FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Uszczelka pod głowicą - gdzie najtaniej ? + jaki olej??
Autor Wiadomość
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Pią Maj 06, 2005 08:01   

50zł dalem za sprawdzenie szczelności i za planowanie głowicy :S -a sam bym nie splanował :mrgreen:
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
KLOCEK 
streetracer
KLOCEK RALLY TEAM


Auto: BMW e39 523i
Skąd: Choiny
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Wrz 2004
Posty: 918
Wysłany: Pią Maj 06, 2005 16:57   

DTM napisał/a:
KLOCEK napisał/a:
lej półsyntetyk ,castrola albo shela jakiegoś 5w40

5w40 to chyba syntetyk :v


tak , masz rację 5w40 to syntetyk ,chodziło mi o 10w40 :)
_________________
http://img17.imageshack.u...tytuughtiiu.jpg
 
 
 
MicO 
prawdziwy tuner


Auto: VW Amarok
Skąd: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 560
Wysłany: Pią Maj 06, 2005 17:58   

co do castrola to jakos sie nie przekonalem.. polecam mobil.. nie mam pojecia jaki w cali powinien byc olej.. ja jezdze na polsyntetyku i jest ok.. to ze sobie pociagnie oleju przy palowaniu nie martwi mnie zbytnio na dosc mocno wykreconym silniku i mocno botatej mieszance.. mialem zamiat cos z tym zrobic ale czekam na ......pieniadze i potem czesci i moze przestanie brac a moze zacznie jeszcze wiecej? zobaczymy jaki bedzie stosunek KM>Nm>0-100km/h>ET do pobieranych ilosci oleju i zdecyduje co dalej..:D Kamil tak pozatym to nie oplacalo by sie juz do konca zrobic ten silnik? wiesz ze nie jezdzi jak powinien... wydasz teraz te ok. 200zl a za jakis czas bedziesz robil np. pierscienie i uszczelniacze i po raz kolejny wydasz te 200zl.. wg mnie to tylko takie odciagnie w czasie remontu..
 
 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Pią Maj 06, 2005 20:51   

y0
Nastepnym razem zrobi to za 200+ pierscienie, i reszta..
Kolejna zasada Kamil.. Wymieniasz pasek .. wymieniasz rolke napinająca itd.. Zawsze mozesz oszczedzać na robociznie.. a potem wycenie ci głowicy .. zaworki plus reszta szmelcu..
Autko dobrze nie jeżdziło.. trzeba to rozebrac.. zobaczyc i poprawic to i owo... zawsze możesz silnik doprowadzic do super stanu i bedzie latała.. jak sie patrzy.. masz na to jeszcze czas.. :D
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Sob Maj 07, 2005 08:49   

Macie racje , mogłem zrobić jeszcze wiele rzeczy w Cali...ale jeśli chce się pozbyć samochodu to nie chcę już w niego ładować , gdybym chciał go zostawić jeszcze dla siebie to napewno bym w niej porobił więcej...Ale wiecie jak jest...

PS. Jak się ciąłem z Mico to miałem jeszcze pare usterek(wtryski,uszczelka) i przedewszystkim mam zwężkę od gazu , a mico widziłem że nie miał bo zdjął...Wcale moja Cali źle nie lata...Zresztą zobaczymy jak ją dotrę , to się z Tarasem spróbuje...zdejmę zwężkę i zobaczymy co i jak :mrgreen:
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
MicO 
prawdziwy tuner


Auto: VW Amarok
Skąd: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 560
Wysłany: Sob Maj 07, 2005 10:35   

a co docierasz?
 
 
 
GELO 
drifter
AVE MOTOR


Auto: audi 100 2.0E
Skąd: Tatary
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lip 2004
Posty: 476
Wysłany: Sob Maj 07, 2005 10:48   

opony i klocki hamulcowe :mrgreen:
_________________
http://www.matizek.republika.pl/lcvw.jpg
 
 
 
lexy 
Specjalista
Prochip Nałęczów


Auto: astra
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2004
Posty: 189
Wysłany: Sob Maj 07, 2005 11:30   

mico a co ty tam nadłubałes w tym silniku ze masz takie fajne wyniki z hamoiwni???
jesli mozna wiedziec ;)
pozdro :)
_________________
hamownia obciążeniowa -strojony chiptuning- strojenie silników do sportu -elektronika http://www.facebook.com/www.prochip.piotr.ozga
 
 
 
MicO 
prawdziwy tuner


Auto: VW Amarok
Skąd: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 560
Wysłany: Sob Maj 07, 2005 11:35   

ja nic nie dlubalem:) hehe.. odezwij sie na gg to pogadamy.. czy ja ciebie dzis nie widzialem na koryznowej?
 
 
 
siwy 
speed demon


Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 3578
Wysłany: Sob Maj 07, 2005 12:05   

mico nic nie dlubal, seria jezdzi...


wiec go zacytuje
Cytat:
to ze sobie pociagnie oleju przy palowaniu nie martwi mnie zbytnio na dosc mocno wykreconym silniku i mocno botatej mieszance..
_________________
 
 
MicO 
prawdziwy tuner


Auto: VW Amarok
Skąd: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 560
Wysłany: Sob Maj 07, 2005 12:08   

to dlatego ze jest bogata mieszanka silnik jest wykrecony... a czy ustetke ktora powoduje bogata mieszanke uznawac za dłubanie? hymm.....

Ps.. Lexy chcial wiezdziec i sie dowiedzial na gg... nie lubie sie lansowac przed "milonami słuchaczy"
 
 
 
siwy 
speed demon


Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 3578
Wysłany: Sob Maj 07, 2005 12:33   

nie wiem co mialo znaczyc to lansowanie, ale z pewnoscia tego nie robisz :haha:
_________________
 
 
MicO 
prawdziwy tuner


Auto: VW Amarok
Skąd: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 560
Wysłany: Sob Maj 07, 2005 12:36   

tak masz racje..
 
 
 
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Sob Maj 07, 2005 16:04   

MicO napisał/a:
a co docierasz?


może źle się wypowiedziłem...nie docieram
ale nie chce narazie szarżować , chce zobaczyć czy nigdzie nic nie cieknie jeszcze woda, czy wszystko OK itd.
a po drugie trzeba jeszcze raz głowicę dokręcić po przejechaniu x kilometrów. No muszę jeszcze zmienić klocki hamulcowe bo mi cuś wogóle nie chamuje wózek hehe...
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
MicO 
prawdziwy tuner


Auto: VW Amarok
Skąd: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 560
Wysłany: Sob Maj 07, 2005 16:10   

hym... a to nie bedzie tak:
dokrecanie:
stage 1 - 25Nm
stage 2 - 90*
stage 3 - 90*
stage 4 - 90*

* to stopnie..

moge sie mylić ale to nie tak powinno byc?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam