Auto: audi cabs 2.6 V6
Skąd: LSM Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 1417
Wysłany: Pią Paź 07, 2005 17:19
TTomek napisał/a:
Bardzo prosto...jest coś takiego w nowoczesnych autach jak nielubiana przez wielu elektronika silnika , szczególnie nafaszerowane są tym auta zarówno francuzkie jak i amerykańskie.
I w momencie takiego dzwona, czy jakiegokolwiek dzwona , napewno nastepuje przerwanie jakiegoś kabelka od osprzetu silnika , co natychmiast jest rejestrowane w pamieci sterownika silnika ( i czasami w innych systemach) , tzw.zamrożona ramka , gdzie podane jest przy jakich parametrach pracy silnika nastapiła usterka.
Jednym z tych parametrów jest bardzo czesto predkość ... i po temacie.
Nie wydaje mi się żeby Chrysler nie miał rozbudowanego OBD2, gdyż oni mają na tym punkcie najwiekszego świra.
Czyli nic prostszego jak zdemontować sterownik z tego auta (gdyż w tym aucie testowanie może być utrudnione ze wzgledu na stan) i podłaczyć go pod tester.
wielkie dzięki za objaśnienie tajników budowy "czarnych skrzynek" aut To w takim układzie też ciekaw jestem
_________________ W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
to nie jest żadna "czarna skrzynka" , to jest "zwykły" sterownik silnika ewentualnie współgrający ze sterownikiem "Body" i wiekszość aut po 2000 roku a niektóre wcześniej ma zamrażanie ramki w przypadku wystapienia błedu i nie jest po to aby ustalić przy jakiej predkości rozbiło się auto , ale można w tym celu wykorzystać parametry które są tam zapamiętywane.
Przynajmniej raz ekolodzy mogą sie do czegoś przydać
Auto: audi cabs 2.6 V6
Skąd: LSM Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 1417
Wysłany: Pią Paź 07, 2005 22:03
MACIOR napisał/a:
Mi licznik pokazywał 190km/h jak zostawiłem Nexie na drzewie pare lat temu
Tak szczerze to czy Ty byś to wogóle przeżył to w tej konstrukcji wątpie
_________________ W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
Auto: audi cabs 2.6 V6
Skąd: LSM Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 1417
Wysłany: Pią Paź 07, 2005 22:23
Hugo napisał/a:
wysek^^ napisał/a:
MACIOR napisał/a:
Mi licznik pokazywał 190km/h jak zostawiłem Nexie na drzewie pare lat temu
Tak szczerze to czy Ty byś to wogóle przeżył to w tej konstrukcji wątpie
Jakbyś dokładnie przeczytał , to co napisał Macior i to , co napisał TTomek to byś dużo więcej wiedział i nie wątpił
Sory ale Nexią 190km/h i w drzewo śmierć zmiażdzenie na miejscu nie 3ba być wachowcem
_________________ W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
Auto: Audi A4
Skąd: Polska Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 691
Wysłany: Pią Paź 07, 2005 22:26
wysek^^ napisał/a:
Hugo napisał/a:
wysek^^ napisał/a:
MACIOR napisał/a:
Mi licznik pokazywał 190km/h jak zostawiłem Nexie na drzewie pare lat temu
Tak szczerze to czy Ty byś to wogóle przeżył to w tej konstrukcji wątpie
Jakbyś dokładnie przeczytał , to co napisał Macior i to , co napisał TTomek to byś dużo więcej wiedział i nie wątpił
Sory ale Nexią 190km/h i w drzewo śmierć zmiażdzenie na miejscu nie 3ba być wachowcem
Ale Macior nie napisał , że przy 190 przyjebał w drzewo , tylko że na tylu licznik stanął.A teraz jeszcze raz przeczytaj to co napisał TTomek i zrozumiesz , że zatrzymanie się wskazówki na jakieś prędkości , nie wskazuje na to że auto akurat tyle jachało
w zimie byl golf co zaj.ebał w słup kolo Makro pamiętacie? i tam tez podobno leciał 180km/h bzdura, z tymi licznikami...jakby ten golf przy 180 wjechal na krawężnik który w tamtym miejscu nie jest mały to by chyba do Chełma doleciał
_________________ POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach