Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 540
Wysłany: Sob Lis 11, 2006 14:40
slg napisał/a:
noodl3s napisał/a:
Kamil napisał/a:
noodl3s napisał/a:
dlaczego przeszkadzaja Ci pompowtryski
Bo są drogie jak sie cos zjebie ??
to w takim razie pytam sie co jest drogiego i co takiego moze sie zjebac w pd co nie powalony sie vp?. nie wiem skad wytrzasnales ta opinie ale jestes w bledzie. co wiecej, z tego co slyszalem to czesciej pada pompa niz pompki (ktore poza serwisem wcale nie sa takie drogie)
ja rozumiem łukasz że masz pd , ale z tym padaniem pomp w vp to ty jestes w bledzie , jesli juz mowimy o usterkach systemu wtryskowego , to zapewniam Cie że czesciej padają pompki niż pompa vp...
no wlasnie wiedzialem ze ktos sie tego czepi
slg, no wlasnie ja sie z Toba nie moge zgodzic, bo z tego co czytalem zarowno na seat-racing i w leonclubie to czesciej pada VP- ale zdaje sobie tez sprawe z tego ze nikt nie prowadzi zadnych statystyk- takze nasze spieranie bez konkretow jest calkowicie bezcelowe.
Pojdzmy na kompromis i uznajmy ze oba systemy psuja sie tak samo- czyli prawie wogole :p
Nie bede mowil o pompie bo czytalem ze po zlej jakosci paliwa czesciej pada niz pd, zato nie znam nikogo z PD kto lalby do samochodu OO i na tym smigal
Jak juz wspomnialem to jest dyskusja o wyzszosci swiat bozego narodzenia nad wielkanoca pozdrawiam
sorki za brak skladni ale spiesze sie okrutnie
Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Sob Lis 11, 2006 15:17
tu masz racje , nie ma systemu wtryskowego , który byłby odporny na syf w paliwie , zalanie gówna do vp jak i do pd skończy sie źle. A co do awaryjnośći , to jak wiesz pompa vp37 jeżdzi już w autkach od 13lat , zaś pompki zaledwie od 5 lat , więc porównywanie awaryjności tych systemów jest nie na miajscu . Do sprawy można podejść z technicznego punktu widzenia , czyli co dzieje sie z paliwem w obydwu systemach , w pd masz jedną pompe paliwa w baku , następna jest przy głowicy silnika , paliwo o cisnieniu ~3bar trafia do pompowtrysków.W vp sytuacja jest troche inna , nie ma pompy w baku , nie ma pompy przy silniku , paliwko ciągnie sobie jedna biedna vp37 podając pózniej to paliwo metalowymi przewoadmi na dwuspręzynowe wtryskiwacze. Tak więc mniej słabych ogniw.A jesli chodzi o ceny jest bardzo podobnie , wtryski na "nieoficjalnym rynku" są tanie 700-800zl nowy komplet , pompa to koszt 600-1000zl w zależnosci jak sie trafi , czyli za jakies ~1300zl regenerujemy system wtryskowy w vp , i za tą samą kase można nabyć zestaw pompek 130/150pd. Tak więc jak napisałeś , nie można jednoznacznie okreslic który system jest bardziej awaryjny , jedyne co wiemy , to to że vp jezdzą ogromne przebiegi i często należy robić remont dołu silnika niż samej pompy , o pd mającym więcej niz 900tys km bez awarii nie słyszałem. Tak więc reasumując obydwa systemy są tak samo narażone na gównianą jakosc paliwa , pd to rozwiązanie właśnie wycofywane z vw na rzecz wysokocisniniwego systemu cr , rozwiązanie vp wycofane w 2003 roku.
pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach