Auto: Audi S6 Avant
Skąd: LSM Pomógł: 5 razy Dołączył: 13 Mar 2005 Posty: 498
Wysłany: Nie Cze 11, 2006 10:56
Ja nadal obstawiam przy Sondzie Lambda..... moze ona jest sfiksowana, chociasz kabelki sprawdzilismy z Młodym ( w mojej to byla przyczyna takiego samego zachowania sie Audi jak u Młodego), sonda albo moduł..... innej przyczyny nie widze....
Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 106
Wysłany: Nie Cze 11, 2006 12:14
ANGEL napisał/a:
Ja nadal obstawiam przy Sondzie Lambda..... moze ona jest sfiksowana, chociasz kabelki sprawdzilismy z Młodym ( w mojej to byla przyczyna takiego samego zachowania sie Audi jak u Młodego), sonda albo moduł..... innej przyczyny nie widze....
Sada jest nowa, kable sa ok
Cos mi go odlancza jak sie nagrzeje ( wylonczy ssanie), albo jest cieplo na dworze
_________________ AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Pon Cze 12, 2006 15:54
sprawdź ciśnienie paliwa........... mogła pompa paść, lub regulator ciśnienia (nie wiem czy w audi jest pompa w zbiorniku czy jest zewntętrzna)
a świece jak wykręcisz po próbie odpalenia są mokre czy suche?? jakieś strzały w wydech lub coś podobnego?? pożycz też od kogoś przepływomierz powietrza i podmień.....
a w audi nie ma czegoś takiego jak autodiagnostyka i kody błędów?? żeby sprawdzić wszystkie czujki........
Auto: Audi S6 Avant
Skąd: LSM Pomógł: 5 razy Dołączył: 13 Mar 2005 Posty: 498
Wysłany: Pon Cze 12, 2006 17:14
Proponuje wyjac pompe paliwa, czas na to ok 40 min ze wsiem, jest w baku, a jezeli nie to, to proponuje resetowac kompa, lub modul wumienic tylko który, bo ja w swojej czerwonej to mialem ich cztery...
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Pon Cze 12, 2006 17:46
po co wyjmować pompe?? wepnij sie w przewód paliwowy ciśnieniomierzem i będziesz widział po przekręceniu kluczyka ile daje bar........
wątpie że to wina któregoś z modułów bo na zimnym chodzi i przy niskich temperaturach........ czyli wtedy jak komp ma działać w trybie "rozruchu silnika" moze to też być czujnik temp........ ale ja bym zaczoął od układu paliwowego
Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 106
Wysłany: Pon Cze 12, 2006 22:10
KOSA napisał/a:
sprawdź ciśnienie paliwa........... mogła pompa paść, lub regulator ciśnienia (nie wiem czy w audi jest pompa w zbiorniku czy jest zewntętrzna)
a świece jak wykręcisz po próbie odpalenia są mokre czy suche?? jakieś strzały w wydech lub coś podobnego?? pożycz też od kogoś przepływomierz powietrza i podmień.....
a w audi nie ma czegoś takiego jak autodiagnostyka i kody błędów?? żeby sprawdzić wszystkie czujki........
- Cisnienie paliwa jeszcze nie sprawdzalem
- Regulator cisnienia tez nie sprawdzany ( bo nie wiem gdzie jest )
- W Audi pompa jest w baku.
- No wlasnie swiece , jak bralem sie za taki myk to wcale nie chcial mi odpali chyba cieplo bymo na dworze ( nie sprawdzone)
- Brak strzalow w wydechu
- Sa kody bledow ale nie moze mi wykazac bo jest taki myk ze 5 min jazdy lub 6s na rozruszniku, a mi odpala i gasnie, komp nic nie wskazuje (chyba ze cos zle robie )
- Autodiagnostyka nie wiem
_________________ AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
- Regulator cisnienia tez nie sprawdzany ( bo nie wiem gdzie jest )
obok rozdzielacza paliwa...
.:MŁODY:. napisał/a:
- Sa kody bledow ale nie moze mi wykazac bo jest taki myk ze 5 min jazdy lub 6s na rozruszniku, a mi odpala i gasnie, komp nic nie wskazuje (chyba ze cos zle robie )
to sa czy nie ma???
.:MŁODY:. napisał/a:
- Autodiagnostyka nie wiem
w KE-Jetronic'u jest tepa jak but i pokaże błąd dopiero jak coś odpadnie z auta...zreszta tam ma z 5 elementów do diagnozowania i to na zasadzie:zwarty , rozwarty...reszta to bzdury ...
obstawiam na regulator ciśnienia różnicowego ...
a wogóle to jak nie chce odpalić to iskra jest???
i czy jak na ciepło próbujesz odpalić to czy myk z wciśnietym pedałem gazu do końca nie pomaga?
Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 106
Wysłany: Pon Cze 12, 2006 22:37
TTomek
- iskra jest jak jest cieply,
- nie pomaga ten pedal gazu , wrecz przeciwnie gasi go no chyba ze odpali i bedzie chodzil to wtedy trzeba powoli polwoli to wejdzie na obroty bo jak sie da na max to zgasnie
_________________ AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 106
Wysłany: Pon Cze 12, 2006 22:53
Brejdak mowi ze to zdejmowal i jest bez roznicy
_________________ AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Wto Cze 13, 2006 10:04
sprawdź te ciśnienie, to przynajmniej pompe wyeliminujemy, może być to pompa bo Kicek miał podobny objaw i okazała się pompa, mimo że silnik normalnie odpalał
na zimnym chodził bo wtryski są dłużej otwarte i przy niskim ciśnieniu coś tam paliwa naleci, a jak się nagrzeje to wtryski są krócej otwarte i już paliwka dostatecznie dużo nie naleci a na pewno nie rozpyli
być może się myle ale najłatwiej jest to sprawdzić i będziesz mógł wyeliminować i pompe i regulator ciśnienia
Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 106
Wysłany: Wto Cze 13, 2006 17:32
to tak:
- regulator cisnienia wymienialem z innej coupe i nic nadal nie dziala
- czujniki temp tez 2szt
Panowie a pompa paliwa jakie cisnienie powinna miec ? bo palcem utrzymuje bez problemu to cisnienie ( sprawdzane pod maska)
_________________ AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach