Wysłany: Sob Paź 11, 2008 18:32 18. Rajd Dolnośląski
Zakończył się 18 Rajd Dolnośląski oczywiscie niespodzianek nie było co do zwycięzcy. Trzy 207 NA PUDLE. Kajto drugie miejsce w klasyfikacji generalnej RSMP
Wyniki Nieoficjalne
1. Bouffier / Panseri
Peugeot 207 S2000 N
2. 5 Kuchar / Dymurski
Peugeot 207 S2000 N
3. 1 Kuzaj / Parry
Peugeot 207 S2000 N
4. 4 Kajetanowicz / Wisławski
Mitsubishi Evo IX N
5. 6 Bębenek / Bębenek
Mitsubishi Evo IX N
6. 7 Dytko / Dytko
Mitsubishi Evo IX N
7. 9 Stec / Madej
Mitsubishi Evo IX N
8. 12 Ruta / Rozwadowski
Subaru Impreza
_________________ Łut łut łut łut łut!!!!!- Kto tam?- Odcięcie!
Ostatnio zmieniony przez Vtsiak Sob Paź 11, 2008 18:50, w całości zmieniany 2 razy
Bartosz Rybienik/ Jakub Gawron (Henwal Team) po Rajdzie Dolnośląskim
Jesteśmy bardzo zadowoleni z występu w Rajdzie Dolnośląskim z uwagi na świetną rywalizację w klasie z Pawłem Skrzywanem i Szymkiem Gospodarczykiem. To było naprawdę coś wspaniałego - gratulujemy im drugiego miejsca, o które się wspólnie biliśmy. Nam zabrakło odrobiny szczęścia. Po nieco przespanym OS2 i OS3 zaczęliśmy równą, płynną jazdę i po pierwszej pętli zajmowaliśmy drugą lokatę z przewagą niecałych 2 sekund. Niestety na pierwszym oesie kolejnej pętli złapaliśmy kapcia, a jazda na feldze przez jakieś 3 kilometry spowodowała spore straty czasowe. Skupiliśmy się zatem na obronie 3 miejsca i właściwie odcinaliśmy kupony z dużej przewagi, którą uzyskaliśmy na pierwszej pętli. Wielka szkoda, że nie mogliśmy się ciąć do ostatnich metrów, ale rozsądek i punkty do klasyfikacji rocznej były dla nas cenniejszym priorytetem. W tym miejscu jednak chcę jeszcze raz podziękować wymienionej już wyżej załodze Skrzywan/Gospodarczyk za pomoc w wymianie koła po mecie odcinka, a co za tym idzie, za wspaniały przykład ducha sportu i rywalizacji – to coś naprawdę wyjątkowego i, niestety, rzadko spotykanego. Dzięki chłopaki!
Rajd, gdy chodzi o układ odcinków i ich wybór niestety w ogóle nam się nie spodobał. Uważam, że były to trasy dedykowane dla RSMP, a nie dla pucharu, z uwagi na niższą moc i zaawansowanie technologiczne pucharowych rajdówek (Spalona). Dlatego odcinki te momentami wymagały tego typu ryzyka, które bez uszczerbku dla rywalizacji i prędkości można było eliminować. Ale to tylko nasze zdanie. Mimo naprawdę przyzwoitych czasów i świetnej walki nie jest to rajd na który będziemy chcieli wracać.
Po tym rajdzie mamy komu dziękować – nasz samochód spisał się doskonale i mamy wrażenie, że po raz pierwszy w tym sezonie był tak dobrze przygotowany. Po Rajdzie Wisły okazało się motor ma zaledwie 60 KM i wymaga remontu. Dlatego chciałbym ogromnie podziękować naszemu teamowemu mechanikowi Andrzejowi za pracę, jaką włożył w przygotowanie samochodu, swój czas, koszta, wszystko. Efekt jest doskonały. Szczególne podziękowania także kierujemy do Piotrka Banego (Bany Motorsport) za jego pomoc, cenne rady, doświadczenie, czas, motor, elektronikę, „świnkę” oraz niecodzienną wręcz życzliwość i wyrozumiałość – (jesteś inny niż wszyscy )
A na koniec chcemy pogratulować naszemu Przyjacielowi Adamowi Stasiakowi w okazji narodzin córki Amelii, i mamy nadzieję, że z pieluchą w ręku Adam będziesz tak samo szybki, jak za kierownicą rajdówki
Wyłącznym sponsorem załogi jest firma HENWAL SP Z O.O.- folie dla budownictwa, z Radziszowa (www.henwal.pl)
_________________ - www.banymotorsport.pl -
profesjonalne przygotowanie samochodów do sportu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach