FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: siwy
Sro Sty 09, 2008 14:35
Problem z Audi Coupe - pomocy
Autor Wiadomość
Gość

Wysłany: Sob Cze 10, 2006 23:27   

.:MŁODY:. napisał/a:

Czujnik halla, bezpieczniki, przekaznin od pompy, kopulka, palec, kable wys. napiecia i swiece sprawdzone, uszczelniony i nie lapie nigdzie lewego powietrze, filtr paliwa wymieniony.


źle szukasz...nie w tym miejscu...
 
 
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Nie Cze 11, 2006 10:50   

Anonymous napisał/a:
.:MŁODY:. napisał/a:

Czujnik halla, bezpieczniki, przekaznin od pompy, kopulka, palec, kable wys. napiecia i swiece sprawdzone, uszczelniony i nie lapie nigdzie lewego powietrze, filtr paliwa wymieniony.


źle szukasz...nie w tym miejscu...


Nie ma to jak trafna podpowiedź :haha:
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
ANGEL 
drifter
MAM V8


Auto: Audi S6 Avant
Skąd: LSM
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Mar 2005
Posty: 498
Wysłany: Nie Cze 11, 2006 10:56   

Ja nadal obstawiam przy Sondzie Lambda..... moze ona jest sfiksowana, chociasz kabelki sprawdzilismy z Młodym ( w mojej to byla przyczyna takiego samego zachowania sie Audi jak u Młodego), sonda albo moduł..... innej przyczyny nie widze....
 
 
 
.:MŁODY:. 
Specjalista


Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 106
Wysłany: Nie Cze 11, 2006 12:14   

ANGEL napisał/a:
Ja nadal obstawiam przy Sondzie Lambda..... moze ona jest sfiksowana, chociasz kabelki sprawdzilismy z Młodym ( w mojej to byla przyczyna takiego samego zachowania sie Audi jak u Młodego), sonda albo moduł..... innej przyczyny nie widze....


Sada jest nowa, kable sa ok :roll:

Cos mi go odlancza jak sie nagrzeje ( wylonczy ssanie), albo jest cieplo na dworze
_________________
AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
 
 
 
GELO 
drifter
AVE MOTOR


Auto: audi 100 2.0E
Skąd: Tatary
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lip 2004
Posty: 476
Wysłany: Pon Cze 12, 2006 09:15   

a ja bym proiponowal zobaczyc czy te paliwo z wogule sie pali
_________________
http://www.matizek.republika.pl/lcvw.jpg
 
 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Pon Cze 12, 2006 15:54   

sprawdź ciśnienie paliwa........... mogła pompa paść, lub regulator ciśnienia (nie wiem czy w audi jest pompa w zbiorniku czy jest zewntętrzna)
a świece jak wykręcisz po próbie odpalenia są mokre czy suche?? jakieś strzały w wydech lub coś podobnego?? pożycz też od kogoś przepływomierz powietrza i podmień.....
a w audi nie ma czegoś takiego jak autodiagnostyka i kody błędów?? żeby sprawdzić wszystkie czujki........
 
 
ANGEL 
drifter
MAM V8


Auto: Audi S6 Avant
Skąd: LSM
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Mar 2005
Posty: 498
Wysłany: Pon Cze 12, 2006 17:14   

Proponuje wyjac pompe paliwa, czas na to ok 40 min ze wsiem, jest w baku, a jezeli nie to, to proponuje resetowac kompa, lub modul wumienic tylko który, bo ja w swojej czerwonej to mialem ich cztery...
 
 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Pon Cze 12, 2006 17:46   

po co wyjmować pompe?? wepnij sie w przewód paliwowy ciśnieniomierzem i będziesz widział po przekręceniu kluczyka ile daje bar........
wątpie że to wina któregoś z modułów bo na zimnym chodzi i przy niskich temperaturach........ czyli wtedy jak komp ma działać w trybie "rozruchu silnika" moze to też być czujnik temp........ ale ja bym zaczoął od układu paliwowego
 
 
.:MŁODY:. 
Specjalista


Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 106
Wysłany: Pon Cze 12, 2006 22:10   

KOSA napisał/a:
sprawdź ciśnienie paliwa........... mogła pompa paść, lub regulator ciśnienia (nie wiem czy w audi jest pompa w zbiorniku czy jest zewntętrzna)
a świece jak wykręcisz po próbie odpalenia są mokre czy suche?? jakieś strzały w wydech lub coś podobnego?? pożycz też od kogoś przepływomierz powietrza i podmień.....
a w audi nie ma czegoś takiego jak autodiagnostyka i kody błędów?? żeby sprawdzić wszystkie czujki........


- Cisnienie paliwa jeszcze nie sprawdzalem :|
- Regulator cisnienia tez nie sprawdzany ( bo nie wiem gdzie jest )
- W Audi pompa jest w baku.
- No wlasnie swiece :| , jak bralem sie za taki myk to wcale nie chcial mi odpali chyba cieplo bymo na dworze ;( ( nie sprawdzone)
- Brak strzalow w wydechu
- Sa kody bledow ale nie moze mi wykazac bo jest taki myk ze 5 min jazdy lub 6s na rozruszniku, a mi odpala i gasnie, komp nic nie wskazuje :/ (chyba ze cos zle robie :/ )
- Autodiagnostyka nie wiem
_________________
AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
 
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Pon Cze 12, 2006 22:29   

.:MŁODY:. napisał/a:
Cisnienie paliwa jeszcze nie sprawdzalem :|


skoro na zimno jeździ to napewno jest.

.:MŁODY:. napisał/a:
- Regulator cisnienia tez nie sprawdzany ( bo nie wiem gdzie jest )


obok rozdzielacza paliwa...

.:MŁODY:. napisał/a:
- Sa kody bledow ale nie moze mi wykazac bo jest taki myk ze 5 min jazdy lub 6s na rozruszniku, a mi odpala i gasnie, komp nic nie wskazuje :/ (chyba ze cos zle robie :/ )


to sa czy nie ma???

.:MŁODY:. napisał/a:
- Autodiagnostyka nie wiem


w KE-Jetronic'u jest tepa jak but i pokaże błąd dopiero jak coś odpadnie z auta...zreszta tam ma z 5 elementów do diagnozowania i to na zasadzie:zwarty , rozwarty...reszta to bzdury ...

obstawiam na regulator ciśnienia różnicowego :v :v :v :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...

a wogóle to jak nie chce odpalić to iskra jest???
i czy jak na ciepło próbujesz odpalić to czy myk z wciśnietym pedałem gazu do końca nie pomaga?
 
 
 
.:MŁODY:. 
Specjalista


Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 106
Wysłany: Pon Cze 12, 2006 22:37   

TTomek
- iskra jest jak jest cieply,
- nie pomaga ten pedal gazu , wrecz przeciwnie gasi go :/ no chyba ze odpali i bedzie chodzil to wtedy trzeba powoli polwoli to wejdzie na obroty bo jak sie da na max to zgasnie
_________________
AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
 
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Pon Cze 12, 2006 22:42   

a jak odepniesz regulator cisnienia różnicowego ??? (ten szary dżings przy rozdzielaczu paliwa)
 
 
 
.:MŁODY:. 
Specjalista


Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 106
Wysłany: Pon Cze 12, 2006 22:53   

Brejdak mowi ze to zdejmowal i jest bez roznicy :|
_________________
AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
 
 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Wto Cze 13, 2006 10:04   

sprawdź te ciśnienie, to przynajmniej pompe wyeliminujemy, może być to pompa bo Kicek miał podobny objaw i okazała się pompa, mimo że silnik normalnie odpalał
na zimnym chodził bo wtryski są dłużej otwarte i przy niskim ciśnieniu coś tam paliwa naleci, a jak się nagrzeje to wtryski są krócej otwarte i już paliwka dostatecznie dużo nie naleci a na pewno nie rozpyli
być może się myle ale najłatwiej jest to sprawdzić i będziesz mógł wyeliminować i pompe i regulator ciśnienia
 
 
.:MŁODY:. 
Specjalista


Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 106
Wysłany: Wto Cze 13, 2006 17:32   

to tak:
- regulator cisnienia wymienialem z innej coupe i nic nadal nie dziala
- czujniki temp tez 2szt

Panowie a pompa paliwa jakie cisnienie powinna miec ? bo palcem utrzymuje bez problemu to cisnienie ( sprawdzane pod maska)
_________________
AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam