FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
brak wolnych na gazie
Autor Wiadomość
Kenor18 
Uczy sie pisac

Auto: Vw passat
Skąd: Czuby
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 13
Wysłany: Nie Lut 21, 2010 10:28   brak wolnych na gazie

mam dziwny problem z gazem silnik 1,8 mono wtrysk na benzynie ładnie odpala trzyma obroty na gazie niestety nie dopłóki nie załapie ok 80 stopni brak wolnych obrotów wogóle ciezko zapala na gazie;/ parownik regenerowany nowe filtry nowe swiece i nie wiem co sie dzieje. parownik tomasetto.
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Nie Lut 21, 2010 10:55   

moze po prostu jest zimno a parownik dopoki plyn nie ma temperatury nie daje rady...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
rafcio 
Widać, że się stara

Auto: bmw e30
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 45
Wysłany: Nie Lut 21, 2010 10:57   

elo mialem podobny problem zeszlej zimy i okazalo sie ze mam zamalo plynu w ukladzie chlodzenia ;) niby nic takiego a jednak pozdro
_________________
tylko i wylacznie bmw:)
 
 
Kenor18 
Uczy sie pisac

Auto: Vw passat
Skąd: Czuby
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 13
Wysłany: Nie Lut 21, 2010 10:57   

nie no bez przesady jak nawet załapie silnik juz 60-70stopni parownik jest goracy a wolnych nie ma dopiero ok 80 stopni równo pracuje <szok>

[ Dodano: Nie Lut 21, 2010 11:00 ]
rafcio napisał/a:
elo mialem podobny problem zeszlej zimy i okazalo sie ze mam zamalo plynu w ukladzie chlodzenia ;) niby nic takiego a jednak pozdro

plyn jest
 
 
 
kruszyna 
Widać, że się stara

Auto: AUDI 80 B4 2.0
Skąd: Śródmieście
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 32
Wysłany: Pon Lut 22, 2010 00:06   

Regulowałeś lpg po regeneracji i po zmianie świec? Może dostawać za dużo albo za mało gazu i będzie się dusił
_________________
...
 
 
 
L_BUBU 
znawca

Auto: Audi 80 B4 Avant
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Kwi 2005
Posty: 82
Wysłany: Pon Lut 22, 2010 15:47   

a jak go z regenerowałeś to się na początku poprawiło

bo jak się źle dobierze membrany to tak się robi lub jak są źle naprężone
_________________
Zakład Blacharsko Lakierniczy Mechaniki Pojazdowej
Lublin ul. Wertera 1 B 601-23-80-57
 
 
 
Kenor18 
Uczy sie pisac

Auto: Vw passat
Skąd: Czuby
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 13
Wysłany: Wto Lut 23, 2010 07:53   

regulowany ale niky nie wie czemu tak sie dzieje;/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam