FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: johny
Czw Lip 18, 2013 17:46
5. runda RallySprint - KULKA
Autor Wiadomość
Drift_King6 
Specjalista


Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 120
Wysłany: Pon Kwi 27, 2009 19:42   

robertMK napisał/a:
Drift_king, no niestety nie masz racji chłopaku.. evo czy sti nie sa idealne na ta tak krete proby gdzie nie mozna uzyc potencjiału mocy oraz napedy na 4 buty, moze wyjdzie tu ze sie mondruje ale w mojej skromnej opini i z doswadczenia wiem ze na dobrze przyczepnym asfalcie (bez syfu i dosc szorstkim) oska czyli FWD z dobrym balansem co i moca do masy jest w stanie dotrzymywac tempa 2-3 razy mocniejszym RWD a nie raz sie zdarzało ze i lepiej idzie ..
np. w niedziele dało sie to dostrzec ze na trasie Rally Lublin gdzie były kreciołki duzo piachu i nierówna nawierzchnia 4 buty miały ogromna przewage (no dobra moze rano nie byłem w najlepszej formie) ale nie dało sie nic zrobic czy to na sliku czy na r88 przez pierwsze 500 metrów slizgałem sie jak nie wiem i tu mozna powiedziec ze przewaga jest znaczna a proba była ułozona pod 4x4

a proba RS popołudniowega nie miała nawrotek długich prostych czy wieloktrotnego przyspieszania praktycznie od zera i mozna było powalczyc z EVO kazdym nawet 1000 konnym bo to o to w tym nie chodzi!!!!


Drift_king napisał/a:
pilachgt napisał/a:
dzięki Robert za walkę - w końcu musiałem się napocić i namęczyć


buehehe

przesiądź się w ośkę o mocy zbliżonej do wiekszości konkurencji to dopiero zaczniesz się pocić chłopaku


to ja proponuje zebys wsiadł w jakies EVO i probował powalczyc tak jak ten chłopak hmmm

<tak> ;) LUZ


Wiem,że ten tor nie jest pod 4x4 i osobiście pognałem kilka takich aut do domu nic nie wartym strupem FWD.Ale z tymi prostymi to troche przesadziłeś,bo wczoraj na mm nie było szykany na prostej startowej(jak to często bywa) i tam evo leciało w kosmos....
Wiem również,że takie 4x4 łatwo się nie prowadzi,ale z tą mocą wygrywanie tych rally sprintów nie jest sztuką :) a raczej pastwieniem się nad bezbronnymi ;) Sztuką jest np to,co robisz Ty <spoko>

kto wie,może kiedyś będę miał okazję i sam dosiąde takie auto <tak>
_________________
'96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
 
 
robertMK 
Specjalista


Auto: RWD
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 164
Wysłany: Pon Kwi 27, 2009 20:05   

Drift_king napisał/a:
Wiem,że ten tor nie jest pod 4x4 i osobiście pognałem kilka takich aut do domu nic nie wartym strupem FWD.Ale z tymi prostymi to troche przesadziłeś,bo wczoraj na mm nie było szykany na prostej startowej(jak to często bywa) i tam evo leciało w kosmos....
Wiem również,że takie 4x4 łatwo się nie prowadzi,ale z tą mocą wygrywanie tych rally sprintów nie jest sztuką a raczej pastwieniem się nad bezbronnymi Sztuką jest np to,co robisz Ty

kto wie,może kiedyś będę miał okazję i sam dosiąde takie auto

heheh leciało w kosmos a pozniej te 1.5 tony trzeba dobrze zhamowac by nie przestrzelic zbic z 3 na 2 i do 1 nie złapac turbo dziury pilnowac by nie poleciał slajdem a w miedzy czasie sprawdzac temp oleju i EGT :PPP wsumie to łatwo sie prowadzi:DDD

ale co jak co bestwi sie ten danio no nie , spoko GSI tez dobrze sobie radzi troszke go zestroisz(zawias i opony) i napewno na tor bedzie OK ;) fajnie ze jest coraz wiecej ludzi ktorzy chca <spoko> pozdr i dozo znów gdzies na rynku :P :P
_________________
tel.501 080 767
 
 
Sylwek 
Widać, że się stara
Sylwek


Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 20
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 08:21   

Do kolego Kicka

Nie wiem czy zdołałeś zauważyć że Rally sprinty to imprezy o charakterze rajdowym jak sama nazwa wskazuje i każdy jedzie tutaj na czas, dobrze że sam zauważyłeś że nie jesteś pod remizą na wiejskiej pojeżdzawce, bo nawet tam potrafią się lepiej zachować. Impreza nie jest organizowana po to abyś mógł sobie potrenować jazdę driftem, a jak już przyjeżdżasz i się zapisujesz bo masz takie prawo, to przynajmniej nie przeszkadzaj innym. poza tym nie wiem też dlaczego tacy jak Ty mieli by jechać ostatni i dezorganizować porządek zawodów.
Jak chcecie sobie potrenować to wynajmijcie sobie tor i możecie hasać do woli, choć pewnie was na to nie stać skoro przyjeżdżacie na sprinty.

Zresztą jak nie odpowiada charakter zawodów i ich przebieg nie musisz w nich uczestniczyć.

Tak więc nie dziw się że dostałeś zjebkę od organizatora.
Pozdrawim

[ Dodano: 2009-04-28, 09:47 ]
Prośba do organizatora

Z uwagi na to iż nie odbyły się ostatnie próby a w ich zastępstwie jechaliśmy cztery razy pierwszy odcinek, miałbym taką prośbę aby skrócić nieco zapoznanie z torem (co poniektórzy jeżdżą pół godziny bez zjeżdżania z toru), a zaoszczędzony czas wykorzystać na zmianę trasy.
Jako uczestnik jednego z najsłabszych autek w stawce wolałbym jechać próby bardziej ciasne i techniczne (a takimi właśnie były 3 i 4) niż te z długimi prostymi na których dużo się traci z uwagi na brak mocy. Jest wtedy szansa na nawiązanie walki z szybszymi autkami. Dla nas ma to naprawdę duże znaczenie.
Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Kosma 
Uczy sie pisac

Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 09:13   

orientuje się ktos gdzie sa wyniki z Rally Lublin ?
 
 
spider666 
drifter
rajdowiec :)


Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 347
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 11:11   

Jako ze jest regulamin, ktory kazdy powinien znac i przestrzegac, a organizator w miare mozliwosci respektowac jestem jak najbardziej za tym ze byly
UPOMNIENIA, OPIERDOL i DYSKWALIFIKACJE
(i nie koniecznie w tej kolejnosci, bo jak ktos juz uczestniczy wiele razy to mozna zaczac od ostatecznego kroku)


PRZEGIECIE Z DRIFTAMI PODCZAS PROB
PRZEGIECIE Z GRZANIEM OPON NA TRASIE PRZEJAZDU
PRZEGIECIE Z NIEPILNOWANIEM SIE KOLEJNOSCI
_________________
--------------
וρσVVCя
--------------



kein Alkohol, kein Nikotin
gib mir Benzin
 
 
 
robertMK 
Specjalista


Auto: RWD
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 164
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 11:53   

spider napisał/a:
Jako ze jest regulamin, ktory kazdy powinien znac i przestrzegac, a organizator w miare mozliwosci respektowac jestem jak najbardziej za tym ze byly
UPOMNIENIA, OPIERDOL i DYSKWALIFIKACJE
(i nie koniecznie w tej kolejnosci, bo jak ktos juz uczestniczy wiele razy to mozna zaczac od ostatecznego kroku)

mysle ze jest w tym troche racji! ale spojzmy na to tak ze sa to imprezy rekreacyjne i organizator tez bardziej rekreacyjnie do tego podchodzi wiec nie ma co robic z tego jakiegos obozu pracy dla nich a dla nas sztywnych regół prosto z F1(chodz i tam jest wielki cyrk)
spider napisał/a:
PRZEGIECIE Z DRIFTAMI PODCZAS PROB


nie mozna odrazu ponizac takich osob jezdzacych bokami, to tez sport samochodowy i daje bardzo duzo przyjemnosci z prowadzenia auta w kontrolowanym poslizgu,
powinni sami zawodnicy Driftowozów :) poprosic o ostatnie NR na zaowdach i jechac wspolnie jeden za drugim jak sie beda blokowac to juz miedzy soba... ale tylko ich nie zkreslac. jezeli chca to robic i wykazac sie odrobina zrozumie wstosunku dla tych ktorzy jezdza na czas !
spider napisał/a:
PRZEGIECIE Z GRZANIEM OPON NA TRASIE PRZEJAZDU


kolego prosze przemysl to co napisałes...., na kazdych zawodach sa wydzielane place zeby mozna było delikatnie dogrzac opony wiec nie wiem dlaczego tu jest przegiecie
a tak pozatym bardzo niebezpiecznie jest startowac na zimnych oponach typu r88 czy semi slicku z homologacjia i juz nie wspomne o profi oponie torowej!


spider napisał/a:
PRZEGIECIE Z NIEPILNOWANIEM SIE KOLEJNOSCI


popieram w 100%

najlepsze rozwiazanie megafon dla jednego w kamizelce odblaskowej i niech co 2 -3 min wzywa 4-5 auta.. bo wiem ze nawet ile bys tłumaczył to nigdy zawodnicy sie nie beda idealnie podstwiac bo poprostu jest to nie wykonalne..


sorki za literówke ale pisze w pracy na szybkosci ;) PZDR
_________________
tel.501 080 767
 
 
KAMIL LBN 
Widać, że się stara

Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 25
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 12:48   

Sylwek napisał/a:
Impreza nie jest organizowana po to abyś mógł sobie potrenować jazdę driftem

niewiem jak inni ale ja będe jezdził bokiem,zapłaciłem,niewcinałem sie nikomu w kolejke to o co chodzi?
A jak ''ten'' co jedzie na czas wypadnie z toru i na chwile zblokuje kogoś to co??też bedziesz miał pretensje??
Zastanów sie kilka razy zanim coś napiszesz bo niema to sensu....
 
 
spider666 
drifter
rajdowiec :)


Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 347
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 14:22   

robertMK napisał/a:
mysle ze jest w tym troche racji! ale spojzmy na to tak ze sa to imprezy rekreacyjne i organizator tez bardziej rekreacyjnie do tego podchodzi wiec nie ma co robic z tego jakiegos obozu pracy dla nich a dla nas sztywnych regół prosto z F1(chodz i tam jest wielki cyrk)


chyba wystarczajaco "na luzie" jest traktowane wszystko bo czesto jest wlasnie cyrk

robertMK napisał/a:
nie mozna odrazu ponizac takich osob jezdzacych bokami, to tez sport samochodowy i daje bardzo duzo przyjemnosci z prowadzenia auta w kontrolowanym poslizgu,

nikt ich nie poniza. tylko sugeruje wyraznie odnalezienie sie.
sa zawody driftowe i sa stowarzyszenia milosnikow driftu

robertMK napisał/a:


kolego prosze przemysl to co napisałes...., na kazdych zawodach sa wydzielane place zeby mozna było delikatnie dogrzac opony wiec nie wiem dlaczego tu jest przegiecie

CZYTAJ UWAZNIE!. bylo napisane na TRASIE PRZEJAZDU.
Chyba kazdy co mysli wie jakie jest ryzyko wjezdzania na trase gdy odbywa sie proba.

robertMK napisał/a:
najlepsze rozwiazanie megafon dla jednego w kamizelce odblaskowej i niech co 2 -3 min wzywa 4-5 auta.

to moze zostaniesz ochotnikiem od kierowania ruchem i jakos dotrzesz tej czesci zawodnikow co
robertMK napisał/a:
nigdy sie nie beda idealnie podstwiac
_________________
--------------
וρσVVCя
--------------



kein Alkohol, kein Nikotin
gib mir Benzin
Ostatnio zmieniony przez spider666 Czw Lip 30, 2009 14:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mikae 
prawdziwy tuner
ten zły


Auto: czarny mietek
Skąd: Lublin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 553
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 14:38   

1. Dyskwalifikacja - jak najbardziej uważam za słuszne postąpienie aby dyskwalifikować osoby, które nie przestrzegają regulaminu czy zasad bezpieczeństwa jak wjeżdżanie na tor podczas trwania próby czy w ogóle bez pozwolenia sędziego, a pilach dobrze sam wiesz, że przeginasz bo za każdym razem albo masz problem z niedogrzanymi oponami, albo z wstaniem o własciwej godzinie i przyjeżdżasz jak już impreza trwa... w końcu cierpliwość prezesa się skończyła.

robertMK to, że ktoś jeździ na takich a nie innych oponach to nie problem organizatora ani innych zawodników, którzy muszą poczekać żeby np wjechał na tor i żeby miał dogrzane przed startem, sami takie wybieracie, nikt nie zmusza nikogo, że ma jeździć na takich a nie innych, a jak chce jeździć na oponach które wymagają dogrzania to polecam koce grzewcze ;)

2. Drifterzy - Chyba będzie rzeczywiście dobrym pomysłem wprowadzeniem od najbliższej imprezy tzw. klasy "drift" - ułatwi to na pewno wszytskim i zawodnikom i sędziom pracę - bo w trakcie startów ciężko oceniać, że każde BMW to na pewno drifter więc najlepszą formą będzie wprowadzenie takiej adnotacji na zgłoszeniach.
Moja propozycja jest taka aby każdy kto zamiast na czas ma zamiar jeździć bokiem przy kwadracie na zgłoszeniu gdzie jest oznaczenie KLASY wpisywał sam literkę D - wtedy będzie łatwiej od razu ustawić kolejność startów.
Pozostaje tylko jeden problem - dotyczący wszystkich - nauczcie się wypełniać zgłoszenia oraz pilnować porządku i kolejności, bo gdy tego nie będzie to na nic się zdadzą wszelkie wysiłki organizacyjne.
_________________
jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno

___________________________________

"Zbuduj swoją stronę www w 30 minut!"

Piszę poprawnie po polsku
.
Ostatnio zmieniony przez mikae Wto Kwi 28, 2009 14:42, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
kicek6 
Widać, że się stara


Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 15
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 14:56   

Sylwek napisał/a:
dobrze że sam zauważyłeś że nie jesteś pod remizą na wiejskiej pojeżdzawce, bo nawet tam potrafią się lepiej zachować.


a co Twoim zdaniem szanowny kolego było nie tak w Moim zachowaniu? przytocz jeden przykład po za tym że zablokowałem dojazd do mety DK??

Sylwek napisał/a:
poza tym nie wiem też dlaczego tacy jak Ty mieli by jechać ostatni i dezorganizować porządek zawodów.


Jeśli tacy jak Ja pojechali by ostatni, nic nie było by zdezorganizowane bo przecież jedziemy tą samą próbe, jedno okrążenie, nie zabieramy wiecej czasu niż jadący na czas i nie było by napinek że przez takich jak Ja ktoś musi powtarzać próbe :/

czaisz <idea> ?

Sylwek napisał/a:
Jak chcecie sobie potrenować to wynajmijcie sobie tor i możecie hasać do woli, choć pewnie was na to nie stać skoro przyjeżdżacie na sprinty.


Ja ci do portfela nie zaglądam wiec h ci do tego czy mnie stać... Dla Twojej wiadomości chłopcze tor wynajmowaliśmy nie raz, baaa jest nawet takie coś jak sekcja driftu w AK ale jakoś o zapowiedzianych treningach co 2 tyg nie słychać... Wiec trzeba przyjechać na sprint i coś tam próbować, pewnie Twoim zdaniem najlepiej jak byśmy trenowali na ulicach i narażali siebie oraz innych użytkowników... :
spider napisał/a:
quot;]nikt ich nie poniza. tylko sugeruje wyraznie odnalezienie sie.
sa zawody driftowe i sa stowarzyszenia milosnikow driftu


a To ciekawe... gdzie są te zawody driftowe? Jeździsz do poznania pojezdzić na czas?
po to jest tor zeby sobie polatać, może kiedyś przesiądziesz sie na mocne RWD i bedzie w podobnej sytuacji... czego ci nie życze...

dziekuje za uwage... <nie>

[ Dodano: 2009-04-28, 15:58 ]
mikae napisał/a:
2. Drifterzy - Chyba będzie rzeczywiście dobrym pomysłem wprowadzeniem od najbliższej imprezy tzw. klasy "drift" - ułatwi to na pewno wszytskim i zawodnikom i sędziom pracę - bo w trakcie startów ciężko oceniać, że każde BMW to na pewno drifter więc najlepszą formą będzie wprowadzenie takiej adnotacji na zgłoszeniach.
Moja propozycja jest taka aby każdy kto zamiast na czas ma zamiar jeździć bokiem przy kwadracie na zgłoszeniu gdzie jest oznaczenie KLASY wpisywał sam literkę D - wtedy będzie łatwiej od razu ustawić kolejność startów.


Chwała Ci za to dobry człowieku <spoko> <spoko> <spoko> Nie spodziewałem sie takiego rozwoju sytuacji... JESTEM jak najbardziej zaaaaaa <spoko> <spoko> <spoko>
_________________
drift star <lol>
Ostatnio zmieniony przez kicek6 Wto Kwi 28, 2009 15:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Drift_King6 
Specjalista


Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 120
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 15:27   

kicek napisał/a:
a co Twoim zdaniem szanowny kolego było nie tak w Moim zachowaniu? przytocz jeden przykład po za tym że zablokowałem dojazd do mety DK??


Ty draniu!
Popsułeś mi mój najlepszy przejazd...








i wcale nie mam do Ciebie o to pretensji <spoko> ;) ;);)
spin może się przytrafić i jadącemu na czas FWD wiec no stress.W tym przypadku robotę zrobiłby większy odstęp czasowy między startującymi <cfaniak>
_________________
'96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
 
 
mikae 
prawdziwy tuner
ten zły


Auto: czarny mietek
Skąd: Lublin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 553
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 15:32   

Drift_king, większy odstęp czasowy między startującymi wydłuży czas czekania na przejazd i znowu będzie marudzenie...

WM wie ktoś może jak się odwrócić żeby zawsze <pupcia> nie była z tyłu? ;)
_________________
jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno

___________________________________

"Zbuduj swoją stronę www w 30 minut!"

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
 
kicek6 
Widać, że się stara


Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 15
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 15:55   

Drift_king napisał/a:
Ty draniu!
Popsułeś mi mój najlepszy przejazd...








i wcale nie mam do Ciebie o to pretensji <spoko> ;) ;) ;)
spin może się przytrafić i jadącemu na czas FWD wiec no stress.W tym przypadku robotę zrobiłby większy odstęp czasowy między startującymi <cfaniak>


bez przypału mam nadzieje <cfaniak>

Nie ma co robić odstępów, trzeba zrobić tak jak mikae, napisał... klasa drift i tyle... Może nawet nie być oceniana lub punktowana bo za dużo czasu mogło by to zabrać...
_________________
drift star <lol>
 
 
łaby6 
Widać, że się stara

Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 35
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 18:13   

Mi jak najbardziej pasuje klasa drift i po problemie od 2 lat jeżdżę na mini maxsy i nigdy nie było takiego spięcia. A każdy ma prawo skoro płaci jeździć po torze . Pozdrawiam i liczę na pozytywne rozpatrzenie tej kwestii.
 
 
 
pilachgt6 
prawdziwy tuner


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 672
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 19:18   

mikae napisał/a:
zasad bezpieczeństwa jak wjeżdżanie na tor podczas trwania próby czy w ogóle bez pozwolenia sędziego.


proba miala inaczej wygladac i ja bylem ustawiony tak jak nalezalo do 3 proby by szybko ja przejechac. a ze nie chcialo sie fotokokomorek przestawiac to sobie zawrocilem na torze bo trak latwiej bylo i ot cala filozofia.

ja zdania nie zmienie ze prezes po ch.ju postapil, no ale trudno juz kilka razy za darmo punkty zabraliscie mi to i te sobie wezcie
_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam