Auto: VW Amarok
Skąd: Polska Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Cze 2004 Posty: 560
Wysłany: Czw Sty 26, 2006 18:17
Co do tych wersji US to ogolnie w europie samochody te sa stosowane do budowy rajdowek.. w wyposazeniu nie ma nic poza klimatyzacja i obiegiem zamknietym... szybki na korbke, lusterka ustawiane paluszkami na zew.. zgadza sie Daniel? aktywne dyfry(asfalt, szuter, snieg) sa w "wyzszych" wersjach.. Wersje US to cywilne rajdówki.. tak jak w tym sezonie caly cykl WRC odbywa sie bez aktywnych dyfrów.. tak i w evoVIII mamy.. evo to jedyny samochod ktory juz rok temu jezdzil w Mistrzostwach Swiata bez aktywnych dyfrów.. Ustawienie "snow" itak jest nieprzydatne bo auto lepiej na sliskim prowadzi sie na "szutrze".. Ogolnie wg mnie bardziej ciekawa jest wersja US.. samochod bardziej pachnie sportem niz limuzyna... Nie mozna raczej mowic ze wersje na USA sa najgorsze.. typowa "N" grupa bez klatki i zawiasu PROFLEX:P
Ja korbek nie mam. Mam elektryczne szyby, lusterka tez. Jedynie brak szyberdachu i aktywnego dyfra.
[ Dodano: Pią Sty 27, 2006 5:50 pm ]
OT. Nie wiem czy wiecie, ale mój lancer jest z Texasu . A tam są strażnicy Texasu . I jest taki jeden co z półobrotu wali .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach