FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawory upustowe BOV blow-off PROPERFEKT opinie
Autor Wiadomość
siwy 
speed demon


Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 3578
Wysłany: Nie Paź 14, 2012 23:39   Zawory upustowe BOV blow-off PROPERFEKT opinie

mam pytanie czy ktoś z Was używa, ma posiada etc.
Szukam opinii o zaworach upustowych blow off properfekt

http://www.properfekt.pl/...e-blow-off.html




Cytat:
BOV Typ I Cena 250zl

Profesjonalny zawór 2 tłoczkowy atmosferyczny Dzięki zastosowaniu dwóch zgranych za sobą sprężyn zawór jest bez obsługowy i nie wymaga regulacji do ciśnienia ponad 2,5 bar.
Korpus zaworu wykonany jest z polerowanego aluminium PA06 o średnicy 60mm,tłoczek sterujący o średnicy 40mm, drugi tłoczek uszczelniający wykonany jest z teflonu co zapewnia dużą szczelność i niezawodność, średnica montażowa 25mm.(lub 30mm,35mm)
Zawór wydaje głośny charakterystyczny odgłos przy zmianie biegu.
Doskonale sprawdza się w tzw soft turbo a także przy wysokich doładowaniach.

BOV Typ II Cena 300zl


Duży Profesjonalny zawór dwu tłoczkowy atmosferyczny.
Pierwszy tłoczek sterujący o średnicy fi 50mm tak duży tłoczek umożliwia zastosowanie stosunkowo miękkiej sprężyny co daje bardzo szybką reakcje zaworu, drugi tłoczek odpowiedzialny za szczelność jest wykonany z teflonu czyli zapewnia maksymalną szczelność i wyklucza łapanie lewego powietrza przez zawór. Dzięki zastosowaniu dwóch zgranych za sobą sprężyn zawór jest bez obsługowy i nie wymaga regulacji do ciśnienia ponad 2 bar. Odpowiedni kształt i rozmiar okien wylotowych sprawia że można zastosować go w samochodach z przepływomierzem, nie tolerujących innych zaworów blow-off
Korpus zaworu wykonany jest z polerowanego aluminium o średnicy 85mm
Średnica montażowa 25mm (lub 30mm, 35mm)



BOV Typ DV cena 250zl

Zawór upustowy typ DV firmy ProPerfekt typowy zamiennik fabrycznego BOSH'a. Bardzo przydatny gdy fabryczny padnie lub podniesiemy ciśnienie doładowania i nie jest wstanie go utrzymać. Zawór jest wykonany z aluminium w technologi 2 tłoczkowej. Jest znacznie bardziej wytrzymały i żywotniejszy niż te stosowane fabrycznie.
Średnica montażowa 2x25mm

Żadna regulacja nie jest wymagana zawór jest bez obsługowy. Pasuje np do:
-VAG 1.8T engines
-VAG 2.7 Bi-Turbo engines
-Porsche 911/996 turbo
-Ford Focus RS
-Renault Clio

BOV Hybryda cena 350zł


Jest to profesjonalny zawór 2 tłoczkowy, który jest połączeniem Fabrycznego DV z blow-off'em.
Posiada dwa kanały jeden kieruje powietrze tak jak jest to w fabrycznym zaworze z powrotem do układu, drugi zaś wypuszcza je do atmosfery wydając charakterystyczny dźwięk PsssssT.
Szczególnie przydatny gdy komputer nie toleruje zmiany fabrycznego Bosh'a na atmosferyczny blow-off
i wykazuje usterkę, błąd (Check Enigine).
Zawór posiada regulacje ilości powietrza wracającego z powrotem do układu.


BOV TypSS II cena 270zl

Profesjonalny 2 tłoczkowy blow-off atmosferyczny posiadający Wylot powietrza w kształcie trąbki. Z możliwością dowolnej jej konfiguracji celem zmiany dźwięku upuszczanego powietrza
.

dziękuję za pomoc
_________________
Ostatnio zmieniony przez siwy Nie Paź 14, 2012 23:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
harnas 
Specjalista
Just for OOOO ;P


Auto: Audi A4
Skąd: Świdnik
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 162
Wysłany: Pon Paź 15, 2012 09:15   

Miałem w poprzednim aucie BOV Typ II w A4 1.8T dość głośno syczał,turbo nie spadało z obrotów przy zmianie biegów.Ogólnie nie narzekałem
_________________

 
 
 
johny 
drifter


Auto: robi psssssss
Skąd: Sławinek
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 248
Wysłany: Pon Paź 15, 2012 20:47   

link nie działa Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL

ogolnie to tak na zdrowym turbo zawsze bedą delikatne szapniecia w momencie gwałtownego upuszczenia powietrza, napewno zmiana biegow nie bedzie tak plynna jak na zwykłym dv, niewiem czy tak jest w kazdym autku ale napweno jest odczuwalne w a3, z tego co ogladałem to najglosniejszy wydaje sie byc bov w ksztalcie grzybka
Ostatnio zmieniony przez johny Wto Paź 16, 2012 16:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
siwy 
speed demon


Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 3578
Wysłany: Czw Paź 18, 2012 16:27   

johny, link działa.

harnas, nie zacinał się?
_________________
 
 
johny 
drifter


Auto: robi psssssss
Skąd: Sławinek
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 248
Wysłany: Pią Paź 19, 2012 18:21   

teraz dziala fakt moze zle kliknołem
 
 
Pawel_M 
drifter


Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Sty 2005
Posty: 337
Wysłany: Sob Paź 20, 2012 21:22   

Mam założony BOV typ II ( mam go prawie 2 lata ) i nie mam z nim żadnych problemów, jest w stanie utrzymać dużego boosta.
 
 
 
RedBlock 
Uczy sie pisac

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 5
Wysłany: Pon Paź 22, 2012 07:48   

Mam taki zawór od ponad roku.Było z nim trochę problemów.Był za ciasno pasowany tłok i się kleszczył w cylindrze,szczególnie na gorącym silniku.Szlifowałem cylinder papierem wodnym i wymieniłem o-ringi.Zaczął jako-tako pracować poprawnie."Dotarcie" zajęło mu kilka miesięcy i teraz działa naprawdę dobrze.Upuszcza nawet niewielkie ciśnienia i trzyma 1,5 bar doładowania.Używam zaworu Typ SS II.
PS: ta trąbka w nim miała niby dawać dźwięk podobny do HKS.Oczywiście to bzdura bo po przeciwnej stronie też jest otwór przez ,który uchodzi całość powietrza.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam