Auto: RWD
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sie 2008 Posty: 164
Wysłany: Pon Sie 18, 2008 10:24
hej.
odnosnie kolegi od pomaranczowej e 30, tak wygladało to groznie ale złozyło sie na to kilka przyczyn- w złym miejscu ustwawiona meta poniewaz zeby wjechac w perwszy zakret po mecie trzeba zwolnic przed przejechaniem mety, mozna przesunac mete o 10-15 metrów do tyłu i znika problem, a nastepna sprawa to to ze kolega ma stały dyfer i mimo wolnie po zkrecie zawsze jedzie z delikanym uslizgiem i dotego te 300+ to nie taka łatwa sprawa..
impreza na + z małymi ale , kazdy wie jakimi wiec nie bede sie powtarzał zasmiecaja temat o sporcie nie tym co jest nie sportowe
gratuluje wszystkim zwyciezca i tym co byli wysoko w czubie <spoko>
pozdr od całego MK
_________________ tel.501 080 767
Ostatnio zmieniony przez robertMK Pon Sie 18, 2008 10:28, w całości zmieniany 2 razy
zawsze są + i minusy <lol> jeszcze nie było takich zawodów aby były same + <mrgreen>
Wg mnie jest coraz drożej i mniej przejazdów <pupcia> kiedyś było po 5 ( co prawda krótszych ) a teraz są 3 i czeka się godzinę na swój przejazd :[
robertMK, tak mi się wydawało że ta beta ma most na sztywno "pospawany", co prawda nasz tor ma proste trochę za krótkie aby pokazać co to auto potrafi, ale nawet na tych krótkich prostych odcinkach widać było że się nieźle to auto napędza, celowałem że coś trochę ponad 250KM pod maską siedzi, ale żeby 300+ co tam chłopaki zapodali?
Auto: RWD
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sie 2008 Posty: 164
Wysłany: Pon Sie 18, 2008 11:46
GrzesiekK., tak most jest sztywny a serducho to najbardziej kultowy silnik pojemnosci 3.2 i mocy 321koni:)) czyli Mpower chodz widziałes ta srebrna 328 ponad 200ps i lepiej na tym kretym torze sie spisywała ...
p.s a ile wcelowałes w CRX od nas??? zobaczymy ile sie pomylisz
robertMK, szczerze na crx'a jakoś szczególnie uwagi nie zwróciłem więc nawet nie będę strzelał, a 328 oprócz tego że była nie przyzwoicie cicha miała profi home made laminacik maske, zresztą jak większość waszych aut ;] nie chcą się te "laminaty"przy większych prędkościach wybrzuszać i pękać?
mi sie podobała czerwona żaba co tam za silnik w niej siedzi i może ktoś wie jaki zawias ma, bo sie mega trzymała nawierzchni i nawet nie drgneła w zakręcie
Auto: RWD
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sie 2008 Posty: 164
Wysłany: Pon Sie 18, 2008 21:56
Konrad napisał/a:
JunioR napisał/a:
co tam za silnik w niej siedzi
na 99% jakaś Dseria
Ale świetnie sie trzymała trzeba to przyznać
tak CIV ma D serie ale nikt nie wie ile koni bo po co??
a CEERKA ma B serie i na dobrym paliwie okolo 180ps
szkoda tylko ze nie mialem slickow tylko na oponach drogowych startowalem<margum>
Chlopak od EVO bardzo ladnie ukladal auto w poslizgach i portafil utrzymywac dobre tempo w "slaidzie" to oznacza ze powinien sie rozwijac w strone Rally Cros lub z czegos z przewaga szutrowa bo asfalt jednak wymaga czegos innego
np z WRC gronholm fenomenalny na szutrze byl a loeb czy panizzi krol asfaltu
Dobra rada nigdy nie jest zla <spoko>
pozdowki
_________________ tel.501 080 767
Ostatnio zmieniony przez robertMK Pon Sie 18, 2008 21:57, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach