FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
system stop&go
Autor Wiadomość
slaw86 
drifter


Auto: A4//grande P.
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 423
Wysłany: Pon Mar 21, 2011 22:38   system stop&go

siemka

Dzisiaj dostałem z firmy nowe auto, diesel 1,3 multijet z system stop&go i takie pytanie mam: czy jak np gonię po trasie z butem w podłodze i złapią mnie światła, system zadziała czyli silnik zgaśnie a co z chłodzeniem turbiny? pytam tak z ciekawości bo w audi to prawidłowo po szybkiej jeździe nie powinno się od razu gasić auta.
_________________

 
 
 
Spawos 
prawdziwy tuner
Spawos


Auto: Lanos
Skąd: Konstantynów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Lip 2004
Posty: 671
Wysłany: Wto Mar 22, 2011 08:31   

przegon od swiatel do swiatel i zobaczysz czy dziala
_________________
http://img708.imageshack....320/logoxww.png
 
 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Nie Mar 27, 2011 19:13   Re: system stop&go

slaw86 napisał/a:
siemka

Dzisiaj dostałem z firmy nowe auto, diesel 1,3 multijet z system stop&go i takie pytanie mam: czy jak np gonię po trasie z butem w podłodze i złapią mnie światła, system zadziała czyli silnik zgaśnie a co z chłodzeniem turbiny? pytam tak z ciekawości bo w audi to prawidłowo po szybkiej jeździe nie powinno się od razu gasić auta.


Generalizując system zaprojektowano z myślą o miastach, korkach etc..
Wszystko także zalęży od producenta samochodu.

Ale odpowiadając na twoje pytanie.

System nie powinien od razu wyłączyc silnika na trasie jezeli przed chwilą auto "goniłeś.."
Uczyni to po dłuższej chwili niz zwykle, oczywiście jezeli nadal bedziesz stał.. ew przy następnym postoju.. gdy turbina sie schłodzi..
Wszystko było zrobione z myslą o spokojnej jeździe..

System wyłącza silnik ale na to składa sie wiele czynników..
Nie zadziała gdy baterie będą słabe, gdy będzie za zimno lub gdy silnik sie nie rozgrzał..

W przypadku japonców tj Mitsubishi.. moze wyłączyc sie po kilku sekundach z racji iż szczycą się nowymi turbinamy, lepiej wykonanymi która potrafia schłodzić się w kilka sekund i smiało do tych silników montują stop&go...
Ale jezeli w Misku jest silnik z grupy VW stop&go nie jest na wyposażeniu auta..

Madrzy Ci japończycy..
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
slaw86 
drifter


Auto: A4//grande P.
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 423
Wysłany: Pon Cze 06, 2011 21:42   

ganiam już trochę więc czas na napisanie jak sie sprawdza ten wynalazek, jak dla mnie to szit jakis, nie chciałbym czegoś takiego w swoim wozie. Auto gaśnie za każdym razem jak sie zatrzymuje i zdejmę nogę czy to zimny, czy po dynamicznej jeździe. Za każdym razem jak zapalam auto to wyłączam ten system. Zaskakuje za to spalanie 3.8L/100 :wow:
_________________

 
 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Czw Cze 09, 2011 06:30   

Nie wszystkie systemy są dopracowane :)
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
guziolek 
Specjalista


Auto: bora
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 100
Wysłany: Czw Cze 09, 2011 14:38   

Ciekawe co z klimą i nawiewem. O tej porze roku, jakoś nie widzi mi się stać 5 minut bez nawiewu jak na zewnątrz termometry wskazują 35C :roll:
_________________

 
 
kolczyk_lbn 
drifter
CorollaClub


Auto: Toyota Corolla E11
Skąd: Czechów
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 200
Wysłany: Pią Cze 10, 2011 09:00   

ja od czasu do czasu jeżdżę peugeotem bipperem z takim systemem. Jak dla mnie to wogóle jest to niepotrzebne, czasem wręcz przeszkadza. Kilka razy zdarzyło się, że wrzuciłem szybko bieg i odrazu chciałem ruszyć, a silnik nie zdążył się jeszcze uruchomić i cały system głupiał. Efekt był taki, ze zamiast energicznie ruszyć i zjechać ze skrzyżowania, poprostu stałem i czekałem aż "łaskawie" silnik zaskoczy.
_________________
ride too fast, or be the last :P


WWW.DZIAK.PL - specjaliści od silników
 
 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Wto Cze 14, 2011 11:32   

guziolek napisał/a:
Ciekawe co z klimą i nawiewem. O tej porze roku, jakoś nie widzi mi się stać 5 minut bez nawiewu jak na zewnątrz termometry wskazują 35C :roll:


Niedostateczne zmagazynowanie energii do ponownego uruchomienia nie wyłączy silnika..

[ Dodano: Wto Cze 14, 2011 12:36 ]
System wspiera a nie zastępuje
Systemy dopiero kiełkują.. i tak naprawdę jesteście testerami..
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam