FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
126p
Autor Wiadomość
Camel19 
Nowiciusz ;>
camel19

Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1
Wysłany: Czw Maj 28, 2009 19:48   126p

jak przerobić ślinik fiata 126p żeby miał powyżej 30 KM
lub bym kupił przerobiony ślinik
_________________
camel19
 
 
 
CZUCZU6 
znawca
Dłubacz


Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 87
Wysłany: Czw Maj 28, 2009 20:21   

fiat-furious.pl
_________________
http://www.czuczu.estrefa.pl
 
 
 
jacq 
Widać, że się stara


Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 20
Wysłany: Pią Maj 29, 2009 09:11   

wałek 555 lub inny
głowica -3 -4mm lub więcej, większe zawory
obróbka gaźnika i większe dysze
wyważenie układu korbowo-tłokowego ew. wał z bisa
najlepiej nowy aparat zapłonowy lub elektroniczny nie wspominając o nowych świecach, kablach itp. zwróć szczególną uwagę na to, bo było już tak nie raz, że teoretycznie były mocne silniki a nie chciało jechać, dlaczego? o właśnie bo byly włożone np. 10letnie kable WN albo platynki w aparacie zapłonowym były poprzepalane itp. diabeł tkwi w szczegółach
 
 
CZUCZU6 
znawca
Dłubacz


Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 87
Wysłany: Pią Maj 29, 2009 09:15   

do 555 duże koło pasowe / alu wentylator bo fabryczny lubiłsie rozlatywać
_________________
http://www.czuczu.estrefa.pl
 
 
 
Furiosus 
Widać, że się stara
Darius

Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 26
Wysłany: Pon Cze 08, 2009 10:14   

tak jak czuczu napisał tylko nie strona klubowa ale forum fiat-furious... wyszukiwarka i masz receptę na zdłubane motorki do malana - odnośnie dłubanych malanów kopalnia wiedzy jest u nas na forum polecam
są tam niezłe wydumki z malana min. central 2.0 turbo
_________________
DON'T THINK!!! DRINK!!!
 
 
bako69 
Nowiciusz ;>
bąko

Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 2
Wysłany: Sob Wrz 19, 2009 13:08   

ja uważam w ogóle że lepiej jest wsadzić 900 cm od sejka bo silnik od malucha można przerobić wypolerować korby gażnik wypolerować na lustro splanować głowice usunąć prowadnice zaworowe wałek kałuża, odchudzić zamach i wywarzyć razem z wałem ,dolot powietrza ale to trzeba mieć dużo czasu i kasy bo taki silnik zaraz padnie 2 razy na torze 3 przegrzeje go się :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam