Drift_king, no niestety nie masz racji chłopaku.. evo czy sti nie sa idealne na ta tak krete proby gdzie nie mozna uzyc potencjiału mocy oraz napedy na 4 buty, moze wyjdzie tu ze sie mondruje ale w mojej skromnej opini i z doswadczenia wiem ze na dobrze przyczepnym asfalcie (bez syfu i dosc szorstkim) oska czyli FWD z dobrym balansem co i moca do masy jest w stanie dotrzymywac tempa 2-3 razy mocniejszym RWD a nie raz sie zdarzało ze i lepiej idzie ..
np. w niedziele dało sie to dostrzec ze na trasie Rally Lublin gdzie były kreciołki duzo piachu i nierówna nawierzchnia 4 buty miały ogromna przewage (no dobra moze rano nie byłem w najlepszej formie) ale nie dało sie nic zrobic czy to na sliku czy na r88 przez pierwsze 500 metrów slizgałem sie jak nie wiem i tu mozna powiedziec ze przewaga jest znaczna a proba była ułozona pod 4x4
a proba RS popołudniowega nie miała nawrotek długich prostych czy wieloktrotnego przyspieszania praktycznie od zera i mozna było powalczyc z EVO kazdym nawet 1000 konnym bo to o to w tym nie chodzi!!!!
Drift_king napisał/a:
pilachgt napisał/a:
dzięki Robert za walkę - w końcu musiałem się napocić i namęczyć
buehehe
przesiądź się w ośkę o mocy zbliżonej do wiekszości konkurencji to dopiero zaczniesz się pocić chłopaku
to ja proponuje zebys wsiadł w jakies EVO i probował powalczyc tak jak ten chłopak hmmm
<tak> LUZ
Wiem,że ten tor nie jest pod 4x4 i osobiście pognałem kilka takich aut do domu nic nie wartym strupem FWD.Ale z tymi prostymi to troche przesadziłeś,bo wczoraj na mm nie było szykany na prostej startowej(jak to często bywa) i tam evo leciało w kosmos....
Wiem również,że takie 4x4 łatwo się nie prowadzi,ale z tą mocą wygrywanie tych rally sprintów nie jest sztuką a raczej pastwieniem się nad bezbronnymi Sztuką jest np to,co robisz Ty <spoko>
kto wie,może kiedyś będę miał okazję i sam dosiąde takie auto <tak>
_________________ '96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
Auto: RWD
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sie 2008 Posty: 164
Wysłany: Pon Kwi 27, 2009 20:05
Drift_king napisał/a:
Wiem,że ten tor nie jest pod 4x4 i osobiście pognałem kilka takich aut do domu nic nie wartym strupem FWD.Ale z tymi prostymi to troche przesadziłeś,bo wczoraj na mm nie było szykany na prostej startowej(jak to często bywa) i tam evo leciało w kosmos....
Wiem również,że takie 4x4 łatwo się nie prowadzi,ale z tą mocą wygrywanie tych rally sprintów nie jest sztuką a raczej pastwieniem się nad bezbronnymi Sztuką jest np to,co robisz Ty
kto wie,może kiedyś będę miał okazję i sam dosiąde takie auto
heheh leciało w kosmos a pozniej te 1.5 tony trzeba dobrze zhamowac by nie przestrzelic zbic z 3 na 2 i do 1 nie złapac turbo dziury pilnowac by nie poleciał slajdem a w miedzy czasie sprawdzac temp oleju i EGT :PPP wsumie to łatwo sie prowadzi:DDD
ale co jak co bestwi sie ten danio no nie , spoko GSI tez dobrze sobie radzi troszke go zestroisz(zawias i opony) i napewno na tor bedzie OK fajnie ze jest coraz wiecej ludzi ktorzy chca <spoko> pozdr i dozo znów gdzies na rynku
Nie wiem czy zdołałeś zauważyć że Rally sprinty to imprezy o charakterze rajdowym jak sama nazwa wskazuje i każdy jedzie tutaj na czas, dobrze że sam zauważyłeś że nie jesteś pod remizą na wiejskiej pojeżdzawce, bo nawet tam potrafią się lepiej zachować. Impreza nie jest organizowana po to abyś mógł sobie potrenować jazdę driftem, a jak już przyjeżdżasz i się zapisujesz bo masz takie prawo, to przynajmniej nie przeszkadzaj innym. poza tym nie wiem też dlaczego tacy jak Ty mieli by jechać ostatni i dezorganizować porządek zawodów.
Jak chcecie sobie potrenować to wynajmijcie sobie tor i możecie hasać do woli, choć pewnie was na to nie stać skoro przyjeżdżacie na sprinty.
Zresztą jak nie odpowiada charakter zawodów i ich przebieg nie musisz w nich uczestniczyć.
Tak więc nie dziw się że dostałeś zjebkę od organizatora.
Pozdrawim
[ Dodano: 2009-04-28, 09:47 ] Prośba do organizatora
Z uwagi na to iż nie odbyły się ostatnie próby a w ich zastępstwie jechaliśmy cztery razy pierwszy odcinek, miałbym taką prośbę aby skrócić nieco zapoznanie z torem (co poniektórzy jeżdżą pół godziny bez zjeżdżania z toru), a zaoszczędzony czas wykorzystać na zmianę trasy.
Jako uczestnik jednego z najsłabszych autek w stawce wolałbym jechać próby bardziej ciasne i techniczne (a takimi właśnie były 3 i 4) niż te z długimi prostymi na których dużo się traci z uwagi na brak mocy. Jest wtedy szansa na nawiązanie walki z szybszymi autkami. Dla nas ma to naprawdę duże znaczenie.
Pozdrawiam
Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2007 Posty: 347
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 11:11
Jako ze jest regulamin, ktory kazdy powinien znac i przestrzegac, a organizator w miare mozliwosci respektowac jestem jak najbardziej za tym ze byly
UPOMNIENIA, OPIERDOL i DYSKWALIFIKACJE
(i nie koniecznie w tej kolejnosci, bo jak ktos juz uczestniczy wiele razy to mozna zaczac od ostatecznego kroku)
PRZEGIECIE Z DRIFTAMI PODCZAS PROB
PRZEGIECIE Z GRZANIEM OPON NA TRASIE PRZEJAZDU
PRZEGIECIE Z NIEPILNOWANIEM SIE KOLEJNOSCI
Auto: RWD
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sie 2008 Posty: 164
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 11:53
spider napisał/a:
Jako ze jest regulamin, ktory kazdy powinien znac i przestrzegac, a organizator w miare mozliwosci respektowac jestem jak najbardziej za tym ze byly
UPOMNIENIA, OPIERDOL i DYSKWALIFIKACJE
(i nie koniecznie w tej kolejnosci, bo jak ktos juz uczestniczy wiele razy to mozna zaczac od ostatecznego kroku)
mysle ze jest w tym troche racji! ale spojzmy na to tak ze sa to imprezy rekreacyjne i organizator tez bardziej rekreacyjnie do tego podchodzi wiec nie ma co robic z tego jakiegos obozu pracy dla nich a dla nas sztywnych regół prosto z F1(chodz i tam jest wielki cyrk)
spider napisał/a:
PRZEGIECIE Z DRIFTAMI PODCZAS PROB
nie mozna odrazu ponizac takich osob jezdzacych bokami, to tez sport samochodowy i daje bardzo duzo przyjemnosci z prowadzenia auta w kontrolowanym poslizgu,
powinni sami zawodnicy Driftowozów poprosic o ostatnie NR na zaowdach i jechac wspolnie jeden za drugim jak sie beda blokowac to juz miedzy soba... ale tylko ich nie zkreslac. jezeli chca to robic i wykazac sie odrobina zrozumie wstosunku dla tych ktorzy jezdza na czas !
spider napisał/a:
PRZEGIECIE Z GRZANIEM OPON NA TRASIE PRZEJAZDU
kolego prosze przemysl to co napisałes...., na kazdych zawodach sa wydzielane place zeby mozna było delikatnie dogrzac opony wiec nie wiem dlaczego tu jest przegiecie
a tak pozatym bardzo niebezpiecznie jest startowac na zimnych oponach typu r88 czy semi slicku z homologacjia i juz nie wspomne o profi oponie torowej!
spider napisał/a:
PRZEGIECIE Z NIEPILNOWANIEM SIE KOLEJNOSCI
popieram w 100%
najlepsze rozwiazanie megafon dla jednego w kamizelce odblaskowej i niech co 2 -3 min wzywa 4-5 auta.. bo wiem ze nawet ile bys tłumaczył to nigdy zawodnicy sie nie beda idealnie podstwiac bo poprostu jest to nie wykonalne..
sorki za literówke ale pisze w pracy na szybkosci PZDR
Impreza nie jest organizowana po to abyś mógł sobie potrenować jazdę driftem
niewiem jak inni ale ja będe jezdził bokiem,zapłaciłem,niewcinałem sie nikomu w kolejke to o co chodzi?
A jak ''ten'' co jedzie na czas wypadnie z toru i na chwile zblokuje kogoś to co??też bedziesz miał pretensje??
Zastanów sie kilka razy zanim coś napiszesz bo niema to sensu....
Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2007 Posty: 347
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 14:22
robertMK napisał/a:
mysle ze jest w tym troche racji! ale spojzmy na to tak ze sa to imprezy rekreacyjne i organizator tez bardziej rekreacyjnie do tego podchodzi wiec nie ma co robic z tego jakiegos obozu pracy dla nich a dla nas sztywnych regół prosto z F1(chodz i tam jest wielki cyrk)
chyba wystarczajaco "na luzie" jest traktowane wszystko bo czesto jest wlasnie cyrk
robertMK napisał/a:
nie mozna odrazu ponizac takich osob jezdzacych bokami, to tez sport samochodowy i daje bardzo duzo przyjemnosci z prowadzenia auta w kontrolowanym poslizgu,
nikt ich nie poniza. tylko sugeruje wyraznie odnalezienie sie.
sa zawody driftowe i sa stowarzyszenia milosnikow driftu
robertMK napisał/a:
kolego prosze przemysl to co napisałes...., na kazdych zawodach sa wydzielane place zeby mozna było delikatnie dogrzac opony wiec nie wiem dlaczego tu jest przegiecie
CZYTAJ UWAZNIE!. bylo napisane na TRASIE PRZEJAZDU.
Chyba kazdy co mysli wie jakie jest ryzyko wjezdzania na trase gdy odbywa sie proba.
robertMK napisał/a:
najlepsze rozwiazanie megafon dla jednego w kamizelce odblaskowej i niech co 2 -3 min wzywa 4-5 auta.
to moze zostaniesz ochotnikiem od kierowania ruchem i jakos dotrzesz tej czesci zawodnikow co
1. Dyskwalifikacja - jak najbardziej uważam za słuszne postąpienie aby dyskwalifikować osoby, które nie przestrzegają regulaminu czy zasad bezpieczeństwa jak wjeżdżanie na tor podczas trwania próby czy w ogóle bez pozwolenia sędziego, a pilach dobrze sam wiesz, że przeginasz bo za każdym razem albo masz problem z niedogrzanymi oponami, albo z wstaniem o własciwej godzinie i przyjeżdżasz jak już impreza trwa... w końcu cierpliwość prezesa się skończyła.
robertMK to, że ktoś jeździ na takich a nie innych oponach to nie problem organizatora ani innych zawodników, którzy muszą poczekać żeby np wjechał na tor i żeby miał dogrzane przed startem, sami takie wybieracie, nikt nie zmusza nikogo, że ma jeździć na takich a nie innych, a jak chce jeździć na oponach które wymagają dogrzania to polecam koce grzewcze
2. Drifterzy - Chyba będzie rzeczywiście dobrym pomysłem wprowadzeniem od najbliższej imprezy tzw. klasy "drift" - ułatwi to na pewno wszytskim i zawodnikom i sędziom pracę - bo w trakcie startów ciężko oceniać, że każde BMW to na pewno drifter więc najlepszą formą będzie wprowadzenie takiej adnotacji na zgłoszeniach.
Moja propozycja jest taka aby każdy kto zamiast na czas ma zamiar jeździć bokiem przy kwadracie na zgłoszeniu gdzie jest oznaczenie KLASY wpisywał sam literkę D - wtedy będzie łatwiej od razu ustawić kolejność startów.
Pozostaje tylko jeden problem - dotyczący wszystkich - nauczcie się wypełniać zgłoszenia oraz pilnować porządku i kolejności, bo gdy tego nie będzie to na nic się zdadzą wszelkie wysiłki organizacyjne.
_________________ jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno
dobrze że sam zauważyłeś że nie jesteś pod remizą na wiejskiej pojeżdzawce, bo nawet tam potrafią się lepiej zachować.
a co Twoim zdaniem szanowny kolego było nie tak w Moim zachowaniu? przytocz jeden przykład po za tym że zablokowałem dojazd do mety DK??
Sylwek napisał/a:
poza tym nie wiem też dlaczego tacy jak Ty mieli by jechać ostatni i dezorganizować porządek zawodów.
Jeśli tacy jak Ja pojechali by ostatni, nic nie było by zdezorganizowane bo przecież jedziemy tą samą próbe, jedno okrążenie, nie zabieramy wiecej czasu niż jadący na czas i nie było by napinek że przez takich jak Ja ktoś musi powtarzać próbe
czaisz <idea> ?
Sylwek napisał/a:
Jak chcecie sobie potrenować to wynajmijcie sobie tor i możecie hasać do woli, choć pewnie was na to nie stać skoro przyjeżdżacie na sprinty.
Ja ci do portfela nie zaglądam wiec h ci do tego czy mnie stać... Dla Twojej wiadomości chłopcze tor wynajmowaliśmy nie raz, baaa jest nawet takie coś jak sekcja driftu w AK ale jakoś o zapowiedzianych treningach co 2 tyg nie słychać... Wiec trzeba przyjechać na sprint i coś tam próbować, pewnie Twoim zdaniem najlepiej jak byśmy trenowali na ulicach i narażali siebie oraz innych użytkowników... :
spider napisał/a:
quot;]nikt ich nie poniza. tylko sugeruje wyraznie odnalezienie sie.
sa zawody driftowe i sa stowarzyszenia milosnikow driftu
a To ciekawe... gdzie są te zawody driftowe? Jeździsz do poznania pojezdzić na czas?
po to jest tor zeby sobie polatać, może kiedyś przesiądziesz sie na mocne RWD i bedzie w podobnej sytuacji... czego ci nie życze...
dziekuje za uwage... <nie>
[ Dodano: 2009-04-28, 15:58 ]
mikae napisał/a:
2. Drifterzy - Chyba będzie rzeczywiście dobrym pomysłem wprowadzeniem od najbliższej imprezy tzw. klasy "drift" - ułatwi to na pewno wszytskim i zawodnikom i sędziom pracę - bo w trakcie startów ciężko oceniać, że każde BMW to na pewno drifter więc najlepszą formą będzie wprowadzenie takiej adnotacji na zgłoszeniach.
Moja propozycja jest taka aby każdy kto zamiast na czas ma zamiar jeździć bokiem przy kwadracie na zgłoszeniu gdzie jest oznaczenie KLASY wpisywał sam literkę D - wtedy będzie łatwiej od razu ustawić kolejność startów.
Chwała Ci za to dobry człowieku <spoko> <spoko> <spoko> Nie spodziewałem sie takiego rozwoju sytuacji... JESTEM jak najbardziej zaaaaaa <spoko> <spoko> <spoko>
_________________ drift star <lol>
Ostatnio zmieniony przez kicek6 Wto Kwi 28, 2009 15:15, w całości zmieniany 1 raz
a co Twoim zdaniem szanowny kolego było nie tak w Moim zachowaniu? przytocz jeden przykład po za tym że zablokowałem dojazd do mety DK??
Ty draniu!
Popsułeś mi mój najlepszy przejazd...
i wcale nie mam do Ciebie o to pretensji <spoko> ;);)
spin może się przytrafić i jadącemu na czas FWD wiec no stress.W tym przypadku robotę zrobiłby większy odstęp czasowy między startującymi <cfaniak>
_________________ '96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
i wcale nie mam do Ciebie o to pretensji <spoko>
spin może się przytrafić i jadącemu na czas FWD wiec no stress.W tym przypadku robotę zrobiłby większy odstęp czasowy między startującymi <cfaniak>
bez przypału mam nadzieje <cfaniak>
Nie ma co robić odstępów, trzeba zrobić tak jak mikae, napisał... klasa drift i tyle... Może nawet nie być oceniana lub punktowana bo za dużo czasu mogło by to zabrać...
Mi jak najbardziej pasuje klasa drift i po problemie od 2 lat jeżdżę na mini maxsy i nigdy nie było takiego spięcia. A każdy ma prawo skoro płaci jeździć po torze . Pozdrawiam i liczę na pozytywne rozpatrzenie tej kwestii.
zasad bezpieczeństwa jak wjeżdżanie na tor podczas trwania próby czy w ogóle bez pozwolenia sędziego.
proba miala inaczej wygladac i ja bylem ustawiony tak jak nalezalo do 3 proby by szybko ja przejechac. a ze nie chcialo sie fotokokomorek przestawiac to sobie zawrocilem na torze bo trak latwiej bylo i ot cala filozofia.
ja zdania nie zmienie ze prezes po ch.ju postapil, no ale trudno juz kilka razy za darmo punkty zabraliscie mi to i te sobie wezcie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach