A ja podpowiem, pogadaj z prezesem, i zaproście Steców i może Kuchara?
tego mi brakowało na ostatniej imprezie, typowych rajdowych Lancerów <spoko>
zapraszełem Steców , niestey nie byli zainteresowani... a Kuchara rowniez zapraszałem ,ale był zajety ,a jak sie dowiedzil ze to niedziela to juz zupelnie.
Oczywiecie teraz tez bedziemy próbowac:)
Ostatnio zmieniony przez Kamikaze6 Wto Lut 26, 2008 19:51, w całości zmieniany 1 raz
A ja podpowiem, pogadaj z prezesem, i zaproście Steców i może Kuchara?
tego mi brakowało na ostatniej imprezie, typowych rajdowych Lancerów <spoko>
zapraszełem Steców , niestey nie byli zainteresowani... a Kuchara rowniez zapraszałem ,ale był zajety ,a jak sie dowiedzil ze to niedziela to juz zupelnie.
Oczywiecie teraz tez bedziemy próbowac:)
Stece jechali w Memoriale Kuliga i Bublewicza wiec mozna ich usprawiedliwic..
mysle ze Stece teraz czesciej zaczna Tor odwiedzac...
_________________ "Życie zaczyna się powyżej 5 tyś obrotów....."
esli beda oski to napeno bardzo mocne... zeby stnowily konkretna alternatywe dla 4wd
Szczerze mowiac Tor Lublin jest dosc specyficznym torem i tak naprawde nie moc jest najwazniejsze oczywiscie to zalezy jeszcze od proby. Mysle ze nie jedna oska w lublinie nawiaze walke z autami 4wd.
Jestem tego samego zdania, ze lekka krotka oska da rade sobie z nie jednym 4wd
Jesli chodzi o to czy moc jest wazna , to mogles sie przejechac za jednym takim lancerem w niedziele to bys szybko zmienil zdanie
Takie saxo ma bardzo zblizony stosunek masy do koni co WRX, a jest krotsze, lzejsze i lepsze na taki tor, wiec skoro WRX dal rade podjac walke z Lancerami to saxo tym bardziej <spoko>
Oczywiscie ja jestem chetny na ten Lublin time attack mysle, ze do tego czasu bede lepiej przygotowany <spoko>
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach