nie znam wloskiego ale wystarczy na zdjecia zerknac i nie trzeba za duzo tlumaczen... jakos mozna ponoc filmik obejzec ale jak pisalem wczesniej nie umiem po wlosku
Ostatnio zmieniony przez Jaqub Sob Gru 30, 2006 22:17, w całości zmieniany 1 raz
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sob Gru 30, 2006 21:33
juz wiem jak sie sciaga filmiki
pod takim napisem:
I video del test (si consiglia banda larga)
jest 5 malutkich obrazkow i trzeba kliknac na nie i sciagnac
nie znam wloskiego ale wystarczy na zdjecia zerknac i nie trzeba za duzo tlumaczen... jakos mozna ponoc filmik obejzec ale jak pisalem wczesniej nie umiem po wlosku
sztywnośc karoserii to nie wszystko ...
energia musi sie gdzieś rozejsć ... nie na gięciu blachy to będzie przeciążenie które Cie zabije ... jakby wystarczyło robic mocne auta to wzmocnili by poldona i 125p i byłyby najbezpieczniejsze
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
nie znam wloskiego ale wystarczy na zdjecia zerknac i nie trzeba za duzo tlumaczen... jakos mozna ponoc filmik obejzec ale jak pisalem wczesniej nie umiem po wlosku
sztywnośc karoserii to nie wszystko ...
energia musi sie gdzieś rozejsć ... nie na gięciu blachy to będzie przeciążenie które Cie zabije ... jakby wystarczyło robic mocne auta to wzmocnili by poldona i 125p i byłyby najbezpieczniejsze
nie wiem co tam jest napisane ale ogladajac filmik z kilku ujec latwo dostrzec ze poducha w smarcie ladnie wylapuje manekina a w sejczento poducha niewiele daje bo auto sklada sie jak puszka zgniatana butem... ten crasz test przypomina mi crasz testy landwinda (azjatyckich aut terenowych ktore sa robione na bazie aut europejskich z lat 80tych) gdzie cala buda giela sie i skladala...
nie znam wloskiego ale wystarczy na zdjecia zerknac i nie trzeba za duzo tlumaczen... jakos mozna ponoc filmik obejzec ale jak pisalem wczesniej nie umiem po wlosku
to może tak :
po pierwsze nigdy nie pisałem że seicento to bezpieczny samochód ,a nawet wręcz przeciwnie uważam że jest to jeden z mniej bezpiecznych samochodów na rynku , dla mnie to jednak nie ma większego znaczenie ,jak by miało to bym sobie volvo kupił
po drugie smart jest jak by to powiedzieć ,,odlany z aluminium" przez co jest bardzo sztywny i nie ma w nim stref zgniotu i blachy która podczas zderzenia pochłania całą energię, w przypadku smarta duża część energii przechodzi na człowieka i na jego narządy wewnętrzne
co do tego ,,pseudo samochodu" to chodziło mi bardziej o to jak się prowadzi i o jego silnik, co do prowadzenia to kiedyś w top gear stig testował różne usportowione samochody w tym smarta brabus, na każdym zakręcie autko wyjezdzało z zakrętu tak że raz mało nie przejechało kamerzysty
co do silnika natomiast to pare lat tamu czytałem artykuł gdzie krytykowano żywotność jednostki benzynowej która to przy przebiegu zbliżonym do 90tyś km, zużywała nadmierne ilości oleju co nie było wyjątkiem
Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Sob Gru 30, 2006 22:10
Jaqb dostosuj pierwszy post (temat) do regulaminu prosze.
Jestem w szoku, nie spodziewałem sie ze Smart tak malo oberwie, powiem szczerze ze bylem przekonany ze obrazenia Seja beda duzo mniejsze, a roznica pomiedzy obydwoma autami bedzie dosc nieznaczna...
[offtopic mode on]
ps Klocek, ja uwazam ze to spreparowali i jest to spisek
PS dawajcie trabant versus maluch
[/offtopic mode off]
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sob Gru 30, 2006 22:16
hehe... temat troche zaczepny ale
ja uwazam ze smart jak na swoje wymiary i wogle prowadzi sie zaskakujaco dobrze... ogladalem top gear z brabus'em zrobili to troche specjalnie... ma bardzo lekki przod (silnik i naped z tylu)...
ale za to jest niemilosiernie szybkie (niska waga, kucy wiecej niz w CC sporting , dobra trakcja bo silnik nad tylna osia....)
co do przenoszenia energi na kierowce i pasazera to jest to nieuniknione w kazdym aucie ale smarcik ma specjalne "wkladki" pochlaniajace energie pod panelami, napinacze pasow i duze airbagi (u matki sa 4ry w cabrio)...
co jak co ale w tej sytuacji z testu wolalbym siedziec w smarcie
[ Dodano: Sob Gru 30, 2006 10:19 pm ]
siwy napisał/a:
Jaqb dostosuj pierwszy post (temat) do regulaminu prosze.
Jestem w szoku, nie spodziewałem sie ze Smart tak malo oberwie, powiem szczerze ze bylem przekonany ze obrazenia Seja beda duzo mniejsze, a roznica pomiedzy obydwoma autami bedzie dosc nieznaczna...
[offtopic mode on]
ps Klocek, ja uwazam ze to spreparowali i jest to spisek
PS dawajcie trabant versus maluch
[/offtopic mode off]
chcielibyscie zeby to bylo spreparowane
test robila DEKRA ze zlecenia winterturu (firmy ubezpieczeniowej- a nie ma bardziej obiektywnych sk*** tzn dokladnie liczacych pieniazki)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach