FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: bodek
Wto Lis 24, 2009 21:51
Gdzie i ile założenie LPG
Autor Wiadomość
mattey 
the fastest furious
NOKIA GSM MASTER


Auto: RHD
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Posty: 2351
Wysłany: Wto Mar 09, 2010 20:15   

manieczek napisał/a:
Ja zakładałem 2 lata temu na firlejowskiej u piekarza brc sequent 24. Odpukać, żadnej awarii nie miałem, spalanie w 2.0 16v 10-16 l/100km, w zależności od jazdy. Właściciwie nie czuc różnicy na gazie. Kosztowało mnie to 2800 pln


ja gazowalem u niego nevade niedawno safrane i serwisuje instalke w a6 i jak na razie nie mam zastrzeżeń... no poza wizytą w trans wagu jak mi podpieli pod kompa to pojebali coś bo teraz przy połowie butli zapalają mi sie wszystkie kropki zamiast znikać zależnie od ilości muchozolu i nie świeci mi sie rezerwa
 
 
 
noPROBlEm 
prawdziwy tuner
V6 User

Auto: Galant
Skąd: Bronowice
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 661
Wysłany: Czw Mar 11, 2010 11:32   

Z tymi kontrolkami to w ogóle coś spieprzone jest. Ja mam tak samo u siebie w 307. Ostatnio to po 200 km zrobionych na zbiorniku migały mi wszystkie, że przepełniony zbiornik. Jeździ się ok, ale jak mocniej wciśniesz (ok 5000 obr) to wywala na Pb (może tak ma być?). No i mam problem z ruszaniem - często mi gaśnie - jakby nie dostawał paliwa.

Tak jak manieczek - sequent 24 - 2800 zł. Pali mi od 12 do 15 po mieście przy motorku 1.6
_________________
"Never drive faster than your Angel can fly..."
 
 
Robal91 
Specjalista
ŁAAAAAAA__:)););)


Auto: Omega B
Skąd: Lublin
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 180
Wysłany: Czw Mar 11, 2010 13:56   

Może masz tak ustawione, że przełącza na bene powyżej 5000 obr, albo może nie wyrabiać reduktor i przełącza na benzynę lub masz zapowietrzony układ chłodniczy i reduktor zamarza. Spróbuj odpowietrzyć na początek.
_________________

 
 
KTR 
drifter
eserdwadzieścia


Auto: P10GT
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2006
Posty: 428
Wysłany: Czw Mar 18, 2010 10:05   

robił ktoś, coś w Solar Car na lotniczej?
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Czw Mar 18, 2010 19:54   

na butli powinno byc ustawianie rezerwy.... nie pamietam dokladnie co i jak sie robilo ale ponoc jak sie dobrze ustawi to jest OK.
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Kylo 
Uczy sie pisac

Auto: 124
Skąd: Bronowice
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 12
Wysłany: Czw Mar 18, 2010 21:19   

KTR napisał/a:
robił ktoś, coś w Solar Car na lotniczej?

Przedwczoraj zalozyli mi instalacje
 
 
 
maly841 
pr0 killer

Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Maj 2004
Posty: 1082
Wysłany: Czw Mar 18, 2010 22:20   

Tankujesz do pełna ustawiasz zaworkiem przy butli tak zeby wszystkie lampki świeciły i już.
_________________
A4 '05 2.0 TFSI , C4 3D
 
 
 
noPROBlEm 
prawdziwy tuner
V6 User

Auto: Galant
Skąd: Bronowice
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 661
Wysłany: Pią Mar 19, 2010 10:09   

To jak zatankuję do pełna to świecą się wszystkie. Problemem jest to, że ja już nie mam gazu, a świecą mi się dwie. Nie jest to wielki problem, patrząc na przejechana km widzę ile mam jeszcze gazu, ale mimo wszystko, jeśli wydałem na to gówno 3 tysie to chciałbym, żeby to działało. Inną sprawą jest, że zawór nie odbija. Tłumaczą to tym, że za małe ciśnienie daje pompa na stacji, ale skoro w innych samochodach odbija to czemu u mnie nie?
_________________
"Never drive faster than your Angel can fly..."
 
 
maly841 
pr0 killer

Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Maj 2004
Posty: 1082
Wysłany: Pon Mar 22, 2010 10:11   

Ładujesz do pełna ktos niech będzie w środku i kręcisz delikatnie az zapala sie wszystkie. Bo jak za dużo przekręcisz to tak może być .
_________________
A4 '05 2.0 TFSI , C4 3D
 
 
 
manieczek 
znawca


Auto: 405Mi16 + FSO Truck
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 55
Wysłany: Czw Mar 25, 2010 19:40   

noPROBlEm napisał/a:
To jak zatankuję do pełna to świecą się wszystkie. Problemem jest to, że ja już nie mam gazu, a świecą mi się dwie. Nie jest to wielki problem, patrząc na przejechana km widzę ile mam jeszcze gazu, ale mimo wszystko, jeśli wydałem na to gówno 3 tysie to chciałbym, żeby to działało. Inną sprawą jest, że zawór nie odbija. Tłumaczą to tym, że za małe ciśnienie daje pompa na stacji, ale skoro w innych samochodach odbija to czemu u mnie nie?


U mnie to samo, jak sie kończy to jeszcze jedna diodka świeci. Sam chyba zaworkiem nie bede krecił bo jak mi pier*****...to wole nie myśleć ;)
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Czw Mar 25, 2010 19:50   

noPROBlEm napisał/a:
Inną sprawą jest, że zawór nie odbija.
mozesz miec podgiety plywak zeby wiecej wchodzilo i chyba przez to nie odbija... ile Ci wchodzi lpg do jakiej butli?
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam