Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - Zawory upustowe BOV blow-off PROPERFEKT opinie

siwy - Nie Paź 14, 2012 23:39
Temat postu: Zawory upustowe BOV blow-off PROPERFEKT opinie
mam pytanie czy ktoś z Was używa, ma posiada etc.
Szukam opinii o zaworach upustowych blow off properfekt

http://www.properfekt.pl/...e-blow-off.html




Cytat:
BOV Typ I Cena 250zl

Profesjonalny zawór 2 tłoczkowy atmosferyczny Dzięki zastosowaniu dwóch zgranych za sobą sprężyn zawór jest bez obsługowy i nie wymaga regulacji do ciśnienia ponad 2,5 bar.
Korpus zaworu wykonany jest z polerowanego aluminium PA06 o średnicy 60mm,tłoczek sterujący o średnicy 40mm, drugi tłoczek uszczelniający wykonany jest z teflonu co zapewnia dużą szczelność i niezawodność, średnica montażowa 25mm.(lub 30mm,35mm)
Zawór wydaje głośny charakterystyczny odgłos przy zmianie biegu.
Doskonale sprawdza się w tzw soft turbo a także przy wysokich doładowaniach.

BOV Typ II Cena 300zl


Duży Profesjonalny zawór dwu tłoczkowy atmosferyczny.
Pierwszy tłoczek sterujący o średnicy fi 50mm tak duży tłoczek umożliwia zastosowanie stosunkowo miękkiej sprężyny co daje bardzo szybką reakcje zaworu, drugi tłoczek odpowiedzialny za szczelność jest wykonany z teflonu czyli zapewnia maksymalną szczelność i wyklucza łapanie lewego powietrza przez zawór. Dzięki zastosowaniu dwóch zgranych za sobą sprężyn zawór jest bez obsługowy i nie wymaga regulacji do ciśnienia ponad 2 bar. Odpowiedni kształt i rozmiar okien wylotowych sprawia że można zastosować go w samochodach z przepływomierzem, nie tolerujących innych zaworów blow-off
Korpus zaworu wykonany jest z polerowanego aluminium o średnicy 85mm
Średnica montażowa 25mm (lub 30mm, 35mm)



BOV Typ DV cena 250zl

Zawór upustowy typ DV firmy ProPerfekt typowy zamiennik fabrycznego BOSH'a. Bardzo przydatny gdy fabryczny padnie lub podniesiemy ciśnienie doładowania i nie jest wstanie go utrzymać. Zawór jest wykonany z aluminium w technologi 2 tłoczkowej. Jest znacznie bardziej wytrzymały i żywotniejszy niż te stosowane fabrycznie.
Średnica montażowa 2x25mm

Żadna regulacja nie jest wymagana zawór jest bez obsługowy. Pasuje np do:
-VAG 1.8T engines
-VAG 2.7 Bi-Turbo engines
-Porsche 911/996 turbo
-Ford Focus RS
-Renault Clio

BOV Hybryda cena 350zł


Jest to profesjonalny zawór 2 tłoczkowy, który jest połączeniem Fabrycznego DV z blow-off'em.
Posiada dwa kanały jeden kieruje powietrze tak jak jest to w fabrycznym zaworze z powrotem do układu, drugi zaś wypuszcza je do atmosfery wydając charakterystyczny dźwięk PsssssT.
Szczególnie przydatny gdy komputer nie toleruje zmiany fabrycznego Bosh'a na atmosferyczny blow-off
i wykazuje usterkę, błąd (Check Enigine).
Zawór posiada regulacje ilości powietrza wracającego z powrotem do układu.


BOV TypSS II cena 270zl

Profesjonalny 2 tłoczkowy blow-off atmosferyczny posiadający Wylot powietrza w kształcie trąbki. Z możliwością dowolnej jej konfiguracji celem zmiany dźwięku upuszczanego powietrza
.

dziękuję za pomoc

harnas - Pon Paź 15, 2012 09:15

Miałem w poprzednim aucie BOV Typ II w A4 1.8T dość głośno syczał,turbo nie spadało z obrotów przy zmianie biegów.Ogólnie nie narzekałem
johny - Pon Paź 15, 2012 20:47

link nie działa Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL

ogolnie to tak na zdrowym turbo zawsze bedą delikatne szapniecia w momencie gwałtownego upuszczenia powietrza, napewno zmiana biegow nie bedzie tak plynna jak na zwykłym dv, niewiem czy tak jest w kazdym autku ale napweno jest odczuwalne w a3, z tego co ogladałem to najglosniejszy wydaje sie byc bov w ksztalcie grzybka

siwy - Czw Paź 18, 2012 16:27

johny, link działa.

harnas, nie zacinał się?

johny - Pią Paź 19, 2012 18:21

teraz dziala fakt moze zle kliknołem
Pawel_M - Sob Paź 20, 2012 21:22

Mam założony BOV typ II ( mam go prawie 2 lata ) i nie mam z nim żadnych problemów, jest w stanie utrzymać dużego boosta.
RedBlock - Pon Paź 22, 2012 07:48

Mam taki zawór od ponad roku.Było z nim trochę problemów.Był za ciasno pasowany tłok i się kleszczył w cylindrze,szczególnie na gorącym silniku.Szlifowałem cylinder papierem wodnym i wymieniłem o-ringi.Zaczął jako-tako pracować poprawnie."Dotarcie" zajęło mu kilka miesięcy i teraz działa naprawdę dobrze.Upuszcza nawet niewielkie ciśnienia i trzyma 1,5 bar doładowania.Używam zaworu Typ SS II.
PS: ta trąbka w nim miała niby dawać dźwięk podobny do HKS.Oczywiście to bzdura bo po przeciwnej stronie też jest otwór przez ,który uchodzi całość powietrza.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group