FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Oleje i płyny Millers Oils, MOTUL, części, filtry Lublin
Autor Wiadomość
TOMA52 
Widać, że się stara


Auto: Subaru Forester
Skąd: Czechów
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 15
Wysłany: Pią Mar 09, 2012 20:47   Oleje i płyny Millers Oils, MOTUL, części, filtry Lublin

Zachęcony namowami Kolegów poznanych na Torze Lublin, na innych forach (motolublin.pl, rajdowiec.pl, jcf.com.pl, HTL) oraz przy okazji zakupów (dzięki lukasrz!) wklejam informację o moim sklepie i u Was, z wzajemną - mam nadzieję - korzyścią:

Zapraszam do mojego sklepu internetowego MotorOils.pl na zakupy:

- oleje i dodatki Millers Oils - angielskie oleje sportowe i cywilne najwyższej jakości, syntetyki nie zawierają hydrokraka.


- oleje Motul - zaopatruje się u autoryzowanych dystrybutorów/importerów Motula (RK Niedziałek, AMA-OIL)

- filtry oleju Knecht, Micro, Bosch, filtry oleju i powietrza K&N

- gotowe zestawy do przeglądów okresowych (np. zestaw filtrów + oleje)

- zestawy do wymiany rozrządu w Subaru (ale nie tylko - w miarę dostępności części uszyję na miarę do każdego auta)

- zestawy olejów sportowych wraz z filtrami w atrakcyjnych cenach


Atrakcyjne promocje, a dla zamówień złożonych przez PW z tego Forum 10% rabatu od cen podstawowych na cały asortyment.

Dodatkowo do każdego zakupionego oleju silnikowego min. 5 litrów - w opcji filtr oleju w atrakcyjnej cenie, np. Knecht OC-195 za 15 zł brutto, K&N HP-1008, HP-1004 za 48 zł brutto.

Także płukanka Engine Flush 250 ml za 17 zł (ceny z dnia 05.03.2012, mogą ulec zmianie)


Czasem oczyszczam magazyn przed kolejną dostawą i wystawiam coś na licytację na Allegro.


Jesteśmy też na "fejsie", gdzie podaję czasem informacje o nowościach i imprezach na których jestem, jak np. 3 RS-y na Torze Lublin.

ZAPRASZAM!

Dane firmy:
P.W. Mal-Tom Tomasz Karski
ul. Sudecka 52, Lublin (możliwy oczywiście odbiór osobisty po umówieniu się mailem/tel.)
tel. 798 906 254
mail: biuro@MotorOils.pl

[ Dodano: Pią Mar 09, 2012 20:53 ]
PS. Zostało mi trochę Motula w starych cenach:
300v 5w40 2 litry po 90 zł za puszkę - ostatnie 7 puszek (potem 105 zł)!

[ Dodano: Sob Mar 10, 2012 11:47 ]
PS2. Rewelacyjne ceny na oleje serii Trident - jest to seria olejów Millers Oils przeznaczona w UK dla warsztatów i flot: inne opakowanie, mniejsza paleta, ale ta sama jakość.

Przy zakupie bańki 5 litrów cena jednego litra wyniesie (z rabatem dla Forumowiczów):

- pełny syntetyk 5w40 (100% PAO) - 26 zł

- półsyntetyk 10w40 o niespotykanej w klasie lepkości w niskich temperaturach, zapewniający najlepsze w klasie smarowanie podczas zimnego startu (lepkośc w 40 st. to jedynie 85 cSt, podczas gdy np. Motul 6100 Synergir+ ma 100 cSt) - 22 zł

- jeśli ktoś ma nieszczęście i filtr DPF to pełny syntetyk 5w30 longlife (100% PAO) z normami: VW 504/507, PSA 2290, BMW LL-04, MB 229.51 - tylko 30 zł za litr.
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
Ostatnio zmieniony przez TOMA52 Sob Mar 10, 2012 11:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
lukasrz 
Widać, że się stara


Auto: HONDA PRELUDE
Skąd: Lublin
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 43
Wysłany: Sob Mar 10, 2012 13:15   

Zdecydowanie Polecam. Wczoraj odebrałem w bardzo dobrej cenie świeżutki MOTUL 8100 5W40. Dobry dojazd, bogata oferta wysokiej jakości sportowych produktów.

Polecam :) :)
 
 
TOMA52 
Widać, że się stara


Auto: Subaru Forester
Skąd: Czechów
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 15
Wysłany: Wto Mar 13, 2012 11:08   

Sprowadziłem trochę Motula X-Cess 8100 5 litrów w cenie 156 zł, a więc prawie jak sprzed podwyżki.
300V 5w40 zostało ostatnie 7 sztuk po 90 zł!
Zapraszam.
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Wto Mar 13, 2012 14:21   

Akurat muszę wymienić oliwę , do tej pory zawsze szedł mutul specyfic 504 507 , zalecany według motula dla mojego silnika (S3 1.8T 225). Teraz spróbowałbym Millersa , masz może dla mnie coś ciekawego z tych olejów ?
 
 
 
TOMA52 
Widać, że się stara


Auto: Subaru Forester
Skąd: Czechów
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 15
Wysłany: Sro Mar 14, 2012 10:00   Olej do 1.8T

Witaj,

Z tego co wiem masz już "trochę" ponad fabryczne 225 KM ;-)

Generalnie olej, który stosowałeś jest dość "ekologiczny" - popioły (które mają zmniejszać tarcie) na poziomie Mid-SAPS (norma dla Mid-SAPS to poniżej 0.8%, Motul Spec. 504 507 ma 0.6%), ale już blisko olejów low-SAPS (poniżej 0.5%). HTHS (odporność na zrywanie filmu olejowego w wysokich temperaturach) 3.5, to na granicy pomiędzy wysokim (>3.5) a niskim (2.9 do 3.5). Czyli bardzo dbasz o środowisko naturalne, brawo za postawę! ;-)

Zrobiłem jakiś czas temu tabelkę z porównaniem norm i odpowiadającym im olejom Millersa i Motula: http://motoroils.pl/docs/Klasy_ACEA_i_Produkty.pdf

Motul Specific 504 507 wypada gdzieś koło X-Clean+, ale jeszcze ciut bardziej w prawo i do góry.
Olej o tych parametrach co ww. to w Millersie Trident Longlife 5w30.
Millers podpowiada jeszcze XF Longlife C3 - wyższy HTHS, ale też Mid-SAPS, ew. dużo lepszy, ale i droższy XF Longlife 5w30 - full SAPS, ale chyba nie masz DPF-a, ani katalizatora Euro 5? ;-)

W Twoim przypadku (tuning -> uboższa mieszanka -> wyższa temperatura) w ogóle bym nie patrzył na oleje 5w30, z niskim HTHS-em.

Minimum wg. mnie to dobre 5w40 (A3/B3, A3/B4) a raczej - jeśli kieszeń pozwoli oleje CFS lub 300V.

Jeśli jednak podczas normalnej pracy temperatura silnika jest wyższa niż była przed upgradem (o ile?) to nawet pomyślałbym o czymś wyższym niż Xw40, czyli Xw50 itd. - ale - co jest ważne, jeśli nominalna temp. pracy nie jest podwyższona, lepiej nie stosować grubszego oleju - w normalnej temperaturze (ok. 90 stopni) będzie zbyt gęsty, aby dobrze smarować i chłodzić.

Czyli podsumowując (zakładam, że temperatura silnika jest normalna):
Motul X-Cess 5w40, lepiej 300V 5w40.
Millers XFS 5w40, lepiej CFS 5w40 lub CFS 5w40 Nano.

Ceny dogadamy na PW.
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Sro Mar 14, 2012 10:42   

a znajdziesz mi byle co mineralne do ładowarki ? :D ( do układu hydraulicznego zalecają olej silnikowy 15W40 )


jakieś 30 litrów potrzebuje
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Ostatnio zmieniony przez Paweel Sro Mar 14, 2012 10:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
TOMA52 
Widać, że się stara


Auto: Subaru Forester
Skąd: Czechów
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 15
Wysłany: Sro Mar 14, 2012 11:02   

Proszę bardzo: http://www.specol.com.pl/main/produkt/384.html :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Sro Mar 14, 2012 11:07   

cena jaka ?
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
TOMA52 
Widać, że się stara


Auto: Subaru Forester
Skąd: Czechów
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 15
Wysłany: Sro Mar 14, 2012 13:33   

Paweel -> PW
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Sro Mar 28, 2012 06:43   

Dzięki Tomek za super oliwe i świetną cene. Polecam wszystkim , taniej nie znajdziecie dobrego oleju :)
 
 
 
TOMA52 
Widać, że się stara


Auto: Subaru Forester
Skąd: Czechów
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 15
Wysłany: Sob Kwi 14, 2012 17:15   

Udało mi się wynegocjować dobre ceny u dostawców, dlatego dla Forumowiczów mogę zaproponować:
- Motul 8100 X-Cess 5w40 5l za 150 zł
- Motul 6100 Synergie+ 10w40 5l za 110 zł
- Motul 300V 5w40 2l za 90 zł - ostatnie 7 puszek w tej cenie, potem drożej!
oraz dowolne inne oleje Motula w dobrych cenach.
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
 
 
Drupi 
Uczy sie pisac


Auto: Sierra Cosworth
Skąd: Lublin
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 6
Wysłany: Sob Kwi 14, 2012 17:25   Re: Olej do 1.8T

TOMA52 napisał/a:
Generalnie olej, który stosowałeś jest dość "ekologiczny" - popioły (które mają zmniejszać tarcie)

Że co ? Jaka ekologia ? :wow:

TOMA52 napisał/a:
W Twoim przypadku (tuning -> uboższa mieszanka -> wyższa temperatura) w ogóle bym nie patrzył na oleje 5w30, z niskim HTHS-em.

Z 300V tylko 0W20 ma niskie hths !!

TOMA52 napisał/a:
HTHS (odporność na zrywanie filmu olejowego w wysokich temperaturach) 3.5, to na granicy pomiędzy wysokim (>3.5) a niskim (2.9 do 3.5).

HTHS to lepkość oleju w wysokich temperaturach. Chodzi o tarcie wewnętrzne płynu w wysokich temp. !!
_________________
Import, dystrybucja: - Motul, Xado, Shell, Valvoline
Ecumaster det 2/3 - Strojenie
tel: 500 387 337
MK1 2.0 Cosworth '86
Ostatnio zmieniony przez Drupi Sob Kwi 14, 2012 17:32, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
TOMA52 
Widać, że się stara


Auto: Subaru Forester
Skąd: Czechów
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 15
Wysłany: Sob Kwi 14, 2012 20:38   

Drupi, witam Kolegę po fachu!
Na wstępie chciałem napisać, że czuję się przez Ciebie zaszczycony - masz 3 posty na Forum w tym zaszczyciłeś mój wątek merytoryczna dyskusją! Dzięki!

Cytat:
Że co ? Jaka ekologia ?


Motul Specific 504 507 (http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/194/Specific%20504%2000%20507%2000%205W-30%20%28GB%29.pdf?1323962836) - HTHS 3.5, SA 0.6% - to mid SAPS, z HTHS na granicy ACEA C2 i C3, więc ma parametry mające chronić filtr DPF. A w jakim celu te filtry się stosuje?

Drupi napisał/a:
Z 300V tylko 0W20 ma niskie hths !!

Nigdy nie twierdziłem inaczej.

Drupi napisał/a:
HTHS to lepkość oleju w wysokich temperaturach. Chodzi o tarcie wewnętrzne płynu w wysokich temp. !!
Tarcie wewnętrzne płynu to właśnie lepkość. A ta przekłada się na trwałość filmu olejowego, za mało lepki olej w wysokiej temperaturze zachowuje się jak woda i spływa z powierzchni, które ma smarować.

Cytat:
Importer, dystrybutor, przedstawiciel

Zadzwonię w poniedziałek do Andrzeja, bo zapomnieli Cię umieścić na stronie: http://www.motul.com/pl/pl/business/1501
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
Ostatnio zmieniony przez TOMA52 Sob Kwi 14, 2012 20:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bez_imienny 
Specjalista

Auto: szybkie
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 149
Wysłany: Sob Kwi 14, 2012 21:05   

Cytat:

Cytat:
Importer, dystrybutor, przedstawiciel

Zadzwonię w poniedziałek do Andrzeja, bo zapomnieli Cię umieścić na stronie: http://www.motul.com/pl/pl/business/1501


I słusznie zrobisz Toma52, Motul Niemcy to legalny importer Motula do Polski, także Drupi trochę przesadziłeś.

Na województwo lubelskie jedynym importerem jest RK Niedziałek.

Drupi z miłą chęcią zobaczyłbym Twój certyfikat Motula.

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez bez_imienny Sob Kwi 14, 2012 21:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
TOMA52 
Widać, że się stara


Auto: Subaru Forester
Skąd: Czechów
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 15
Wysłany: Sob Kwi 14, 2012 21:32   

Panowie, peace ...
Drupi - z tego co wyczytalem z jego postow na innych forach - sam importuje (co ma swoje plusy i minusy) wiec jest importerem. Motul Deutschland nie jest za to importerem, tylko koordynuje prace dystrybutorow-importerow, takich wlasnie jak Niedzialek ... ;-)
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam