FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: johny
Czw Lip 18, 2013 17:49
RSMP - Rajd Magurski 01-02.02.2008
Autor Wiadomość
zbity6 
Widać, że się stara
FSO Rally Team


Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 16
Wysłany: Sob Lut 02, 2008 10:18   

DeeS napisał/a:
Z Kuba Jankowskim ?

nie z Kubą Gawronem
 
 
KLOCEK6 
drifter
KlocekMonsterGaraż


Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 310
Wysłany: Sob Lut 02, 2008 13:30   

jak narazie Bartek z Kubą na 23 w generalce
OS 5 Załoga nr 131 Rybienik - światła awaryjne, mam nadzieję że nic poważnego
_________________

 
 
 
pawel 
Specjalista
Pawel


Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 106
Wysłany: Sob Lut 02, 2008 14:15   

Teraz jest 22 w generalce :)

[ Dodano: 2008-02-02, 15:14 ]
Stec 3 miejsce niezle <spoko>
 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Sob Lut 02, 2008 19:14   

domel urwal kolo :D a byl 2 w a6 :) predkosc byla ok tylko zakret zaciasny :D heheh :)
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
mikae 
prawdziwy tuner
ten zły


Auto: czarny mietek
Skąd: Lublin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 553
Wysłany: Sob Lut 02, 2008 19:30   

Mam nadzieję, że Bartek jak wróci to przedstawi małą relację.
Gratulacje za wykonanie planu - meta osiągnięta, doświadczenia zebrane <spoko>
_________________
jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno

___________________________________

"Zbuduj swoją stronę www w 30 minut!"

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
 
DeeS6 
technical monster
VTS powaa forever !


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1295
Wysłany: Sob Lut 02, 2008 19:40   

Jasne ! Gratulacje Bartek i czekamy na relacje wraz ze zdjeciami ! <spoko>
_________________
 
 
 
abarthi 
drifter


Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 322
Wysłany: Nie Lut 03, 2008 00:50   

Dzieki chlopaki za doping. Dzisiaj obaj padamy ze zmeczenia, napisze oczywiscie relacje niebawem. Poki co powiem tylko, ze na OS 4 mielismy awarie auta, ale udalo sie, jak wiecie, dotrzec do mety :) wielkie dzieki za wsparcie! to naprawde bardzo mile. :) do milego
_________________
- www.banymotorsport.pl -
profesjonalne przygotowanie samochodów do sportu
 
 
 
Jankes6 
znawca
foto


Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 84
Wysłany: Nie Lut 03, 2008 15:17   

Jesli chodzi o PZM to bylismy tylko w Smerekowcu na 1szym OSie, ktory niestety odwolali, wiec i fotek brak :/
_________________
www.lubelskie.pl
 
 
 
Marek 
znawca


Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 85
Wysłany: Nie Lut 03, 2008 18:15   

Jankes napisał/a:
Jesli chodzi o PZM to bylismy tylko w Smerekowcu na 1szym OSie, ktory niestety odwolali, wiec i fotek brak :/


Nie no parę fotek zrobiłem na tym wolnym przejeździe.
Abarthi, Tobie też zrobiłem <mrgreen>
 
 
 
Mati 
prawdziwy tuner
LKR...


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 597
Wysłany: Nie Lut 03, 2008 22:04   

Gratulacje ;)
_________________
"Życie zaczyna się powyżej 5 tyś obrotów....."
 
 
 
ewelos 
Specjalista
ewelka


Dołączyła: 25 Mar 2007
Posty: 185
Wysłany: Czw Lut 07, 2008 09:06   

Halo halo!! Bartek!! Dawaj jakąś relację, bo mnie ciekawość zżera ;) ... Jak Wy zajęliście to drugie miejsce?? <rotfl>

A tak poważnie, to jestem pod wrażeniem... Gratuluję odwagi, wytrwałości...!! Zaimponowaliście mi i jestem z Was dumna :D

Pozdrawiam!! I poważnie - opowiadaj jak było!! ;)
 
 
 
abarthi 
drifter


Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 322
Wysłany: Pią Lut 08, 2008 12:28   

Hej. Proszę Was jeszcze o chwile cierpliwosci, bo ciagle jestem w rozjazdach i nie moge spokojnie usiasc przed kompem. Ale obiecuje, ze na poczatku tygodnia napisze relację i wrzuce kilka fotek. Dzieki za doping raz jeszcze. pzdr

[ Dodano: 2008-02-08, 20:48 ]
Ok, coś napisalem:
http://www.rajdy.hoga.pl/...rona=1&id=10408

A do zdjec zrobie niebawem link :)
_________________
- www.banymotorsport.pl -
profesjonalne przygotowanie samochodów do sportu
 
 
 
daniel_w 
drifter


Auto: A6C53.0quattro,New Bettle
Skąd: Lublin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 266
Wysłany: Nie Lut 10, 2008 00:44   

Gratuluje 2-go miejsca w klasie! W relacji nie zapomniałeś o nas i to się chwali. Możesz jeszcze coś napisać tutaj w wolnym czasie. Przeglądałem galerie na autoklub.pl i znalazłem to:
_________________
******Get In, Sit Down, Shut Up, Hold On!******
 
 
 
abarthi 
drifter


Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 322
Wysłany: Sro Lut 13, 2008 20:36   

Piszę jeszcze kilka słów, zgodnie z obietnicą.
Otóż co: rajd to była generalnie mega przygoda! Cała ta logistyka, zapoznanie z trasą (podczas którego zaprzyjaźniliśmy się z ekipą Wojtka Grondala i T. Gadowskiego). Tych ostatnich na zapoznaniu wyciągaliśmy przez prawie godzinę ze śnieżnego rowu, gdzie wpadli swoim Patrolem. Podobno Kuzaj (relacja autochtona, ktory tez nam pomagał z tym wykopywaniem) na zapoznaniu w ubiegłym roku pakował tam na ostro i jak się wyświetlili na czołówkę z tymże właśnie autochtonem, to poszli obydwaj w rów. Zreszta na pierwszym przejeździe zapoznawczym niebieskie subaru staneło tuż za nami - z wrażenia gapiłem się we wsteczne lusterko zamiast ruszać. Jechali tak za nami kawałek, ale potem Kuzaj mrygnał długimi, zjechałem na bok, a oni poszli mocno do przodu (nawiasem mówiąc, ten Parry musi być niezły koleś, skoro był w stanie notować trasę przy prędkości 80 km/h :) ). No i tak na tymże zapoznaniu przyszło mi jeszcze siedzieć wraz z Lubiakiem na przedniej masce Skody jakiegoś zawodnika, który się ślizgał pod górkę :) Wszystko to było dla mnie sporym przeżyciem. W końcu do tej pory tych panów oglądałem w WRC i relacjach medialnych.
Badanie techniczne - sporo stresu. Bo czy wszystko mamy tak jak trzeba, czy wszystko zabraliśmy ze sobą itd itp. Jak się okazało - nie, ale BK1 zaliczyliśmy. Tutaj dzięki dla Michała Bojara, który wcześniej przeglądnął nam auto i pewnie dzięki temu uniknęliśmy jeszcze innych niespodzianek (jak np niewłaściwa ksiązka homologacyjna rajdówki :) ) A szukanie "waznych" rekawiczek wspominamy już z grymasem uśmiechu na twarzy.
Sam rajd: w życiu nie jechałem takiego szybkiego KJS`a :) Było megafajnie, choc czasem noga jakoś sama złaziła z gazu. Tak, długie spadania to była dla mnie zupełna nowość. Oprócz wyniku sportowego, konkurencja klepała nas też swoim doświadczeniem. Opony mieliśmy niby kolcowane, ale pierwsze metry na kolcach przejechałem już w Uściu Gorlickim, przy wyjeździe z pierwszego serwisu. Poza tym... myślałem, że trzymają trochę lepiej :/ . Pojechaliśmy na niskim, asfaltowym, dużo twardszym niż należało, zawieszeniu. Ale już teraz rozumiem różnicę. Rozumiem też, że na wynik składa się cała masa rzeczy. Dla przykładu. Na OS2 od R. Pochłopienia, lidera N0 oddzielał nas dystans ok 30 kilku sekund (nie pamietam dokladnie). Ale na OS Ropa zredukowaliśmy ten dystans do 17 sekund. Całkiem sporo. Dlaczego? W dużej mierze pewnie dlatego, że Adasta z Wojtkiem uzbroili nas w 2 zapasowe zimówki, które przed Ropą zamienialiśmy z kolcami na przodzie. A mogłoby się wydawać, że jak kierowca kozak, to mu opony nie przeszkodzą :) Iluzja :) ) Dziś mamy już te wiedzę i z tego powodu jestem bardzo zadowolony.
Dałem totalnie ciała z opisem. Najpierw poprawiałem go ile wlezie (pierwszy OS to chyba w całości!), a potem okazywało się, że te zakrety jakby ciaśniejsze. Jak przepisaliśmy zakrety na krótsze, a jak się troszkę rozjeździłem, to z kolei czułem, że opis jest hamujący, czasem zbyt szczegółowy, a czasem za mało. Z tego jestem najbardziej niezadowolony, choć mój pilot wykonał kawał dobrej roboty i w niczym nie zawalił. No ale gdzie ja się tego miałem nauczyć? :)
No cóż - sporo się na tym rajdzie dowiedzieliśmy: o sobie, rajdzie, sprzęcie. Tej wiedzy , pewnie nawet z książek nie przyswoilibyśmy tak szybko i tak zapamiętale. :) Pierwsze szlify za nami, upragniona meta, i mnóstwo, mnóstwo pracy przed, jeśli zechcemy iść dalej. Bo na uprawianie partyzantki, moim zdaniem, szkoda czasu.

Wielkie dzieki, raz jeszcze za doping. Dzieki również raz jeszcze sponsorom, przyjaciołom i zespołowi na rajdzie: Adaście (koordynacja, serwis, "mental training&friendship" -thx Brada), Wojtkowi Gawronowi (serwis & patenty mechaniczne i wspomnienia starych dobrych rajdów :) ) Tomkowi Wacowi (dzięki niemu spaliśmy spokojnie :) ), "Grześkom" (za superniespodziankę!), niejakiemu Gulczasowi (za onboardówkę) no i mojemu pilotowi Kubie Gawronowi (ściągnął Wojtka no i był "no fear co-driver").

[ Dodano: 2008-02-13, 20:45 ]
I jeszcze kilka fotek
http://www.ager.com.pl/magurski/album/index.html
_________________
- www.banymotorsport.pl -
profesjonalne przygotowanie samochodów do sportu
 
 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Sro Lut 13, 2008 21:19   

swietna relacja Bartek :) cisnij dalej i czekamy na kolejne relacje :)
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam