FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 1Z TDI]
Autor Wiadomość
tefio 
Nowiciusz ;>
Stanley

Auto: audi b4 tdi avant
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 3
Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 22:01   [B4 1Z TDI]

jest problem, na trasie w czasie przyspieszania mniej więcej na 2 tys obrotów szarpnie silnikiem, zdarzy się raz, a potem spokój i za kilkanaście kilometrów znów, wymieniłem filtr paliwa, jak zdiagnozować usterkę?

[ Komentarz dodany przez: EwelinaCzarna: Czw Kwi 08, 2010 23:44 ]
w temacie napisz mniej więcej o jaki problem chodzi, kiedyś może przydać się innym :spoko: i łatwiej jest szukać ..
 
 
Piter504 
Widać, że się stara


Auto: A4 B5 1.9 TDI
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 25
Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 09:51   

Napisz czy po wymianie filtra problem występował...??
Ile km przejechałeś jeszcze po szarpaniu???
Wg mnie to mógł być filtr. Gdy jest zapchany w jeżdzie codziennej nie daje o sobie znać, zaś na trasie gdy przejedziemy ok 400 km (z mojego doświadczenia) zaczyna szarpać, mulić i na koniec auto staje bo nie dostaje już wcale paliwa, ale to już był bardzo brudny filtr. Ale mniej brudnym łącze z łagodniejszymi objawami i wg mnie na to wygląda. Dlatego stawiam na filtr paliwa.
Ale podstawowym działaniem było by zapięcie VAG-a, wtedy bedziesz wiedział wiecej ponieważ poza filtrem paliwa może być problem choćby z czyjnikiem wzniosu iglicy na wtrysku (wtedy również bedziesz miał szapranie ale w przypadku tego problemu juz przy powiedzmy 'pałowaniu' auta na mieście zaznał byś szarpania) czy przepływką. Oczywiście musisz być też pewny szczelnosci układu paliwowego choć w twoim przypadku to już na ostatnim miejscu bym podejrzewał.. Tyle ode mnie, powodzenia :spoko:
_________________

 
 
ryssioo 
Specjalista
fdsw


Auto: audi a4 1,9tdi
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 147
Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 19:41   

czujnik położenia wału? potencjometr pedału gazu? nastawnik pompy wtryskowej?
_________________
sprzedam:
koła 16" do bmw (felgi alu + opony)
 
 
 
KRASNAL_84 
Widać, że się stara


Auto: AUDI B4 1.9 TDI
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 37
Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 21:58   

siemka koleżko, moim zdaniem jest to nastawnik pompy wtryskowej, miałem takie objawy w moim aucie. jak przyspieszałem to też szarpało gdzieś przy 2000 obr./min. najbardziej było to odczuwalne na 4tym i 5tym biegu...
Zakupiłem nowy nastawnik i problem z głowy... Tylko kosztowało mnie to 1200 złociszy :(
W moim przypadku po podłączeniu pod kompa niby wszystko było OK. Aż pewien koleś założył drugi nastawnik i pojechaliśmy na testa, i w taki sposób wyeliminowaliśmy usterkę
Nie zawsze wszystko da się zobaczyć na komputerku, trzeba trochę pokombinować...
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam