FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Opony
Autor Wiadomość
spider666 
drifter
rajdowiec :)


Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 347
Wysłany: Sro Mar 17, 2010 12:37   

Drift_king, to są alternatywy.
ale na suche to raczej nie będzie nic lepszego w tej cenie jak R888.
najbardziej zbliżone będzie jeszcze R1R i 595RS

co do maxsport, to ja mam i uważam że lepsze jak markgumy(które się rozpadają)
i na mokrym r888 ich nie dogoni.

ale biorąc pod uwagę maxsporty, fedimy i markgumy że to nalewki,
to musisz się spodziewać że każda przyjdzie ci z inna twardością boku (różne karkasy),
Poza tym mają słabsze hamowanie jak 888. Ale plusem jest chyba to że wolniej się zużywają.
_________________
--------------
וρσVVCя
--------------



kein Alkohol, kein Nikotin
gib mir Benzin
Ostatnio zmieniony przez spider666 Sro Mar 17, 2010 12:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pilachgt6 
prawdziwy tuner


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 672
Wysłany: Sro Mar 17, 2010 13:21   

spider napisał/a:


ale biorąc pod uwagę maxsporty, fedimy i markgumy że to nalewki,
to musisz się spodziewać że każda przyjdzie ci z inna twardością boku


raczej bez twardości boku

ta opona to tylko do jazdy na wprost się nadaje i to też nie na długo, bo przez bieżnik rajdowy hałas jest spory - od 140km/h radio nie dawało rady zagłuszyć
_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię

Ostatnio zmieniony przez pilachgt6 Sro Mar 17, 2010 13:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
spider666 
drifter
rajdowiec :)


Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 347
Wysłany: Sro Mar 17, 2010 20:51   

dlatego może lepsze są na deszczu przez te boki właśnie.
<lol>
_________________
--------------
וρσVVCя
--------------



kein Alkohol, kein Nikotin
gib mir Benzin
Ostatnio zmieniony przez spider666 Sro Mar 17, 2010 20:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Drift_King6 
Specjalista


Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 120
Wysłany: Czw Mar 18, 2010 23:17   

Dzięki,że rozwialiście moje wątpliwości co do nalewek.

A co myślicie o Yokohama Parada spec2 ?Jeździł ktoś na tym?Jest jakieś odniesienie do r888?Mam okazję kupić komplecik nówek w świetnej cenie...
_________________
'96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
 
 
Jarek_A 
Widać, że się stara


Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 47
Wysłany: Wto Lis 16, 2010 10:17   Nierowne zuzycie Toyo R888

Hej

Po przejechaniu 3 imprez na R 888 zauwazylem ze srodek bieznika przednich opon znacznie bardziej mi sie zuzyl, co sugerowaloby za duze cisnienie. Pompowalem 1.8-1.9 z przodu (zimna opona). Guma sie scierala az do paska z boku opony, a nawet bardziej... Czy rzeczywiscie cisnienie bylo za duze?
 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Wto Lis 16, 2010 11:53   

pompowales 1.8 - 1.9 na zimne opony czy rozgrzane ?
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
Ostatnio zmieniony przez polll6 Wto Lis 16, 2010 11:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Jarek_A 
Widać, że się stara


Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 47
Wysłany: Sro Lis 17, 2010 08:23   

zimne, a pozniej nie pilnowalem cisnienia... zapewne wzroslo. czyli powinienem 1.8-1.9 miec na rozgrzanych?:/
 
 
graboss 
drifter


Auto: Nissan
Skąd: Kalinowszczyzna
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 289
Wysłany: Sro Lis 17, 2010 09:02   

napompuj koła azotem wtedy nie ma różnicy ciśnień przy zimnej i ciepłej oponie
_________________
I COULD HAVE BEEN A HERO
BUT I'M GOING TO BE A LEGEND
 
 
Lejek 
Specjalista


Auto: Peugeot 306
Skąd: Czechów
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 196
Wysłany: Nie Lis 28, 2010 21:13   

Cisnienie najlepiej potestowac i dobrac do wagi auta, ale moje wazy okolo 1000kg i ładuje na tor w lublinie w r888 2,4-2,6 sprobował bym na twoim miejscu dmuchnąc nieco wiecej.
_________________
Radosc z upalania, bezcenne za reszte zaplacisz karta... :)

`94 Pug 306 Xsi 2.0 upalanie :)
`12 Octavia II FL 1.6 LPG...
 
 
 
Jarek_A 
Widać, że się stara


Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 47
Wysłany: Pon Lis 29, 2010 12:09   

nadmuchanie wiecej napewno nie sprawi, ze srodek opony zacznie mi sie mniej zuzywac:/ 2.4-2.6 w r888? przed rozgrzaniem? to ponad 3 po rozgrzaniu... prawde mowiac to nigdy wczesniej nie slyszalem zeby ktos tyle pompowal w toyo r888:) Ja sie zastanawialem w poscie czy 1.9 to nie za duzo;p
 
 
Lejek 
Specjalista


Auto: Peugeot 306
Skąd: Czechów
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 196
Wysłany: Pon Lis 29, 2010 19:23   

Jarek_A napisał/a:
nadmuchanie wiecej napewno nie sprawi, ze srodek opony zacznie mi sie mniej zuzywac:/ 2.4-2.6 w r888? przed rozgrzaniem? to ponad 3 po rozgrzaniu... prawde mowiac to nigdy wczesniej nie slyszalem zeby ktos tyle pompowal w toyo r888:) Ja sie zastanawialem w poscie czy 1.9 to nie za duzo;p



Wiem, że to brzmi dziwnie ale duzo opinii takich słyszałem, miedzy innymi chlopaki z hothatch pompują podobnie, z tego co pamietam.
_________________
Radosc z upalania, bezcenne za reszte zaplacisz karta... :)

`94 Pug 306 Xsi 2.0 upalanie :)
`12 Octavia II FL 1.6 LPG...
 
 
 
Drift_King6 
Specjalista


Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 120
Wysłany: Pią Gru 17, 2010 08:45   

Ciśnienie zależy od rozmiaru opony,wagi auta i nawierzchni po jakiej będziemy się poruszać.Nie wiem jak większe auta ale mój kadett jak miał z tyłu wiecej niż 1.7 to nie dawał się prowadzić...
_________________
'96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
 
 
Spawos6 
prawdziwy tuner


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 518
Wysłany: Pią Gru 17, 2010 18:57   

ja u siebie na 205/50/15 na tor dawalem 1,6-1,7 w lecie bo po przejezdzie okrazenia bylo kolo 2,3 nawe jak z G-techem sie bawilem to najlepsze czas byly jak mialme okolo 1,7 a jak dawalem 2.0 i wiecej to fakt gorsze do 100 i na 400m,
_________________
www.gawra.turystyka.pl Miejsce na twoj wypoczynek :)
 
 
 
Schumi036 
znawca
rajdowiec-radiowiec


Auto: Mazda 3
Skąd: Czechów
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 91
Wysłany: Pią Lut 04, 2011 12:17   

Odkopuję troszkę temat, ale stwierdziłem, że bez sensu zakładać nowy. Macie jakieś doświadczenia z Falkenami? Chodzi mi o ten konkretny model i rozmiar:
http://www.opony.com/para...5-50r17-93-y-xl
 
 
 
mefyoo 
Uczy sie pisac


Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 9
Wysłany: Wto Mar 22, 2011 23:21   

Mam pytanko co do rozmiaru, jak myślicie warto dopłacić i kupić Toyo R888 225/50R15 zamiast 195/50R15 ? do astry f na przednią oś
_________________
Potrzebujesz lawety ? DZWOŃ 24H 886 102 202
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam