Słuchajcie, klase można zrobić, bo faktycznie jakimś BMW czy też innymi dużymi tylno napędowymi autami, których jest ostatnio dosyć dużo, trudno jest walczyć w klasie, tym bardziej w generalce, więc klasa by się sprawdziła. Może wówczas pojawiła by się u niektórych kierowców motywacja żeby na czas jeździć i jak najszybciej pochłaniać kolejny metr toru
Słuchajcie, klase można zrobić, bo faktycznie jakimś BMW czy też innymi dużymi tylno napędowymi autami, których jest ostatnio dosyć dużo, trudno jest walczyć w klasie, tym bardziej w generalce, więc klasa by się sprawdziła. Może wówczas pojawiła by się u niektórych kierowców motywacja żeby na czas jeździć i jak najszybciej pochłaniać kolejny metr toru
Chyba wszystko, ja tez jestem za klasa aczkolwiek upierac sie o nia nie bede, mozna byloby zrobic zobaczyc czy sie sprawdza, dla przykladu prosze wpisac w google KLASA RWD, w innych klubach jest.
Maluszek mniej leci bokiem i na pokonywanie zakretow jest idealny na dlugich prostych zanika przewaga ale na torze i na kjs mluchy popis...!
PS.
Czego tylko przednionapedowki sie udzielaja..?
Na zakrecie fwd daje gazu a kola sie kreca, w rwd jest juz uslizg.
Ostatnio zmieniony przez Dedra Sob Lut 09, 2008 20:44, w całości zmieniany 1 raz
Na zakrecie fwd daje gazu a kola sie kreca, w rwd jest juz uslizg.
To myslisz ze dobrze ? Nie jest to takie proste zeby jechac fwd w zakrecie i zeby kola nie gubily trakcji . Dlatego FWD jak i RWD trzeba umiec jezdzic.
Jesli chodzi o mnie caly czas ide w tym kierunku aby ta trakcje poprawic.
Witam.
Macie racje że technika robi swoje ale zobaczcie miejsca Fiatów 125p ??
przez ostatnie 5 lat zdobyli 5 medali A przyznać może każdy że źle nie jeżdżą ??
Sensem jest stworzenie klasy RWD bo dzięki temu mamy szanse na jakiś dzbanek lub punktowane miejsce.
Zrozumcie że tez chcieli byśmy COŚ kiedyś wygrać jak WY !! !!
Spawos jeździłeś fiatem Zbitego i powiedziałeś ze to nie jest łatwe :]
A co do malucha to proste że taki pojazd jest krótki i lekki i dobrze radzi sobie w zakrętach
_________________ "...Gdy padł przed nim na kolana oznajmił mu ściskając w rękach czapkę uszatkę "Tyś dla nas jak Bóg którego nam mieć nie wolno"...
Ostatnio zmieniony przez JOZEF_STALIN6 Sob Lut 09, 2008 23:36, w całości zmieniany 1 raz
Popieram DeeS'a w 100%
FWD jest podsterowne, RWD jest nadsterowne (wiem, ze generalizuję). Trzeba z tym żyć i uczyć się jeździć, RWD czasem wyspinują, FWD pojedzie w trawę.
Zawsze można zrobić klase małych i dużych samochodów, bo tor jest mały i kręty to małe wózki z krótkim rozstawem osi mają lepiej
Tak naprawdę jak się pojawi dobre RWD i dobry kierownik to pokaże i dobry wynik, zresztą chyba w mini spincie dla Grześka kierownik BMW zajęł miejsce na pudle... A na ostatnim minisprincie był.... 4 w klasie, 12 w generalne. Z kolei na przedostatnim minisprincie Adilsm w Mercu był 4 w klasie 4.
Tyle odemnie, jak zrobią klasę to prosze bardzo, ale wg mnie to te napędy nie robią takiej różnicy, wszystko rozgrywa się o kierowcę, opony i zawias.
Popieram DeeS'a w 100%
FWD jest podsterowne, RWD jest nadsterowne (wiem, ze generalizuję). Trzeba z tym żyć i uczyć się jeździć, RWD czasem wyspinują, FWD pojedzie w trawę.
Nie masz calkowitej racji, w rwd trzeba kompresyjnie kierowac bo inaczej pojedziesz w trawe... <cfaniak>
Co do tematu, to kierowcy rwd chca miec swoja klase a co maja do powiedzenia kierowcy fwd? <lol>
Popieram DeeS'a w 100%
FWD jest podsterowne, RWD jest nadsterowne (wiem, ze generalizuję). Trzeba z tym żyć i uczyć się jeździć, RWD czasem wyspinują, FWD pojedzie w trawę.
Nie masz calkowitej racji, w rwd trzeba kompresyjnie kierowac bo inaczej pojedziesz w trawe... <cfaniak>
Co do tematu, to kierowcy rwd chca miec swoja klase a co maja do powiedzenia kierowcy fwd? <lol>
a co mnie obchodza kierowcy fwd
jako kierowca awd chce swoja klase.
a ja co na mokrym dam z gaz i i przodem tez wyjade na trawa .....?nie wiedze wogle tutaj po co to wszytko przod czy tyl czy 4x4 poprostu kazdym da sie dobrze jezdzic ale trzeba wprawy i opanowania sprzetu a robienie dodatkowych klas (4 klas bo od pojemnosci jeszcze ) dla paru samochodow .. ??
Koledzy ja Was nie rozumiem, wszyscy ktorzy sa przeciwko tej klasie to osoby posiadajace fwd.. jakie macie z tego korzysci ze tej klasy nie bedzie a jakie straty?
Bo upieracie sie zeby klasy nie bylo, a i tak w niej jechac nie bedziecie i nie bedziecie do niej wliczani...
W czym problem??
Czy tu chodzi o to ze troszke zazdrosci bedzie, bo powstanie klasa dla 15 aut, kiedy Wy musicie objechac 30??
Bo to kierowcy rwd chca miec swoja klase, ZOBACZ!!!
ja tam wolałbym, walczyć z RWD bo mam taką świadomość ze ktoś ma taki sam problem co ja w śniegu lub na mokrym czy coś innego
bo jak ja moge walczyć ze Spawosem Pollem i innymi FWD jak to jest bardziej zwinne.
a co do opon ?? to raczej w RWD liczą sie 4 gumy, przod musi dobrze trzymać bo przecież przy skrecie jedziesz prosto i wypadasz a tył no napędza. natomiast w FWD to raczej tylko przod jak tyłek ci troszke ucieka to kontrujesz przodem hamujesz dodajesz wiecej gazu i masz zdeczka lepiej .
Ale ja to sie nie znam wiec nie bierzcie tego pod uwage
a ja uwaŻam ze mi nie jest potrzebna dodatkowa klasa dla tylnonapedowych sam.ja uwaŻam ze kazdy na szanse wieksze lub mniejsze ja osobiscie jezdze dla driftu a nie na czas i nie jestem ostatni a co do driftu to przydałby sie jakis konkursik moze cos bym wygrał oprÓcz ramek na rejestracje . Pozdrawiam.A mi sie wydaje ze sztuka jest zebrac kilka zakretów w poslizgu bo jazda bez poslizgu jest prostSZa i mniej efektywna czyż nie .
Edit by Konrad
Ort...
Ostatnio zmieniony przez Kimbek Nie Lut 10, 2008 23:08, w całości zmieniany 1 raz
a ja uwarzam ze mi nie jest potrzebna dodatkowa klasa dla tylnonapedowych sam.ja uwarzam ze kazdy na szanse wieksze lub mniejsze ja osobiscie jezdze dla driftu a nie na czas i nie jestem ostatni aco do drifu to przydałby sie jakis konkursik moze cos bym wygrał oprucz ramek na rejestracje . Pozdrawiam.A mi sie wydaje ze sztuka jest zebrac kilka zakretów w poslizgu bo jazda bez poslizgu jest prostrza i mniej efektywna czyż nie .
Czy prostSZa?? chyba nie.. spróbuj mniej efektowna moze ale raczej nie prostSZa..
_________________ "Życie zaczyna się powyżej 5 tyś obrotów....."
Ostatnio zmieniony przez Kimbek Nie Lut 10, 2008 23:09, w całości zmieniany 1 raz
a ja uwarzam ze mi nie jest potrzebna dodatkowa klasa dla tylnonapedowych sam.ja uwarzam ze kazdy na szanse wieksze lub mniejsze ja osobiscie jezdze dla driftu a nie na czas i nie jestem ostatni aco do drifu to przydałby sie jakis konkursik moze cos bym wygrał oprucz ramek na rejestracje . Pozdrawiam.A mi sie wydaje ze sztuka jest zebrac kilka zakretów w poslizgu bo jazda bez poslizgu jest prostrza i mniej efektywna czyż nie .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach