FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
GKSS informuje o zmianach
Autor Wiadomość
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Sob Sty 31, 2009 11:42   GKSS informuje o zmianach

GKSS opublikował na stronach PZM komunikat, w którym informuje o kilku zmianach wprowadzonych w rajdowych regulaminach oraz przekazuje inne dodatkowe informacje.

Zawodników, którzy zamierzają testować w najbliższych miesiącach w okolicach rozgrywania 66, Rajdu Polski poinformowano, że niezbędne jest uzyskanie zgody lokalnych władz na wykorzystanie dróg do treningów. Należy też pokryć koszty naprawy drogi po zakończeniu treningu. Nielegalne treningu lub odmowa pokrycia kosztów naprawy może skutkować zawieszeniem licencji zawodnika. Przypomniano, że Rajdzie Polski obowiązkowy będzie start z systemem HANS.

Na wspólny wniosek zawodników RSMP i GSMP dopuszcza się odpowiednio w tych zawodach w sezonie 2009 samochody Mitsubishi Evolution 9 zbudowane na bazie struktury nadwozia Evolution 8 lub 8 MR oznaczonego przez producenta jako model typu CT9A pod warunkiem, że wszystkie dane identyfikacyjne zawarte w homologacji FIA A/N 5688 będą przestrzegane.

Klasę N4- dopisano do regulaminu RSMP. Numery startowe w tej klasie będą przydzielanie po klasach S2000 i N4. Zmodyfikowano też zapis dotyczący samochodów N4 + - średnica wlotu powietrza do sprężarki ustalona została na 34 mm.

Powołano się nowy cykl zawodów pod nazwą „Rajdowy Debiut”. Cykl będzie składał się z 10-ciu rund umieszczonych w kalendarzu PZM. W skład cyklu będzie wchodziło 5 rajdów RD-3L połączonych z RPP i kolejne 5 rajdów RD-3L połączonych z PPAiK. Nagrodą główną jest puchar Przewodniczącego GKSS dla Rajdowego Debiutu w sezonie 2009.

Na wszystkie rundy RSMP i RPP w sezonie 2009 zostały powołane stałe ekipy sędziowskie do obsługi Odcinków Specjalnych. Przypomina się wszystkim Okręgowym Komisjom Sportu Samochodowego w Zarządach Okręgowych PZM o zakazie stosowania nazw „rajd” i „zawodnik” przy organizacji popularnych imprez sportu samochodowego. Jednocześnie zobowiązuje się OKSS do bezwzględnego przestrzegania i poszanowania regulaminów ramowych konkurencji, przy zatwierdzaniu regulaminów uzupełniających tych imprez oraz do właściwego nadzoru nad ich przebiegiem. Nie stosowanie się OKSS i organizatorów do powyższego będzie skutkowało karami aż do pozbawienia klubu licencji na organizację imprez włącznie.

Rundy RPP i RD-3L mogą być teraz łączone. W sytuacji rund łączonych przyjmuje się w sezonie 2009, że runda RD-3L zostanie rozegrana przy zgłoszeniu minimum 10-ciu załóg. W przypadku mniejszej ilości zgłoszeń zawodnicy z licencją stopnia „R2” jadą na końcu stawki bez pomiaru czasu.

W RD-3L dopuszczono samochody bez homologacji FIA i PZM, o co postulowano wielu zawodników. Przygotowano jednocześnie regulamin techniczny dla tych samochodów.

http://www.pzm.pl/userfil...GKSS_1_2009.pdf
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam