FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Opony
Autor Wiadomość
graboss 
drifter


Auto: Nissan
Skąd: Kalinowszczyzna
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 289
Wysłany: Wto Paź 18, 2011 12:24   Opony PROFIL

Na ostatnim RSie trochę gadaliśmy z chłopakami o oponach firmy PROFIL
http://rpmotorsport.pl/au...53_15_3879.html

Widziałem kilka aut już na nich śmiga - czy możecie się podzielić wrażeniami??

Jedną opinię już znalazłem: kolegi Mrck (biały civic)
Powiem tak.... kopa....
Kupiłem 2 sztuki na przetestowanie... wrzuciłem na przód do swojego civica i oto co zostało po zrobieniu razem ok 60km po torze Lublin... a wiec 20 okrążę....
Zniszczona opona była na prawym przodzie, gdzie to koło jest mniej obciążone...

Mieszanka średnia....

jedna opona wygląda jak nowa a drugiej już prawie nie ma :D .... bez komentarza....

Wg mnie szkoda kasy, a z reklamacja widzę ze już będzie problem.... <biggrin>

http://img856.imageshack....p1070811.th.jpg
http://img37.imageshack.u...1070819k.th.jpg
_________________
I COULD HAVE BEEN A HERO
BUT I'M GOING TO BE A LEGEND
Ostatnio zmieniony przez graboss Wto Paź 18, 2011 12:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Wto Paź 18, 2011 15:03   

pytanie jakie bylo cisnienie w oponie...
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
Wasyl6 
drifter


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 286
Wysłany: Sro Paź 19, 2011 17:55   

Dziubek, a zbieżność na bank była?
 
 
 
spider666 
drifter
rajdowiec :)


Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 347
Wysłany: Pon Paź 24, 2011 13:58   

tu więcej w tym temacie:
http://www.racingforum.pl...ic=89116&st=120
_________________
--------------
וρσVVCя
--------------



kein Alkohol, kein Nikotin
gib mir Benzin
 
 
 
Stolkinnen 
znawca


Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 61
Wysłany: Pon Paź 24, 2011 22:36   

Opony bieżnikowane letnie to nieporozumienie - chyba że nie znam jakiejś - dobrej opony to niech mnie ktoś poprawi. Opony profil miałem przez 5 km na Scirocco i po tak krótkim teście ( potworne pływanie i uślizgi auta) zamieniłem na Eagle F1 - pod kątem KJS a wiec uniwersalna dobra opona .
Za to zimowe nalewki sprawdzaja sie świetnie w śniegu .
_________________

 
 
spider666 
drifter
rajdowiec :)


Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 347
Wysłany: Pią Paź 28, 2011 11:26   

Stolkinnen, tu jest mowa raczej o konkretnym typie opon
-Opona typu Slik z homologacją drogową XR-01.

nie o zwykłej letniej bieżnikowanej .
_________________
--------------
וρσVVCя
--------------



kein Alkohol, kein Nikotin
gib mir Benzin
 
 
 
Furiosus 
Widać, że się stara
Darius

Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 26
Wysłany: Pon Lis 07, 2011 20:35   

Panowie podepnę się pod ten temat z pytaniem odnośnie TOYO CF-1.
Macie jakieś opinie na ten temat??? Pomykał ktoś na takich???
Obecnie mam magiczne Fuldy 175 50 13 ale mi plomby z zębów wypadają a na mokrym to "Yellow Submarine"
Rozmiar opon 185 60 13 będzie toto jeździć w klasyku z pazurem...
_________________
DON'T THINK!!! DRINK!!!
 
 
maniek276 
drifter


Auto: AGP
Skąd: Sławinek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 247
Wysłany: Wto Mar 27, 2012 08:13   profil xr-01

Moje opony po niedzielnym rs-ie wyglądają tak:


By maniek276 at 2012-03-26


By maniek276 at 2012-03-26


By maniek276 at 2012-03-26

To ostatnie to opona od strony kierowcy, jak by troszkę napłynęła na siebie. Jest to średnia mieszanka. Jako że zrobiłem w końcu odcięcie wszystkich "ogłupiaczy" (asb,asr,kontrola,itp,itd) to ciężko jednoznacznie mi odpowiedzieć czy jest dużo szybciej. Subiektywne odczucia są raczej na tak. Wiadomo że sama opona nie pojedzie. Na pewno są opony lepsze (z tego typu), ale dla mnie to wystarcza. Raczej generalki nie wygram (no chyba że graboss będzie drugi :P ). Najważniejsze że są Made in Poland, a na moje pojeżdzawki wystarczą. Oczywiście są to opony przednie.
_________________
Przekupki w Neapolu krzyczą - Synu, to nie Fiat, to Abarth na Boga!
Ostatnio zmieniony przez maniek276 Wto Mar 27, 2012 08:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GrzesiekK.6 
znawca

Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 69
Wysłany: Wto Mar 27, 2012 11:23   

Niestety Maniek już na nich widać to o czym na racingforum mówiłem, jeszcze jedna dwie pojeżdżawki, zwłaszcza że coraz cieplej i się będą rozwarstwiać, te podłużne paski to właśnie początki rozwarstwiania.

Nadal używam XR-01, jednak tylko na tylnej osi, tam u mnie w średniej mieszance działa do przyjęcia, na napędzaną się nie nadaje u mnie całkowicie.
Ostatnio zmieniony przez GrzesiekK.6 Wto Mar 27, 2012 11:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Zell6 
Specjalista


Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 112
Wysłany: Czw Mar 29, 2012 14:02   

Hejo

Mam pytanie do osób jeżdżących na r888 bądź innych semi slickach.
Chcę kupić jakieś kapcie bo guma ze smarta ma już 11 lat i nie trzyma.
Mam podobno 100 koni i jakieś 730 kg wagi. Obecne kapcie to 175/50/13 ale to jakaś pomyłka.
Mam dylemat czy zostać w 13" i utrzymać w miarę niski środek ciężkości i małą masę nieresorowalną czy zakupić 15" i mieć trochę szerszego kapcia, wyżej położony środek ciężko (o jakieś 3cm w stosunku do tego co teraz i ok.2 cm w stosunku do 13" semi slick).
Wybrać chce coś z poniższych:
185/60/13 (+11,85mm)
205/60/13 (+17,75mm)
195/50/15 (+30,4mm)
205/50/15 (+32.9mm)

I teraz pytanko jak będzie się zachowywać ścianka boczna w R8 bądź podobnych (semi) oponach na tak wysokim profilu jak 60 czy moim skromnym wozidełku ? Warto się pchać w wysoki profil czy lepiej kupić 15" i poświęcić trochę przyspieszenia oraz wysokości środka ciężkości ? W nawiasach różnica wysokości COG dla poszczególnych opon).
_________________
 
 
pilachgt6 
prawdziwy tuner


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 672
Wysłany: Czw Mar 29, 2012 14:21   

przy 1450kg na oponie 235/45 ścianka zachowuje się bardzo dobrze. moja wysokość profilu jest porównywalna do wymienionej 205/50/15. na wyzszym nie jezdzilem ale skoro te moje przy tak ciezkim samochodzie dawaly rade, to uwazam ze przy lekkim aucie wyzsza scianka tez sie zachowa jak nalezy, poza tym to r888 a nie jakies nalewki
_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię

Ostatnio zmieniony przez pilachgt6 Czw Mar 29, 2012 14:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
junior001 
Specjalista
junior001

Auto: opel corsa gsi
Skąd: Kraśnik
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 137
Wysłany: Pią Mar 30, 2012 09:28   

moja corsa ma podobna wagę i jeżdżę na r888 w rozmiarze 195/50/15,wcześniej 185/60/14 i się bardzo dobrze zachowują ,bardzo mocna ściana boczna ,nawet mając kapcia z tyłu bardzo nie jest to odczuwalne:) ,testowałem również marguma S0-super miękka tył oraz S1-miękka przód ,guma dobrze trzyma ale w zakrętach to pomyłka w 195/50/15 wyścig Kazanów w przemyślu pod górę ślad na oponie sięgał prawie do felgi,margum kontra r888 na torze różnica około 2 sekund na próbie, co do wysokości opony niski profil bardziej na tor,na kjs lepiej wyższy,mniejsza prawdopodobieństwo uszkodzenia kapcia na dziurach czy krawężnikach ;)
 
 
 
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Sro Cze 06, 2012 10:15   Opony

Szukacie informacji o interesującym Was modelu opon? Jak zachowuje się na mokrym, czy jest głośna na suchym? A może jak trzyma przy upalaniu na torze?

Zapraszamy do dyskusji
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
 
 
 
piotrus 
Widać, że się stara
Element aspołeczny


Auto: Gulf
Skąd: Rury
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 23
Wysłany: Sob Cze 09, 2012 03:29   

Pytanie małe,
wybieram się w niedziele na szuter do Chełma, polecicie bardziej stare zimówki 165/60 czy r888 195//50, co się będzie lepiej trzymało. Czy jak założę r888 to się strasznie zetrą na szutrze?
 
 
Drift_King 
prawdziwy tuner
dryfciarz


Auto: Subu
Skąd: Czuby
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 654
Wysłany: Sob Cze 09, 2012 07:39   

piotrus napisał/a:
Pytanie małe,
wybieram się w niedziele na szuter do Chełma, polecicie bardziej stare zimówki 165/60 czy r888 195//50, co się będzie lepiej trzymało. Czy jak założę r888 to się strasznie zetrą na szutrze?


Na szuter zimówka-im grubsza tym lepiej.Toyo r888 na tej nawierzchni będzie baaaardzo słabe...
_________________
'96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam