FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: johny
Czw Lip 18, 2013 17:49
RWD w Mini - Maxach
Autor Wiadomość
Radek -Cenio- 
znawca


Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 70
Wysłany: Sob Lut 09, 2008 19:59   

Słuchajcie, klase można zrobić, bo faktycznie jakimś BMW czy też innymi dużymi tylno napędowymi autami, których jest ostatnio dosyć dużo, trudno jest walczyć w klasie, tym bardziej w generalce, więc klasa by się sprawdziła. Może wówczas pojawiła by się u niektórych kierowców motywacja żeby na czas jeździć i jak najszybciej pochłaniać kolejny metr toru :>
 
 
 
Dedra 
drifter
Duńczyk

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 236
Wysłany: Sob Lut 09, 2008 20:39   

Radek -Cenio- napisał/a:
Słuchajcie, klase można zrobić, bo faktycznie jakimś BMW czy też innymi dużymi tylno napędowymi autami, których jest ostatnio dosyć dużo, trudno jest walczyć w klasie, tym bardziej w generalce, więc klasa by się sprawdziła. Może wówczas pojawiła by się u niektórych kierowców motywacja żeby na czas jeździć i jak najszybciej pochłaniać kolejny metr toru :>


Chyba wszystko, ja tez jestem za klasa aczkolwiek upierac sie o nia nie bede, mozna byloby zrobic zobaczyc czy sie sprawdza, dla przykladu prosze wpisac w google KLASA RWD, w innych klubach jest.
Maluszek mniej leci bokiem i na pokonywanie zakretow jest idealny na dlugich prostych zanika przewaga ale na torze i na kjs mluchy popis...!

PS.
Czego tylko przednionapedowki sie udzielaja..?
Na zakrecie fwd daje gazu a kola sie kreca, w rwd jest juz uslizg.
Ostatnio zmieniony przez Dedra Sob Lut 09, 2008 20:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DeeS6 
technical monster
VTS powaa forever !


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1295
Wysłany: Sob Lut 09, 2008 20:53   

Dedra napisał/a:
Na zakrecie fwd daje gazu a kola sie kreca, w rwd jest juz uslizg.



To myslisz ze dobrze ? Nie jest to takie proste zeby jechac fwd w zakrecie i zeby kola nie gubily trakcji . Dlatego FWD jak i RWD trzeba umiec jezdzic.

Jesli chodzi o mnie caly czas ide w tym kierunku aby ta trakcje poprawic.
_________________
 
 
 
JOZEF_STALIN6 
Specjalista
ŻYLO :)


Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 107
Wysłany: Sob Lut 09, 2008 23:34   

Witam.
Macie racje że technika robi swoje ale zobaczcie miejsca Fiatów 125p ??
przez ostatnie 5 lat zdobyli 5 medali A przyznać może każdy że źle nie jeżdżą ??
Sensem jest stworzenie klasy RWD bo dzięki temu mamy szanse na jakiś dzbanek lub punktowane miejsce.
Zrozumcie że tez chcieli byśmy COŚ kiedyś wygrać jak WY !! !!

Spawos jeździłeś fiatem Zbitego i powiedziałeś ze to nie jest łatwe :]

A co do malucha to proste że taki pojazd jest krótki i lekki i dobrze radzi sobie w zakrętach
_________________
"...Gdy padł przed nim na kolana oznajmił mu ściskając w rękach czapkę uszatkę "Tyś dla nas jak Bóg którego nam mieć nie wolno"...
Ostatnio zmieniony przez JOZEF_STALIN6 Sob Lut 09, 2008 23:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Zell6 
Specjalista


Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 112
Wysłany: Nie Lut 10, 2008 01:25   

Popieram DeeS'a w 100%
FWD jest podsterowne, RWD jest nadsterowne (wiem, ze generalizuję). Trzeba z tym żyć i uczyć się jeździć, RWD czasem wyspinują, FWD pojedzie w trawę.

Zawsze można zrobić klase małych i dużych samochodów, bo tor jest mały i kręty to małe wózki z krótkim rozstawem osi mają lepiej :P

Tak naprawdę jak się pojawi dobre RWD i dobry kierownik to pokaże i dobry wynik, zresztą chyba w mini spincie dla Grześka kierownik BMW zajęł miejsce na pudle... A na ostatnim minisprincie był.... 4 w klasie, 12 w generalne. Z kolei na przedostatnim minisprincie Adilsm w Mercu był 4 w klasie 4.

Tyle odemnie, jak zrobią klasę to prosze bardzo, ale wg mnie to te napędy nie robią takiej różnicy, wszystko rozgrywa się o kierowcę, opony i zawias.
_________________
 
 
DeeS6 
technical monster
VTS powaa forever !


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1295
Wysłany: Nie Lut 10, 2008 01:41   

Zell napisał/a:
kierowcę, opony i zawias.


i hamulec.

Na tor lublin naprawde nie potrzeba duzo mocy.
_________________
Ostatnio zmieniony przez DeeS6 Nie Lut 10, 2008 01:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Dedra 
drifter
Duńczyk

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 236
Wysłany: Nie Lut 10, 2008 02:32   

Zell napisał/a:
Popieram DeeS'a w 100%
FWD jest podsterowne, RWD jest nadsterowne (wiem, ze generalizuję). Trzeba z tym żyć i uczyć się jeździć, RWD czasem wyspinują, FWD pojedzie w trawę.


Nie masz calkowitej racji, w rwd trzeba kompresyjnie kierowac bo inaczej pojedziesz w trawe... <cfaniak>

Co do tematu, to kierowcy rwd chca miec swoja klase a co maja do powiedzenia kierowcy fwd? :> <lol>
 
 
DeeS6 
technical monster
VTS powaa forever !


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1295
Wysłany: Nie Lut 10, 2008 02:55   

Dedra napisał/a:
trzeba kompresyjnie kierowac


Co to znaczy ?:)
_________________
 
 
 
pilachgt6 
prawdziwy tuner


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 672
Wysłany: Nie Lut 10, 2008 09:16   

Dedra napisał/a:
Zell napisał/a:
Popieram DeeS'a w 100%
FWD jest podsterowne, RWD jest nadsterowne (wiem, ze generalizuję). Trzeba z tym żyć i uczyć się jeździć, RWD czasem wyspinują, FWD pojedzie w trawę.


Nie masz calkowitej racji, w rwd trzeba kompresyjnie kierowac bo inaczej pojedziesz w trawe... <cfaniak>

Co do tematu, to kierowcy rwd chca miec swoja klase a co maja do powiedzenia kierowcy fwd? :> <lol>

a co mnie obchodza kierowcy fwd :)
jako kierowca awd chce swoja klase.
_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię

 
 
Spawos6 
prawdziwy tuner


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 518
Wysłany: Nie Lut 10, 2008 10:25   

a ja co na mokrym dam z gaz i i przodem tez wyjade na trawa .....?nie wiedze wogle tutaj po co to wszytko przod czy tyl czy 4x4 poprostu kazdym da sie dobrze jezdzic ale trzeba wprawy i opanowania sprzetu a robienie dodatkowych klas (4 klas bo od pojemnosci jeszcze ) dla paru samochodow .. ??
_________________
www.gawra.turystyka.pl Miejsce na twoj wypoczynek :)
 
 
 
Dedra 
drifter
Duńczyk

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 236
Wysłany: Nie Lut 10, 2008 11:34   

Koledzy ja Was nie rozumiem, wszyscy ktorzy sa przeciwko tej klasie to osoby posiadajace fwd.. jakie macie z tego korzysci ze tej klasy nie bedzie a jakie straty?
Bo upieracie sie zeby klasy nie bylo, a i tak w niej jechac nie bedziecie i nie bedziecie do niej wliczani...
W czym problem??

Czy tu chodzi o to ze troszke zazdrosci bedzie, bo powstanie klasa dla 15 aut, kiedy Wy musicie objechac 30??

Bo to kierowcy rwd chca miec swoja klase, ZOBACZ!!!

Tak jak w innych klubach.
 
 
adas 
znawca

Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 68
Wysłany: Nie Lut 10, 2008 12:16   

ja tam wolałbym, walczyć z RWD bo mam taką świadomość ze ktoś ma taki sam problem co ja w śniegu lub na mokrym czy coś innego :)
bo jak ja moge walczyć ze Spawosem Pollem i innymi FWD jak to jest bardziej zwinne.
a co do opon ?? to raczej w RWD liczą sie 4 gumy, przod musi dobrze trzymać bo przecież przy skrecie jedziesz prosto i wypadasz a tył no napędza. natomiast w FWD to raczej tylko przod jak tyłek ci troszke ucieka to kontrujesz przodem hamujesz dodajesz wiecej gazu i masz zdeczka lepiej .

Ale ja to sie nie znam wiec nie bierzcie tego pod uwage
 
 
łaby6 
Widać, że się stara

Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 35
Wysłany: Nie Lut 10, 2008 20:20   

a ja uwaŻam ze mi nie jest potrzebna dodatkowa klasa dla tylnonapedowych sam.ja uwaŻam ze kazdy na szanse wieksze lub mniejsze ja osobiscie jezdze dla driftu a nie na czas i nie jestem ostatni a co do driftu to przydałby sie jakis konkursik moze cos bym wygrał oprÓcz ramek na rejestracje . Pozdrawiam.A mi sie wydaje ze sztuka jest zebrac kilka zakretów w poslizgu bo jazda bez poslizgu jest prostSZa i mniej efektywna czyż nie .





Edit by Konrad
Ort... :x
Ostatnio zmieniony przez Kimbek Nie Lut 10, 2008 23:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Mati 
prawdziwy tuner
LKR...


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 597
Wysłany: Nie Lut 10, 2008 21:01   

łaby napisał/a:
a ja uwarzam ze mi nie jest potrzebna dodatkowa klasa dla tylnonapedowych sam.ja uwarzam ze kazdy na szanse wieksze lub mniejsze ja osobiscie jezdze dla driftu a nie na czas i nie jestem ostatni aco do drifu to przydałby sie jakis konkursik moze cos bym wygrał oprucz ramek na rejestracje . Pozdrawiam.A mi sie wydaje ze sztuka jest zebrac kilka zakretów w poslizgu bo jazda bez poslizgu jest prostrza i mniej efektywna czyż nie .


Czy prostSZa?? chyba nie.. spróbuj ;) mniej efektowna moze ale raczej nie prostSZa..
_________________
"Życie zaczyna się powyżej 5 tyś obrotów....."
Ostatnio zmieniony przez Kimbek Nie Lut 10, 2008 23:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
DeeS6 
technical monster
VTS powaa forever !


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1295
Wysłany: Nie Lut 10, 2008 21:06   

łaby napisał/a:
a ja uwarzam ze mi nie jest potrzebna dodatkowa klasa dla tylnonapedowych sam.ja uwarzam ze kazdy na szanse wieksze lub mniejsze ja osobiscie jezdze dla driftu a nie na czas i nie jestem ostatni aco do drifu to przydałby sie jakis konkursik moze cos bym wygrał oprucz ramek na rejestracje . Pozdrawiam.A mi sie wydaje ze sztuka jest zebrac kilka zakretów w poslizgu bo jazda bez poslizgu jest prostrza i mniej efektywna czyż nie .



pls przeczytaj jeszcze raz i popraw bledy ort...
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam