Auto: audi 80 quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2005 Posty: 737
Wysłany: Sob Kwi 25, 2009 14:45
a kto mi powie czym sie rozni silnik 2.0 T 160KM od 2.0 T 163KM a ten 200KM w S40/V40 2000r , ktory z nich najlepszy pod wzgledem awaryjnosci i czy warto? Manual a automat ktore zywotniejsze?
Auto: audi 80 quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2005 Posty: 737
Wysłany: Pon Maj 04, 2009 23:19
narazie rozbijam sie nie typowo jasno niebieskim V40 2,0T 163KM w automacie model 01r i powiem tak:
swiatla ma mega zajebiste chociaz nie xenon a majac 6 poduszek mozna czuc sie bezpiecznie, pozatym fajny jasny srodek szkoda tylko ze moim zdaniem niedopracowany ogolnie wygodne kombi o spalaniu okolo 13-14 miasto i 7.5-9 trasa. Troche sztywne denerwuje to ze turbo dziala od 1500 lub nawet mniej tys/obr ale takie jest T4 pewnie ma inaczej. Radio to seria i tu pytanko jak je odblokowac? pisze OFF bo glosnikow 6 oraz subuwer ma a muzyki zero.. w volvo caly czas sie zegary swieca? nawet jak swiatla sa wylaczone?
wkurza tez cyk cyk cyk jak sie pasow nie zapnie lecz te jak sie uzywa nie przeszkadzaja. ogolnie podoba sie ale ze automat to nie...
Auto: D5244T+
Skąd: Bronowice Pomógł: 7 razy Dołączył: 08 Sie 2006 Posty: 356
Wysłany: Wto Maj 05, 2009 16:44
Coś za wcześnie to turbo bierze. Pod komp się podepnij.
Jak na radiu masz off to, aby je odblokować musisz zostawić je włączone (tak żeby off się świecił) na min 2h aż pojawi się napis CODE. Wtedy wklepujesz kod i po sprawie. Jak nie masz kodu to uderz na PW coś pomogę.
Zegary świecą się cały czas - to normalne.
Cyk cyk od pasów eliminujesz odpinając czarny kabelek co idzie od uchwytu pasa przy fotelu.
A automat w tym modelu to owszem, padaka.
Pozdr.
[ Dodano: Wto Maj 05, 2009 17:46 ]
A co do auta Siwego to widziałem, oglądałem, całkiem ładna sztuka
Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Czw Maj 21, 2009 11:25
jedentrzy napisał/a:
A co do auta Siwego to widziałem, oglądałem, całkiem ładna sztuka
Hehehe dziekuje,
Wymaga małego wkładu w zawieszenie jeszcze bo się rozklekotał przez ten rok użytkowania (notabene zrobiłem autem 8tysi przez rok... szok)
przewiozłem 4tony gratów, zaliczyłem kilka naprawde olbrzymich wypraw, V70 D5 to jest to.
Zorinetowałem się czego mi tu brakuje no i trzeba będzie się wybrać do jedentrzy po relingi
Za jakis czas do Tomka podstawie na wirusa i dopiero będzie latanie.
jedyny minus- brak gniazda zapalniczki w bagażniku!
PS w trasie do Wrocka spalił mi 5.5l/100 w 5 osób na pokładzie + cały bagażnik. predkoscia podróżną szybką bez szaleństw
Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Pią Paź 14, 2011 15:46
Po jakimś czasie użytkowania auta, muszę powiedzieć że jest po prostu zajebiste. V70 jak i chyba każde Volvo niesamowicie traci na wartości, ale to są konkretne auta.
Rodzinnie mieściliśmy się wszędzie (2+2)
Moc 163 KM - naprawdę więcej nie potrzeba. Myślałem o chiptuningu w Techmaxie, ale uznałem że póki co nie ma takiej potrzeby.
Dołożyłem relingi (tak jak zapowiadałem kupiłem super u jedendwatrzy aka wujek)
Ubolewałem i ubolewam nad brakiem gniazda 12V w bagażniku. (lodówka)
wygodny solidny bezpieczny, dobrze się prowadzi.
Jeden warunek tego auta to wacha z Shella V-power Diesel - pompy paliwa są bardzo czułe. Warto często zmieniać filtr paliwa i mieć dobrze zatankowany zbiornik. Ja żadnych problemów z autem nie miałem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach