,,nowe opony bieżnikowane'', albo nowe albo bieznikowane,
zimowe jeszcze sie zgodze ale letnie to chyba przesada, rozumiem do matiza mozna kupic, ale do bmw jak zaczniesz szalec to moze sie odkjeic
Ostatnio zmieniony przez johny Czw Cze 28, 2012 18:33, w całości zmieniany 1 raz
UP!
Nadejszla pora,żeby zakupić(jeszcze nie obuć) nowe zimówki do subaryny.
Fabryczny rozmiar to 195/60R15 i chyba taki zostanie(chociaż myślałem o 185/65r15,ale 200+ kucy wiec...)
Auto jeździ głównie po mieście,ale NA PEWNO będzie użytkowane na torze i to tam ma się sprawdzać najlepiej-śnieg,błoto pośniegowe i mokry asfalt.Hałas nie gra roli,cena wsumie też.
Propozycje ?
_________________ '96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
Auto: BMW e39 523i
Skąd: Choiny Pomógł: 16 razy Dołączył: 05 Wrz 2004 Posty: 918
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 08:21
ja jestem bardzo zadowolony z michelina alpin , wcześniej z A3 teraz z A4
rewelacyjna na mokrym, lodzie, błocie pośniegowym, jedynie w głębokim śniegu nie ma szału ale tam to chyba tylko dębica frigo daje radę
co do nokian wrg2 to jest ok ale jak bym wybierał to jednak wolał bym michelina
goodyeary mocno poleciały z jakością wykonania i miałem sporo reklamacji
Micheliny opona bardzo fajna, bardzo dobre właściwości trakcyjne, ale miękka i szybko znika do tego droga
Conti relatywnie dobry stosunek cena jakość, a właściwościami trakcyjnymi praktycznie nie ustępuje pola Michasiom
bridgestony mam w płaskatym traktorze drugi sezon, opona bez zastrzeżeń
Nokian wrd3, to będę zakładał do quattro, gęsty bieżnik na środku opony powinien zapewnić pewne prowadzenie i dobrą "kierowalność". Szerokie rowki między kostkami rozchodzące się na bok rokują na dobre odprowadzanie wody i błota pośniegowego. Dostępna w XL na felge 15" (zamówiłem 205/60r15)
No i jakby nie było opona z rynku skandynawskiego, więc o jeździe w warunkach zimowych pojęcie mają
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2007 Posty: 347
Wysłany: Pią Lis 16, 2012 08:50
johny napisał/a:
,,nowe opony bieżnikowane'', albo nowe albo bieznikowane,
zimowe jeszcze sie zgodze ale letnie to chyba przesada, rozumiem do matiza mozna kupic, ale do bmw jak zaczniesz szalec to moze sie odkjeic
siwy napisał/a:
majuDJ, znowu idziesz po taniości żeby oszczędzać DWA RAZY? to nie jest forum eco driverów ... ziom...
Nie spinajcie się tak tylko wdepnijcie na tor na jakiś rallysprint zobaczyć na czym ludzie jeżdżą.
Jak nalewka jest w czołówce...
bo często okazują się być lepsze od michałów, gutjeruf, brumów itd. - które są robione tylko do jazdy po mieście lub odśnieżonych drogach.
ja polecam firmy profil - są najlepiej wykonane, choć nie najtańsze
na lato Profil XR01
na zimę Profil Alpiner lub Winter extrema (typowe zimówki na mocny śnieg więc na deszczu mogą nie być rewelacyjne)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach