Auto: audi cabs 2.6 V6
Skąd: LSM Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 1417
Wysłany: Sob Sty 21, 2006 08:03
Kamil napisał/a:
wysek^^ napisał/a:
Hmm mam jedno pytanie do właściciela EVO ile go kosztowało jego jajeczko jestem ciekaw bardzo inni pewnie tez
Dżentelmeni o kasie nie dyskutują
Oj Kamiś ciekaw jestem
Wiadomo że lepiej jest kupować orginalne części znanych firm (jakość i jakaś renoma) niż stosować zamienniki (które nie kiedy mogą okazać sie do kitu)
_________________ W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
Auto: Made in Japan
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2005 Posty: 278
Wysłany: Sob Sty 21, 2006 15:18
takie pare pytan z ciekawosci
1) w moim dizlu zmieniam tarcze z klockami raz do roku, a jezdze jak emeryt...wiec evo bym zmienial 2 razy do roku, bo takim autem nie wypada jak emeryt jezdzic...
Czyli 10 tys rocznie na same tarcze i klocki tak?
2) 20 litrow na setke czyli robiac 40 tys rocznie nabijalbym 200 litrow na 1tys km 200x40 = 8000 litrow paliwa na rok = 8000x4 = 32000 pln
3) przeglady olejowe w Evo sa co 7500 km ??? jaki koszt? liczmy optymistycznie 500 pln, 5 razy w roku 2500 zl
4) ubezpieczenie AC OC = ? powiedzmy 3 tauzeny
Czy ja dobrze licze czy wychodzi mi ze koszt utrzymania evo to 50 tauzenow rocznie
Auto: mat
Skąd: Woj. Lubelskie Pomogła: 1 raz Dołączyła: 15 Lis 2005 Posty: 124
Wysłany: Pon Sty 23, 2006 09:52
no niech się wypowie macior "dlaczego"- bo ja myślę inaczej chyba ,że nie zna konstrukcji quattro w A8.
[ Dodano: Pon Sty 23, 2006 10:01 am ]
Wiadomo że lepiej jest kupować orginalne części znanych firm (jakość i jakaś renoma) niż stosować zamienniki (które nie kiedy mogą okazać sie do kitu) [/quote]
ale połowa z tych zamienników to właśnie te orginały w innym opakowaniu np olej do tiptronica VW G152....... w salonie 90 zł za litr , a produkuje go dla grupy VW -esso LT 77.....w opakowaniach 20 ,50 ,200 l - sprowadziłem sobie i kosztuje 20zł za litr ?kupiłem 20l , a z resztą jest dokładnie tak samo
Auto: .
Skąd: Polska Pomógł: 18 razy Dołączył: 14 Wrz 2004 Posty: 2020
Wysłany: Pon Sty 23, 2006 10:15
w Mitsubishi jest system ACD, czyli aktywny centralny mechanizm różnicowy, który poprawia przeniesienie napędu na różnych rodzajach nawierzchni: asfaltowej, szutrowej i pokrytej śniegiem. Wybrany program sygnalizowany jest na specjalnym wyświetlaczu obok obrotomierza. Zaś tylny most w tym aucie wyposażony został w system AYC, który ma zwalczać pod, bądź nadsterowność...
w Mitsubishi jest system ACD, czyli aktywny centralny mechanizm różnicowy, który poprawia przeniesienie napędu na różnych rodzajach nawierzchni: asfaltowej, szutrowej i pokrytej śniegiem. Wybrany program sygnalizowany jest na specjalnym wyświetlaczu obok obrotomierza. Zaś tylny most w tym aucie wyposażony został w system AYC, który ma zwalczać pod, bądź nadsterowność...
A o co chodzi z "poleceniem" napędu nie wiem...
Dobrze Macior piszę. W wersjach europejskich jest Torsen z przodu, ACD w środku a
z tyłuS AYC. Ogólnie zajebiste przeniesienie napędu i wytrzymałe.
W wersji USDM o której tu mówimy nie ma nawet szpery z przodu, Viscoza w środku i płytki z tyłu.
Dziwię się , że w US sprzedają najsłabszą wersję Evo 8. Pewnie amerykanie i tak się nie połapią
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach