FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: johny
Czw Lip 18, 2013 18:36
Propozycja zmian regulaminu RallySprintów
Autor Wiadomość
Wasyl 
Widać, że się stara

Auto: Kadett GSi
Skąd: Kalinowszczyzna
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 19
Wysłany: Nie Lis 25, 2012 12:00   

aaltonen napisał/a:
mniej niż tonę

Ale z kierowcą, w dowodzie, fabrycznie czy realnie (i po prostu 4 łazienkowe wagi przynieść pod każde koło)? :P
 
 
aaltonen 
Uczy sie pisac
aaltonen

Auto: JapanBieda
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 11
Wysłany: Nie Lis 25, 2012 20:12   

Ludzie przecież to był sarkazm: równie bezsensownym pomysłem jest zakaz 4x4 i 200 koni. Zamiast wag łazienkowych trzeba nosić kieszonkowe hamownie....haha, chociaż w sumie zakaz startu Hond wyrownałby szanse :) :):)
 
 
Wasyl 
Widać, że się stara

Auto: Kadett GSi
Skąd: Kalinowszczyzna
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 19
Wysłany: Nie Lis 25, 2012 21:39   

aaltonen napisał/a:
Zamiast wag łazienkowych trzeba nosić kieszonkowe hamownie...

Albo ustalić sędziego, który ma najczulszą dupohamownie :P
 
 
spider666 
drifter
rajdowiec :)


Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 347
Wysłany: Pon Lis 26, 2012 08:51   

GPS'em (nawet z telefonu) zmierzyć przyspieszenie każdemu :D (a co tam ;) )

Ci poniżej 6sek./ 100km/h do profi :rotfl:
_________________
--------------
וρσVVCя
--------------



kein Alkohol, kein Nikotin
gib mir Benzin
 
 
 
aaltonen 
Uczy sie pisac
aaltonen

Auto: JapanBieda
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 11
Wysłany: Pon Lis 26, 2012 09:06   

E tam, po co się bawić w mierzenie przyspieszenia i inne bzdety: z automatu pierwsza dziesiątka w generalce do PROFI! :spoko:
Ostatnio zmieniony przez aaltonen Pon Lis 26, 2012 09:07, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Arti 
Widać, że się stara

Auto: STi
Skąd: Lublin
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 19
Wysłany: Pon Lis 26, 2012 13:49   

EEEEEEEE to po kiego "grzyba" w ogóle produkują 4x4 i z tak dużą mocą??? No nie wiem kto mnie namówił żebym sobie takiego PROFI woza zakupił co to go dyskryminują. WSZYSCY DO PIKECZENTO!!!
 
 
Zdzisio 
Uczy sie pisac

Auto: brak
Skąd: LSM
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 12
Wysłany: Czw Lis 29, 2012 11:06   

Może to głupi pomysł ale w klasie profi zrobic punktacje i pod koniec sezonu wyłonic najlepszego z tej klasy cos ala mini generalka dla klasy profi
 
 
 
MrCk 
Widać, że się stara


Auto: Civic
Skąd: Abramowice
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 27
Wysłany: Czw Lis 29, 2012 12:41   

Zdzisio napisał/a:
Może to głupi pomysł ale w klasie profi zrobic punktacje i pod koniec sezonu wyłonic najlepszego z tej klasy cos ala mini generalka dla klasy profi


Powstały by wtedy 2 klasyfikacje generalne, normalna i Profi, a do tego zwykłe klasy od 1 do 5.
Pomysł jak pomysł, dla jednego będzie głupi, dla drugiego OK
Mi tam takie rozwiązanie by odpowiadało.
 
 
 
Zdzisio 
Uczy sie pisac

Auto: brak
Skąd: LSM
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 12
Wysłany: Czw Lis 29, 2012 21:11   

tak właśnie myślę ze każdy może być wtedy zadowolony
 
 
 
konradsadlik 
znawca


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 72
Wysłany: Czw Lis 29, 2012 21:55   

MrcK moża stworzyć i 5 generalek, tylko jaki to ma wtedy sens?
Po to są poszczególne klasy żeby rywalizowały w nich podobne samochody, w generalce powinni być ujęci wszyscy.
Taka jest idea podziału na poszczególne klasy i klasyfikacją generalną.
Najpierw spróbuj wygrać swoją klasę, dopiero potem pchaj się do generalki.
Poza tym w Lublinie o generalkę można spokojnie walczyć autami z klasy 2, 3 i 4, także wykluczanie iluś tam zawodników i odbieranie im przyjemności z rywalizacji (bo nie ma ich w wynikach) jest jednym z gorszych pomysłów.
Ostatnio zmieniony przez konradsadlik Czw Lis 29, 2012 22:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gforce 
Specjalista
dzida !


Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 135
Wysłany: Czw Lis 29, 2012 22:00   

Czasem nawet i drugiej klasie uda się coś ugrać :)
 
 
konradsadlik 
znawca


Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 72
Wysłany: Czw Lis 29, 2012 22:10   

Już poprawiłem - drugą też miałem na myśli :) :).
Jedyne co trzeba by zakazać to zakaz startu na profi slicku, bo to daje już masakryczną przewagę nawet wewnątrz klas, a mocno winduje koszty.
 
 
MrCk 
Widać, że się stara


Auto: Civic
Skąd: Abramowice
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 27
Wysłany: Pią Lis 30, 2012 00:05   

konradsadlik napisał/a:
Po to są poszczególne klasy żeby rywalizowały w nich podobne samochody, w generalce powinni być ujęci wszyscy.

Taka jest idea podziału na poszczególne klasy i klasyfikacją generalną.

Najpierw spróbuj wygrać swoją klasę, dopiero potem pchaj się do generalki.

Poza tym w Lublinie o generalkę można spokojnie walczyć autami z klasy 2, 3 i 4, także wykluczanie iluś tam zawodników i odbieranie im przyjemności z rywalizacji (bo nie ma ich w wynikach) jest jednym z gorszych pomysłów.

Tak po zastanowieniu się, stwierdzam że mądrze gadasz ;)


 
 
 
robertMK 
Specjalista


Auto: RWD
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 164
Wysłany: Pią Lis 30, 2012 13:59   

konradsadlik napisał/a:
MrcK moża stworzyć i 5 generalek, tylko jaki to ma wtedy sens?

Po to są poszczególne klasy żeby rywalizowały w nich podobne samochody, w generalce powinni być ujęci wszyscy.

Taka jest idea podziału na poszczególne klasy i klasyfikacją generalną.

Najpierw spróbuj wygrać swoją klasę, dopiero potem pchaj się do generalki.

Poza tym w Lublinie o generalkę można spokojnie walczyć autami z klasy 2, 3 i 4, także wykluczanie iluś tam zawodników i odbieranie im przyjemności z rywalizacji (bo nie ma ich w wynikach) jest jednym z gorszych pomysłów.


Dobrze prawi ten pan, dobry driver na technicznej trasie to i z 1 klasy do 3ki wskoczy generalki

konradsadlik napisał/a:
Jedyne co trzeba by zakazać to zakaz startu na profi slicku, bo to daje już masakryczną przewagę nawet wewnątrz klas, a mocno winduje koszty.


A tu sie nie zgodze bo opony typu UHP czy Semi Slick z homo E sa duzo drozsze niz slicki bez homologacji
Wystarczy przejzec allegro i opona typu R888 itp jest bajonsko droga i te opony własnie winduja koszta i promuja tych z gruubym portfelem a czasy na nich robi sie bardzo dobre w porównaniu ze zwykła opona drogowa E a nawet Margumem czy profilem.
Slicki czy to torowe czy rajdowe da sie kupic min połowe taniej - patrz allegro i napewno dostepnosc jest wieksza niz drogich UHP czy Semi slickczy to uzywane czy nowe
Ostatnio zmieniony przez robertMK Pią Lis 30, 2012 14:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MrCk 
Widać, że się stara


Auto: Civic
Skąd: Abramowice
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 27
Wysłany: Pią Lis 30, 2012 15:00   

robertMK napisał/a:
A tu sie nie zgodze bo opony typu UHP czy Semi Slick z homo E sa duzo drozsze niz slicki bez homologacji


O jakiej średnicy felg mówisz ?
Bo nie we wszystkich rozmiarach jest tak kolorowo jak piszesz.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam