Zaledwie 31 załóg zapowiada udział w Platinum 17. Rajdzie Rzeszowskim, 6 rundzie RSMP. Pojawi się za to pięć aut klasy S2000, oraz trzy S1600. Do rundy PPZM zgłosiło się 55 ekip.
Leszek Kuzaj, który nie zgłosił jeszcze pilota, zapowiada comeback w 207 S2000 i dostał pierwszy numer startowy. Z dwójką jedzie jego zastępca w SPRT, Partick Flodin, zaś Bryan Bouffier, który nie ma priorytetu B, naklei na swojego Peugeota trójkę.
Wicelider punktacji, Kajetan Kajetanowicz, jedzie z czwórką, zaś za nim wyruszy na trasę Tomek Kuchar w nowym 207 S2000. Szóstkę przyznano Sebastianowi Fryczowi, siódmym numerem dysponuje Mariusz Małyszczycki zaś Grzegorz Grzyb poprowadzi Grande Punto S2000 z ósemką.
Za Grzybem są trzy S1600 - prócz Maciejewskiego, w "swoim" rajdzie startuje Rzeźnik (Swift), zaś gość z Węgier Zsolt Kakuszi przywiezie Clio S1600. Za tróją osiek ustawiono osiem kolejnych aut klasy N4.
W A7 ma pojawić się sześć załóg, tylko cztery Citroeny pojadą w R2B. Klasę historyczną reprezentują Możyszek i Orski.
W PPZM jako pierwszy wyruszy na trasę nowy lider punktacji, Piotr Jędrusiński. Za nim ustawiono Pawła Danysa, Pawła Hankiewicza i Jarosława Szeję.
W A7 jest 20 zgłoszeń, w klasie Astry trzy, zaś w N3 - pięć. Druga co do liczebności klasa to A6 - 10 zgłoszeń. A5 to sześć załóg, zaś w N2 jechać mają dwie rajdówki. Szeszko i Sobocin tradycyjnie stoczą bój w RWD-2, po nieobecności na Lotosie wraca klasa A0 (cztery zgłoszenia). Stawkę zamykają trzy załogi z klasy N0.
pawel, no to super ja bede rano w piatek lub na noc w czwartek.--- praca mi nie pozwala na nic wiecej... wiec chyba na 99% jade z rana bo z pracy o 19 wracam..
p.s kto z wami jedzie?? powtórka z ubiegłego roku :]
_________________ "Życie zaczyna się powyżej 5 tyś obrotów....."
z Lublina nikt się nie wybiera?
może by tak zmontować ekipę nawet na jeden dzień po minimalnych kosztach - powyżej 50zł na paliwo nie powinno wyjść przy 4 osobach w aucie
_________________ jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno
ja dotrzeć to dotrę i nawet sam do Rzeszowa - ale wiem że nie wszyscy są wstanie pojechać z noclegiem stąd moja propozycja aby pogonić tylko na jeden dzień - wyjechać np w sobotę o 5 rano i wrócić na 20-21 w kilka osób - tylko czy są chętni na wyjazd z lublina?
_________________ jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno
Rajd trudny !! ale Michał ma racje coś jest nie tak jak byc powinno, że dojezdzxa tylko tyle załóg..
Ja dochodze do siebie po rajdzie.. <rotfl> <rotfl> <spoko>
szkoda bartka bo coś nie za specyjalnie mu poszoło..
_________________ "Życie zaczyna się powyżej 5 tyś obrotów....."
Hej! Rajd faktycznie moze okazal sie trudny, z uwagi na pogodę i trasę, choc moim zdaniem trasa była fantastyczna i podobała mi sie duzo bardziej niż odcinki ze świdnicy, czy krakowskiego. Była bardzo technicza i po prostu nie wybaczała zbyt wielu błedów. Nam równiez niestety przydarzył sie błąd, który kosztował prawie wszystko (ocaliliśmy jedynie 1 pkt do klasyfikacji rocznej). Na OS3, moze 500/700 metrów od startu, na lewej "trójce" wpadliśmy do rowu, położyłem auto na boku. Kibice jakoś nas stamtad wydarli, no ale dobre 1,5 minuty i szanse na cokolwiek uciekły. Szkoda, ale to uczy pokory. Pierwsze dwa oesy pozwoliły poczuć się pewniej, a trzeci dał mi bęcka w nos. Potem zresztą poczyłem się jeszcze trochę pokory jadąc w strugach deszczu na slicku i walczac o utrzymanie na drodze nawet przy 50 km/h Dużo nauki, dużo frajdy, szkoda, ze taki kiepski wynik, ale cóż - ucze się i jadę co mogę i co umiem. Kuba mówi, ze jest progres, bo zaczelismy w koncu wpadac do rowów Dzięki za doping na trasie (widziałem!). I Dzieki Wielkie dla tych kibiców, którzy przewrócili nas na koła i wypchnęli na drogę, kimkolwiek byli ) Pozdrowienia!
_________________ - www.banymotorsport.pl -
profesjonalne przygotowanie samochodów do sportu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach