FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: johny
Czw Lip 18, 2013 18:36
Propozycja zmian regulaminu RallySprintów
Autor Wiadomość
spider666 
drifter
rajdowiec :)


Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 347
Wysłany: Czw Lis 08, 2012 15:48   Propozycja zmian regulaminu RallySprintów

W przyszłym roku nie wiadomo ile pojeździmy czy do połowy czy cały rok...

Proponuję, więc żeby było ciekawiej i żeby każdy mógł się wyszaleć na czym chce
- zniesienie ograniczenie opon do homologowanych jedynie na RallySprintach torowych
(teren zamknięty więc nie ma potrzeby (E)).

Żeby wszystkie się liczyły w normalnej klasyfikacje, a klasa profi odróżniała się tylko
mocą auta lub może trzeba by pomyśleć o zniesieniu tej klasy czy też innym podziale klas,
póki na to czas (czyli przed następnym sezonem).


Co wy na to?
_________________
--------------
וρσVVCя
--------------



kein Alkohol, kein Nikotin
gib mir Benzin
Ostatnio zmieniony przez spider666 Czw Lis 08, 2012 15:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
antch 
Widać, że się stara

Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 30
Wysłany: Czw Lis 08, 2012 16:36   

Co do opon jestem za - sam chętnie sprawdziłbym jakieś torowe slicki. Profi tylko licencje i 200KM + 4napęd. Jakiś regulamin ramowy od początku bo w tym roku inaczej punktowano rundy w klasyfikacji sezonu (od 15 a nie 10 pkt w dół) a info o tym nie było (jak było a nie znalazłem to sorry ;) ) .
Może nowy podział klas? 1 do 1100, 2 do 1500, 3 do 2000, 4 powyżej, 5 profi. Taka luźna twórczość ;)
 
 
ukanio 
drifter


Auto: Megane Coupe F7R
Skąd: Nałkowskich
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 246
Wysłany: Czw Lis 08, 2012 16:50   

antch napisał/a:
1 do 1100, 2 do 1500, 3 do 2000, 4 powyżej, 5 profi. Taka luźna twórczość ;)


Dobry pomysł.
Unikniemy sytuacji gdy na RS'a przyjeżdża Mazda RX8 z silnikiem 1.3 (190KM) i startuje razem z maluchami. :)
A z drugiej klasy wypchniemy Civiki 1.6 (one poradzą sobie w każdej klasie) i damy szanse autom słabszym (z silnikami 1.4 i 1.5).
 
 
msjk 
prawdziwy tuner

Auto: E90 330i
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 636
Wysłany: Czw Lis 08, 2012 23:24   

Dla mnie ta klasa profi to porażka.
W Lublinie spokojnie można z nimi konkurować autami z klas niższych. Po co ich wyrzucać z generalki ?

200KM i 4x4 ? co to za pomysl. Seryjny GT jest w profi ;)


Opony też dla mnie są bez różnicy, bo i tak czołówka jeździ na drogich semi-slickach.
_________________

 
 
 
piotrus 
Widać, że się stara
Element aspołeczny


Auto: Gulf
Skąd: Rury
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 23
Wysłany: Pią Lis 09, 2012 01:15   

A czy była by możliwość dostania się do klasy wyżej "na życzenie"?
Chodzi mi o to że z moim 1.8 w czwartej klasie czułbym się lepiej :)
 
 
msjk 
prawdziwy tuner

Auto: E90 330i
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 636
Wysłany: Pią Lis 09, 2012 08:12   

piotrus napisał/a:
A czy była by możliwość dostania się do klasy wyżej "na życzenie"?
Chodzi mi o to że z moim 1.8 w czwartej klasie czułbym się lepiej :)

Z tego co wiem to już jest taka możliwość, nie można zmienić na niższa, ale na wyższą można.

Zapraszam do czwartej klasy ;)
_________________

 
 
 
spider666 
drifter
rajdowiec :)


Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 347
Wysłany: Pią Lis 09, 2012 08:29   

antch napisał/a:
Co do opon jestem za - sam chętnie sprawdziłbym jakieś torowe slicki. Profi tylko licencje i 200KM + 4napęd. Jakiś regulamin ramowy od początku bo w tym roku inaczej punktowano rundy w klasyfikacji sezonu (od 15 a nie 10 pkt w dół) a info o tym nie było (jak było a nie znalazłem to sorry ;) ) .
Może nowy podział klas? 1 do 1100, 2 do 1500, 3 do 2000, 4 powyżej, 5 profi. Taka luźna twórczość ;)


Ciekawy podział.
Pierwszą klasę tylko wyżej bym pociągnął 1150 albo 1200,
bo jest sporo silników małej mocy które minimalnie przekraczają 1100cm3,
a frekwencja w tej klasie niska.

Czy 5(profi) dalej wyłączona z generalki?
_________________
--------------
וρσVVCя
--------------



kein Alkohol, kein Nikotin
gib mir Benzin
 
 
 
antch 
Widać, że się stara

Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 30
Wysłany: Pią Lis 09, 2012 10:43   

Patrząc po wynikach to spokojnie profi może być liczona do generalki, na naszym krętym torze ośki dają radę. Co do 200KM + 4x4 to teraz też obowiązuje takie ograniczenie a chodzi mi o to, żeby nie wrzucać ciężkich osiek powyżej 2000cm do jednej klasy razem z subarakami. Ale to tylko propozycja bo ja w tej klasie nie jeżdżę więc tak tylko piszę- jeżeli chłopakom z 4tej to by nie przeszkadzało to bez sensu dodatkowe ograniczenia robić. Tak samo proponowany podział klas: sam sobie szkodzę ale uważam, że np. mój lekki sejo 1.2 powinien raczej rywalizować w klasie z corsami 1.4 itp. niż z maluchami czy seryjnymi cinque/sejami. Podobnie civicki 1.6 - spokojnie dadzą radę z autami 2.0.
1wsza do 1150 albo 1200 - no problem.
 
 
aaltonen 
Uczy sie pisac
aaltonen

Auto: JapanBieda
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 11
Wysłany: Pią Lis 09, 2012 16:20   

Proponuję:

K1 do 1150 cm3
K2 do 1500 cm3
K3 do 2000 cm3
K4 pow2000 cm3

Poza klasyfikacją: auta na oponach bez znaku E.
 
 
msjk 
prawdziwy tuner

Auto: E90 330i
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 636
Wysłany: Pią Lis 09, 2012 17:25   

Propozycje propozycjami, ale czy ktoś wie gdzie beda rozgrywane zawody jak nie bedzie toru lublin ?
_________________

 
 
 
ukanio 
drifter


Auto: Megane Coupe F7R
Skąd: Nałkowskich
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 246
Wysłany: Pią Lis 09, 2012 19:02   

msjk napisał/a:
Propozycje propozycjami, ale czy ktoś wie gdzie beda rozgrywane zawody jak nie bedzie toru lublin ?


Ja słyszałem, że są/były prowadzone rozmowy z władzami giełdy na Elizówce. :)
 
 
aaltonen 
Uczy sie pisac
aaltonen

Auto: JapanBieda
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 11
Wysłany: Pią Lis 09, 2012 20:09   

msjk napisał/a:
Propozycje propozycjami, ale czy ktoś wie gdzie beda rozgrywane zawody jak nie bedzie toru lublin ?

Jak to gdzie... jak zlilwidują tor będą trzy wspaniałe miejsca, ma zmianę: osiedle Fulmana, siedziba PZMotu i Urząd Miasta :D :D:D, no i może jeszcze market który ma powstać na torze.
Tyle w Lublinie, bo poza to jest tor w Biłgoraju, lotnisko w Ułężu i lotnisko w Białej.
 
 
Arti 
Widać, że się stara

Auto: STi
Skąd: Lublin
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 19
Wysłany: Pią Lis 09, 2012 23:07   

Ucywilizować obecne PROFI !!!!!!! :D
Dlaczego silne 4x4 są nieklasyfikowane do generalki????? :mad:
Profi powinno być dla aut profesjonalnie przygotowanych np. slicki, brak foteli i tapicerki(tzw. odchudzanie)
 
 
antch 
Widać, że się stara

Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 30
Wysłany: Sob Lis 10, 2012 10:05   

Problem liczenia klasy profi do generalki można bardzo łatwo rozwiązać układem prób. Wystarczy, że na każdych! zawodach będą 2 próby techniczne (ciasno i trudno) i szanse wyrównane - liczą się umiejętności kierowcy. Myślę, że można ustawić takie próby, że generalkę wygrają chłopaki maluchem...
A w wywaleniu wnętrza nie ma nic profesjonalnego - połowa aut byłaby w profi.
 
 
Arti 
Widać, że się stara

Auto: STi
Skąd: Lublin
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 19
Wysłany: Sob Lis 10, 2012 10:12   

antch napisał/a:
A w wywaleniu wnętrza nie ma nic profesjonalnego - połowa aut byłaby w profi.


Może złego słowa użyłem ale "odchudzenie" auta też robi swoje.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam