Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - 126p

Camel19 - Czw Maj 28, 2009 19:48
Temat postu: 126p
jak przerobić ślinik fiata 126p żeby miał powyżej 30 KM
lub bym kupił przerobiony ślinik

CZUCZU6 - Czw Maj 28, 2009 20:21

fiat-furious.pl
jacq - Pią Maj 29, 2009 09:11

wałek 555 lub inny
głowica -3 -4mm lub więcej, większe zawory
obróbka gaźnika i większe dysze
wyważenie układu korbowo-tłokowego ew. wał z bisa
najlepiej nowy aparat zapłonowy lub elektroniczny nie wspominając o nowych świecach, kablach itp. zwróć szczególną uwagę na to, bo było już tak nie raz, że teoretycznie były mocne silniki a nie chciało jechać, dlaczego? o właśnie bo byly włożone np. 10letnie kable WN albo platynki w aparacie zapłonowym były poprzepalane itp. diabeł tkwi w szczegółach

CZUCZU6 - Pią Maj 29, 2009 09:15

do 555 duże koło pasowe / alu wentylator bo fabryczny lubiłsie rozlatywać
Furiosus - Pon Cze 08, 2009 10:14

tak jak czuczu napisał tylko nie strona klubowa ale forum fiat-furious... wyszukiwarka i masz receptę na zdłubane motorki do malana - odnośnie dłubanych malanów kopalnia wiedzy jest u nas na forum polecam
są tam niezłe wydumki z malana min. central 2.0 turbo

bako69 - Sob Wrz 19, 2009 13:08

ja uważam w ogóle że lepiej jest wsadzić 900 cm od sejka bo silnik od malucha można przerobić wypolerować korby gażnik wypolerować na lustro splanować głowice usunąć prowadnice zaworowe wałek kałuża, odchudzić zamach i wywarzyć razem z wałem ,dolot powietrza ale to trzeba mieć dużo czasu i kasy bo taki silnik zaraz padnie 2 razy na torze 3 przegrzeje go się :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group