Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Chcę kupić samochód - audi 2.0 16v czy 2.3???

coupe - Pon Kwi 13, 2009 11:59
Temat postu: audi 2.0 16v czy 2.3???
jak sobie radzą oba silniczki?plusy i minusy.jakie osiągi itp..Ktoś podpowie?!
Stacho_16V - Pon Kwi 13, 2009 12:13

ani 2.0 ani 2.3 najlepiej to 2.8 żeby się jakoś odpychało ;)
Gobo90 - Pon Kwi 13, 2009 12:14

osobiście nie kupil bym nigdy 2,0 16v gdybym mial kupować audi... tylko 2,3 piekny gang silnika! i ładnie to jedzie a wersja 170 konna juz naprawdę sobie radzi :d... ale według mnie to tylko 2,2 T :P
Stacho_16V - Pon Kwi 13, 2009 12:20

Gobo90 napisał/a:
osobiście nie kupil bym nigdy 2,0 16v gdybym mial kupować audi... tylko 2,3 piekny gang silnika! i ładnie to jedzie a wersja 170 konna juz naprawdę sobie radzi :d... ale według mnie to tylko 2,2 T :P


o 2.2 T cięzko ;)

tak jak napisał Gobo albo
2.3 - 170KM (jęździłem i się odpycha)
albo
2.8 - 174KM

cymbur01 - Pon Kwi 13, 2009 12:55

lepsze 2,3 10V niz 2,0 16V jedzie podobnie a silnik nie do zdarcia a najlepsze tak jak pisza chlopaki 2,3 20V z quattro najlepiej :spoko: 2,8 V6 dla mnie tez ma ladny dzwiek i wiecej Nm :mrgreen:
mattey - Pon Kwi 13, 2009 13:47

zależy jak chcesz tym jeździć :)
ja mam u siebie 2.6 i mocy brakuje :P
ogolnie 2.6 2.8 lub 2..3 20V dobrze sie spisują i są dość wytrzymałe... jeśli sie dba...

Marselus - Pon Kwi 13, 2009 22:14

polecam 2.3 zdecydowanie, w obu odmianach, tatko miał taki dawno temu w złotej Babci w wersji 170KM, zabójca jak na tamte czasy ;) poza tym silnik naprawdę odporny, ostatnio jechałem z taksówkarzem białą dezelką ale silnik pracował cudnie, bez przerw i jęków, idealnie się wkręcał, mimo że po krótkiej konwersacji dowiedziałem się, że faktyczny przebieg wynosi 316tys. km, w tym ponad 200tys. na gazie i jakoś latało, podobno bez większych wkładów, nie pomijając normalnej eksploatacji.. mało tego- dziadek stwierdził, że nie sprzeda dezelki "z powodu silnika, Panie ! wiesz Pan jak to się odpycha ?!" :haha:
MACIOR - Pon Kwi 13, 2009 22:29

2.0 16v najlepsza jednostka poza 2.2t która jest pochodną jej, a czemu ??? Bo są tony gratów do niej, wykręcenie 170-180km nie jest wielkim problemem, ba nawet 200-210km na wolnossaku mośna wykręcić przy mechanicznym wtrysku i wcale wiadra kasy to nie kosztuje, a jak się zepsuje to za 700zł można kupić słupa na podmiankę. 2,3 20v też fajne jednostki, paroma zabiegami można pod 190-200km podejść minusem jest praktycznie zerowa dostępność gratów "katalogowych" i trzeba rozkminiać samemu co podpasować. 2,8 też daje radę, ale jakieś mułowate trochę jest, 2,6 i 2,3 10v porażka totalna, nie jedzie, a chleje jak Ździcho na imieninach.
marewel - Pon Kwi 13, 2009 23:09

Marselus napisał/a:
że faktyczny przebieg wynosi 316tys.


Co to jest 300tysi?

Co drugi Tdi 2-3 letni ma wiecej niz 300,ameryke odkryłeś?

2.0 16V bym bral,2.3 to zabytek.

ziomuś - Wto Kwi 14, 2009 11:22

MACIOR napisał/a:
2,8 też daje radę, ale jakieś mułowate trochę jest, 2,6 i 2,3 10v porażka totalna, nie jedzie, a chleje jak Ździcho na imieninach.


no 2,3 pali nawet chyba wiecej niz 2,6 - ale dzwięk silnika , jeśli niechodzi o spalanie to im wiekszy tym wiecej zabawy, ale patrzac na czasy jakie mamy to 2,0 chyba kompromis i nigdy w automacie bo to porażka (wiem bo miałem :) )

coupe - Wto Kwi 14, 2009 12:07

a jak z osiągami i spalaniem w 2.0 16 v????drogie części?
mattey - Wto Kwi 14, 2009 14:37

MACIOR napisał/a:
2,8 też daje radę, ale jakieś mułowate trochę jest, 2,6 i 2,3 10v porażka totalna, nie jedzie, a chleje jak Ździcho na imieninach.


pi..dolicie Hipolicie :P wcale nie takie mułowate i tyle nie pije :P moja śp. omega żarła wiecej...

ziomuś napisał/a:
no 2,3 pali nawet chyba wiecej niz 2,6 - ale dzwięk silnika , jeśli niechodzi o spalanie to im wiekszy tym wiecej zabawy, ale patrzac na czasy jakie mamy to 2,0 chyba kompromis i nigdy w automacie bo to porażka (wiem bo miałem :) )



pierwsze słysze żeby ktoś kupował samochód dla dźwięku silnika :roll:

ziomuś - Wto Kwi 14, 2009 14:56

mattey napisał/a:

ziomuś napisał/a:
no 2,3 pali nawet chyba wiecej niz 2,6 - ale dzwięk silnika , jeśli niechodzi o spalanie to im wiekszy tym wiecej zabawy, ale patrzac na czasy jakie mamy to 2,0 chyba kompromis i nigdy w automacie bo to porażka (wiem bo miałem :) )



pierwsze słysze żeby ktoś kupował samochód dla dźwięku silnika :roll:


zjadło mi słowa nawet niezauważyłem ale nic teraz juz nieważne miałem audi 2,3 kupiłem ja dla dzwieku silnika , jest ładniejszy dla mnie od v6 bmw polecam ......sorry za ot

tak ogólnie polecam 2,3NG jak najbardziej fajnie sie jeździ tylko dużo pali jak dla mnie

PONURY - Sro Kwi 15, 2009 14:34

Ja mam 2.3 w C4 i powiem szczerze ze lepiej silnik bzmi w C3. Slychac ze to wlasnie 5 cylindow. A jesli mialbym teraz kupic to tylko 2.8 lub 2.6. Roznica w spalaniu jest naprawde nie wielka. A przyjemnosc z jazdy o niebo lepsza :D
mattey - Czw Kwi 16, 2009 06:50

PONURY napisał/a:
Ja mam 2.3 w C4 i powiem szczerze ze lepiej silnik bzmi w C3. Slychac ze to wlasnie 5 cylindow. A jesli mialbym teraz kupic to tylko 2.8 lub 2.6. Roznica w spalaniu jest naprawde nie wielka. A przyjemnosc z jazdy o niebo lepsza :D


dobrze gada dac mu wódki :mrgreen: :mrgreen:

cymbur01 - Czw Kwi 16, 2009 18:59

2,3 w tej samej budzie jedzie tak samo albo nawet i objerza 2,6 roznica nie cale 20KM a chyba 100kg ciezej inaczej juz z 2,8 ktore wazy prawie tyle co 2,6 a 24KM wiecej od 2,6...
dawidjey - Czw Kwi 16, 2009 22:41

Ja mam 2,3 10V i powiem ,że może fakt szatan to to nie jest,ale kultura pracy silnika jest zadowalająca.Ciągnie w miare ,nie trzeba go tam wkręcać mocno,zeby cos się odepchnął, pięknie brzmi i to strasznie cieszy :D (tak od 3,5 do 5,2 rpm/min) ale i lubi troche spalić.Mi średnio przy takiej spokojniejszej jeździe spala 9L/100

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group