <idea> ?
Sylwek napisał/a: | Jak chcecie sobie potrenować to wynajmijcie sobie tor i możecie hasać do woli, choć pewnie was na to nie stać skoro przyjeżdżacie na sprinty. |
Ja ci do portfela nie zaglądam wiec h ci do tego czy mnie stać... Dla Twojej wiadomości chłopcze tor wynajmowaliśmy nie raz, baaa jest nawet takie coś jak sekcja driftu w AK ale jakoś o zapowiedzianych treningach co 2 tyg nie słychać... Wiec trzeba przyjechać na sprint i coś tam próbować, pewnie Twoim zdaniem najlepiej jak byśmy trenowali na ulicach i narażali siebie oraz innych użytkowników... : spider napisał/a: | quot;]nikt ich nie poniza. tylko sugeruje wyraznie odnalezienie sie.
sa zawody driftowe i sa stowarzyszenia milosnikow driftu |
a To ciekawe... gdzie są te zawody driftowe? Jeździsz do poznania pojezdzić na czas?
po to jest tor zeby sobie polatać, może kiedyś przesiądziesz sie na mocne RWD i bedzie w podobnej sytuacji... czego ci nie życze...
dziekuje za uwage... <nie>
[ Dodano: 2009-04-28, 15:58 ]
mikae napisał/a: | 2. Drifterzy - Chyba będzie rzeczywiście dobrym pomysłem wprowadzeniem od najbliższej imprezy tzw. klasy "drift" - ułatwi to na pewno wszytskim i zawodnikom i sędziom pracę - bo w trakcie startów ciężko oceniać, że każde BMW to na pewno drifter więc najlepszą formą będzie wprowadzenie takiej adnotacji na zgłoszeniach.
Moja propozycja jest taka aby każdy kto zamiast na czas ma zamiar jeździć bokiem przy kwadracie na zgłoszeniu gdzie jest oznaczenie KLASY wpisywał sam literkę D - wtedy będzie łatwiej od razu ustawić kolejność startów. |
Chwała Ci za to dobry człowieku <spoko> <spoko> <spoko> Nie spodziewałem sie takiego rozwoju sytuacji... JESTEM jak najbardziej zaaaaaa <spoko> <spoko> <spoko>
Drift_King6 - Wto Kwi 28, 2009 15:27
kicek napisał/a: | a co Twoim zdaniem szanowny kolego było nie tak w Moim zachowaniu? przytocz jeden przykład po za tym że zablokowałem dojazd do mety DK?? |
Ty draniu!
Popsułeś mi mój najlepszy przejazd...
i wcale nie mam do Ciebie o to pretensji <spoko> ;);)
spin może się przytrafić i jadącemu na czas FWD wiec no stress.W tym przypadku robotę zrobiłby większy odstęp czasowy między startującymi <cfaniak>
mikae - Wto Kwi 28, 2009 15:32
Drift_king, większy odstęp czasowy między startującymi wydłuży czas czekania na przejazd i znowu będzie marudzenie...
WM wie ktoś może jak się odwrócić żeby zawsze <pupcia> nie była z tyłu?
kicek6 - Wto Kwi 28, 2009 15:55
Drift_king napisał/a: | Ty draniu!
Popsułeś mi mój najlepszy przejazd...
i wcale nie mam do Ciebie o to pretensji <spoko>
spin może się przytrafić i jadącemu na czas FWD wiec no stress.W tym przypadku robotę zrobiłby większy odstęp czasowy między startującymi <cfaniak> |
bez przypału mam nadzieje <cfaniak>
Nie ma co robić odstępów, trzeba zrobić tak jak mikae, napisał... klasa drift i tyle... Może nawet nie być oceniana lub punktowana bo za dużo czasu mogło by to zabrać...
łaby6 - Wto Kwi 28, 2009 18:13
Mi jak najbardziej pasuje klasa drift i po problemie od 2 lat jeżdżę na mini maxsy i nigdy nie było takiego spięcia. A każdy ma prawo skoro płaci jeździć po torze . Pozdrawiam i liczę na pozytywne rozpatrzenie tej kwestii.
pilachgt6 - Wto Kwi 28, 2009 19:18
mikae napisał/a: | zasad bezpieczeństwa jak wjeżdżanie na tor podczas trwania próby czy w ogóle bez pozwolenia sędziego. |
proba miala inaczej wygladac i ja bylem ustawiony tak jak nalezalo do 3 proby by szybko ja przejechac. a ze nie chcialo sie fotokokomorek przestawiac to sobie zawrocilem na torze bo trak latwiej bylo i ot cala filozofia.
ja zdania nie zmienie ze prezes po ch.ju postapil, no ale trudno juz kilka razy za darmo punkty zabraliscie mi to i te sobie wezcie
Zelazko - Wto Kwi 28, 2009 20:39
Irek napisał/a: | Wielkie podziekowania dla Roberta za szkole jazdy po torze |
Podpisuje się pod tym obiema rękami . Dzięki Tobie otworzyłem oczy na parę spraw także myśle, że będzie lepiej. Mam nadzieję, że na Miedziance też nie odmowisz pomocy .
Co do zawodów to cóż... Niby z jednej strony dobrze, że jest ktoś kto pilnuje tego żeby zawodnicy przestrzegali przepisów, ale z drugiej strony mam nadzieję, że w końcu doczekam czasów kiedy zawody sie zaczynają o godzinie podanej w informatorze. Bo z jednej strony to rozumiem, że mogą wyniknąć pewne opóźnienia, ale jestem ciekaw czy gdybym to ja przyjechał 0,5h po odprawie to mógłbym wystartować? To tylko taka moja mała uwaga
Druga kwestia to drifterzy. Moim zdaniem powinni być chwaleni za to, że chcą podnosić swoje umiejętności w bezpiecznym miejscu, a nie dziko gdzieś na jakimś rondzie. Jeżeli jest problem z blokowaniem to można ich po prostu puszczać na końcu w większych odstępach czasu. A skąd brać dodatkowy czas? Może trzeba zrobić krótsze zapoznanie?
Ale żeby nie było, że tylko narzekam to dziękuje bardzo organizatorom za przygotowanie pojeżdżawki dzięki której mogłem fajnie spędzić niedzielne popołudnie <spoko> . I do zobaczenia następnym razem
kielbas - Sro Kwi 29, 2009 08:25
Kiedy można sie spodziewać wyników ??
Sylwek - Czw Kwi 30, 2009 10:07
Kolego Kicek!!
Widzę że do tej pory nie rozumiesz za co dostałeś ten OPIERDOL, skoro się pytasz co było nie tak w twoim zachowaniu.
Postaram się jasno wyrazić bo nie dociera.
Możesz sobie jechać próbę driftem, możesz ją również przejechać tyłem, albo na dwóch kołach - po prostu JAK CHCESZ, h... mi do tego, tylko nie PRZESZKADZAJ innym zawodnikom do h... wafla.
Skoro dojeżdżając do ostatniego zakrętu nie opanowałeś bryki i cię obróciło to zawróć normalnie i zjedz z toru aby auto jadące za Tobą mogło bez problemu zakończyć przejazd-a nie PALISZ GUMY - jak pod wiejską remizą,KĄSASZ BRYŁKĘ O CO KAMAN?
Ps:
Nie znam kolegi jeżdżącego nissanem bez zderzaka z przodu, jak zobaczył że go doganiam to zjechał na wewnętrzną więc mogłem go spokojnie wyminąć bez straty czasu, potrafił się zachować, Dzięki mu za to. Weź przykład z innych i zachowuj się jak trzeba, nie jesteś pępkiem świata.
Swoim zachowaniem udowadniasz że masz wszystkich uczestników głęboko w pupci, bo co tam, najwyżej sobie powtórzy.
Kończąc. Wyciągnij wnioski i nie bij piany na forum.
KAMIL LBN - Czw Kwi 30, 2009 11:34
Sylwek napisał/a: | tylko nie PRZESZKADZAJ innym zawodnikom do h... wafla |
przestań tak pisać bo aż sie niedobrze robi... Sylwek napisał/a: | Możesz sobie jechać próbę driftem, możesz ją również przejechać tyłem, albo na dwóch kołach - po prostu JAK CHCESZ |
i tak będzie,więc sie niespinaj bo popuścisz. Sylwek napisał/a: | nie jesteś pępkiem świata |
ty tym bardziej.napewno zdarzyło ci sie kiedyś zespinować i niesądze zeby ktoś miał do ciebie o to jakieś pretensje.
kicek6 - Pią Maj 01, 2009 00:10
Kolego Kicek!!
Widzę że do tej pory nie rozumiesz za co dostałeś ten OPIERDOL, skoro się pytasz co było nie tak w twoim zachowaniu.
Postaram się jasno wyrazić bo nie dociera.
Możesz sobie jechać próbę driftem, możesz ją również przejechać tyłem, albo na dwóch kołach - po prostu JAK CHCESZ, h... mi do tego, tylko nie PRZESZKADZAJ innym zawodnikom do h... wafla.
Skoro dojeżdżając do ostatniego zakrętu nie opanowałeś bryki i cię obróciło to zawróć normalnie i zjedz z toru aby auto jadące za Tobą mogło bez problemu zakończyć przejazd-a nie PALISZ GUMY - jak pod wiejską remizą,KĄSASZ BRYŁKĘ O CO KAMAN?
Ps:
Nie znam kolegi jeżdżącego nissanem bez zderzaka z przodu, jak zobaczył że go doganiam to zjechał na wewnętrzną więc mogłem go spokojnie wyminąć bez straty czasu, potrafił się zachować, Dzięki mu za to. Weź przykład z innych i zachowuj się jak trzeba, nie jesteś pępkiem świata.
Swoim zachowaniem udowadniasz że masz wszystkich uczestników głęboko w pupci, bo co tam, najwyżej sobie powtórzy.
nie napinaj sie z bardzo bo temat został rozwiązany... <spi>
Sylwek napisał/a: | Kończąc. Wyciągnij wnioski i nie bij piany na forum. |
Widzę że jak narazie to Ty bijesz piane.... <spoko> gratuluje <spoko>
p.s jak masz jakieś inne problemy/pretensje, napisz PW, tyle... :]
robertMK - Pon Maj 04, 2009 12:29
Zelazko, nie przerabiaj swojej kupuj juz gotowe :)PPPP
http://forum.rajdowiec.pl/viewtopic.php?t=1574
WARIAT200sx - Czw Maj 07, 2009 22:33
Sylwek napisał/a: | Kolego Kicek!!
Widzę że do tej pory nie rozumiesz za co dostałeś ten OPIERDOL, skoro się pytasz co było nie tak w twoim zachowaniu.
Postaram się jasno wyrazić bo nie dociera.
Możesz sobie jechać próbę driftem, możesz ją również przejechać tyłem, albo na dwóch kołach - po prostu JAK CHCESZ, h... mi do tego, tylko nie PRZESZKADZAJ innym zawodnikom do h... wafla.
Skoro dojeżdżając do ostatniego zakrętu nie opanowałeś bryki i cię obróciło to zawróć normalnie i zjedz z toru aby auto jadące za Tobą mogło bez problemu zakończyć przejazd-a nie PALISZ GUMY - jak pod wiejską remizą,KĄSASZ BRYŁKĘ O CO KAMAN?
Ps:
Nie znam kolegi jeżdżącego nissanem bez zderzaka z przodu, jak zobaczył że go doganiam to zjechał na wewnętrzną więc mogłem go spokojnie wyminąć bez straty czasu,potrafił się zachować, Dzięki mu za to. Weź przykład z innych i zachowuj się jak trzeba, nie jesteś pępkiem świata.
Swoim zachowaniem udowadniasz że masz wszystkich uczestników głęboko w pupci, bo co tam, najwyżej sobie powtórzy.
Kończąc. Wyciągnij wnioski i nie bij piany na forum. |
Witam wszystkich, tak tak to ja z NISSAN'a bez zderzaka, mówiąc krótko: moim zdanie, wiedząc, że starty są na czas, a ja nie jadę czasówki tylko chce potrenować latanie bokiem, bo na torze jest bezpieczniej napewno niż w mieście to widząc samochód dojeżdżający mnie to wypadało by kulturalnie zjechać (niech jedzie) ja i tak nie muszę się gonić do mety bo po co... Ogólnie chce powiedzieć, że na torze też trzeba wykazać troche kultury bo inaczej napier..... na Ciebie i po co, a ja dostałem GRATKI z czego bardzo się cieszę i dzięki bardzo za to, że zauważyłeś mnie i napisałeś tutaj... PZDR
pilachgt6 - Pią Maj 08, 2009 01:02
moim zdaniem przepuszczanie nic nei da bo sa fotokomorki i jak przepuscisz jadacego za toba, to on zastopuje czas nei sobie tylko tobie
gregMK - Pią Maj 08, 2009 10:03
that's right
mikae - Pią Maj 08, 2009 10:31
pilachgt, to jest do ogarnięcia wystarczy, że podejdziesz i powiedz o tym, że wyprzedziłeś kogoś i masz nr taki a taki... i wtedy od razu da się to skorygować
|
|