Auto: DRAG and civic d16
Skąd: Czechów Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2004 Posty: 525
Wysłany: Pią Sie 12, 2005 21:47
ctv napisał/a:
tylko rolki maja podobny kształt, reszta to kosmos,miedzy innymi własna diagnoza,
w dziale wykresy wrzuciłem wykres.
No i wypas nadmuch ma
_________________ Sezon 2004 ET:14.225
Sezon 2005 ET:13.477
Sezon 2006 ET: 13.852-13.364-13.137-13.082
Sezon 2007 ET:11.56 Tokol wegry
2007 EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place
I-Vice Mistrz Polski 2007 w klasie Profi
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
Szukam sponsora!!
Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Pon Sie 15, 2005 19:59
nudzi mnie juz to cale gadanie o wielkosci MAHA nad innymi. faktycznie sa to najdokladniejsze hamownie, ale roznice wcale nie sa tak duze, jak to sie sugeruje.
ps. na lubelszczyznie jest juz z 5 hamowni (W tym jedna w budowie)
Auto: diesel
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 151
Wysłany: Pon Sie 15, 2005 20:14
a może byc i 20 skoro nie ma żadnej prawdziwej,a pisanie że nie ma różnicy jest poniżej wora.
To tak jakby napisac że polonez to tosamo co Audi A8 nie ma różnicy cztery koła tu i tu, prawda nie widac żadnej różnicy ?
To wszystko zabawki a maha to narzedzie dla profesjonalistów,czy któras z tych hamowni to maha ?
Auto: BMW e39 523i
Skąd: Choiny Pomógł: 16 razy Dołączył: 05 Wrz 2004 Posty: 918
Wysłany: Pon Sie 15, 2005 21:12
ctv napisał/a:
a może byc i 20 skoro nie ma żadnej prawdziwej
a jakie są ?? wirtualne ?? teraz to dałeś po całości
jakoś wcześniej wszyscy dawali sobie radę bez MAHA i nikt nie płakał że nie ma najlepszej hamowni
i jeszcze jedno , z tego co wyczytałem na forum sr , na masterowej MAHA nie zmierzy się RWD nie mówiąc już o 4x4 ( wiem wiem że można odpiąć tył ale to tylko w tych gejowych 4x4)
Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Wto Sie 16, 2005 09:58
ctv napisał/a:
może byc i 20 skoro nie ma żadnej prawdziwej,a pisanie że nie ma różnicy jest poniżej wora.
To tak jakby napisac że polonez to tosamo co Audi A8 nie ma różnicy cztery koła tu i tu, prawda nie widac żadnej różnicy ?
To wszystko zabawki a maha to narzedzie dla profesjonalistów,czy któras z tych hamowni to maha ?
Alan, ja Cie prosze, POKAZ mi wykresy jednego tego samego auta przy tym samym setupie, przy tej samej (zblizonej) pogodzie (temp, cisnienie, wilgotnosc) na MAHU i czyms jeszcze
i pokaz mi roznice.
Po za tym chyba troche za bardzo przesiakasz, chyba ze tych tekstow w stylu "BOX to ZLO" i "hamownia MAHa rula", "klekot połer" - ucza na kursach w glownej siedzibie firmy.
dla mnie hamownia to tylko ma charakter pogladowy i wskaznikowy. prawde i tak ulica Ci powie, pod wzgledem kazdym. bo nawet najlepszy nadmuch nie.
po za tym kogo obchodza konie, niuty i inne szmery? ja nie raz swoim padlem wygralem z autem ktore powinno mnie zmiazdzyc, bo bylo lzejsze, mialo wiecej kuni i niutuf i co z tego jak dostalo w pizdziec.
widocznie na rolkach mialo X a na ulicy juz Y bo cos nie tak zestrojone, ale to inna historia.
po za tym dlaczego my sie palujemy nad mahem ktory jest w wawie? jak mah bedzie w lbn, to nawet sam objade wszystkie hamownie i zrobie testa. wtedy sobie porownamy kilka hamowni. ciekawe jaka bedzie roznica.
obstawiam max 4km i 7nm roznicy w przypadku auta 200/200
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach