FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
układ wydechowy - dylematy i rady
Autor Wiadomość
siwy 
speed demon


Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 3578
Wysłany: Pią Sie 17, 2012 01:06   układ wydechowy - dylematy i rady

Rozwojowy, uturbiony Pacjent D16 (1.6 SOHC)

wydech który pomoże mu oddychać: 2,5" czy 3" ?

2 tłumiki w przelocie
czy jeden końcowy wielo/dwu komorowy?
_________________
Ostatnio zmieniony przez siwy Pią Sie 17, 2012 01:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Pią Sie 24, 2012 10:45   

Z tego co pamiętam to 2,5" wystarcza spokojnie do 350hp. A jeżeli chodzi o tłumik, to jasne że przelotowe, im będą większe i dłuższe, tym będzie ciszej i nie będą negatywnie wpływały na moc.
 
 
siwy 
speed demon


Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 3578
Wysłany: Sob Sie 25, 2012 00:29   

a dlaczego dobrze zrobiony wielokomorowy mialby negatywnie wplywac na moc?
_________________
 
 
Drift_King 
prawdziwy tuner
dryfciarz


Auto: Subu
Skąd: Czuby
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 654
Wysłany: Sob Sie 25, 2012 06:43   

siwy napisał/a:
a dlaczego dobrze zrobiony wielokomorowy mialby negatywnie wplywac na moc?


Ze względu na kostrukcję tłumika(zamknięte komory) przepływ gazów przez takowy zawsze będzie dużo gorszy niż przez prostą rurę obłożoną materiałami wygłuszającymi...
_________________
'96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
 
 
siwy 
speed demon


Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 3578
Wysłany: Wto Wrz 04, 2012 17:02   

w tym temacie: http://www.lkt.pl/viewtopic.php?p=212546#212546
Konrad napisał/a:
a osobiście nie sypał bym kasy w błoto i zamiast kwasa .............. bym wydech najnormalniejszym bosalem o jak najcieńszej ściance i na koniec/środek ewentualnie jakiegoś el-teca...

Może i Konrad, zajrzy, ale jaka jest Wasza opinia w tej sprawie? Warto bawić się w kwasówkę? dedykowany kwasiak z dwoma tłumikami przelotowymi, wydech "od katalizatora /DOWNPIPE" z końcowym włącznie to około 1200zl.
_________________
 
 
noodl3s 
prawdziwy tuner


Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 540
Wysłany: Sro Wrz 05, 2012 14:31   

siwy napisał/a:
w tym temacie: http://www.lkt.pl/viewtopic.php?p=212546#212546
Konrad napisał/a:
a osobiście nie sypał bym kasy w błoto i zamiast kwasa .............. bym wydech najnormalniejszym bosalem o jak najcieńszej ściance i na koniec/środek ewentualnie jakiegoś el-teca...

Może i Konrad, zajrzy, ale jaka jest Wasza opinia w tej sprawie? Warto bawić się w kwasówkę? dedykowany kwasiak z dwoma tłumikami przelotowymi, wydech "od katalizatora /DOWNPIPE" z końcowym włącznie to około 1200zl.

Rób raz a porządnie !
_________________
Best ET - 14.5
http://www.lco.org.pl
http://www.radcaprawny-lublin.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam