|
Lubelskie Forum Motoryzacyjne
|
|
Lubelskie Klasyki >> NOCĄ w CZWARTKI << - Young Timer -> do zabawy? na rajdy? a moze na piknik?
siwy - Czw Mar 23, 2006 17:50 Temat postu: Young Timer -> do zabawy? na rajdy? a moze na piknik? Jakie auto z dawniejszych czasow moglibyscie polecic / jakimbyscie sami chcieli smigac w wieczorne patrole albo do kosciola
chodzi o jakies fajne sportowe autko =] z dawnych lat jakie wam sie podoba.
mile widziana poprawna nazwa modelu + przykladowe 1-3 zdjecia.
moze umowmy sie tez ze nie za drogie, tylko w przystepnej cenie
Wrobello - Czw Mar 23, 2006 17:55
Będe pierwszy.
Golf I GTI Pirelli
Paweel - Czw Mar 23, 2006 17:58 Temat postu: Re: Young Timer -> do zabawy? na rajdy? a moze na piknik?
siwy napisał/a: | Jakie auto z dawniejszych czasow moglibyscie polecic / jakimbyscie sami chcieli smigac w wieczorne patrole albo do kosciola
chodzi o jakies fajne sportowe autko =] z dawnych lat jakie wam sie podoba.
mile widziana poprawna nazwa modelu + przykladowe 1-3 zdjecia.
moze umowmy sie tez ze nie za drogie, tylko w przystepnej cenie |
205 GTi ... z silnikiem Mi16
ANGEL - Czw Mar 23, 2006 18:31
Audi 80 B2 2-drzwiowe. przerobi przod na 90 B2 lub wstawic światła z audi 4000
sorki ale nie moge wkleic fotki.... Nie umiem
http://img49.imageshack.u...dsc071231rt.jpg
ANGEL - Czw Mar 23, 2006 19:06
polll - Czw Mar 23, 2006 19:19
tylko i wyłacznie to Lancia Delta HF Integrale Martini 6
MACIOR - Czw Mar 23, 2006 19:24
Hemicuda
wysek^^ - Czw Mar 23, 2006 19:53
Hmm Ja bym brał albo Lancie albo Audi , ale MACIOR hihih to miało być w przystępnej cenie aby tym jeździć gdziekolwiek musiałbyś mieć cysterne ze sobą
leszczo - Czw Mar 23, 2006 19:57
biorac pod uwage koszty nabyci i przygotowania samochodu+ zapewnic mu jakies przyzwoite osiagi+cieszyc sie z bezusterkowosci,ewentualnie tanimi zamiennikami to
od 10 do 15 tysi lada albo golf1
i wydaje mi sie ze zdecydowanie jednak lada!
MACIOR - Czw Mar 23, 2006 20:17
Zbuduj za 15tysi bezawaryjnego mk1 to pogadamy
siwy - Czw Mar 23, 2006 21:12
dobra, ale prosilem zeby byla FOTKA + dokladny model auta , moglbym prosic o edytke Polla i Maciora?
dawajcie dawajcie
leszczo - Czw Mar 23, 2006 21:37
MACIOR napisał/a: | Zbuduj za 15tysi bezawaryjnego mk1 to pogadamy | ori?? 1,6 raczej da rade
i dla tego napisalem ze bardzirj podejdzie lada
MACIOR - Czw Mar 23, 2006 21:52
Na styk, ale bez bajerów.
ziomuś - Czw Mar 23, 2006 23:31
moj typ:...... http://www.vwzone.pl/inde...=galeria&dir=27
....według mnie najładniejsze auto ale to kweestia gustu.....
DTM - Pią Mar 24, 2006 01:00
Audi Sport Quattro
Audi Urquattro
a jezeli chodzi o tansze to Audi Coupe GT i przerobka na ktores z powyzszych
bodek - Pią Mar 24, 2006 01:42
Jak to powiedzial Ari Vatanen jeden z najlepiej sie prowadzacy samochodow na swiecie, w tamych latach.
Tez mialem 205 1.9GTI 122KM, pieknie sie tym jezdzi super samochod
wersja 1.8T 200KM tylko 200 modeli
P205 T16 - film pochodzi z programu Motorvision Classic
http://www.paraboy.neostr...205_t16_low.avi 16.9MB
tu jest troszke zdjec sa one na sprzedaz ale zawsze mozna poogladac
http://www.carclassic.com...?Marque=Peugeot
nie drogie to P205 1.9GTi super sie prowadzi
a to byl moj....
siwy - Pią Mar 24, 2006 08:10
DTM i ta opcja u mnie narazie wygrywa bo Audi Coupe GT mozna chyba kupic nie drogo, a powiedzcie mi jest to 4x4 ?? czy jak?
wysek^^ - Pią Mar 24, 2006 08:30
Nie wiem czy ten samochód jest aż tak szybki jak te wasze ale wiem że jest to samochód kultowy do zabawy i na piknik napewno Autko dla ludu
Vw Garbus 1303 (1,3) ,1982r
Bagio - Pią Mar 24, 2006 13:01
Mercedes 500 SEC
pojemnosc silnika: 5 litrow (245 KM)
rok produkcji: 1985
DTM - Pią Mar 24, 2006 13:48
siwy napisał/a: | DTM i ta opcja u mnie narazie wygrywa bo Audi Coupe GT mozna chyba kupic nie drogo, a powiedzcie mi jest to 4x4 ?? czy jak? |
niestety nie ma ale wszystko da sie zrobic
zobacz sobie ta aukcjie i opis: http://www.otomoto.pl/ind...show&id=C912998
jezeli interesuja Cie tematy zwiazane z audi i quattro to polecam to forum: http://forum.apmotorsport.pl/index.php
Wrobello - Pią Mar 24, 2006 17:42
Bagio napisał/a: | Mercedes 500 SEC |
i Bagio, ma racje, ale jak już szaleć to lepiej 560, zawsze te 30KM wiecej
a ja jeszcze na niedziele do kościoła
Mercedes W114 250CE
produkowany w latach 1968 - 1976
siwy - Pią Mar 24, 2006 19:00
oj trafiles w srodek serca, szkoda ze nie jestes dlugowlosa blondi z duzym biustem
Audi Coupe GT naped na przod? a da sie zrobic latwo 4x4 ?
MACIOR - Pią Mar 24, 2006 19:04
Inna płyta podłogowa i silnik pomiędzy reflektorami, ciężko się prowadzi.
siwy - Pią Mar 24, 2006 19:05
rozwin temat
MACIOR - Pią Mar 24, 2006 19:11
Wersje quattro i ośka miały inną płyte podłogową, nie było miejsca na wał, dyfer, inna konstrukcja zawieszenia itp, da rade zrobic ale jest to kuresko ciężka sprawa, natomiast znalezienie Urquattro (2.2 10V turbo) w stanie wsiadam i jade po bułki bez stresa graniczy z cudem, odbudowa auta to majątek.
Co do umieszenia silnika to jest on przed przednią osią i powoduje, że na każdym ostrzejszym łuki ryjesz w drzewo, chyba że walniesz boka
siwy - Pią Mar 24, 2006 19:21
aha no to odpada Audi Coupe GT choc bardzo mi sie podobalo
Wrobello - Pią Mar 24, 2006 20:00
Mi jeszcze do głowy przyszedł taki mały samochodzik
Renault 5 1.4GT ~120KM
QSY - Pią Mar 24, 2006 20:28
Jak dla mnie kultowym autem jest tez VW Transporter T2
Paweel - Pią Mar 24, 2006 20:54
QSY napisał/a: | Jak dla mnie kultowym autem jest tez VW Transporter T2
Obrazek
Obrazek |
to czemu dałeś fotki T1 ?
to jest T2 i raczej nie o nie Ci chodziło tylko o T1 z fotek ... dużo ładniejsze i wersalka sie zmieści
Wrobello - Pią Mar 24, 2006 21:25
QSY, dobrze dał.
To jest VW T1
VW T2
VW T3
VW T4
truespinmice - Pią Mar 24, 2006 22:38
jak dla mnie to na piknik i do kosciola mogą być (bądź, co bądź ale dla mnie to klasyki):
TOYOTA SUPRA 2G
CHEVROLET CAMARO IROC-Z 3G
i oczywiście MITSUBISHI 3000GT VR4
jakby ktoś mi dał , któregoś z tych to bym do kościoła jeździł codziennie, ba nawet dwa razy dziennie - rano i wieczorem, roraty, majówki wszystko
MicO - Sob Mar 25, 2006 00:36
Kfaczku.. kup sobie gazete Classic Auto's czy cos takiego.. opisane jest Audi zrobione przez p. Koraszewskiego na wzor Audi S1..... cudo.. w necie nie ma tych zdjec z gazety..
bodek - Sob Mar 25, 2006 00:45
MACIOR - Sob Mar 25, 2006 01:15
Przecie to jest Sportquattro
goofy - Sob Mar 25, 2006 07:31
Dla mnie kfaczku to jest odpowiednie auto:
Renault 5 Alpine Turbo 1.4
moc 110 przy 6000 obr.
waga 870
Wyprodukowane w 23 425 egz.
P.S. tylko 3 sztuki są tego w Lublinie.
P.S. z tego 2 niejazdy
ANGEL - Sob Mar 25, 2006 09:29
Moja kolejna propozycja to AUDI 50. Wszystkie czesci pasuja z VW polo I-gener.
lub Audi 80 I-generacji.. Piekne Young-Timery
Audi 50= silniczek tylko 1100cm3 50PS
Audi 80 B1 Gte= silniczek - no cóż taki sam jak w VW Golf I GTI czyli 110PS
ANGEL - Sob Mar 25, 2006 10:27
Opel Monza
silniki= 2.5 (136KM); 2.8(140KM); 3.0(179KM)
HaGie - Sob Mar 25, 2006 10:37
BMW 2002 - model tego auta produkowany był od 1968 roku. Był to dwudrzwiowy sedan (od 1971 także w wersji Touring) z dużymi przeszklonymi partiami oraz charakterystyczną maską z dwoma reflektorami, połączonymi poziomymi liniami z centralnymi `nerkami`, wyróżniające wszystkie modele BMW do dnia dzisiejszego.
Nadwozie samonośne o stalowej konstrukcji, mieściło 4 osoby i spory bagaż. Duże powierzchnie szyb zapewniały doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach. Od początku był on produkowany w dwóch wersjach silnikowych, o tej samej pojemności, a różnych mocach:
model 2002 – o mocy 100 KM (74 kW)
model 2002 ti – o mocy 120 KM (88 kW).
Ten mocniejszy model to jednostka z dwoma dwugardzielowymi gaźnikami typu Solex 40PHH. Otrzymał on także mocniejsze hamulce i stabilizator zawieszenia, za dopłatą można było zamówić ten model z 5-stopniową skrzynią biegów, później także ze skrzynią automatyczną. Ogółem modelu 2002 ti wyprodukowano łącznie 16 448 sztuk. Od roku 1971 dostępny był mocniejsza odmiana tego auta, mianowicie
model 2002 tii – o mocy 130 KM (96 kW),
o wielopunktowym wtrysku paliwa Kugelfischer. W sezonie 1974 na krótko pojawiła się krótka seria najmocniejszej odmiany tego auta:
model 2002 turbo – o mocy 170 KM (125kW)
Ten pierwszy pojazd z turbodoładowaniem powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie działu sportu. Produkcje modelu 02 zakończona w roku 1975. Jego następcą został model oznaczony symbolem E21, czyli popularna seria 3.
Dane techniczne BMW 2002 ti:
Nadwozie samonośne, 2-drzwiowe, 4-miejscowe
Silnik 4-suwowy, 4-cylindrowy rzedowy, chłodzony cieczą z napedem na tylną oś
Pojemność skokowa - 1990 cm3
Moc maksymalna - 88 kW (120 KM) przy 5500 obr/min
Skrzynia przekładniowa 4-biegowa
Hamulce przednie tarczowe, tylne bębnowe
Ogumienie o wymiarach 165HR13
Długość/szerokość/wysokość - 423/159/141 cm
Rozstaw osi - 250 cm
Masa własna pojazdu - 940 kg
Prędkość maksymalna - 185 km/h
Pojemność zbiornika paliwa – 46 litrów
Przyspieszenie – 9,2 s
zajebiste auto
siwy - Sob Mar 25, 2006 11:09
MicO napisał/a: | Kfaczku.. kup sobie gazete Classic Auto's czy cos takiego.. opisane jest Audi zrobione przez p. Koraszewskiego na wzor Audi S1..... cudo.. w necie nie ma tych zdjec z gazety.. |
mam kupuje te gazety i wole je czytac niz jakies maxi tuningi gt czy inne takie, no chyba ze autko znajome jest w gazecie
ale nie bede skanowal bo mi sie nie chce, po za tym uwazam ze na tyle dobra gazeta ze nie warto tego robic.
wysek^^ - Sob Mar 25, 2006 11:47
To skoro przy BMW jesteśmy to ja przedstawie takie oto modele :
ALPINA B6 3,5(e-30) - Tych aut wyprodukowany 219 sztuk od 1987 do 1990 , mają one 3,5 litrowe silniki o mocy 261KM oraz 346 Nm zintegrowane z 5 stopniową skrzynią manualną . Od 0-100km/h w 6,4 s a maksymalna prędkość do 250km/h
ALPINA B6 3,5S(e-30)- wyprodukowanych sztuk 62 (1987-1990) posiadały 3,5 litrowe sześcio cylidrowe silniki od M3 baza autka była Alpina B6 3,5A . Mocy to 254KM z 5 stopniową manualną skrzynią . Maksymalna prędkość to 251 a od 0-100 w 6,6 s .
ALPINA B6 2,8(e-21)(rekinek) -auto produkowane od 1978 do 1983 wszystkich aut zbudowano ok 533 . Posiadają one 2,8 litrowe silniki o mocy 200KM. Przyspieszają od 0 do 100km/h w 7 s a maksymalna prędkość to 229 km/h.
bodek - Sob Mar 25, 2006 12:42
Opel Omega Lotus wyprodukowano 950 egzeplarzy i 250RHD
dane techniczne:
Pojemnosc: 3615cm3, rzedowa szóstka
Max moment obrotowy: 568nm / 5500rpm
Moc max: 377 hp/5200 rpm
Stopien sprezania: 8.2:1
2 x Garrett T25 (0,7 bara)
104hp z litra pojemnosci
Moc / Masa: 228 hp / 1000 kg
Skrzynia biegow: 6 biegowa manualna z Corvette ZR1
Masa: 1650 kg
Wymiary: 4770mm/1810mm/1430mm
Osiągi:
V-max: 287km/h
0-100km/h: 4.9s
0-160km/h: 11s
0-200km/h: 17.2s
400m ( 1/4 mili): 13.2s
czas tej omegi na 1/4mili 11.704s
Vesti - Sob Mar 25, 2006 17:09
Williams..
Może kogos zainteresuje fakt iż takie cudo bedzie robiło drive po Lublinie..
Obecnie jest na etapie skrupulatnego składania
Lubelskie wydanie to kolor czerwony..
Williams:
Renault Clio Williams poj. 2000 cm 16v osiągało moc 150 KM oraz moment obrotowy rzędu 175 Nm, co pozwalało uzyskać przyspieszenie 7,8 sek. do 100 km/h
Rodzynek.. Produkowany w ilości 2500szt rocznie..
Wymóg aby zostało dopuszczone do rajdów..
goofy - Sob Mar 25, 2006 17:28
Opel Kadett GTE
1.8-litrowy silnik, 151 Nm @ 4800 o/min, 115 KM przy 5800obr/min
prędkość 195 km/h oraz przyspieszenie 0-100 km/s: 9,5 sekundy.
lata 1982-1983
siwy - Sob Mar 25, 2006 17:47
Vesti sorry, ale niektorzy nie wiedza co to jest wiliams, wiec zrob edytke
MACIOR - Sob Mar 25, 2006 17:52
Vesti napisał/a: | williams..
Obrazek
Może kogos zainteresuje fakt iż takie cudo bedzie robiło drive po Lublinie..
Obecnie jest na etapie skrupulatnego składania
Obrazek
Lubelskie wydanie to kolor czerwony.. |
Ten challenger lubelski to ten ze sławinka ???
Vesti - Sob Mar 25, 2006 18:11
Macku nie wiem skąd.. dokładnie.. ale jak bedą składac zrobie fotki za pozwoleniem wkleje..
Przepraszam za zboczenie z głównego tematu..
MACIOR - Sob Mar 25, 2006 18:19
Z tego co wiem, to od jakichś 2-3 lat na sławinku powstaje taki challenger z kompresorem i bajerami, może to ten???
EOT
bodek - Nie Mar 26, 2006 00:26
mercedes 190 Evo II
silnik 2.5 litra, moc 235KM
przyspieszenie 7.1 do 100km/h
waga 1300kg
wyprodukowany w ilosci okolo 500 sztuk
jeden egzemplarz do sprzedania http://www.carclassic.com/stock.asp?StockID=101913
malcu - Nie Mar 26, 2006 00:47
Takie cos na weekendy idealne
Volkswagen Golf II Limited Model '89
Silnik i układ przeniesienia napędu:
Czterocylindrowy, rzędowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, podparcie wału w pięciu łożyskach, elektroniczny układ wtryskowy (Digifant); mechaniczna, spiralna sprężarka G 60 i chłodnica powietrza doładowanego, 1781 cm3 (średnica x skok: 81,0 x 86,4 mm)
155 kW/210 KM przy 6500/min
247 Nm przy 5000/min
pięciobiegowa skrzynia biegów, napęd na cztery koła.
Podwozie:
Z przodu niezależne zawieszenie z poprzecznymi wahaczami i amortyzatorami teleskopowymi, z tyłu, skośne wahacze poprzeczne ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami teleskopowymi, stabilizatory poprzeczne z przodu i z tyłu, dwuobwodowy układ hamulcowy z ABS, tarcze hamulcowe z przodu (wentylowane) i z tyłu, rozmiar obręczy kół 6,5J x 15, rozmiar opon 195/55 VR 15
Wymiary i masy:
Rozstaw osi 2480 mm, długość 4035 mm, szerokość 1700 mm, wysokość 1400 mm, masa własna 1255 kg (tylko w wersji 4-drzwiowej).
Osiągi:
Prędkość maksymalna 229 km/h, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w7,48 s.
Został on zbudowany w ilości tylko 70 sztuk i kosztował 68 500 DM.
Kamil - Nie Mar 26, 2006 08:55
# Calibra V6 DTM Mod. 93-95 (400 PS)
# Calibra V6 DTM Mod. 95-96 (570 PS)
Mercedes 600SEL (408PS)
ANGEL - Nie Mar 26, 2006 09:25
Przepraszam ale musze sie wtrącic...
Od kiedy Opel Calibra jest uważany za young-timera ???
albo Mercedes S-klass ???
A i na początku była mowa o przystępnej cenie ???
Ja osobiście nie widzialem S-klaski za symboliczną cenę,no ale może dlatego ze nadal mieszkam w Polsce...
Faktycznie samochodziki sa piekne i moga sluzyc do jazdy do kościoła żeby Ksiadz-Dyrektor na ich widok strzepal by se gru..., no ale to nie sa young timery na codzien....
Dajcie jakies przyziemne autka
Wrobello - Nie Mar 26, 2006 11:33
Mercedes-Benz w116 type 450 SEL 6.9 AMG
produkowany w latach 1975-1980 w ilości 7.380szt.
286 hp/210 kW @ 4250 /min
56 mkg @ 3000 /min
dostępny jedynie z 3-biegowym automatem.
0-100 = 7,4 s
V-max =225 km/h
bodek - Nie Mar 26, 2006 12:23
fiat uno turbo
produkowane od 1985 roku, wystepowaly dwie wersje silnikowe 1.3 turbo 100KM i 142Nm przyspiesznie 8.6 do 100km/h
W 1989 przeszlo facelifting i pojemnosc zostala zwiekszona do 1.4 turbo 112KM i 161Nm przyspiesznie ocylowalo w granicach 8.2 do 100km/h
1.3 turbo
fotki uno po 1989 roku
dosc nie pozornie wygladajace uno 1.4 turbo
QSY - Nie Mar 26, 2006 19:37
Ja mam jeszcze jednego klasyka, tego autka juz raczej nie widac na naszych drogach.
Fiat 500
a Tutaj mam fajny bajer jak ktos chce sobie zrobic takiego fiacika z kartonu
Kamil - Nie Mar 26, 2006 21:28
ANGEL napisał/a: | Przepraszam ale musze sie wtrącic... |
a tak wrzuciłem
Przystępna cena
Audice które wrzucacie też nie mają przystępnej ceny...tak jak Omega Lotus,Lancia Delta...itd.
WYBACZ KSIĄŻĘ,że uraziłem Cię moim postem
pozdro600
bodek - Nie Mar 26, 2006 22:18
Suzuki Swift 1.3 GTi mk2
silnik: 1.3, moc 101KM i 113Nm
przyspiesznie: 8.6 do 100km/h
czas na 1/4mili: 16,342s.
waga: 835kg
Nie jest dorgi, tylko ciezko kupic egzemplarz w bdb. stanie, fajnie sie dlubie i niezle jezdzi
ZuZkA - Pon Mar 27, 2006 16:45
fajniusie sa te fiaciki 500 chcialam sobie takiego sciagnac z wloch przynajmniej nie mialabym problemow z parkowaniem i nawet takie zwinne sa mialam okazje jezdzic takim wehikulem
bodek - Pon Mar 27, 2006 22:25
Ford Escort Cosworth
silnik 2.0T
moc 227KM i 299Nm
przyspiesznie od 0 do 100km/h w 6.1s.
siwy - Wto Mar 28, 2006 08:54
czy to jest tanie ?
w temacie chodzi o cos latwo dostepnego, o YOUNG TIMERA, i rozne opcje do wyboru - pojechac na rajd zabytkow, poszalec po torze, pojechac do lasu na wycieczke i na piknik z malzonka, albo zawiezc dziadkow do naleczowa
mysle ze cosworth sie nie na daje na young timera, te niektore mercedesy tez.
ale w kazdym badz razie dzieki za angaz.
bodek - Wto Mar 28, 2006 15:10
no tak troche sie rozuchalem z tymi drogimi ajm są sorry
ANGEL - Czw Mar 30, 2006 10:21
Ford Capri 3-gener.
2.8 inject.- 160PS
Bardzo pocieszne autko do sportu i na piknik
siwy - Czw Mar 30, 2006 15:20
Qsy nie stety zle trafiles, bo fiat 500 to straszny rarytas i ciezko kupic w dobrym stanie.
Bodek, juz pisalem ze za duze pulapy cenowe siekasZ
QSY - Czw Mar 30, 2006 18:45
A nasza królowa poboczy?Takie cudo da sie jeszce kupic za grosze czasem nawet w niezłym stanie, oczywiscie mowa o sto piątce bo sto trójka (tzw kuro łapka) jest juz traktowana jako rarytas
Syrena 105 L
Syrena 103
ANGEL - Czw Mar 30, 2006 18:53
sYRENA MOZE BYC OGROMNYM RARYTASEM FABRYCZNIE WSADZANE BYLY 16,ale rozstaw srub jest taki ze latwo mozna sciagnac chromowane felgi z USA wsadzic jakis fajny silnik i mozna zrobic fajne pocieszne autko, obnizyc dach albo zrobic sekcje nadwozia.
Jako ciekawostke dodam ze cylinderki hamulcow z Syrenki pasuja do Porsche 911
Paweel - Czw Mar 30, 2006 19:04
ANGEL napisał/a: | sYRENA MOZE BYC OGROMNYM RARYTASEM FABRYCZNIE WSADZANE BYLY 16,ale rozstaw srub jest taki ze latwo mozna sciagnac chromowane felgi z USA wsadzic jakis fajny silnik i mozna zrobic fajne pocieszne autko, obnizyc dach albo zrobic sekcje nadwozia.
Jako ciekawostke dodam ze cylinderki hamulcow z Syrenki pasuja do Porsche 911 |
ciekawe do jakiej fabryczne były 16
chyba od ŻUKA fabryczne
bodek - Czw Mar 30, 2006 22:59
syrena to kiedys byla w polsce z silnikiem od porsche 911 993 turbo
MACIOR - Pią Mar 31, 2006 06:39
Porsche 944
Morley - Pon Kwi 03, 2006 07:32
Biuti red pum-pum rajda
Mój faworyt to Mr 2 z rzedziału 90-95. Silnik 2.0 centralnie ciągnie na tył przy 170 KM fabrycznie powinien zapinać 7 sek na pierwszą setkę. Pieknie się to prowadzi i w roczniku 91-92 dostępne już za 10 tys zł. Gratów do robienia tego jest od groma - jest nawet kit-car do przerobienia to to na Ferrari 355 (chyba) . Zresztą to nawet nie bardzo potrzebne bo furka gracko się prezentuje...
bodek - Pon Kwi 03, 2006 08:31
tylko bez tego skrzydla monster zderzakow itp i 2.0T mr2
MACIOR - Pon Kwi 03, 2006 16:30
I raczej nie jest to youngtimer tylko stary japończyk.
ete - Sro Kwi 05, 2006 11:30
moze nie young timer ale do zabawy jak najbardziej Mitsubishi Colt 1992- 1996
z silnikiem 1.8 16V 140 KM oczywiście
0-100 7,6 s , prędkość maks. 210 km/h
MACIOR - Sro Kwi 05, 2006 15:50
Kfaku niezastanawiaj się, brejdak coś wspominał o przesiadce na 911 czyli pewnie 944 będzie chciał sprzedać, stan igła, zresztą sam widziałeś.
malcu - Sro Kwi 05, 2006 18:52
juz mu sie znudzilo 944?? zawsze to godzinami je pucowal
MACIOR - Sro Kwi 05, 2006 19:22
...a to wy się znacie ??? Co do znudzenia to na 911 więcej fok się znajdzie, a co do pucowania to w niedziele 7 godzin czyścił, pojechał przewietrzyć i powalony deszczem
malcu - Sro Kwi 05, 2006 21:23
Ta znam dosc dobrze, lol to niezle, ten to ma manie mycia tej 944
Opel Manta B i240
pojemność [cm3]: 2410
liczba cylindrów: 4
masa [kg]: 1085
[KM]/obroty: 136/ 5000
[Nm]/obroty: 206/ 4100
V max[km/h]: 202
0-100[s]: 8.8
Tomek - Pon Kwi 10, 2006 20:50
a ja takie cos znalazłem http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=96196163
ANGEL - Wto Kwi 11, 2006 08:31
Ale ten golf to chyba byl kiedys czerwony, chyba ze ktos pomalpowal po kolesiu ktory wsadzil w czerwonego 1.8 turbo
MACIOR - Wto Kwi 11, 2006 17:50
To nie ten golf.
Kuba - Wto Kwi 11, 2006 18:14
ten czerwony był ze Szczecina,miał inne felgi,zderzaki,lampy... i wogóle to dwa różne gofry
Wrobello - Wto Kwi 11, 2006 18:17
Kuba napisał/a: | ten czerwony był ze Szczecina,miał inne felgi,zderzaki,lampy... i wogóle to dwa różne gofry |
a teraz ten czarwony, już nie jest czerwony
Teraz wygląda tak http://www.jamiro.gryf.pl...ws05/index.html
MACIOR - Wto Kwi 11, 2006 18:54
Piękniuni ten golf, tylko zamiast tych szprychówek dałbym klasyczne BBS RM bądz RS w chromie lub Keshiny.
ANGEL - Pią Kwi 14, 2006 18:20
Syrena Laminat to jest dopiero fajne autko....
Mozna je jeszcze spotkac na zlomach w calej Polsce cale z wlokna szklanego
ANGEL - Pią Kwi 14, 2006 18:29
A moze Zakupic WARSZAWE a byly nawet takie....
ta ostatnia 6-cyl poj 2.5 L 85 KM V-MAX tylko 140km\h
ANGEL - Pią Kwi 14, 2006 18:33
Moim faworytem jest Fiat 1100 Coupe
* Nadwozie samonośne, 2-drzwiowe, 2 + 2-miejscowe.
* Silnik 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, umieszczony poprzecznie z tyłu, napędzający koła tylne.
* Pojemność skokowa - 1116 ccm
* Średnica cylindra x skok tłoka - 80 x 55,5 mm
* moc maks. 55 KM (40,5kW) przy 6000 obr/min.
* Stopień sprężania 8,8:1.
* Skrzynia biegów: 4-biegowa, synchronizowana, sterowana dźwignią, umieszczoną w podłodze.
* zawieszenie przednie: wahacze poprzeczne, sprężyny śrubowe, amortyzatory teleskopowe, stabilizator
* Zawieszenie tylne: kolumny amortyzatorów teleskopowych ze sprężynami śrubowymi, wahacze skośne
* Hamulce hydrauliczne, przednie i tylne tarczowe, hamulec ręczny, mechaniczny na koła tylne
* Ogumienie: 165 SR13, radialne
* Masa własna pojazdu - 900 kg
* Prędkość maksymalna - 140 km/h
* Zużycie paliwa - 8 1/100 km
Dawidow - Sob Maj 06, 2006 14:11
Zapomnieliście o innych pięknych Fiatach np.
Fiat 124 Coupe
SILNIK:
Rzędowa 4
1438 cm3
90KM przy 6500 obr/min
108 NM przy 3600 obr/min
0-100km/h -12,6s
0-400m - 18,8
Vmax - 164km/h
Tylny napęd
Waga - 980kg
Wojdat - Pon Sie 07, 2006 23:30
Ktos wczesniej napisal Capri 2.8 i
ja bez tego samochodu jak bez powietrza
nie 2.8i ale 2.0 S i naprawde to wystarcza
Moj wozik jest najpiekniejszy :P
Ps juz dawno nie witalem na waszej stronce i znowu zapomnialem jak sie foty zapodaje , niech ktos mnie oswieci to pokaze moje cacko
Brzozka - Wto Sie 08, 2006 00:21
VW Scirocco...nie da sie przejsc obok obojetnie
misiek - Wto Sie 08, 2006 08:38
Skoda Rapid
http://allegro.pl/item119..._rapid_136.html
ale nie za ta cene..
Divine - Sro Sie 09, 2006 03:11
Volvo 262 Bertone i Volvo 780 Bertone (pod koniec produkcji zmieniono nazwe na Coupe)
Dość szybkie, komfortowe i rzadko spotykane.
TTomek - Wto Lut 06, 2007 23:13
Rapid rULEZZ.....swap na boksera z transportera ( 2,0 120 KM) chłodzonego ciecza i nie ma kozaka przy drifcie...byleby to opanowac
ZuZkA - Wto Lut 06, 2007 23:39
vw garbus 1303 rocznik 1967 piekny,wygodny,nie majacy nic wspolnego z ekonomiczna jazda ale kochany i piekny
ZuZkA - Pią Lut 09, 2007 11:55
nic sie tu nie dzieje wiec wrzuce pare zdjec. znalazlam wlasnie zdjecia na ktorych jest fajniutki fiacik 500. mialam okazje nim pojezdzic (niestety jako pasazer ) oby po naszych ulicach jezdzilo wiecej klasykow
a jak juz sie udzielam (co zadko mi sie zdaza )to jeszcze dodam jedno zdjecie jakze ekonomicznego silnika mojego poczciwego garbuska, pojemnosc 1.2 obdrapany, brudny ale dzialal bez zadnych problemow a co najlepsze odpalal przy 20 stopniowym mrozie najgorsze ze palil 15 na setke w zimie i 12 w lecie (oczywiscie po miescie) na trasie niewiele mniej
Jaqub - Pią Lut 09, 2007 22:22
bylo juz kilka smigielek ale:
moze e24
np 635CSI
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2213260 (ot taka na poglad)
lub auto ktore jest kwintesencja bmw czyli e31
osiagi wyscigowki i komfort limuzyny
850CSI
prawdziwy rarytas (jeszcze trafic manuala)
http://moto.allegro.pl/it...i_super_v8.html (tu co prawda V8 ale one z racji na tansza eksploatacje sa bardziej poszukiwane)
truespinmice - Nie Lut 11, 2007 18:10
Pod wpływem emocji z filmu "Świadek koronny" postanowiłem, że jednak pokaże swoją "lubą" (w końcu mam ich cały harem )
Auto było na moim oku od dawna, ale teraz jak zobaczyłem "jej" kształty na dużym ekranie uznałem , że JUŻ jest godna zająć kolejne miejsce w moim sercu
OTO ONA:
Proszę państwa przedstawiam panią Mercedes 560SEC :
crOOchy - Czw Kwi 12, 2007 00:32
Polonez Stratos (silnik lancia Stratos)
Fiat 131 Abarth
wiecej informacji na temat powyższych samochodów dostarcze jak znajde chwile wolnego czasu
Chyba nie musze mówic co to za samochod
Spawos - Czw Kwi 12, 2007 09:16
nawet siedzielem w Stratopoloniezie hehe i ja kto chodzi.... kosmos!
Upierdliwy - Czw Kwi 12, 2007 12:44
Polonez Copue
Jest tego baaaardzo mało, więc można się nim wyróżnić.
crOOchy - Nie Kwi 15, 2007 08:35
silnik od Straosa
Pojemność 2418 cm3
Moc 285 KM
Przysp. 0-100 km/h 5.00 s
Paweel - Sro Paź 09, 2013 19:17
UP UP znalazłem dobrego suchara ... poczytajcie .. czym sie jaraliśmy 6...10 lat temu
ja w 2006 roku napisałem tak...
205 GTi ... z silnikiem Mi16
|
|