Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 469
Wysłany: Wto Lut 20, 2007 22:30
filmik mi się podoba ale tytuł niestety nie
widziałem parę filmików s4/rs4 vs. m3 i zawsze w zakrętach rs był o klasę lepszy bo w emce tyłeczek uciekał no a na prostej emka dochodziła rska
a tu jak widać jest odwrotnie na prostej audi ucieka a w zakrętach to "coś tam"
siedzi audikowi na tyłeczku i to z lekkim zapasem
myślę że na tym filmiku to nie jest M-3
ale to tylko taka moja mała sugestia mogę się mylić
jest lepiej jako, że w rs4 jak w każdej z serii s2,4,6 jest motor (który już sam w sobie jest ciężką lochą) umieszczony wzdłużnie, co za tym idzie ucieka przód na zakręcie w nowym rs4 jest o tyle lepiej że silnik jest bardzo lekki co w ostateczności ma zapobiec sławnemu uciekaniu przodu w eskach...
Co do pojedynku myślę, że na torze eska mimo tego powszechnie znanego bólu i tak poradzi sobie z M3
jest lepiej jako, że w rs4 jak w każdej z serii s2,4,6 jest motor (który już sam w sobie jest ciężką lochą) umieszczony wzdłużnie, co za tym idzie ucieka przód na zakręcie w nowym rs4 jest o tyle lepiej że silnik jest bardzo lekki co w ostateczności ma zapobiec sławnemu uciekaniu przodu w eskach...
Co do pojedynku myślę, że na torze eska mimo tego powszechnie znanego bólu i tak poradzi sobie z M3
Weź pod uwagę jeszcze umieszczenie silnika przed przednią osią, gdzieś poniędzy reflektorami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach