FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Duży sedan w benzynie
Autor Wiadomość
noPROBlEm 
prawdziwy tuner
V6 User

Auto: Galant
Skąd: Bronowice
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 661
Wysłany: Sro Kwi 07, 2010 23:31   

Byłem, zobaczyłem i doszedłem do pewnych wniosków. Moje oczekiwania co do dynamiki chyba muszę odłożyć na kiedy indziej bo jeśli mam zarabiać cokolwiek jeżdżąc tym autem na taxi to nie może ono palić nieskończonych ilości paliwa. Taka sytuacja miała miejsce dzisiaj. Zrobiłem Vectrą ponad 200km i wyszło mi spalanie pi razy drzwi 17 litrów. Mowa oczywiście o bezołowiowej. Gazu pewnie wciągnie to ze 25. To troszkę za dużo. Jeździ się tym wyśmienicie i całkiem wygodnie. Troszkę kokpit nie za bardzo mi się widzi, ale do przebolenia. Dynamika V-ki bardzo ciekawa, skrzynia pracuje wyśmienicie, nie ma problemów z redukcją. Jak by nie ta taksówka to pewnie bym brał to autko bo jest wartę tej ceny.

Muszę przemyśleć wszelkie za i przeciw i policzyć jeszcze raz granicę opłacalności utrzymania pojazdu i wtedy będę kontynuował poszukiwania.
_________________
"Never drive faster than your Angel can fly..."
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 12:49   

noPROBlEm napisał/a:
Zrobiłem Vectrą ponad 200km i wyszło mi spalanie pi razy drzwi 17 litrów. Mowa oczywiście o bezołowiowej. Gazu pewnie wciągnie to ze 25.


dobrze wyregulowana sekwencja mysle ze zmiesci sie w ok 20litrach, przy spokojnej jezdzie powinno byc jeszcze lepiej...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
noPROBlEm 
prawdziwy tuner
V6 User

Auto: Galant
Skąd: Bronowice
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 661
Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 21:23   

Chłopie jak mi mój Pug pali 15 gazu to co mówić taka Vectra. Niestety nie umiem spokojnie jeździć, tym bardziej mając pod nogą ponad 200 kuców. Teraz jestem na etapie rozważań... Może jednak klekot :roll:
_________________
"Never drive faster than your Angel can fly..."
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 21:57   

143 konna Mazda 6 pali mi 10 ..11 litrów ON ... samochód w 100 % sprawny z małym przebiegiem ... po prostu system położenia pedału gazu zero jedynkowy ... albo w podłogę albo puszczony :mrgreen:



ostudzenie temperamentu to spadek spalania do 8 litrów ...




i tak będzie z każdym autem ... jak sie lubi zapier%@$%@# to trzeba sypać koniom owsa i już :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
noPROBlEm 
prawdziwy tuner
V6 User

Auto: Galant
Skąd: Bronowice
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 661
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 07:20   

Tak jak piszesz. Dlatego nie bardzo mogę sobie pozwolić na trzylitrowy motor bo spalanie mnie wykończy. Nie wiem jeszcze tylko czy będzie to diesel czy benzyna z gazem. Diesel w sumie ma to do siebie, że ciężko drastycznie podnieść spalanie. W benzynie to i podwoić można przy dobrych wiatrach. Tak się zastanawiam teraz nad 2.0 TDI z Vaga. Co wy na to?
_________________
"Never drive faster than your Angel can fly..."
 
 
maly841 
pr0 killer

Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Maj 2004
Posty: 1082
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 07:41   

Podobno lipa motor i żeby ci na myśl nie przeszła vectra w dieslu .
_________________
A4 '05 2.0 TFSI , C4 3D
 
 
 
noPROBlEm 
prawdziwy tuner
V6 User

Auto: Galant
Skąd: Bronowice
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 661
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 07:51   

Akurat Vectre w 1.9 ma mój znajomy i od nowości (tzn. prawie - kupił jako demówkę z 12 tys przebiegu) zrobił w 4 lata 200 kkm i nic. Chociaż to troszkę za słaby motorek jednak. Coś ponad 150 kuców przynajmniej żeby miało.
_________________
"Never drive faster than your Angel can fly..."
 
 
Qki 
drifter
Snow Drifter


Auto: Plejady
Skąd: Czuby
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 373
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 10:03   

2.0 TDI Vaga to lepiej sobie odpusc !
 
 
gornik 
prawdziwy tuner


Auto: 80q Competition
Skąd: LSM
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 606
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 11:36   

noPROBlEm, początkowo w latach 2005 i 2006 był problem z głowicami, ale dotyczy on wersji 2.0 16v, 8v już nie. Ja polecam Ci bardziej nieśmiertelny motor 1.9 TDI (130 PS) AVF lub AWX, który można podkręcić bez problemowo jeśli Ci będzie mało.
 
 
 
mattey 
the fastest furious
NOKIA GSM MASTER


Auto: RHD
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Posty: 2351
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 14:38   

maly841 napisał/a:
Podobno lipa motor i żeby ci na myśl nie przeszła vectra w dieslu .


taa silnik nie wytrzymuje powyżej 250tyś tzn zaczynają sie kończyć w nim części które są dostępne z oryginału a to juz koszt....

co do vectry to kumpel z roboty ma i nie da na to złego słowa powiedzieć.... dziennie robi ok 200km...
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 19:14   

to moze BMW z motorem m54b30... ~230 KM, sporo momentu dostepnego praktycznie od samego dolu i spalanie przy ostrej jezdzie bardzo rozsadne a przy spokojnej naprawde niskie. Trzeba by znalezc jakies ladne e39... fakt ze w beemkach dosc ciasno... ale 530i mogloby byc niezla alternatywa a z tym budzetem znalazl bys naprawde dobry egzemplarz...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
_Rafi_ 
streetracer


Auto: ropniak
Skąd: LSM
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 964
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 20:14   

Jaqub napisał/a:
to moze BMW z motorem m54b30... ~230 KM, sporo momentu dostepnego praktycznie od samego dolu i spalanie przy ostrej jezdzie bardzo rozsadne a przy spokojnej naprawde niskie. Trzeba by znalezc jakies ladne e39... fakt ze w beemkach dosc ciasno... ale 530i mogloby byc niezla alternatywa a z tym budzetem znalazl bys naprawde dobry egzemplarz...


Auto miało być min.2005r. Jeśli już bym brał to taki jak mam 2,8l .Szczerze więcej gazu nie łyknie niż 15l po mieście nie oszczędzając,jazdy wyścigowej nie liczę bo wtedy wiadomo że inaczej.Dobra instalacja jak u mnie PRINS i darmocha jazda. Moje stare ,bo bym polecał tymbardziej ,że chyba na tygodniach pójdzie pod młotek (chetni już czekają).
 
 
 
maly841 
pr0 killer

Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Maj 2004
Posty: 1082
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 20:30   

mattey napisał/a:
maly841 napisał/a:
Podobno lipa motor i żeby ci na myśl nie przeszła vectra w dieslu .


taa silnik nie wytrzymuje powyżej 250tyś tzn zaczynają sie kończyć w nim części które są dostępne z oryginału a to juz koszt....

co do vectry to kumpel z roboty ma i nie da na to złego słowa powiedzieć.... dziennie robi ok 200km...



Pogadasz z nim jak mu sie zapcha filtr cząstek stałych .
noPROBlEm jest vectra 1.9 w dieslu 150 koni .
_________________
A4 '05 2.0 TFSI , C4 3D
 
 
 
noPROBlEm 
prawdziwy tuner
V6 User

Auto: Galant
Skąd: Bronowice
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 661
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 20:35   

Dzisiaj z moją małżonką sobie tak troszkę porozmawialiśmy i ona zaczęła naciskać na inną opcję - zostawienie 307 (jako samochód do jazdy prywatnie), a kupić coś mega taniego w eksploatacji na taxi. Tak w sumie się zastanowiłem i nie jest to zły pomysł. Jeszcze muszę wszystko przemyśleć bo jakoś rzeczywiście szkoda dla bydła kupować samochód za 40 tysi. Już samo nie wiem co robić :| :|

EDIT: a czy FAP to tylko w Vectrach? Wszystkie diesle praktycznie teraz to mają. Oplowskie są jakieś inne? Koleżanka śmiga Astrą III tylko, że z 1.7 i też ma coś koło 160 kkm i wsio gra.
_________________
"Never drive faster than your Angel can fly..."
 
 
grocho 
drifter
Pug <3 xd


Auto: Peugeot 406
Skąd: Świdnik
Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 307
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 23:03   

noPROBlEm napisał/a:
a czy FAP to tylko w Vectrach?


nie tylko. prawie kazde HDI od PSA ma
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam