FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: crOOchy
Wto Sie 07, 2012 23:39
Hamownia Lublin
Autor Wiadomość
profilone 
Uczy sie pisac
Miatofan

Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 8
Wysłany: Sro Lut 10, 2010 16:04   Hamownia Lublin

Hej j.w. czy orientujecie się może w DOBREJ hamowni w Lublinie w której możnaby się umówić na sobotę? Z góry dzieki wszelki za namiary <spoko>
 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Sro Lut 10, 2010 16:50   hamownia lublin v-tech TECHMAX TUNING

TECHMAX TUNING
Turystyczna 9, 20-207 Lublin
info@techmaxtuning.pl
tel.: +48 880 108 099
skype:techmax.tuning

[ Komentarz dodany przez: siwy: Nie Wrz 02, 2012 15:44 ]
Hamownia podwoziowa inercyjna V-TECH
hamowanie pojazdu na hasło LKT.pl : 100zł
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
ceber6 
drifter
UmcyUmcy


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 277
Wysłany: Czw Lut 11, 2010 18:17   Hamownia Lublin Lubartowska

D.T. GAS SYSTEM
LUBARTOWSKA 71A??

[ Komentarz dodany przez: siwy: Nie Wrz 02, 2012 15:43 ]
http://tuning.dtgas.pl/index.php?chip=hamownia

hamownia obciążeniowa V-TECH
UL. LUBARTOWSKA 71A, 20-123 LUBLIN
TEL./FAX: +48 81 748-48-12
FAX: +48 81 747-90-15
tuning@dtgas.pl



hamowanie pojazdu 120 zł
_________________

 
 
 
lexy6 
znawca


Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 99
Wysłany: Czw Gru 08, 2011 20:27   Hamownia obciążeniowa -strojony chiptuning-elektronika

Witam
Chciałbym zareklamować swój mały warsztacik :) . Stałem się posiadaczem profesjonalnej obciążeniowej hamowni podwoziowej FWD, także chętnych zapraszam na pomiary. Świadczymy usługi takie jak:
- naprawa nowoczesnych samochodowych systemów elektronicznych
- strojeniu silników diesel (chiptuning) również auta z roku 2011.
-usuwanie programowo filtrów DPF FAP ,zaworów EGR ,wyłączanie obsługi sond lambda ,limiterów prędkości, odblokowywanie tak zwanej lewej nogi w rożnych autach itp.,podtrzymanie turbo w 1,9 tdi grupy vag :) i wiele innych dziwnych ciekawych funkcji.
- strojeniu silników do sportu benzyna diesel
- projektowanie oraz wykonywanie układów wydechowych i dolotowych ze stali kwasoodpornej
-oraz wszelakie naprawy mechaniczne

o to dwa przykłady modyfikacji ,tylko dwa bo hamownia działa od wtorku :)

przykładowa delikatna modyfikacja silnika 1,9tdi pd 101km




I wykres mojej astry silnik całkowita seria ,jedynie cały układ wydechowy z kolektorem 2,25 cala i delikatna zmiana oprogramowania na seryjnym komputerze z przesuniętym limiterem obrotów na 7600


[ Komentarz dodany przez: siwy: Nie Wrz 02, 2012 15:58 ]
www.prochip.com.pl
Nałęczów ul. Harcerska 72
tel: 793535002

Hamownia obciążeniowa 1 osiowa FWD
Koszt pomiaru: 100zł
_________________
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA ,STROJONY CHIPTUNING ,FAP-DPF- WYDECHY,DOLOTY, ELEKTRONIKA-IMMO-LICZNIKI-DIAGNOSTYKA-793535002 www.prochip.com.pl
 
 
Buszek 
Uczy sie pisac


Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 11
Wysłany: Czw Gru 08, 2011 22:40   

Ile kosztuje sam pomiar ?
Hamownia rozumiem ,że znajduje się w Nałęczowie ?
 
 
lexy6 
znawca


Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 99
Wysłany: Czw Gru 08, 2011 23:10   

tak w Nałęczowie,sam pomiar kosztuje 100zł
_________________
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA ,STROJONY CHIPTUNING ,FAP-DPF- WYDECHY,DOLOTY, ELEKTRONIKA-IMMO-LICZNIKI-DIAGNOSTYKA-793535002 www.prochip.com.pl
 
 
pilachgt6 
prawdziwy tuner


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 672
Wysłany: Pią Gru 09, 2011 00:04   

kiedy dynoday w promocyjnej cenie??:)
_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię

 
 
lexy6 
znawca


Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 99
Wysłany: Pią Gru 09, 2011 08:34   

cena jest promocyjna :)
_________________
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA ,STROJONY CHIPTUNING ,FAP-DPF- WYDECHY,DOLOTY, ELEKTRONIKA-IMMO-LICZNIKI-DIAGNOSTYKA-793535002 www.prochip.com.pl
 
 
graboss 
drifter


Auto: Nissan
Skąd: Kalinowszczyzna
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 289
Wysłany: Pią Gru 09, 2011 11:31   

poszło Pw z zapytaniem
_________________
I COULD HAVE BEEN A HERO
BUT I'M GOING TO BE A LEGEND
 
 
ukanio 
drifter


Auto: Megane Coupe F7R
Skąd: Nałkowskich
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 246
Wysłany: Pią Gru 09, 2011 11:54   

Poproszę dokładny adres.
 
 
lexy6 
znawca


Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 99
Wysłany: Pią Gru 09, 2011 12:48   

Nałęczów ul:Harcerska 72
_________________
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA ,STROJONY CHIPTUNING ,FAP-DPF- WYDECHY,DOLOTY, ELEKTRONIKA-IMMO-LICZNIKI-DIAGNOSTYKA-793535002 www.prochip.com.pl
 
 
Drift_King6 
Specjalista


Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 120
Wysłany: Pon Gru 12, 2011 08:29   

Coś optymistyczny setup tej hamowni skoro seria c20xe ma 170 kucy...
..a 101pd realnie koło 120 na tych pompkach....aa i niut wchodzi za ostro..sprzęgło będzie zaraz do zmiany :P
_________________
'96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
 
 
lexy6 
znawca


Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 99
Wysłany: Pon Gru 12, 2011 12:27   

mówisz jak byś zestroił ze 100 aut przynajmniej :) .Masz w tym jakieś doświadczenie?? czy tylko się naczytałeś na innych forach?Nie wiem po co taka zbędna gadka ,jak chcesz wiedzieć to przejeździłem jakieś 70tys i sprzęgło ma się wyśmieliście. ATD na seryjnych gratach jak zdrowy na ponad 140 się robi spokojnie i 300nm.I nie pompki stanowią barierę .Nie wierzysz zapraszam będziesz świadkiem strojenia :) akurat te moment który zostawiłem u mnie jest lajtowy zobacz sobie inne wykresy 101pd. Astra jest nie tylko po wydechu ale również po moim strojeniu.Czytaj dokładnie I wydech jest konkretnie liczony pod ten motor a nie jakieś tuningowe nie wiadomo co. Jeśli masz jakieś wątpliwości dotyczące hamowni to jedz na machę i zapraszam do mnie na pomiar.

tu też jest za ostro?? ARL seria



tu też za ostro??


https://lh6.googleusercontent.com/-5BeZrNpw3HU/TtXf-SZr1lI/AAAAAAAACDo/AopvoWoyb0g/s800/DSCN1149.JPG
_________________
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA ,STROJONY CHIPTUNING ,FAP-DPF- WYDECHY,DOLOTY, ELEKTRONIKA-IMMO-LICZNIKI-DIAGNOSTYKA-793535002 www.prochip.com.pl
Ostatnio zmieniony przez lexy6 Pon Gru 12, 2011 15:41, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
Drift_King6 
Specjalista


Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 120
Wysłany: Wto Gru 13, 2011 19:33   

Sam nie stroję,dużo czytam po prostu <mrgreen>

ARL ma ciutkę masywniejsze sprzęgło niż ATD zdaje się...

.. a Twoje c20xe z profi wydechem musi nieźle współgrać <spoko>


p.s.jeden nowiutki zestaw LUka w 15kkm ubiłem "za ostrym niutonem" ale wiele zależy też od stylu jazdy...anyway..

...wpadnę przy okazji pomacać rolki i budę <spoko> niestety nie shamuję się (4x4)

A tak wogóle...to wywołałem Cie do tablicy,żeby temat w dól nie poszedł a Ty się od razu oburzyłeś <mrgreen> ;)
_________________
'96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
Ostatnio zmieniony przez Drift_King6 Wto Gru 13, 2011 19:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lexy6 
znawca


Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 99
Wysłany: Wto Gru 13, 2011 19:49   

nie oburzyłem się , tylko skomentowałem :)co do sprzęgła oczywiste ze ma mocniejsze ale i u mnie wartość momentu przy tych samych obrotach jest mniejsza

[ Dodano: 2012-01-06, 10:15 ]
Klika przykładowych modyfikacji










_________________
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA ,STROJONY CHIPTUNING ,FAP-DPF- WYDECHY,DOLOTY, ELEKTRONIKA-IMMO-LICZNIKI-DIAGNOSTYKA-793535002 www.prochip.com.pl
Ostatnio zmieniony przez lexy6 Wto Gru 13, 2011 19:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam