Lubelskie Forum Motoryzacyjne

MOTOSPORT - Zaczynamy nowy sezon!!

prezes - Nie Gru 30, 2012 21:04
Temat postu: Zaczynamy nowy sezon!!
Automobilklub Chełmski zaprasza do udziału w 2. RallySprincie Pamięci Piotra Bodzaka, który rozpocznie się w niedzielę 6 stycznia o godz. 10.00 na Torze Lublin. Impreza rozpocznie tegoroczną rywalizację w Pucharze Okręgu Lubelskiego w RallySprintach '2013 oraz będzie pierwszą rundą Cyklu Zimowych RallySprintów o Puchar Prezesa ZO PZM w Lublinie. Będzie to ważny cykl, gdyż najlepsze trójki z każdej z czterech klas (zlikwidowana została klasa Profi!) zostaną zaproszone do udziału w 14. Kryterium Asów "Pożegnanie z Torem Lublin" planowanym na 24 marca 2013. Kolejne rundy tego Cyklu Zimowego odbędą się 20 stycznia, 3 i 17 lutego oraz 3 i 17 marca.
W niedzielę 6 stycznia na uczestników po kilkakrotnym zapoznaniu z trasą będzie czekało pięć prób z pomiarem czasu. Po uroczystości zakończenia imprezy będzie jeszcze sporo czasu na "upalanie" po torze.
W stosunku do roku 2012 w rallysprintach zaszły dwie istotne zmiany. Pierwsza to oczekiwana przez wielu kierowców likwidacja wzbudzającej liczne kontrowersje klasy Profi, natomiast druga nie jest korzystna i wiąże się z podwyżką wpisowego (70/50 zł), związaną ze znacznym podniesieniem kosztów korzystania z toru. Będziemy się starać, ażeby niedogodności związane z podniesieniem wpisowego rekompensować większą liczbą nagród i innych bonusów.

mis995 - Nie Gru 30, 2012 22:51

WOŚPowy RS będzie na torze ?
prezes - Nie Gru 30, 2012 23:48

będzie!
robertMK - Pon Gru 31, 2012 12:09

prezes, czyli ostatnie 7 RSów na torze Lublin?

trzeba chyba przyjechac i uczcic likwidacje startem :roll:

4 klasy , jak z oponami? Jakies limity startujacych ?

musze rozgłosic kolegom w Keleckim ;)

myslik90 - Pon Gru 31, 2012 14:48

Jakie samochody mogą startować w tego typu imprezach? Bo ja mam autko fabryczne i dlatego się pytam czy byłaby fabrycznym autkiem możliwość startu?
Vtsiak - Pon Gru 31, 2012 15:38

myslik90 napisał/a:
Jakie samochody mogą startować w tego typu imprezach? Bo ja mam autko fabryczne i dlatego się pytam czy byłaby fabrycznym autkiem możliwość startu?

wszystkie z ważnym ubezpieczeniem, przegląd też nie zawadzi

myslik90 - Wto Sty 01, 2013 18:55

To ubezpieczenie to mam być OC czy AC ważne?
graboss - Wto Sty 01, 2013 18:57

Ubezpieczenie OC
msjk - Sro Sty 02, 2013 10:18

Co z oponami ? rozumiem, że można startować na pełnym slicku ?
spider666 - Sro Sty 02, 2013 10:55

nawet jak dopuszczone to slick nie wiele pomoże na śniegu.
rallysprinty tylko do końca marca.

msjk - Sro Sty 02, 2013 11:29

spider666 napisał/a:
nawet jak dopuszczone to slick nie wiele pomoże na śniegu.
rallysprinty tylko do końca marca.


Nie wiem, kto zamierza jeździć slickiem po śniegu :o , ja myślałem o jeździe po suchym asfalcie :spoko:

antch - Sro Sty 02, 2013 17:32

spider666 napisał/a:
nawet jak dopuszczone to slick nie wiele pomoże na śniegu.
rallysprinty tylko do końca marca.

A potem? Jeździmy normalny sezon do grudnia tzn. Biłgoraj, B. Podlaska, może gdzieś Chełm i Lublin (od września mają otworzyć tor WORDu na Grygowej), czy po kryterium kończymy zupełnie (oby nie)? Jeżeli można prosić o jakieś konkretne info to byłbym wdzięczny bo od tego dużo zależy.

msjk - Sro Sty 02, 2013 18:11

Prezes napisał na facebooku, że kierowcy z oponami slick bez homologacji nie będa brani pod uwagę w klasyfikacji...
Szkoda, bo trochę osób to zniechęciło do walki o klasyfikację roczną.

Piotrek_lbn - Czw Sty 03, 2013 18:49

Znowu parodia z tymi oponami...
KamilCompi - Czw Sty 03, 2013 23:09

jednym słowem niezła pupcia!!! :/
msjk - Czw Sty 03, 2013 23:32

prezes, rozumiem, że regulaminu nie będzie można zmienić i nie dopuścicie slicków ?
Piotrek_lbn - Pią Sty 04, 2013 10:23

daj Pan spokoj Panie kolego;] nie wiem co to za jakies chore przepisy i regulaminy... lepiej kupic opony za 4 tys bo maja znaczek homologacji niz 4 komplety wyscigowych slikow.... Ja rozumiem że Prezes jak na Prezesa przystało ma woreczek pieniążków ale gdzie sens i logika żeby tylko na oponach z homologacją dopuszczać zawodników... ciekawe czy jak sie zdarzy że na kryterium asów w marcu bedzie słoneczko i ładna pogoda to tez zawodnikom przyjezdnym powie ze mozna jechac tylko na normalnych gumach z homologacja... :|
HaGie - Pią Sty 04, 2013 10:24

poczekajmy na oficjalna wypowiedz prezesa... :>

btw dziala komus link ze schematem prob bo mi nie ;(

Piotrek_lbn - Pią Sty 04, 2013 10:41

Przeciez napisal na FB "Prezes napisał na facebooku, że kierowcy z oponami slick bez homologacji nie będa brani pod uwagę w klasyfikacji... " (źródło:msjk:)
HaGie - Pią Sty 04, 2013 10:52

ja prezesa na FB nie mam to nic nie wiem na ten temat :)
robertMK - Pią Sty 04, 2013 10:58

Piotrek_lbn napisał/a:
ciekawe czy jak sie zdarzy że na kryterium asów w marcu bedzie słoneczko i ładna pogoda to tez zawodnikom przyjezdnym powie ze mozna jechac tylko na normalnych gumach z homologacja...
o i tu bardzo mądrze piszesz

Bo oczywiscie kazdy kto w sporcie siedzi to wie ze opona slick nie doscy ze jest tansza od semi slicków nowych to i jeszcze daje wiecej frajdy zjazdy. Do tego nikt kto ma jakies EVO czy STI nie wspomne o SKODZIE LANCER;) i bedzie zaproszony na kryterium nie załozy opony z homologacja bo jej poporstu nie maja.

Najwazniejsza sprawa jest to , ze impreza jest organizowana na zamknietym obiekcie jakim jest Tor i własnie gdzie jak nie na torze maja jedzic auta sportowe z oponami PROFI??

Jak by to była jakas próba typu parkin przed supermarketem czy co kolwiek w stylu KJS to tak opony Homo E bo trzeba sie poruszac po drogach pulicznych .. ale to jest Tor i własnie pod takie imprezy sa te opony stworzone.



Mysle ze główny czynnik ze nie ma slicków to poprostu marudzenie jedzacych dupowozami ze nie maja szans, bo ktos tam ma auto zrobione , przyszykowane do sportu i do tego ma slicka i nas leje. i to jest nie FAiR...

to ja sie pytam ? co sie liczy Jakosc czy Ilosc?

Ja osobiscie wole by zawsze wygrywali najszybsi w najlepszych autach bo chociaz widze ile mi do nich brakuje i jak mozna sie sprzetowo i nie tylko poprawic. A nie wyznacznikiem jest sedan 2.0i na debicy ktory jadacy na jaka kolwiek inna impreze w Kraju dostaje na 5 próbach ponad minute do lidera klasy :spoko:

Tylko sie odrazu nie obrażac jak dzieci jezeli kogos to dotkneło.
PEACE

p.s sory za błedy pisze na kolanie w samochodzie ;)


Cytat:
ja prezesa na FB nie mam to nic nie wiem na ten temat


CYTAT Z PW :
Od: prezes
Do: robertMK
Wysłany: Sro Sty 02, 2013 16:42
Temat: Re: ost 6 imprez
Cze!!
Z oponkami tak jak w KJSach.

Piotrek_lbn - Pią Sty 04, 2013 14:09

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Cień696 - Pią Sty 04, 2013 14:46

gdzie mozna zobaczyc nowy regulamin bo niewiem jakim autem sie teraz wybierac :P
HaGie - Pią Sty 04, 2013 14:59

nie ma :mrgreen:
aaltonen - Pią Sty 04, 2013 15:25

Zaraz zaraz, panowie - 2 rzeczy:
Po pierwsze to rallysprinty w tym roku będą organizowane nie tylko na torach, ale pewnie też na obiektach otwartych, razem z dojazdówkami, więc opony bez homologacji odpadają.

Po drugie, pisanie że slick sportowy jest tańszy od semislicka z homologacją to jakiś absurd.... no właśnie chyba że porównujemy jak robertMK używanyne slicki do nowych semi.....

Nowy slick 15'' to wydatek rzędu 1000-1100 zł/szt. Podczas gdzy r888, ad048 czy federala można kupić za około 400-500 zł/szt.

Uważam że zakaz to dobry pomysł, bo nie każdego stać na wywalenie 1000 pln na opone, która na pewno da przewagę bogatemu kierowcy.

Tylko nie piszcie że można kupić używanego slicka za 300 pln, bo tak naprawdę to kupowanie kota w worku, raz kupisz dobrą oponę, a 3 razy nie nadającego się do niczego śmiecia. Zresztą używanego semi slicka też można kupić i to nawet jeszcze taniej.

Piotrek_lbn - Pią Sty 04, 2013 15:33

aaltonen napisał/a:
Zaraz zaraz, panowie - 2 rzeczy:
Po pierwsze to rallysprinty w tym roku będą organizowane nie tylko na torach, ale pewnie też na obiektach otwartych, razem z dojazdówkami, więc opony bez homologacji odpadają.

Po drugie, pisanie że slick sportowy jest tańszy od semislicka z homologacją to jakiś absurd.... no właśnie chyba że porównujemy jak robertMK używanyne slicki do nowych semi.....

Nowy slick 15'' to wydatek rzędu 1000-1100 zł/szt. Podczas gdzy r888, ad048 czy federala można kupić za około 400-500 zł/szt.

Uważam że zakaz to dobry pomysł, bo nie każdego stać na wywalenie 1000 pln na opone, która na pewno da przewagę bogatemu kierowcy.

Tylko nie piszcie że można kupić używanego slicka za 300 pln, bo tak naprawdę to kupowanie kota w worku, raz kupisz dobrą oponę, a 3 razy nie nadającego się do niczego śmiecia. Zresztą używanego semi slicka też można kupić i to nawet jeszcze taniej.


:mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur:

nie wiem na jakim Ty świecie zyjesz ze takie herezje głosisz ;]

Arti - Pią Sty 04, 2013 20:25

Piotrek_lbn napisał/a:

:mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur:

nie wiem na jakim Ty świecie zyjesz ze takie herezje głosisz ;]


Piotrek daj se siana.
po co się napinać, każdy ma swoje teorie, a najlepsze mają ci którzy nigdy nie użyli slicka tylko obserwują innych.
Przecież masz najlepsze opony, najszybszy samochód to robisz wyniki, kierowca i jego doświadczenie zdobywane na treningach to jest nie ważne - tak chłopy myślą ;)
A tak na marginesie jesteś w niedziele???

ukanio - Pią Sty 04, 2013 20:38

Arti napisał/a:

Przecież masz najlepsze opony, najszybszy samochód to robisz wyniki, kierowca i jego doświadczenie zdobywane na treningach to jest nie ważne - tak chłopy myślą ;)


To przesiądź się na rower. Skoro sprzęt i pieniądze nie mają żadnego znaczenia to wszystko jedno czym wystartujesz w RSie. Może być nawet hulajnoga. :P

Arti - Pią Sty 04, 2013 21:14

ukanio napisał/a:
Arti napisał/a:

Przecież masz najlepsze opony, najszybszy samochód to robisz wyniki, kierowca i jego doświadczenie zdobywane na treningach to jest nie ważne - tak chłopy myślą ;)


To przesiądź się na rower. Skoro sprzęt i pieniądze nie mają żadnego znaczenia to wszystko jedno czym wystartujesz w RSie. Może być nawet hulajnoga. :P


A żebyś wiedział, na naszym torze to może i rowerem było by szybciej ;)
A tak na poważnie: lepsze czasy na to torze kręciłem kiedyś ośką niż teraz STi. I wcale się tego nie wstydzę ani nie ukrywam!!!!
Może się postarzałem, może się boje a może po prostu ośką jeździłem dużo, trenowałem itp, itd.
Jak ktoś potrafi, chce i trenuje to mnie "zrobi" na torze jak chce zwykłym 1.6 :x
I jak się ma talent i ciężka praca na treningach do kasy??? :>

losiek - Pią Sty 04, 2013 21:55

Czyli z waszych postów wynika, że klasa profi była ok bo można było w niej jeździć na slickach a teraz nie :D

po za tym już nie przesadzaj z tym zwykłym 1.6 :P

ukanio - Pią Sty 04, 2013 21:56

Arti napisał/a:
I jak się ma talent i ciężka praca na treningach do kasy??? :>


Kolego Arti, myślę, ze nie ma sensu zagłębiać się w szczegóły.
Moglibyśmy sie tak spierać w nieskończoność. Ty piszesz o treningach, ja kontruję tym, że nie sa one darmowe i nie każdego stać na cotygodniowy wypad na tor.
O tym czy ważniejszy jest sprzęt, czy umiejętności dyskutowało już wiele osób, wiele razy i nie znaleziono w tej kwestii porozumienia.
Wiem jedno. Nawet jeśli zgodzimy się, że najważniejsze są umiejętności to nie możemy zapominać, że sprzęt też jest jakąś wartością dodaną.
Przy podobnych umiejętnościach zazwyczaj wygrywa ten, który ma lepszy sprzęt. A niestety w tym sporcie lepszy sprzęt prawie zawsze oznacza droższy sprzęt. :)

losiek - Pią Sty 04, 2013 22:00

Zawsze można kupić auto do niższych klas - wyjdzie taniej.

Jedna rzecz mnie zaciekawila. Czy moglby ktoś mi pokazać te slicki tansze niz semislicki? To nie ironia tylko po prostu sie pytam.

prezes - Pią Sty 04, 2013 22:06

Drodzy Panowie!

Skoro Regulamin Rallysprintów (w którym nie ma nic o oponach) w punkcie 3.1 mówi "W sprawach nie ujętych niniejszym regulaminem obowiązują postanowienia Regulaminu Ramowego Konkursowych Jazd Samochodowych"

a Regulamin KJSu w załączniku nr 2 mówi, że opony muszą posiadać znak homologacji E

to chyba sprawa jest jasna i raczej nikt w okręgu tego nie będzie się starał zmieniać ze względu na dwóch kierowców - w tym jednego wyjątkowo upierdliwego :)

Im podpowiadam dwa rozwiązania:
1. pisać do ZG PZM żeby te postanowienia zmienili
2. zorganizować cykl imprez np. pod patronatem Polskiego Związku Traktorzystów, a wówczas możecie jeździć nawet na samych felgach jeśli taki regulamin tam ustalicie.

A o Kryterium Asów proszę się nie obawiać - ono nie będzie według regulaminu KJSu!

patrynioo - Pią Sty 04, 2013 23:30

Brawo Prezes :spoko:
graboss - Sob Sty 05, 2013 12:38

Ja jeszcze na koniec dyskusji dodam od siebie, że wszystko to powinno być

FOR FUN

a nie spinka o wszystko.
Jak to mawia Dk "luźna guma"

mlodykmd - Sob Sty 05, 2013 13:47

Schematy prób nie działają, to jakby się dało poprawić to by było extra.

Już se sam poradziłem, zły się adres do pliku dopisał, jak ktoś potrzebuje, to:

http://www.automobilklub....ki/rs060113.pdf

Pozdrawiam

MrCk - Sob Sty 05, 2013 21:20

prezes napisał/a:
Skoro Regulamin Rallysprintów (w którym nie ma nic o oponach) w punkcie 3.1 mówi "W sprawach nie ujętych niniejszym regulaminem obowiązują postanowienia Regulaminu Ramowego Konkursowych Jazd Samochodowych"



a Regulamin KJSu w załączniku nr 2 mówi, że opony muszą posiadać znak homologacji E



to chyba sprawa jest jasna i raczej nikt w okręgu tego nie będzie się starał zmieniać ze względu na dwóch kierowców - w tym jednego wyjątkowo upierdliwego



Im podpowiadam dwa rozwiązania:

1. pisać do ZG PZM żeby te postanowienia zmienili

2. zorganizować cykl imprez np. pod patronatem Polskiego Związku Traktorzystów, a wówczas możecie jeździć nawet na samych felgach jeśli taki regulamin tam ustalicie.


No i pozamiatane :mrgreen:

Tom3k - Nie Sty 06, 2013 07:21

Prezesie, ja nie wiem czy dla 2 osob. Zrobmy ankiete kto by chcial zmienic reg i pozwolic uzywac opon bez homo e. Bo to nie tylko slicki ale i profi deszczowki a nic lepszego na taka ppgode niz mikka deszczowka nie ma. A co do cen to zapraszam do siebie po slicki. Mam duzo w super cenach nawet nowe. Bede na torze civicem jak zwykle.
Pozdr

prezes - Wto Sty 08, 2013 00:08

Tom3k napisał/a:
Prezesie, ja nie wiem czy dla 2 osob. Zrobmy ankiete kto by chcial zmienic reg i pozwolic uzywac opon bez homo e. Bo to nie tylko slicki ale i profi deszczowki a nic lepszego na taka ppgode niz mikka deszczowka nie ma. A co do cen to zapraszam do siebie po slicki. Mam duzo w super cenach nawet nowe. Bede na torze civicem jak zwykle.
Pozdr


Wiadomo, biznes is biznes!! :) Jakoś nikt tematu zbytnio nie podejmuje, więc chyba tylko dla dwóch. Dziś (wtorek) odbędzie się OKSS i ta kwestia zostanie rozstrzygnięta.

robertMK - Wto Sty 08, 2013 08:25

prezes, a ja pochwale trase nawet fajna była , mozna by na nastepny to samo tylko od tyłu :spoko:

najfajnieszy ten szybki łuk w 3,4,5 probie zaraz po starcie

Jarek_A - Wto Sty 08, 2013 14:05

robertMK napisał/a:
prezes, a ja pochwale trase nawet fajna była , mozna by na nastepny to samo tylko od tyłu :spoko:


sarkazm?:)

robertMK - Wto Sty 08, 2013 14:24

Jarek_A napisał/a:
sarkazm?:)
eee serio pisze , podobała mi sie z okazji tego dłuuugiego łuku
Piotrek_lbn - Wto Sty 08, 2013 14:40

Prezesie robisz jaja z tymi oponami raz tak raz siak jednym zabraniasz grozisz ze nie beda klasyfikowani po czym klase wygrywa ktos na DOCIĘTYCH profilach ... ;] jakbys byl taki porządny i przestrzegał tego co piszesz i mówisz to by to nie miało miejsca ;] ale to juz Twoja sprawa ;] jesli sie myle pokaz mi opone w ofertcie Profil`a z tak dociętym bieżnikiem i znakiem homologacji jak ostatnio wygral Lelek... ;] :spoko: :haha: i zebys mnie nie zrozumial zle.. bo nie chce zebys komus zabieral zwyciestwo tylko jesli jedno mowisz a drugie robisz to stawia Ciebie jakos Prezesa z sredniej sytuacji...
robertMK - Wto Sty 08, 2013 15:37

Piotrek_lbn, Tu akurat sie mylisz, Janusz jechał na zwykłych profilach tylko docietych na deszcz

Docietych po wyprodukowaniu i kupieniu , docietych nacinarka, one maja Homo E tak jak np Markgumy
Docina sie tak by lepiej wode i syf odprowadzały.

Co do opon, Moim zdaniem powinno byc tak jak Homo E to na kazdej imprezie nawet Kryterium Asów


Jezeli Prezes powie ze na Zgromadzeniu OKSS udało sie to przeforsowac zapis to bedzie super, jezeli nie to do konca ciagnac na Homo E i tyle w temacie

Piotrek_lbn - Wto Sty 08, 2013 15:53

[quote="robertMK"]Piotrek_lbn, Tu akurat sie mylisz, Janusz jechał na zwykłych profilach tylko docietych na deszcz

Docietych po wyprodukowaniu i kupieniu , docietych nacinarka,

firma PROFIL daje na nie homologacje ? czy daje homologację na swoje opony a ktos sobie je indywidaulnie docina? ;] i wtedy guma traci homologację bo ma ją tylko i wyłacznie wtedy jak wychodzą spod firmy która ma na daną opone homologację i dany bieżnik :) nie jest przecież tak że kupisz opone z normalnym profilem podocinasz sobie ją jak chcesz i jakim chcesz kierunku i ona dalej bedzie miala E

robertMK - Wto Sty 08, 2013 16:06

Piotrek_lbn napisał/a:
firma PROFIL daje na nie homologacje ?
Firma profil ma nawet opcje docieca tych opon tak by kanały wyszły na zewnatrz, wtedy jest ciszej ponoc. wiec jezeli jest to zrobione wedle wzoru bieznika napewno ma homologacje E.


http://www.sklep.oponyspo...,1001,969).aspx

przeczytaj teks na dole w linku ktory wkleiłem

Piotrek_lbn - Wto Sty 08, 2013 16:10

"Opona typu Slik z homologacją drogową XR-01 87 V. Mieszanka twarda. Opona przeznaczona do sportu. Można jej używać zarówno na torach, jak i drogach publicznych. Dzięki odpowiedniemu ukształtowaniu nacięć bieżnika, udało się zmaksymalizować powierzchnię przylegania opony do podłoża w zakręcie. Wzór opony pozwala na bardzo łatwe dostosowanie jej do różnych warunków pogodowych poprzez odpowiednie "docięcie". Dzięki specjalistom firmy Profil udało stworzyć wyjątkowo lekką oponę. OPONA WAŻY PONAD 1KG MNIEJ OD OPON KONKURENCJI. Jest lżejsza niż przeciętna NOWA opona. Kierowcy docenią również jej dużą sztywność. Docinamy nasze sliki w cenie. Doradzamy ciśnienia i rodzaj mieszanki biorąc pod uwagę warunki próby. Do budowy tych slików użyto mieszanek AVON. Firma ta słynie z produkcji rewelacyjnych slików wyścigowych. "

i tutaj sie zgadzam, ale jesli ktos sam sobie po kupnie takiej opony ją docina własnoręcznie jeszcze to czy nie traci ona homologacji :o ?

robertMK - Wto Sty 08, 2013 16:32

Cytat:
i tutaj sie zgadzam, ale jesli ktos sam sobie po kupnie takiej opony ją docina własnoręcznie jeszcze to czy nie traci ona homologacji ?
Jezeli zrobisz to zgodnie z zaleceniem firmy nie traci homologacji.

Pozatym homologacja E to tak naprawde wiecej niz 18% z całosci opony naciec , jezeli masz ich wiecej tym lepiej. i nie koniecznie musza byc to naciecia na zewnatrz opony przykład >> http://markgum.com.pl/pl/...ally-formula-2/

Piotrek_lbn - Wto Sty 08, 2013 16:52

skoro tak jest nie wiedzialem o tym.. dla mnie to troche dziwne ze samemu mozna sobie docinac opone i dalej ona ma fabryczna homologacje drogową.. ale jesli tak jest to okey :) :spoko: :spoko: :spoko:
Wasyl - Wto Sty 08, 2013 17:12

Piotrek_lbn napisał/a:
dla mnie to troche dziwne ze samemu mozna sobie docinac opone i dalej ona ma fabryczna homologacje drogową..

Termin na oponach do ciężarówek "regroovable" - obczaj sobie :) Myślę, że na standardowych też można takie zabiegi stosować :)

robertMK - Wto Sty 08, 2013 19:00

Wasyl, Oczywiscie ze tak , pamietajac o zostawieniu znacznika jezeli chodzi o drogowe opony cywilne

Piotrek_lbn, Mysle ze powinienes zwrócic Honor Prezesowi akurat o to ;) poł zartem poł serio :spoko:

Piotrek_lbn - Wto Sty 08, 2013 19:18

zwracam honor jesli tak jest ;] z tym problemów akurat nie mam ;] :spoko:
prezes - Sro Sty 09, 2013 01:09

Dzięki Robert za pomoc!! OKSS wykminił, że jednak trzymamy się literki E.
robertMK - Sro Sty 09, 2013 15:39

prezes napisał/a:
OKSS wykminił, że jednak trzymamy się literki E.
no to trzeba semi slicki uruchomic na aucie

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group