Scirocco GT2 , 88 rok produkcji , pod maska chodzi 1.8 na jednym walku. Jezeli chodzi i jakies zmiany w stosunku do serii to jest to naklejka Klubu Scirocco Corrado Klub Polska na tylnej szybie oraz Ats`y 15`(na lato). Ogolnie chce zeby samochod pozostal jak najbardziej seryjny, nie planuje zadnych zmian stylistycznych. Jedyna rzecz na jaka mam teraz ochote to dobry gwint i oczywiscie silnik KR 16v.
Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sty 2005 Posty: 337
Wysłany: Pon Lut 14, 2005 21:25
A ja składam sobie gofera 1 z 82r silnik robiony od podstaw 1.8 dx rozwiercony do 2.0 w wtryskiem od 2.0 splanowana głowica, ścięty blok, skrócony skok tłoka, kolektor typu baran, polerka dolotu, zawiecha -40/-40 hamulce przód od golfa II gti tarcze brembo nacinane, klocki ferodo, skrzynia założona 5-tka, fotele Bimarco aktualnie się składa bo była robiona cała blacharka i jest po malowaniu
Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sty 2005 Posty: 337
Wysłany: Wto Lut 15, 2005 10:55
Niestety co do zdjęć to narazie mam z 2 fotki jak wyszedł z malowania a korbowody poszły od 1.6 Gti z gofera jedynki bo były krótsze od tych które miałem w 1.8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach