FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: V-MAXXX
Sro Mar 28, 2007 07:52
DYNODAY 28.03.2007
Autor Wiadomość
V-MAXXX 
drifter

Auto: o_0
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 273
Wysłany: Sob Mar 24, 2007 08:35   

hamownia obciazeniowa ul. Firlejowska - widzicie problem jest w tym ze przy tego typu hamowni element wykonujący obciazenie zuzywa bardzo duzo pradu i dlatego koszty takiego hamowania sa trzoszke inne niz koszty hamowania na inercji. Jestem w trakcie rozmowy ile aut ile kasy i postaram sie to w najblizszym czasie napisac. Co do ilości pomiarów na 1 koryguje się ustawienia hamowni drugi i trzeci sa pomiarami wlasciwymi wiec zmniejszenie liczby hamowań moze wplynac na jakość pomiaru. Bede się jeszcze odzywał. Kaziu spoko luz wiem jak jest. :spoko:
_________________
o_0
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Sob Mar 24, 2007 19:23   

a czemu nie wybierzemy sie na inercje? mysle ze na tyle aut cene moglibysmy negocjowac... i why obciazeniowka a nie inercja?
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Sob Mar 24, 2007 19:33   

Chciałem zapytać również, czemu nie damy zarobić naszemu koledze z lkt ?
Czy aż tak jest lepsza obciążeniówka od inercji ?
nie znam sie na tym...tak tylko pytam
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
siwy 
speed demon


Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 3578
Wysłany: Sob Mar 24, 2007 20:34   

tak jak Vmax napisal na tej hamowni dopiero 3 pomiar jest dokladny, pierwsze to obliczenia wyliczenia korekcje - taki soft.

jeszcze jedno pytanie czy tam jest nawiew ?
_________________
 
 
wilku 
speed demon

Auto: ...
Skąd: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Maj 2004
Posty: 3215
Wysłany: Sob Mar 24, 2007 20:37   

siwy napisał/a:
jeszcze jedno pytanie czy tam jest nawiew ?



jest :)
_________________
"nie sztuką jest zwrócić na siebię uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..."

www.shift-r.com




Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
maly841 
pr0 killer

Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Maj 2004
Posty: 1082
Wysłany: Nie Mar 25, 2007 01:45   

Kamil napisał/a:
Chciałem zapytać również, czemu nie damy zarobić naszemu koledze z lkt ?
Czy aż tak jest lepsza obciążeniówka od inercji ?
nie znam sie na tym...tak tylko pytam



A proponował?
_________________
A4 '05 2.0 TFSI , C4 3D
 
 
 
V-MAXXX 
drifter

Auto: o_0
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 273
Wysłany: Nie Mar 25, 2007 17:14   

Panowie nie zagłębiam sie w tematy co by było gdyby - TTomek powiedzial ze tuning przestaje go interesować i skupia się "cywilnych"autach więc nie chce mu włazic na głowe z 10 autami lub wiecej i robic zamieszania, bo ludzie z bloku obok zarzucili by nas pomidorami od ilości hałasu jaki powastał by przez cały dzień. Co do tematu obciążeniowa czy inercja sprawa jest prosta - chce miec pewnosc ze konie ktore wyjda sa prawdziwe a do inercji zawsze i wszedzie są jakieś ale! Co do ceny jutro pisze konkret ile ale ponizej 100 złotych nie ma raczej szans.
_________________
o_0
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Nie Mar 25, 2007 17:30   

Jak juz Kaczy napisał , ja sie piszę na roleczki , na obcążeniówce zależy mi przedewszystkim dlatego że zobacze rzeczywisty przebieg krzywych , głównie wykres momentu obrotowego. Bez tego nie jestem w stanie dalej stroic samochodu , bo już teraz może byc duży niuton , a skrzynie biegów tanie nie są. Co do ceny , myśle że te ~100zł za pomiar na obciążeniu to atrkacyjna cena i nie ma co wymagać żeby była mniejsza , jak ktos chce taniej , to niech jezdzie na hamownie inercyjne...
 
 
 
Rysiek 
speed demon
Prawie jak STIG


Auto: służbowe
Skąd: Czuby
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 4326
Wysłany: Nie Mar 25, 2007 19:11   

rozumiem ze w cenie 3pomiary...

jak wypali na obciazeniowce to i ja sie bym pisal na to :spoko:
_________________
POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Nie Mar 25, 2007 22:42   

ja sie nie pojawie w srode... poza tym musze sprawdzic czy malenstwo da sie zhamowac... bo niby jest sekwencja (a nie tylko automat) ale moga byc jaja :/
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Pon Mar 26, 2007 23:50   

coby nie było niedomówień , pozwolę sobie zabrać króciutkie zdanie w poruszanej tu kwestii i wyrazić moje skromne zdanie n/t różnych dywagacji wyżej wygłaszanych 8) :> :> :> ,

otóż:

slg napisał/a:
te ~100zł za pomiar na obciążeniu to atrkacyjna cena i nie ma co wymagać żeby była mniejsza , jak ktos chce taniej , to niech jezdzie na hamownie inercyjne...

- dawno nie słyszałem wiekszego wprowadzania ludzi w błąd ... pomiar u mnie na hamownii kosztuje 100 zeta , nie taniej (oczywiście nie tyczy sie użytkowników tegoż forum ) - promocje skończyły sie z dniem kiedy okazało się , że w Lblnie nie potrafi sie zebrać jednorazowo wiecej niż 4-5 osób (jedyny wyjątek to pierwszy DynoDay po odpaleniu rolek)

V-MAXXX napisał/a:
TTomek powiedzial ze tuning przestaje go interesować i skupia się "cywilnych"autach więc nie chce mu włazic na głowe z 10 autami lub wiecej i robic zamieszania


Piotruś , nie myl zainteresowań z czystym rachunkiem ekonomicznym , tygodniowo hamuję kilka razy więcej aut "cywilnych" w celach diagnostycznych niż "tuningowych" i o dziwo te pierwsze dość często mają wiekszą moc niż te drugie chociaż na takie nie wyglądają , wiec jest to "doznanie bardziej ekscytujące"...

slg napisał/a:
na obcążeniówce zależy mi przedewszystkim dlatego że zobacze rzeczywisty przebieg krzywych , głównie wykres momentu obrotowego


można zaprosić twórcę tej rolkowni , on też pewnie chciałby to zobaczyć ...( może to być jego pierwszy raz...)

Kamil napisał/a:
Chciałem zapytać również, czemu nie damy zarobić naszemu koledze z lkt ?


Dzieki Kamil , ale odp. masz kilka zdań wyżej :mrgreen: :mrgreen:

Kamil napisał/a:
Czy aż tak jest lepsza obciążeniówka od inercji ?


Do strojenia dobra, stabilna obciążeniówka jest stanowczo lepsza , natomiast jeżeli chodzi o zwykły pomiar i wynik to są dwa obozy :> :S

maly841 napisał/a:
A proponował?
:wow: :haha: :haha: :haha: To mnie najbardziej "rozniesło " :o ...proponuję przejrzeć archiwum forum i poszperać troszkę w pamięci ...ile było ogłoszeń o tzw . Dyno day i grupowych rolowaniach za 50 zeta (za 2 pomiary) ile innych "akcji" ... i maks zjawiało sie 5 aut , gdzie cały dzień zje..ba..ny bo deklarowało sie "trochę" wiecej , ale w końcu okazywało się ,że 50 zeta to i tak za dużo bo za te kasę to będzie ze 20 litrów gazu albo...cośtam ...albo...cośtam...


Sorki za lekkie przynudzenie ale na swoje usprawiedliwienie dodam , że nie odezwałbym się
gdyby topic tyczył sie tylko dyno day na obciążeniówce ,
natomiast jeździć po sobie nie dam , podobnie jak po dokładności urządzenia będącego w moim posiadaniu...

Mam nadzieję , że swoim wystapieniem nikogo nie uraziłem ,
pragnałem jedynie naprostować pewne wycieczki w moim kierunku i myślę , że sporo niejasności rozwiałem ,
a dalsza część tematu będzie sie rozwijała w kierunku tematu założonego przez V-Maxxx-a.

koniec O/T
 
 
 
V-MAXXX 
drifter

Auto: o_0
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 273
Wysłany: Wto Mar 27, 2007 07:54   

bardzo dobrze ze to napisaleś przynajmniej nie ma niejsnosci a patrząc na zainteresowanie ta akcja tez mysle ze z niej nic nie wyjdzie :spoko: bo za 100 złotych masz teraz 55 litrów gazu :roll:
_________________
o_0
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Wto Mar 27, 2007 12:12   

TTomek , czy ja gdzieś napisałem że pomiar u Ciebie kosztuje mniej niż 100zł ? ? ?
Dla jasności chodziło mi o inercyjne hamownie w okolicznych miastach , na ktorych można zhamować auto już od 50zł.
 
 
 
V-MAXXX 
drifter

Auto: o_0
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 273
Wysłany: Wto Mar 27, 2007 19:20   

pomoge Wam zaoszczedzic ta stówke :mad: nicic z hamowania bo Pan który obsługuje to urzadzenie ma przewlekła biegunke i nie da rady jutro nas obsłużyć. :S
_________________
o_0
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Wto Mar 27, 2007 22:10   

slg napisał/a:
Tomek , czy ja gdzieś napisałem że pomiar u Ciebie kosztuje mniej niż 100zł ? ? ?


no nie napisałeś ;) :D :D sorki, się trochę zapędziłem ...

V-MAXXX napisał/a:
patrząc na zainteresowanie ta akcja tez mysle ze z niej nic nie wyjdzie :spoko: bo za 100 złotych masz teraz 55 litrów gazu :roll:


troszkę mi przykro , że musiałeś się sam przekonać na własnej skórze o tym o czym już dawno Ci mówiłem......., ale...jeden pozytyw dla mnie z tego wynikł:
czytanie tego wątku ostatecznie wybiło mi z głowy nabywanie drogą kupna wersji obciążeniowej (może za 10 lat ... jak coś sie zmieni w tym mieście :( :( :( )
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam