Auto: .
Skąd: Polska Pomógł: 18 razy Dołączył: 14 Wrz 2004 Posty: 2020
Wysłany: Wto Maj 03, 2005 15:28 Uszczelka pod głowicą - gdzie najtaniej ? + jaki olej??
jak w temacie...
Cali zaczęła mi pić duuużo H2O
Mam nadzieje,że to tylko uszczelka a nie - pęknięta głowica...Jeśli robiliście juz taki remontiren i wielcie kogo polecić- napiszcie...
A to już będzie napewno ostatnia moja naprawa Opla...
Auto: F7P
Skąd: Polska Pomógł: 29 razy Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Wto Maj 03, 2005 17:21
y0
Sam koszt uszczelki najtaniej to jakis Tensil-> ale jej nie polecam.. coś może z Elringa koszt w granicach 50-70zł nie pamiętam dokładnie ceny ...
Nie ma czegoś takiego jak tanio i dobrze .. nie ma takiej opcji w motoryzacji.. robisz coś dobrze lub nie rób wcale.. szkoda bęclowac kasy na cos co w niedługim czasie sie powtórzy i w sumie odroczysz tylko naprawde duży remont..
Info do kogo zadzwonić podałem ci w privie.. Bedziesz miał dobrze zrobione w dobrych pieniądzach... Jak na studenta dasz rade!
Auto: astra
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Maj 2004 Posty: 189
Wysłany: Sro Maj 04, 2005 10:50
kamil zobacz sobie czy ci nigdzie z wezy nie cieknie!!a jest jeszcze taki patent stosowany przez niektórych mechaniorów ze mozna jak masz płyn w chłodnicy polizać swiece jak są słodkie to byc moze uszczelka,sam sprawdzalem na takim jednym wózku i powiem ze jest w tym troche prawdy ,ja ostatnio po ułezy po takiej pieknej redukcji mialem do roboty głowice i sprzęgło!ale co cie nie zabije to cie wzmocni:D
Auto: .
Skąd: Polska Pomógł: 18 razy Dołączył: 14 Wrz 2004 Posty: 2020
Wysłany: Sro Maj 04, 2005 11:31
Vesti napisał/a:
y0
Sam koszt uszczelki najtaniej to jakis Tensil-> ale jej nie polecam.. coś może z Elringa koszt w granicach 50-70zł nie pamiętam dokładnie ceny ...
Nie ma czegoś takiego jak tanio i dobrze .. nie ma takiej opcji w motoryzacji.. robisz coś dobrze lub nie rób wcale.. szkoda bęclowac kasy na cos co w niedługim czasie sie powtórzy i w sumie odroczysz tylko naprawde duży remont..
Info do kogo zadzwonić podałem ci w privie.. Bedziesz miał dobrze zrobione w dobrych pieniądzach... Jak na studenta dasz rade!
uszczelke wiadomo kupie jakąś lepszą...ale chodzi mi o koszta robocizny w jakimś zakładzie...
Auto: .
Skąd: Polska Pomógł: 18 razy Dołączył: 14 Wrz 2004 Posty: 2020
Wysłany: Sro Maj 04, 2005 13:15
byłem w paru warsztatach...Sama robocizna 250zł...- znaczy się zdjęcie założenie głowicy i wymiana paska rozrządu...do tego ok.100zł uszczelka pod głowicę...
Pasek roz - 60zł i sprawdzenie głowicy na szczelność 50zł...Jeśli pęknieta głowica to następne ok.200zł,,,,,,,,,,,,,,,,,
W najlepszym wypadku koszt 500zł
w najgorszym 700-800zł
Łoj nie wiem kiedy zawitam na kraka...bo nie mogę już Cali jeździć bo mogę zatrzeć silnik,pogiąć korbowody itd.............................
Auto: .
Skąd: Polska Pomógł: 18 razy Dołączył: 14 Wrz 2004 Posty: 2020
Wysłany: Czw Maj 05, 2005 18:41
A więc...zabrałem sie do tego sam z koleżką...
Dzisiaj rozebrałem wszystko na części pierwsze...zawiozłem głowicę do sprawdzenia , nie jest pęknięta...Przyokazji Splanowałem ją ( z 1 KM mam więcej - drżyjcie hahaha) Zakupiłem uszczelkę pod głowicę , uszczelkę na kolektory-ssący i wydechowy) wszystkow Auto-euro kosztowało ok.70zł + planowanie głowicy 40zł na rusałce...A stanąłem dzisiaj z robotą ,bo nie kupiłem masy uszczelniającej między głowicą a obudową wałka rozrządu...
Jutro składam Cali do kupy...mam nadzieje,że odpali bez problemów:) Jutro dołącze fotke rozdziewiczonej Caliberki
[ Dodano: Czw Maj 05, 2005 6:53 pm ] PS Muszę wymienić olej silnikowy ...
Jaki doradzicie do 13letniego samochodu :
mineralny , syntetyk czy półsyntetyk
Auto: .
Skąd: Polska Pomógł: 18 razy Dołączył: 14 Wrz 2004 Posty: 2020
Wysłany: Czw Maj 05, 2005 21:46
przebiegu ma 190tyś km....tyle mam na liczniku...Ale wiecie jak to jest - może mieć o niebo więcej...
Poprzednio miał syntetyk i prawie wogóle go niebrał...Przez rok jeździłem i prawie wogóle się poziom miarki nie ruszył...
Więc może zostane na tym co jeździłem...
Auto: astra
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Maj 2004 Posty: 189
Wysłany: Pią Maj 06, 2005 07:10
Kamil napisał/a:
A więc...zabrałem sie do tego sam z koleżką...
Dzisiaj rozebrałem wszystko na części pierwsze...zawiozłem głowicę do sprawdzenia , nie jest pęknięta...Przyokazji Splanowałem ją ( z 1 KM mam więcej - drżyjcie hahaha) Zakupiłem uszczelkę pod głowicę , uszczelkę na kolektory-ssący i wydechowy) wszystkow Auto-euro kosztowało ok.70zł + planowanie głowicy 40zł na rusałce...A stanąłem dzisiaj z robotą ,bo nie kupiłem masy uszczelniającej między głowicą a obudową wałka rozrządu...
Jutro składam Cali do kupy...mam nadzieje,że odpali bez problemów:) Jutro dołącze fotke rozdziewiczonej Caliberki
[ Dodano: Czw Maj 05, 2005 6:53 pm ] PS Muszę wymienić olej silnikowy ...
Jaki doradzicie do 13letniego samochodu :
mineralny , syntetyk czy półsyntetyk
a wiesz na czym polega sprawdzanie szczelnosci??na rusałki??ze odwracaja głowice do góry nogami,domykaja zawory wkrecają świece i leja wache w komore spalania i patrza czy wacha nie przedostaje sie przez przylgnie ,za to zapłaciłes 50zł ,mogłes to zrobic sam
ja na twoim miejscu lał bym przy takim przebiegu mineralny,zresztą chyba do tego silnika powinno sie lać mineralny,mógłbyś sobie zmienić odrazu uszczelniacze bo napewno ci troche puszczały
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach