Auto: F7P
Skąd: Polska Pomógł: 29 razy Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Sob Mar 31, 2007 23:46 Clio Williams
sharxhunter napisał/a:
/4 osób posiadających 1.8 16v mówi że ma williamsa... w oryginalnym Willym było F7R -->2.0 16V 150km (to samo co u brata zresztą)
Bo 3/4 ludzi nie wie co ma!
Buda w obu modelach 1.8 16v i Williamsie 2.0 16v jest taka sama!
Oryginalny Willi to 2.0 16v F7R 700.. w budzie B/C57M..
Wspomniec można że każdy Williams jest oznaczony nr serii..
( produkcja 2500szt rocznie )
sharxhunter napisał/a:
a swoją drogą, dziwne że 1.8 i 2.0 mają teoretycznie takie same osiągi --> http://autoera.dt.pl/model.php?nr=1147
zawsze słyszałem że Willy to wymiatacz
Willi jest żwawszy, ma więcej niutków i jest to bardzo wyczuwalne!
Ma inną głowiece od 1.8 16v, kolektor rurowy i inne drobiazgi robiące z niego wilka w owczej skórze.
Osobiście nie jeżdziłem jeszcze autem tej klasy z takimi właściwościami trakcyjnymi!!
Auto potrafi wjechać pod wiadukt Makro 200.. scinając zakręt i nic więcej sobie z tego nie robiąc.
POdróż do Kazimierza to sama przyjemność..
Auto: F7P
Skąd: Polska Pomógł: 29 razy Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Nie Kwi 01, 2007 00:00
bodek napisał/a:
ale czesci kosztuja tyle co do rolls royce'a
Zależy co rozumiesz przes słowo drogo...
Ktoś kto nie potrafi o to dbać.. zarżnie tą piekność w kilka dni.
Skrzynia biegów do wymiany jeżeli nieumiejętnie ktoś się z nią obchodzi..
Rozpinające się zabezpieczenia półosi powodujące odpięcie napędu..
Magiczne opaski naprawiają problem..
Zespawanie dodatkowo sań podsilnikowych usztywnia wspaniale autko..
Jedyna rzecz to drogi zestaw naprawczy silnika (tłoki itd..)
W 1.8 16v czerwone pole jest przy 7000 obr/min, w Willim przy 6500 obr/min.
(granica przy której tuner powinień, zmienić najpóżniej bieg )
Willi bił na łopatki wersje 1.8 16v pomimo małej różnicy w przyśpieszeniu 0-100km/h.
Bedąc szcześliwym niegdyś posiadaczem clio 1.8 16v... i uzytkownikiem od czasu do czasu williego.. powiem tak.. olej temat poszukaj japońca... Co prawda w wersji willi czy tez 1.8 16v mozna sie zakochac... Jak dla mnie jest to fantastyczne auto które jeszcze bardziej sie trzyma fantastycznie drogi.. jesli jeszcze obnizysz go odrobinke i utwardzisz.. kolego.. nie ma zakrętu z którego te śliczne autko by nie wyjechało całym pędem....
Czesci.... normalne że nie kupuje sie nowej półosi... ale uzywke... od ok 500zeta... skrzynka zależy co w niej .. najczesciej jest to drobiazg w postaci pierscienia zabezpieczającego.. kosztuje grosze i jest pewien patent do montazu tak aby wiecej sie to nie rozczepiało.... skrzynki biegów hmm..... mój przyjaciel szukał.. bo jedna padła... od 600-1500 zł (po podniesieniu mocy i dorzuceniu sportowego sterownika skrzynki padły jeszcze 2 za używke).. silnik ok 3. tys za używke ale to już naprawde w dobrym stanie.. własnie taki cały kpl z przebiegiem ok 60 tys. km tyle koszt.. po zamontowaniu okazało sie nawet że nie był rozjeżdzony.... idąc dalej.. remont silnika kpl..... koszt ok 2.tys zł jesli sie na tym znasz i sam sobie robisz ponad 3/4 to czesci... blacharka.. tylne błotniki butwieją i rdzewieją.. normalka w okolicach nadkoli....
chcesz ceny prosze... podaje ceny dobrych marek porównywalnych i lepszych od oryginałów..
rolka prowadząca 150, napinająca 120, pasek rorzadu 105 to był chyba gates... pasek alternatora 30... uszczelniacze zaworowe po ok 2 zeta.. uszczelka miski 20... uszczelki kolektorów ss. i wyd... 15 i 50... uszczelka głowicy 30zeta to już glaser , pokrywy zaworów 25 i 30 zeta.. kpl pierscieni nominał na jeden tłok ok 42 zeta goetze.. simieringi wałka przód o wymiarach 50x68x8 27zł, 85x105x12 tył wału 47 zł, 25x40x7(Cool 20zł- wałeczków rozrządu.. i wałka pośredniego 30x40x7 ok 17zł... najtansze tarcze hamulcowe przód mikoda ok 100zł szt... filtr oleju 15-20, paliwa 28 .... klocki najtansze np tomexy symbol 10-48 ok 45-50zł... przewody zapłonowe janmor ok 120-140 zł... łozyska kół firma optimal... symbol 700 310 ok 80zł-90 tył 99-110 symbol 702 352...
O taki samochód trzeba dabać.. aby się nim cieszyc... dobry olej.. producent zaleca mineral.. spr dokładnie stan oleju nie sugeruj sie wskazaniami poziomu oleju na kontrolce .... auto nie luibi specjalnie palenia opon na skreconych kołach.. wspomniane pierscienie zabezpieczające lubia puścic... warto zespawać saneczki podsilnikowe.. dokładniej.. bedzie bardziej stabilnie... stanowczo rozpórka przód.. to już historia na priv... to wszystko co ci podałem sa to ceny minimalne w miare i jakos produktu ponad przecietna czasami dośc dobra... oczywiście zalecam tarcze przód od safrane 3.0 sa większe.. także zaciski itd.... oczywiście większe fele... pompa oleju koszt nowej od 1200zł do 1500.. naprade nówex.. używka.. szrociarnie z silnikami ok 500zeta do 1000... odrazu zaznaczam że te silniki biora olej .. taka już ich konstrukcja.. ale na seryjnych bebechach możesz wykręcic z 1.8 16v 180KM.. generalizując willi jesli chodzi o czesci sa dośc podobne do 1.816v.. inne sa uszczelki kolektorów .. usczelka głowicy ma chyba inny wzór... zestaw naprawczy tłoki i takie pierdoły 2 lata temu koszt ok 600-700zł w serwisie załatwiałem teraz nie wiem... padaja altrnatory... regeneracja od 150-350zł.. nie wiem co chciałbys jeszcze wiedzieć .. zapomnij że trafisz maskę silnika od razu... błotniki przód tworzywo.. wątpie czy po mocnym uderzeniu szlag ich trafi .. ja niestety wpadłem przy 100w carine... po wymonowaniu złomu błotniki wróciły na swoją pozycje.. ))) tylne swojego czasu kosztowały 3 tys.
Dbając o auta i jesli kupisż auto w dobrym stanie a są takie egzemplarze bedziesz zadowolonym kierowca.. lecz autko pali .. licz sie z zużyciem.. 10 litrów.. na luzie po miescie do 14... jesli odkupisz odemnie sportowy sterownik bedzie paliła od 20-30 litrów ale kręcisz autko ponad 8 tys...
wdzieczne auto.. dośc stabilne i zgrane same w sobie.. naprawde jesli chodzi o zawieszenie i trzymanie sie drogi ..nie wiem czy wiesz ale cholernie trudno wytrącić je z równowagi nawet chcąc zrobic bączka na ręcznym.. ulega dopiero na naprawde śliskiej nawierzchni))..
oka koncze nie bede sie rozpisywał... ale krótko... pomimo wielkiej miłości do tych akurat modeli auta willi i 1.8 16v radze .. kup sobie japonczyka...
Auto: F7P
Skąd: Polska Pomógł: 29 razy Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Nie Kwi 01, 2007 19:20
bodek napisał/a:
Vesti napisał/a:
y0....
Bedąc szcześliwym niegdyś posiadaczem clio 1.8 16v... i uzytkownikiem od czasu do czasu williego..
....ble ble ble ble ble ble ble blewiem ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble ble...
... cholernie trudno wytrącić je z równowagi nawet chcąc zrobic bączka na ręcznym.. ulega dopiero na naprawde śliskiej nawierzchni))..
oka koncze nie bede sie rozpisywał... ale krótko... pomimo wielkiej miłości do tych akurat modeli auta willi i 1.8 16v radze .. kup sobie japonczyka...
Auto: F7P
Skąd: Polska Pomógł: 29 razy Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Nie Kwi 01, 2007 23:27
Ten z Gdańska.. jest śliczny..
Teraz widać czym jest Willi.. ten z 93 koszt 20patyczków, wersja 1.8 16v spokojnie poniżej 10patyczków.. ew idealny stan to koszt max 15tys
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pon Kwi 02, 2007 13:05
strasznie mnie dziwi ze to auto tak idzie w zakrety (z tego co piszecie) bo silnik to ma na maks do przodu wypchniety... przeciez kazdy WIE zeby auto dobrze szlo w zakretach musi byc idealnie wywazone... to czego oni w bagaznik napchali ??
Auto: F7P
Skąd: Polska Pomógł: 29 razy Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Pon Kwi 02, 2007 16:21
Jaqub napisał/a:
strasznie mnie dziwi ze to auto tak idzie w zakrety (z tego co piszecie) bo silnik to ma na maks do przodu wypchniety... przeciez kazdy WIE zeby auto dobrze szlo w zakretach musi byc idealnie wywazone... to czego oni w bagaznik napchali ??
Autko jest zbite same w sobie.
Bardzo ciężko 1.8 16v lub Willim zrobić poslizg na ręcznych, nawet wyrzucając seryjny i montując hydrauliczny..
Śmiesznie też wygląda przy skrajnych zakrętach, auto jedno koło ma zawsze oderwane od ziemi i trzymasz sie idealnie drogi na 3 kapciochach.. czego moga pozazdrościć niektóre cztero napędówki.
Jaqub musisz się kiedys przejechać..
Wtedy człowiek dopiero rozumie magie tego auta i szuka ostrych zakrętów.
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pon Kwi 02, 2007 20:19
Vesti napisał/a:
Jaqub musisz się kiedys przejechać..
Wtedy człowiek dopiero rozumie magie tego auta i szuka ostrych zakrętów.
ciekawe jak by to sie mialo do rozlozenia masy 50/50 nizszego i mega twardego zawiasu na jakim smigam teraz... fakt ze odejscie to To ma nieporownywalne do mojego R6 24V...
patrzylem na te linki co wrzucaliscie i ceny wygladaja bardzo ciekawie... ale to strasznie male G... i to jeszcze z przed ery 5cio gwiazdkowych renuFek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach