Wysłany: Nie Lip 10, 2005 21:18 Szybkie Seicento !!! zajrzyj ! może własnie takiego szukasz
Cze
Temat jest tego typu :
Mam seicento do naprawy,dostało strzała z przodu ... 99 rok
i w cenie rynkowej jestem w stanie zrobic z tego dośc szybkiego zapierdalacza
tzn. założyć silnik 1.2 16V od Punto (80km) co da naprawde przyzwoity czas do 100 km/h
orginalnie siedzi silnik 1.1 8V (chyba taki sam jak sporting)
kolor czerwony
w cenie kompletna wymiana zawieszeń i hamulców na nowe
auto by było do odbioru przygotowane do eksploatacji 2 lub 4 osobowe
z kanapami tył lub bez
być moze zestaw zderzaków i spoiler sporting i jakieś aluski
ciemne szybki
ogólnie taki mały przyjemny zapitalacz ...
po prostu mam mozliwośc to wszystko wykonać w takich samych pieniądzach jak przygotować auto na serie tzn. 1.1 i zwykły czerwony sej. ale niestety nie moge sobie pozwolić później na kłopoty ze sprzedażą ... więc !!!
popytajcie znajomych !!!
co do odbioru to 3 tygodnie bez żadnych zaliczek ... zapewniam że auto będzie warte swojej ceny !!!
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Auto: F7P
Skąd: Polska
Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Pon Lip 11, 2005 12:11
żadna rewelacja.. jeszcze pytanie jak ten ktoś to złoży.. Jak dla siebie czy jak na sprzedaż..
Cytat:
Mam seicento do naprawy,dostało strzała z przodu ... 99 rok
Przede wszystkim najpier fotki..
Nawet mały strzał w seju To ..
Nowa chłodnica, wentylator plus tunel itd.. czasmi lampy, maska pewnie bedzie szpachla.. wsporniki przednie wyciagane bo gną sie od kopniaka.. zakładam wymiane kpl pasa przedniego.. tj. okular i pas zamkowy.. potem pewnie jeszcze wyjdzie że podłuznice będa wyciagane albo jedna.. może w cale....
Ciekawe czy podłoga tez swoje przyjeła.. co czesto sie zdarza.. szkoda zachodu czytając sam opis..
Wyjdzie z tego szybka szpachla z 4 sladami.. albo i nie.
żadna rewelacja.. jeszcze pytanie jak ten ktoś to złoży.. Jak dla siebie czy jak na sprzedaż..
Cytat:
Mam seicento do naprawy,dostało strzała z przodu ... 99 rok
Przede wszystkim najpier fotki..
Nawet mały strzał w seju To ..
Nowa chłodnica, wentylator plus tunel itd.. czasmi lampy, maska pewnie bedzie szpachla.. wsporniki przednie wyciagane bo gną sie od kopniaka.. zakładam wymiane kpl pasa przedniego.. tj. okular i pas zamkowy.. potem pewnie jeszcze wyjdzie że podłuznice będa wyciagane albo jedna.. może w cale....
Ciekawe czy podłoga tez swoje przyjeła.. co czesto sie zdarza.. szkoda zachodu czytając sam opis..
Wyjdzie z tego szybka szpachla z 4 sladami.. albo i nie.
chcesz kupić?
bo jak narazie to podrzucasz takie wątki do każdego "ogłoszenia" ...
numer telefonu znasz ...
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
1.2 8v wg mnie kicha ... mam taki silnik w palio... i jest kiepski ... duuuzo oleju pobiera.... i slabo jezdzi... ( wiem palio jest ciezkie ) jesli bylbym na twoim miejscu zapakowalbym 16 v i mial wmiare mocna oske i mase zabawy ....
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
Poll zobacz ile SC, CC robionych jest na 1.2 8V, a ile na 16V. Przykład kolegi z Poznania wsadził 1.2 16V, zrobił głowice, wałki, wydech, strojenie i podszedł do 105km jak mnie pamięć niemyli, w 8V robisz dokładnie to samo tylko koszta lecą o polowe (1 wałek, głowica 8V) o wiele tańszym kosztem osiągasz bardzo zblizone wyniki i koszt serwisowania silnika jest o polowe mniejszy, pozatym 8V ma lepszy dół niż 16V. Sporo osób praktykuje przekładke kpl. głowicy z 1.2mpi z kolektorem dolot, przepustnicą, listwą paliwową z wtryskami, pompą, kompem (coś tam jeszcze było ale niepamiętam) do silnika 1.1 osiągając spokojnie 70-75km, koszt takiej przeróbki to około 1500-1800zł z robotą. Co do brania oleju każdy fiat bierze, zależy jak silnik złożysz i katujesz. Moja padlina od wymiany do wymiany (7kkm) wyciąga 0.3-0.5L przy ciężkiej nodze. Ba nawet ostatnio rozwiązałem problem walenia oleju przez odme, wystarczy rozwiercić o 2mm kanał ojelowy w głowicy idący na "spryskiwacz" szklanek
maciorku zgadza sie ale ja poprstu nie jestem przekonany do 8v ... pewnie dlatego ze to w palio siedzi... wolabym turbawke zapodac do seryjnego 1.1 zreszto mi do zabawy prawie seryjne 1.1 wystrcza ... podstawa to zawias i hamulce... jesli dlubnie sie lekko 1.1 seryjne... zapoda skrzynie od sportinga ze szpera to juz jest duzo frajdy
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
Auto: F7P
Skąd: Polska
Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Wto Lip 12, 2005 10:33
poll skrzynka nie jest lepsza z punto 1.2? Z tego co na centomani klepał ktoś.. tak od 1.1 sypie sie szybko.. ? Macior tez tak kiedys mi info rzucał.. to jak w końcu?
Bo ja liczyłem przekładke kiedys i wyszło w chu.. kasy.. więc cc sportaś poszło do zydka..
taki sej bedzie naprawde kilowal polowe tego miasta
Ile taki sej z 1.2 8v ma na 1/4 & 0-100 kmh ? pytam bo mnie przejazdy sejów rozczarowały mocno jeśli chodzi o 1/4 mili, tyle podniecania się a mało który zszedł poniżej 16,5 sek Chyba że cała czołowka szybkich sejów nie przyjechała na Bemowo
_________________ CENTRUM.FM
Whose Line Is It Anyway
Auto: F7P
Skąd: Polska
Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Wto Lip 12, 2005 16:41
Piki.. do setki to nie to samo co na 400metrów..
Moc, MOc.. jest potzrebna aby w miare żwawo przyspieszać..
16,50 to kiepsko? Mozna więcej... oczywiście ale zdłub troche.. to są auta do jazdy na codzień.. Mozesz zrobic killera i bedziesz zawijał 15..
Powiem Tak clio 1,8 16v serią z ciut ulepszonym motorem wykkręciłem 16,76 na 400.. gdzie do 100 schdzodił na wysoka 7sec. prędkośc koncowa ponad 140KM/h jeżeli dobrze pamietam
Jak skrzynie do fiuta to z 1.2 Mpi, jest nie do zajebania, a wiem co mówie bo już 13 zwykłych utłułem, a ta z Mpi jeszcze śmiga, słabym punktem tej skrzyni są synchronizatory na 3 biegu, jak ktoś szybko zapina 3 to lubi zgrzytnąć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach