Ja sie dopiero obudzilem.
wynik moj slabiutki - pilot pupcia a kierowca jeszcze wieksza wiec jedynie 5 miejsce w klasie
nasi zaprezentowali sie bardzo dobrze (oprócz mnie <lol> ). chlopaki z mazdy 323 zdeklasowali wszystkich, byli bezkonkurencyjni, ale dowalono im 120sek kary za 2min wczesniejszy wjazd i przez to nei maja zwyciestwa.
Co do samego kjsu to ja wiecej tam nie pojade. Zaraz napsze dlaczego.
Proby byly bardzo fajne, multum ludzi zaangazowanych w organizacje. Ale po takich kuurwichdolach jeszcze nie jezdzilem (chodzi mi o dojazdowki). Drogi w naszym kraju wygladaja jak niemieckie w porownaniu z tym po czym sie jezdzilo - navigatorem szkoda byloby tamtedy jezdzic . A jedna dojazdowka pobila wszystko - 2,8km jazdy po blocie - nie po brudnym asfalcie tylko po glebokim blocie - dziwie sie ze zadna oska tam nie utknela.
niesmaku tez dodaje dowalenie chlopakow 120sek kary.
Moze innym te dojazdowki nie przeszkadzaly, ale bircza byla dla mnie 1 i ostatnio proba w tamtym regionie.
_________________ Nie umiem jeździć, ale lubię
Ostatnio zmieniony przez pilachgt6 Pon Mar 10, 2008 13:36, w całości zmieniany 1 raz
Ma ktoś wyniki tej imprezy bo jakoś nigdzie nie mogę znaleźć!! Odnośnie tej 120 sekundowej kary wie ktoś coś więcej, bo są jakieś duuuuże wątpliwości??
gratulacje dla Wszytskich co pojechali i dojechali
fajnie, że na obcych zupełnie trasach pokazaliście się z bardzo dobrej strony
szczególnie największym pechowcom czyli chłopakom z mazdy (ehh i ten sentyment do auta)- za niefartowną karę i Mariuszowi Osmolińskiwemu za pechowe miejsce tuż za pudłem!
_________________ jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno
Każda załoga jest osobiście odpowiedzialna za swoją kartę drogową. Jest także odpowiedzialna za przedstawienie karty drogowej na wszystkich punktach kontrolnych a także za dokładność wpisów. Załoga jest odpowiedzialna za wszelkie wpisy w karcie drogowej. Zatem tylko od załogi zależy wręczenie karty sędziemu we właściwym czasie oraz sprawdzenie, czy czas jest prawidłowo wpisany.
Myśle że on jest jednoznaczny i jednoznacznie wskazuje winnego błędu....
a byly jakies nagrody? (puchary czy tam dyplomy) bo jak sama satysfakcja to wystarczy nam to jak jechalismy
Były puchary i na Marka aparacie jest dużo fotek z rozdania nagród.
Co do rajdu to odcinki fajne, dojazdówki tragiczne albo gorzej ( zielony Golf GTi dobrze że się nie zakopał ) i organizacja na niskim poziomie.
Za to bardzo fajny odcinek na rynku w Birczy i TŁUM kibiców!!!
Najbardziej szkoda chłopaków z Mazdy 323 bo nikt inny nie zszedł poniżej 800 sekund w całym rajdzie jak oni - objechali wszystkich, a 120sek kary to moim zdaniem błąd we wpisie sędziego na PKC po pierwszej pętli, który zabrał połowę ich karty drogowej i nie mogli zobaczyć co on tam wpisał... Cholerna nauczka dla wszystlich żeby sprawdzać wszystko co jest wpisywane w karcie !!!!!!!!!!!!!!!!
Dzięki Mariusz za rajd - dobrze było
Każda załoga jest osobiście odpowiedzialna za swoją kartę drogową. Jest także odpowiedzialna za przedstawienie karty drogowej na wszystkich punktach kontrolnych a także za dokładność wpisów. Załoga jest odpowiedzialna za wszelkie wpisy w karcie drogowej. Zatem tylko od załogi zależy wręczenie karty sędziemu we właściwym czasie oraz sprawdzenie, czy czas jest prawidłowo wpisany.
Myśle że on jest jednoznaczny i jednoznacznie wskazuje winnego błędu....
Wskazuje jednoznacznie kto ponosi konsekwencję za ten błąd a nie winnego błędu.
Jednak jeśli sędzia zabiera kartę - zawodnik nie ma możliwości jej sprawdzenia.
Więc wina tutaj wskazuje na sędziego poniewaz karta drogowa nie może zostać zatrzymana w trakcie trwania rajdu.
_________________ jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach