FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
SWAP w VOLVO z 2.0 na 1.7t
Autor Wiadomość
adilsm 
drifter
letko wtajemniczony


Auto: MB 190e
Skąd: LSM
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 494
Wysłany: Pon Lis 20, 2006 11:13   SWAP w VOLVO z 2.0 na 1.7t

Witam. Jak w temacie potrzebuję jakieś namiary, kontakty na ludzi którzy zajmują się przekładaniem silników dokładniej chodzi o volvo 440 i zmianę silnika z 2.0 na 1.7t z tego samego modelu. Co potrzeba oprócz samego silnika do tego typu zmiany?
_________________
W201 anthracite grey metallic :hoho:
 
 
 
Gość

Wysłany: Pon Lis 20, 2006 11:31   

Napewno bedzie potrzebna wiazka elektryczna i komputer od silnika 1.7T, nie wiem jakj jest w renowce ale moze sie okazac ze bedziesz potrzebowal skrzyni biego polosi itp

generalnie bez 4-5 tys zł nie ma po co podchodzic do tematu, a silniki 1.7 T są raczej niereformowalne i ciezko znalzec uzywke w conajmniej dobrym stanie, wiec jak dla ,mnie chory pomysł bo seryjne volvo z tym silnikiem mozna kupic za dobrą kase.

Do kogo sie zgłosic z tym tematem? Ream Poland, KAT SERWIS....
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Pon Lis 20, 2006 11:34   

Zapomniałem sie zalogowac :mrgreen:
_________________

 
 
 
adilsm 
drifter
letko wtajemniczony


Auto: MB 190e
Skąd: LSM
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 494
Wysłany: Pon Lis 20, 2006 12:06   

A co jeśli za dość małe pieniądze mogę kupić cały przód takiego volviaka (wszystko: silnik z osprzętem, skrzynia, no ogólnie cały przód) Ile taka przekładka mogłaby pochłonąć czasu i pieniędzy nie licząc części ?
_________________
W201 anthracite grey metallic :hoho:
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Pon Lis 20, 2006 15:47   

Przekładka to koszt od 1000 zl w góre nie wiecej niz 2000 zł czas - około dwóch tygodni moze troche dłuzej wszystko zalerzy od sprawnosci warsztatu :fucku:
_________________

 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Pon Lis 20, 2006 15:47   

adilsm napisał/a:
A co jeśli za dość małe pieniądze mogę kupić cały przód takiego volviaka (wszystko: silnik z osprzętem, skrzynia, no ogólnie cały przód) Ile taka przekładka mogłaby pochłonąć czasu i pieniędzy nie licząc części ?


pol godziny z migomatem i kratka pifka :mrgreen:

a tak serio to zalezy od tego kto to bedzie robil i jak do tego podejdzie... ale sadze ze w jeden weekend jak wszystko z dawcy bedzie OKa to powinno wystarczyc..
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Pon Lis 20, 2006 18:17   

Jaqub napisał/a:
adilsm napisał/a:
A co jeśli za dość małe pieniądze mogę kupić cały przód takiego volviaka (wszystko: silnik z osprzętem, skrzynia, no ogólnie cały przód) Ile taka przekładka mogłaby pochłonąć czasu i pieniędzy nie licząc części ?


pol godziny z migomatem i kratka pifka :mrgreen:

a tak serio to zalezy od tego kto to bedzie robil i jak do tego podejdzie... ale sadze ze w jeden weekend jak wszystko z dawcy bedzie OKa to powinno wystarczyc..



dawaj tych mechaników co zrobią to w jeden łiken w nastoletnim aucie zatrudnie wszystkich 5 :haha:

NOWA ... bo niespełna roczna Asterka zajeła 4 dni ... a nastolatek przysparza zapewniam o wiele więcej "przygód"



4..5 dni roboczych ... odliczając przerwy spowodowane brakiem czegośtam ... zapewniam że mimo całego przodu .. costam zbraknie ;/
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
Zell 
drifter


Auto: Fajne
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 308
Wysłany: Pon Lis 20, 2006 18:32   

Ja tam się w lekko ponad tydzień uwinąłem, a roboty gdyby tak działąc cały czas przy jednym aucie (zamiast trochę w tym trochę w tamtym) to ze 3-4 dni. Tyle, że u mnie właściwie wszystko spod jednej machy w drugą wleciało.
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Pon Lis 20, 2006 18:56   

przy swapie w e30 na m50 motor jak sie ma wszystko co trzeba ( a w tej chwili juz sporo e30 z M50tkami jezdzi wiec to nie zadna wydumka i ogolno dostepna jest wiedza) to schodzi weekend... tym bardziej jesli ma caly przod (zakladajac ze wszystko jest OKa) to jest kwestia checi do pracy i posiadania sprzetu... wiadomo ze palac pol paczki fajek na godzine, drapiac sie co chwila po pupci itd... mozna przy tej samej robocie siedziec miesiac ale jesli ktos bierze za robote a nie dniowke to powinno mu zalezec chyba no nie?
 
 
adilsm 
drifter
letko wtajemniczony


Auto: MB 190e
Skąd: LSM
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 494
Wysłany: Pon Lis 20, 2006 20:29   

Dobra koniec gadania o BMW i przekładkach w nich pytałem o moje auto

QSY, a ta cena 1000-2000 to pewnie zależy od tego ile będzie kombinowania bo jesli by poszło wszystko gładko to bliżej pierwszego wariantu bedzie czy zle mysle ?
_________________
W201 anthracite grey metallic :hoho:
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Pon Lis 20, 2006 20:36   

dokladnie tak jak myslisz :mrgreen:
_________________

 
 
 
mattey 
the fastest furious
NOKIA GSM MASTER


Auto: RHD
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Posty: 2351
Wysłany: Pon Lis 20, 2006 20:50   

adilsm napisał/a:
Dobra koniec gadania o BMW i przekładkach w nich pytałem o moje auto

QSY, a ta cena 1000-2000 to pewnie zależy od tego ile będzie kombinowania bo jesli by poszło wszystko gładko to bliżej pierwszego wariantu bedzie czy zle mysle ?


Nie łudź sie że jak wstawisz samochód to po 2 tygodniach nim wyjedziesz...
Taki jeden Rysiek też tak myślał i jeszcze do tej pory niewyjechał co nie Rysiu :mrgreen:
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Pon Lis 20, 2006 21:10   

Rysiek nie miał calego przodu od samochodu...co chwile cos brakowało...jak zwykle wszystko miało byc tip top ale niestety tak nie jest , silnik nie jest oryginalny tzn był juz kiedys rozbierany i niekoniecznie dobrze był poskładany...gdybym miał drugiego RSa obok tzn dawce i tylko przekladał bym fanty to uwierz mi ze tyle by to nie trwało :mad:
_________________

 
 
 
mattey 
the fastest furious
NOKIA GSM MASTER


Auto: RHD
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Posty: 2351
Wysłany: Wto Lis 21, 2006 00:09   

Cytat:
Rysiek nie miał calego przodu od samochodu...co chwile cos brakowało...jak zwykle wszystko miało byc tip top ale niestety tak nie jest , silnik nie jest oryginalny tzn był juz kiedys rozbierany i niekoniecznie dobrze był poskładany...gdybym miał drugiego RSa obok tzn dawce i tylko przekladał bym fanty to uwierz mi ze tyle by to nie trwało :mad:



wiem ja jak robilem z gaźnika wtrysk w sumie to cały silnik przekładałem to zajelo mi to ok 4dni i robota szła gładko jak gówno z kaczej pupy
 
 
 
bart#155 
technical monster
hmmmm


Auto: zielone
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Cze 2004
Posty: 1464
Wysłany: Wto Lis 21, 2006 09:27   

tak to z tymi SWAP-ami jest zawsze coś pójdzie nie tak no ale jaki wynik :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam