FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przełącznik w Vento
Autor Wiadomość
Patrick6 
znawca


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 79
Wysłany: Sob Mar 22, 2008 10:58   Przełącznik w Vento

Mam takie dziwne dosyć pytanie dotyczące przełacznika w Vento. Nie smiejcie sie ale naprawde nie wiem do czego to słuzy. <bezradny> to jest przesówak na tym przełączniku wycieraczek taki z czterema pozycjami 0 1 2 0 i to od razu mówie ze nie służy do zybkości tempa wycieraczek sprawdzałem można usytawić ten przesówak na pozycji 1 i 2 a na zero tylko jak sie trzyma bo wyskakuje zaraz. Co dziwne jest to tylko w modelu 2.8 VR6 i w niektórych 2.0. Jezerli możecie coś doradzić to napiszcie <oops> . POzdrawiam :)
 
 
 
patrynioo 
Specjalista


Auto: Civic 2x
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 138
Wysłany: Sob Mar 22, 2008 16:11   

Ten przelacznik przelacza kilometry dzienne w komputerze. 1 i 2 to dwa liczniki kilometrów dziennych, z tym ze jeden kasuje sie co dobe (chyba jakos tak), a drugi sami kasujemy. 0 (zero) słuzy do kasowania licznika, to z lewej 1 kasuje wartosci pierwszego licznika, a to z prawej 2 drugiego. Kasuje sie przez przytrzymanie przelacznika w pozycji zero. Dodatkowo na samym koncu dzwigni masz jeszcze jeden przycisk do przelaczania poszczególnych wartosci w komputerze miedzy innymi: czas jazdy, odleglosc w km, temp oleju, śr predkosc, śr spalanie, temp na zewnatrz i to chyba tyle.
Jak cos pominąłem albo pomyliłem to mnie poprawcie.
_________________
Nie ważne jaki masz samochód, ważne jak nim jeździsz.

Jusiak Rally team
Ostatnio zmieniony przez Sob Mar 22, 2008 17:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Patrick6 
znawca


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 79
Wysłany: Sob Mar 22, 2008 16:35   

Dzieki bardzo faktycznie :) No to już mam jasność. dzieki jeszcze raz <spoko>

[ Dodano: 2008-03-22, 16:40 ]
A no to jeszcze jedno pytanie wprawdzie nie związane z przełącznikiem a THERMOtronic'kiem. co wpływa na szybkość nagrzewania, czy na daną temp. trzeba czekać az do nagrzania silnika w samochodzie czy wystarczy jak jest włączony...??? Jak coś niejasno sprecyzowałem to poprawcie
Ostatnio zmieniony przez Sob Mar 22, 2008 17:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
zxc6 
Specjalista

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: Sob Mar 22, 2008 17:46   Re: Przełącznik w Vento

Patrick napisał/a:
Co dziwne jest to tylko w modelu 2.8 VR6 i w niektórych 2.0.


w passacie 2.0 gt tyyż jest
 
 
Patrick6 
znawca


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 79
Wysłany: Nie Mar 23, 2008 10:22   Re: Przełącznik w Vento

zxc napisał/a:
Patrick napisał/a:
Co dziwne jest to tylko w modelu 2.8 VR6 i w niektórych 2.0.


w passacie 2.0 gt tyyż jest

Tak tak to jest wiecej w kazdym modelu z komputerem pokłądowym i Golf III Ma też ale w modelu 2,8 i 2,0 nie wiem czy tez nie ma tego w 1,9 TDi ale chyba nie ma
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam