FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Uszczelka pod głowicą - gdzie najtaniej ? + jaki olej??
Autor Wiadomość
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Wto Maj 03, 2005 15:28   Uszczelka pod głowicą - gdzie najtaniej ? + jaki olej??

jak w temacie...
Cali zaczęła mi pić duuużo H2O
Mam nadzieje,że to tylko uszczelka a nie - pęknięta głowica...Jeśli robiliście juz taki remontiren i wielcie kogo polecić- napiszcie... ;(
A to już będzie napewno ostatnia moja naprawa Opla... :mad:

Z gory dzięki
 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Wto Maj 03, 2005 17:21   

y0
Sam koszt uszczelki najtaniej to jakis Tensil-> ale jej nie polecam.. coś może z Elringa koszt w granicach 50-70zł nie pamiętam dokładnie ceny ...
Nie ma czegoś takiego jak tanio i dobrze .. nie ma takiej opcji w motoryzacji.. robisz coś dobrze lub nie rób wcale.. szkoda bęclowac kasy na cos co w niedługim czasie sie powtórzy i w sumie odroczysz tylko naprawde duży remont..
Info do kogo zadzwonić podałem ci w privie.. Bedziesz miał dobrze zrobione w dobrych pieniądzach... Jak na studenta dasz rade! :D
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
lexy 
Specjalista
Prochip Nałęczów


Auto: astra
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2004
Posty: 189
Wysłany: Sro Maj 04, 2005 10:50   

kamil zobacz sobie czy ci nigdzie z wezy nie cieknie!!a jest jeszcze taki patent stosowany przez niektórych mechaniorów ze mozna jak masz płyn w chłodnicy polizać swiece jak są słodkie to byc moze uszczelka,sam sprawdzalem na takim jednym wózku i powiem ze jest w tym troche prawdy ,ja ostatnio po ułezy po takiej pieknej redukcji :/ mialem do roboty głowice i sprzęgło!ale co cie nie zabije to cie wzmocni:D
_________________
hamownia obciążeniowa -strojony chiptuning- strojenie silników do sportu -elektronika http://www.facebook.com/www.prochip.piotr.ozga
 
 
 
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Sro Maj 04, 2005 11:31   

Vesti napisał/a:
y0
Sam koszt uszczelki najtaniej to jakis Tensil-> ale jej nie polecam.. coś może z Elringa koszt w granicach 50-70zł nie pamiętam dokładnie ceny ...
Nie ma czegoś takiego jak tanio i dobrze .. nie ma takiej opcji w motoryzacji.. robisz coś dobrze lub nie rób wcale.. szkoda bęclowac kasy na cos co w niedługim czasie sie powtórzy i w sumie odroczysz tylko naprawde duży remont..
Info do kogo zadzwonić podałem ci w privie.. Bedziesz miał dobrze zrobione w dobrych pieniądzach... Jak na studenta dasz rade! :D


uszczelke wiadomo kupie jakąś lepszą...ale chodzi mi o koszta robocizny w jakimś zakładzie... :mrgreen:

PS. Vesti nie dostałem PW
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
bart#155 
technical monster
hmmmm


Auto: zielone
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Cze 2004
Posty: 1464
Wysłany: Sro Maj 04, 2005 12:40   

a co sam nie zrobisz??? co do robocizny to chyba powyżej 100zł :( :(
 
 
 
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Sro Maj 04, 2005 13:15   

byłem w paru warsztatach...Sama robocizna 250zł...- znaczy się zdjęcie założenie głowicy i wymiana paska rozrządu...do tego ok.100zł uszczelka pod głowicę...
Pasek roz - 60zł i sprawdzenie głowicy na szczelność 50zł...Jeśli pęknieta głowica to następne ok.200zł,,,,,,,,,,,,,,,,,
W najlepszym wypadku koszt 500zł
w najgorszym 700-800zł ;( ;( ;(

Łoj nie wiem kiedy zawitam na kraka...bo nie mogę już Cali jeździć bo mogę zatrzeć silnik,pogiąć korbowody itd............................. ;(
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
Rysiek 
speed demon
Prawie jak STIG


Auto: służbowe
Skąd: Czuby
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 4326
Wysłany: Sro Maj 04, 2005 15:00   

bo wiesz co kamil chyba sie uszczelka pod głowicą zjebała :haha:

a tak powaznie to wspolczuje bo zamiast popic to trzeba znow wydawac kase na szrota... :|
_________________
POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
 
 
 
bart#155 
technical monster
hmmmm


Auto: zielone
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Cze 2004
Posty: 1464
Wysłany: Sro Maj 04, 2005 16:16   

jak nie zdejmiesz to sie nie pzrekonasz co padło prędzej uszczelka padła jak stwierdzisz przyczyne to napisz
 
 
 
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Czw Maj 05, 2005 18:41   

A więc...zabrałem sie do tego sam z koleżką...
Dzisiaj rozebrałem wszystko na części pierwsze...zawiozłem głowicę do sprawdzenia , nie jest pęknięta...Przyokazji Splanowałem ją :D ( z 1 KM mam więcej - drżyjcie hahaha) Zakupiłem uszczelkę pod głowicę , uszczelkę na kolektory-ssący i wydechowy) wszystkow Auto-euro kosztowało ok.70zł + planowanie głowicy 40zł na rusałce...A stanąłem dzisiaj z robotą ,bo nie kupiłem masy uszczelniającej między głowicą a obudową wałka rozrządu... :/

Jutro składam Cali do kupy...mam nadzieje,że odpali bez problemów:) Jutro dołącze fotke rozdziewiczonej Caliberki

[ Dodano: Czw Maj 05, 2005 6:53 pm ]
PS Muszę wymienić olej silnikowy ...
Jaki doradzicie do 13letniego samochodu :
mineralny , syntetyk czy półsyntetyk
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
siwy 
speed demon


Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 3578
Wysłany: Czw Maj 05, 2005 20:32   

jaki byl poprzedni olej
ile "lykal"
ile ma przebiegu jeszcze napisz.
_________________
 
 
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Czw Maj 05, 2005 21:46   

przebiegu ma 190tyś km....tyle mam na liczniku...Ale wiecie jak to jest - może mieć o niebo więcej...
Poprzednio miał syntetyk i prawie wogóle go niebrał...Przez rok jeździłem i prawie wogóle się poziom miarki nie ruszył...
Więc może zostane na tym co jeździłem...
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
KLOCEK 
streetracer
KLOCEK RALLY TEAM


Auto: BMW e39 523i
Skąd: Choiny
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Wrz 2004
Posty: 918
Wysłany: Czw Maj 05, 2005 22:12   

lej półsyntetyk ,castrola albo shela jakiegoś 5w40
_________________
http://img17.imageshack.u...tytuughtiiu.jpg
 
 
 
DTM 
drifter


Auto: Audi A3 1.9TDi
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Lip 2004
Posty: 287
Wysłany: Czw Maj 05, 2005 22:34   

KLOCEK napisał/a:
lej półsyntetyk ,castrola albo shela jakiegoś 5w40

5w40 to chyba syntetyk :v
_________________
A3 1.9 TDi
 
 
 
siwy 
speed demon


Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 3578
Wysłany: Czw Maj 05, 2005 22:40   

5w to syntetyk.

lej to co lales. jak zacznie brac to bedziesz sie martwil
_________________
 
 
lexy 
Specjalista
Prochip Nałęczów


Auto: astra
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2004
Posty: 189
Wysłany: Pią Maj 06, 2005 07:10   

Kamil napisał/a:
A więc...zabrałem sie do tego sam z koleżką...
Dzisiaj rozebrałem wszystko na części pierwsze...zawiozłem głowicę do sprawdzenia , nie jest pęknięta...Przyokazji Splanowałem ją :D ( z 1 KM mam więcej - drżyjcie hahaha) Zakupiłem uszczelkę pod głowicę , uszczelkę na kolektory-ssący i wydechowy) wszystkow Auto-euro kosztowało ok.70zł + planowanie głowicy 40zł na rusałce...A stanąłem dzisiaj z robotą ,bo nie kupiłem masy uszczelniającej między głowicą a obudową wałka rozrządu... :/

Jutro składam Cali do kupy...mam nadzieje,że odpali bez problemów:) Jutro dołącze fotke rozdziewiczonej Caliberki

[ Dodano: Czw Maj 05, 2005 6:53 pm ]
PS Muszę wymienić olej silnikowy ...
Jaki doradzicie do 13letniego samochodu :
mineralny , syntetyk czy półsyntetyk

a wiesz na czym polega sprawdzanie szczelnosci??na rusałki??ze odwracaja głowice do góry nogami,domykaja zawory wkrecają świece i leja wache w komore spalania i patrza czy wacha nie przedostaje sie przez przylgnie :mrgreen: ,za to zapłaciłes 50zł :roll: ,mogłes to zrobic sam
ja na twoim miejscu lał bym przy takim przebiegu mineralny,zresztą chyba do tego silnika powinno sie lać mineralny,mógłbyś sobie zmienić odrazu uszczelniacze bo napewno ci troche puszczały ;)
_________________
hamownia obciążeniowa -strojony chiptuning- strojenie silników do sportu -elektronika http://www.facebook.com/www.prochip.piotr.ozga
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam