FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
kupujemy audi 90 quattro - pomoc w ocenie
Autor Wiadomość
noodl3s 
prawdziwy tuner


Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 540
Wysłany: Sro Wrz 07, 2011 18:38   

Za pół roku odszczekasz to 8)
_________________
Best ET - 14.5
http://www.lco.org.pl
http://www.radcaprawny-lublin.pl
 
 
 
Drift_King 
prawdziwy tuner
dryfciarz


Auto: Subu
Skąd: Czuby
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 654
Wysłany: Sro Wrz 07, 2011 20:48   

lukasrz napisał/a:
pytanie po co Ci to audi? toszto sztrucel :D


Łukasz naucz się...Audi to potęga :mrgreen:

W rękach usera noodls napewno nabierze "barw" :spoko:
_________________
'96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
 
 
gornik 
prawdziwy tuner


Auto: 80q Competition
Skąd: LSM
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 606
Wysłany: Sro Wrz 07, 2011 22:33   

noodl3s, tak jest 7A ma heble jak S2 - dwutłoczkowe.
Co do auta przednia maska z B4. Błotniki z kierunkami od A3 lub Passata B5.
Ten pordzewiały próg to pamiątka również po szlifie, blacha w B3/B4 jest chyba
najpancerniejsza. Nowsze modele już nie mają tak solidnego ocynku - bez dzwonu
nie ma mowy o rdzy. Silnik jest drogi w eksploatacji, nie wierzę, że nie pobiera oleju.
Jeśli myślisz o swapie nie ma co się tu rozwodzić, ale wiele gratów jest wspólnych z 2.2T
z S2 (3B). Auto w ogłoszeniach jest od dłuższego czasu. Zdjęcia tragiczne, więc ciężko coś
więcej powiedzieć, ale moim skromnym zdaniem może być to lekki ulep.

Jest podobna 90 do sprzedania u nas w regionie też q.

Jest już B3 q z motorem bodajże z S8, mimo quattro są problemy z trakcją.
 
 
 
noodl3s 
prawdziwy tuner


Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 540
Wysłany: Sro Wrz 07, 2011 22:58   

gornik napisał/a:
noodl3s, tak jest 7A ma heble jak S2 - dwutłoczkowe.
Co do auta przednia maska z B4. Błotniki z kierunkami od A3 lub Passata B5.
Ten pordzewiały próg to pamiątka również po szlifie, blacha w B3/B4 jest chyba
najpancerniejsza. Nowsze modele już nie mają tak solidnego ocynku - bez dzwonu
nie ma mowy o rdzy. Silnik jest drogi w eksploatacji, nie wierzę, że nie pobiera oleju.
Jeśli myślisz o swapie nie ma co się tu rozwodzić, ale wiele gratów jest wspólnych z 2.2T
z S2 (3B). Auto w ogłoszeniach jest od dłuższego czasu. Zdjęcia tragiczne, więc ciężko coś
więcej powiedzieć, ale moim skromnym zdaniem może być to lekki ulep.

Jest podobna 90 do sprzedania u nas w regionie też q.

Jest już B3 q z motorem bodajże z S8, mimo quattro są problemy z trakcją.


To, że nie jest to bezwypadek to ja wiem. Ale czego się spodziewać po 20-letnim aucie za 4k ? Z grubsza nie przeszkadza mi to bo auto będzie upalane i lekko mieć nie będzie. Z tego co się dowiedziałem to przód w wersjach US tak właśnie wyglądał.
Gdybym miał większy budżet na auto to kupiłbym coś za 10k. Ale nie widzę większego sensu wywalania dużej kasy na auto do nauki zapier%$#%# skoro buda i tak będzie robiona a potem wzmocniona klatką.
To nie ma być laleczka na pięknych alu do trzepania nad nią gruchy tylko coś do nakurwiania ;p

Napisz proszę szybko o tej 90tce bo jutro już wyjeżdżam i pewnie wrócę z tą z Głogowa. W jakich pieniądzach jest?

Co do 90tki z v8 to jest takich projektów w PL kilka i nie powiem po czasach na 1/4 to nak$%# aż miło. Po zakrętach też dają radę.
_________________
Best ET - 14.5
http://www.lco.org.pl
http://www.radcaprawny-lublin.pl
 
 
 
Drift_King 
prawdziwy tuner
dryfciarz


Auto: Subu
Skąd: Czuby
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 654
Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 08:20   

Jeśli ciężkie v8 siądzie między reflektorami w tym audi to nie będzie to sprzęt do zapitalania po zakrętach.Jeśli chcesz wiedzieć o czym mówię przejedź się 80 lub A4 V6 po śliskiej nawierzchni.
Sytuacja będzie miała się inaczej jeśli daniel325 mocno cofnie to v8 do kabiny :D
_________________
'96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
 
 
bmwcab 
Widać, że się stara

Auto: bmw
Skąd: Lublin
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 22
Wysłany: Nie Wrz 11, 2011 05:06   ssa

po pierwsze małymi literami sie tu pisze a po drugie cena jest pyszna pod warunkiem ze mechanicznie ten samochód jest OK


jesli przez twoje rece przejdzie chodz czesc aut tych kore przeszlo przez moje to wtedy pogadamy
 
 
gornik 
prawdziwy tuner


Auto: 80q Competition
Skąd: LSM
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 606
Wysłany: Nie Wrz 11, 2011 10:21   Re: ssa

bmwcab napisał/a:
po pierwsze małymi literami sie tu pisze a po drugie cena jest pyszna pod warunkiem ze mechanicznie ten samochód jest OK


jesli przez twoje rece przejdzie chodz czesc aut tych kore przeszlo przez moje to wtedy pogadamy


K*rwa skąd się ten cab urwał? :S
 
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Nie Wrz 11, 2011 13:09   

Dla mnie ten samochód nie jest wart 4300.
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
noodl3s 
prawdziwy tuner


Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 540
Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 09:34   

Drift_King napisał/a:
Jeśli ciężkie v8 siądzie między reflektorami w tym audi to nie będzie to sprzęt do zapitalania po zakrętach.Jeśli chcesz wiedzieć o czym mówię przejedź się 80 lub A4 V6 po śliskiej nawierzchni.
Sytuacja będzie miała się inaczej jeśli daniel325 mocno cofnie to v8 do kabiny :D

Hmmm, czy v8 jest aż tak strasznie ciężkie ? Waży tyle samo lub bardzo podobnie co 2.2T. A s2jka jakoś tam skręca. Poza tym jak wpadnie v8 to z przodu wylatuje aku i chłodnica, które idą do bagażnika. W dodatku klatka też dociąży dupę.
Poza tym, jak na razie to planowałem zrobić to u guziora pod wwa, który takich audi już trochę wypuścił i mam już od niego wstępny kosztorys. Nie wiem czy Daniel coś takiego robił i nie wiem jak cenowo to u niego wygląda ale niebawem się pewnie dowiem.

Jak na razie to mam problem z kupnem budy.Tą czarną odpuściłem jednak, z duży gruz za te pieniądze. Jak tak dalej pójdzie to i za b4kami będę się rozglądał.
_________________
Best ET - 14.5
http://www.lco.org.pl
http://www.radcaprawny-lublin.pl
 
 
 
Drift_King 
prawdziwy tuner
dryfciarz


Auto: Subu
Skąd: Czuby
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 654
Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 16:45   

pilachgt napisał/a:
Dla mnie ten samochód nie jest wart 4300.


x2

...więc dobrze,że odpuściłeś.

V8 jest ciężkie i jeśli zostanie w fabrycznym miejscu to kiepsko to widzę w zakrętach.Piszę to nie na podstawie opowieści babci a wrażeń z jazd A4 z różnymi silnikami(lekki 1.8T i cięzsze 1.9TDi 2.8v6 2.7BiT).
W zasadzie 1.8T jako jedyne dało się z****ście kontrolować na śniegu i rzucać jak szmatą.
Dwie esy którymi jeździłem(nie wiem jakie opony miał wiktor,ale w drugiej były newki) nie chciały po prostu skręcać....

Wprawdzie Kuba Jankowski zamiatał wszystkich swoim klekotem,ale on to inna bajka :spoko:
_________________
'96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
 
 
noodl3s 
prawdziwy tuner


Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 540
Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 17:54   

Drift_King napisał/a:
pilachgt napisał/a:
Dla mnie ten samochód nie jest wart 4300.


x2
...więc dobrze,że odpuściłeś.

V8 jest ciężkie i jeśli zostanie w fabrycznym miejscu to kiepsko to widzę w zakrętach.Piszę to nie na podstawie opowieści babci a wrażeń z jazd A4 z różnymi silnikami(lekki 1.8T i cięzsze 1.9TDi 2.8v6 2.7BiT).
W zasadzie 1.8T jako jedyne dało się z****ście kontrolować na śniegu i rzucać jak szmatą.
Dwie esy którymi jeździłem(nie wiem jakie opony miał wiktor,ale w drugiej były newki) nie chciały po prostu skręcać....

Wprawdzie Kuba Jankowski zamiatał wszystkich swoim klekotem,ale on to inna bajka :spoko:

To czego nie pisałeś wprost, żebym odpuścił? Hehehe

Qrde, jakoś ciężko mi w to uwierzyć w tą historię z ciężkim V8. ABZ waży ok. 200kg. Podobnie 2.2t i to bez osprzętu.. 1.8T ok 170. Myślę że różnicę 30-40 kg odzyskam przerzucając aku i chłodnicę. Ale ja uparty osioł jestem. M.in dlatego męczę się z wyszukaniem tej %$@% b3jki.
Tym bardziej patrząc jak V8 radzi sobie w troszkę lżejszej budzie : http://www.youtube.com/wa...nel_video_title Wiadomo, kierownik ogarnięty, ale w końcu i ja się nauczę, nie? 8)
Myślę, że kwestia dobrego zawiasu (b8 min), wrzucenia poliuretanu, odciążenia laminatami przodu i dorzucenia kilku kg na tył (chłodnica, aku) i jakoś da się to ogarnąć.

Owszem, myślałem o wrzuceniu 1.8T, ale zrobienie 3XX KM kosztuje krocie i boję się o awaryjność. 2XX w tej budzie mnie nie interesuje bo nie będzie to wystarczające szybkie.
2.2T odpada bo to stary kibel już. Nowe 2.0 T też odpada, bo po prostu za drogie.
A tak, w razie wysrania silnika, słupek ABZ'ta mam za 2k. A do zrobienia okolic 340 trzeba wydech (i tak musowy), dolot i wystroić to VEMS'em. Taka moc na pojeżdżawki i do latania po mieście powinna wystarczyć.

Co do cofnięcia silnika do komory to pogadam zarówno z guziorem jak i Danielem.
Ale wpierw budę kupić muszę, no i ibizę po drodze opchnąć ;) Także długa droga. Byle do wiosny :x
_________________
Best ET - 14.5
http://www.lco.org.pl
http://www.radcaprawny-lublin.pl
 
 
 
Kuba988 
Specjalista
quattro


Auto: Audi 80 2.8 AAH q
Skąd: LSM
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 135
Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 19:03   

na początku 80 będzie się zachowywać tak : http://www.youtube.com/watch?v=6tobwaVKI_Q
czyli nie jest źle a przenosząc parę kilo z pod maski do bagażnika i odchudzając go bardzo dużo da :spoko:
_________________

 
 
 
gornik 
prawdziwy tuner


Auto: 80q Competition
Skąd: LSM
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 606
Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 11:26   

Kuba988 napisał/a:
na początku 80 będzie się zachowywać tak : http://www.youtube.com/watch?v=6tobwaVKI_Q
czyli nie jest źle a przenosząc parę kilo z pod maski do bagażnika i odchudzając go bardzo dużo da :spoko:


Auto z linku ma chyba mocniejszy motor S8 4.2 Bi-Turbo 600 HP ;)

Pomysł zacny, trzymam kciuki i czekam nie cierpliwie.
Powodzenia w zakupie zdrowej budy.
 
 
 
noodl3s 
prawdziwy tuner


Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 540
Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 15:17   

gornik napisał/a:
Kuba988 napisał/a:
na początku 80 będzie się zachowywać tak : http://www.youtube.com/watch?v=6tobwaVKI_Q
czyli nie jest źle a przenosząc parę kilo z pod maski do bagażnika i odchudzając go bardzo dużo da :spoko:


Auto z linku ma chyba mocniejszy motor S8 4.2 Bi-Turbo 600 HP ;)

Pomysł zacny, trzymam kciuki i czekam nie cierpliwie.
Powodzenia w zakupie zdrowej budy.

Buda namierzona, silnik 2.3 ng bez gazu, podłoga zdrowa. Poza zafyfionym wnętrzem, nie działającym abs'em (i tak do wywalenia) i pękniętą szybą przednią nic wielkiego jej nie dolega. Do końca przyszłego tyg. powinna być moja ;p
Zdjęcia pokażę po zakupie 8)
_________________
Best ET - 14.5
http://www.lco.org.pl
http://www.radcaprawny-lublin.pl
 
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 16:12   

S2 ma aku z tyłu, a nadal ryje przodem, więc ja nie wierze w dobre prowadzenie się audi b3/b4 z V pod maską. Owszem zajebisty kierowca może to ogarnąć, ale nadal to nie jest to, jak auto powinno jeździć
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam