Auto: impreza gt
Skąd: LSM Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sie 2004 Posty: 273
Wysłany: Pią Lis 24, 2006 21:57 BOV w 1.8T w IV GTI
Witam wszystkich....
1)
noszę się z zamiarem wsadzenia sykawki .... ale cos poczytałem że to nie taki prosty temat, że trzeba pod to pisać program bo lambdy głupieją, bo zmienia się mieszanka powietrza itd .... przy bov-ach atmosferycznych oczywiście bo siedzi fabryczny DV... 3,5 liścia łatwo wydać tylko po co żeby komp głupiał ????? Co sądzicie ?niektórzy mówią że spoko nie ma problemu bez zadnych programów zamiast fabrycznego DV ( prawda czy sciema )
2)
fabryczny ic sie rozleciał bo dostał delikatnął dzidę w czółko z prawej str. i zastanawiam się czy kminić z takim samym rozmiarowo fabrycznym tylko na inna stronę od audi czy zapodać coś większego ( Macior nawet już się zaoferował z takim fajnym małym koloryferkiem do obejrzenia w kupię sprzedam )
od razu powiem że samochód jest do jazdy codziennej, i nie będę modził do pnad 200ps-ów
pozdro
Ja bym sobie odpuścił blow offa, założył dobry suchy stożek i dzwięk też się znajdzie Polecał bym coś gąbkowego z HKS czy AEM, filtry K&N i inne nasączane olejkiem zabijają przepływki. Proponował bym też wymiane Boschowskiego DV na jakiś z wyższej półki, te plastikowe rozszczelniają się same z siebie. Jaki tam masz motor 150km czy 180km ????
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pią Lis 24, 2006 22:19
Macior K&N sie naoliwia a nie zalewa oliwa... po nasaczeniu nadmiar oliwki zbierasz papierowym recznikiem jednorazowym.. poza tym ja przy myciu stozka od razu przeplywke czyszcze.. mam w beemce od jakis 40tys km KITa i w smarciku matki tez wsadzilem zestaw razem z chwytakiem oczywiscie K&N'y i jak na razie wszystko OKa...
Przy DV i stożku też będziesz miał psyt, a co do atmosferycznego to jak niekupisz czegoś renomowanego Greedy, HKS z porządną regulacją to komp będzie łapał błąd przepływki i wywalał błędy, boostcuta itp. Jaką masz przepustnice na linke czy by-wire.
Macior K&N sie naoliwia a nie zalewa oliwa... po nasaczeniu nadmiar oliwki zbierasz papierowym recznikiem jednorazowym.. poza tym ja przy myciu stozka od razu przeplywke czyszcze.. mam w beemce od jakis 40tys km KITa i w smarciku matki tez wsadzilem zestaw razem z chwytakiem oczywiscie K&N'y i jak na razie wszystko OKa...
Widziałeś przepływke w VAGach???, one padają same z siebie, a mokre stożki jeszcze pogarszają sytujację.
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pią Lis 24, 2006 22:45
MACIOR napisał/a:
Jaqub napisał/a:
Macior K&N sie naoliwia a nie zalewa oliwa... po nasaczeniu nadmiar oliwki zbierasz papierowym recznikiem jednorazowym.. poza tym ja przy myciu stozka od razu przeplywke czyszcze.. mam w beemce od jakis 40tys km KITa i w smarciku matki tez wsadzilem zestaw razem z chwytakiem oczywiscie K&N'y i jak na razie wszystko OKa...
Widziałeś przepływke w VAGach???, one padają same z siebie, a mokre stożki jeszcze pogarszają sytujację.
ja mam goracego druta takiego samega jak w innych beemkach np w Mpowerach... i nie mam zielonego poejcia skad sie biora teorie o padaniu przeplywek od K&N... tlumacze to sobie tylko tym ze ktos musi zakladac stozek "moczony" w oliwce z ktorego leje sie oliwka... z tego co kojarze to w VAGach jest podobne rozwiazanie ale moge sie mylic...
Przy DV i stożku też będziesz miał psyt, a co do atmosferycznego to jak niekupisz czegoś renomowanego Greedy, HKS z porządną regulacją to komp będzie łapał błąd przepływki i wywalał błędy, boostcuta itp. Jaką masz przepustnice na linke czy by-wire.
zalozylismy juz 3 sztuki propera i zadna nie lapala bledu przeplywki ani zadnych innych halunów nie bylo. jedynie musi to byc oczywiscie bov dwutloczkowy z porzadna sprezyna.
Auto: ...
Skąd: Polska Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Maj 2004 Posty: 3215
Wysłany: Sob Lis 25, 2006 15:52
cytałem ze w 1,8 T bardzo dobrze sprawuje sie Greddy type S lub RS i HKS SQQV mysle ze lepiej wydac wiecej kasy ale miec super dzwiek przy zmianie biegów
z tego co słyszałem to ze wraz z montazem BOVa wzrasta zuzycie paliwa o jakies 0,5 - 1 L
_________________ "nie sztuką jest zwrócić na siebię uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..."
Auto: impreza gt
Skąd: LSM Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sie 2004 Posty: 273
Wysłany: Nie Lis 26, 2006 13:46
Wilku technicznie to podobno nie ma zadnego wplywu na zuzycie paliwa , ale uzytkownicy aut z bov`ami narzekają na większe zuzycie paliwa bo jak sami się przyznają auta z takim dzwiękiem nie da się nie dzidować
Macior ja mam linkę, cieszę się ze nie mam by-wire bo mam tą kopę w pugu 206 i jest tragedia.
Auto: impreza gt
Skąd: LSM Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sie 2004 Posty: 273
Wysłany: Nie Lis 26, 2006 15:52
TTomek napisał/a:
zalozylismy juz 3 sztuki propera i zadna nie lapala bledu przeplywki ani zadnych innych halunów nie bylo. jedynie musi to byc oczywiscie bov dwutloczkowy z porzadna sprezyna.
Spoko a jak z tymi plotami o spalaniu i faktami o turbodziurze itd ..... jest gorzej , lepiej , bez różnicy poza psykaniem no i małym odciążeniem turbo, oraz niezasysaniem jak przy dv ciepłego powitrza ????
Auto: 330D / EVO VI RS2
Skąd: Czechów Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lis 2006 Posty: 364
Wysłany: Sro Lis 29, 2006 15:53
ja mam properfect dwu tloczkowy.. mozemy sie spotkac zalozysz sobie i powiesz czy ci sie podoba czy nie... domojego autka jest za slaba sprezyna... mysle ze do twojego moze sie nadac... pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach